Disculpeu-me, però encara no m'he pogut posar al dia...
Miriam, penso igual que tu amb aquests temes, perquè sembla que quan els hi demanes alguna cosa que no s'havia pactat, plaff, ja et volen cobrar qualsevol €, per aquesta cosa... i a més, primer et ven la moto que us farà un àlbum de més, diferent, amb fotos que queden super xules, etc; això a nosaltres també ens ho va dir. Desprès et diu que a canvi d'això, et donarà un cd amb les fotos de l'àlbum i ara et diu que si vols lo dels dvd paga un extra.... jo li faria algun comentari al respecte que li quedi clar,que no estas d'acord amb aquestes coses, ja que tu l'has contractat perquè et faci una feina, i a més, lo que estas demanant no porta cap feina extra, sinó que et passi lo que va grabar amb un dvd, no?això no té cap complicació.... jo li enviaria el mail o l'aniria a veure i li diria.
Mireia, espero que hagi anat bé el previ, ja ens explicaràs!! però amb núvol és quan les fotos sorten millor.
Ainos, m'imagino que estaras de vacances, disfruteu i a la tornada "manos a la obra", jejejeje
Cumeta, Chiky, Arohha, Winy,... com esteu? com va tot???
Espe, Sira, Kel,... esteu de vacances,no?? a disfrutar-les!
Miriam, que bé això d'anar a port aventura amb el peke, s'ho passarà molt bé!!
Nuria i Dem, ens veiem la setmana que ve al sopar... molt bé!! Nuria, jo tampoc ni francés ni anglès però no passa res!
Bueno, disculpeu la parrafada.... me'n vaig a treballar!! Avui tindré una matí una miqueta mogut. Fins al setembre no tinc vacances... agafaré el 9 a la tarda festa i ja no tornaré fins el 29, em sembla.