Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Agbe » dc. jul. 30, 2008 3:59 pm

Bona tarda!!

entro un momentet a saludar, al vespre ja intentaré posar-me al dia!!

Records a totes!!!

:mu:: :mu:: :mu:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Agbe
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. jul. 30, 2008 4:03 pm

Si pobre, ja que a la que pot.... cap a dins el foro!!!!!! :-)) :-))

Que vagi bé!!!!!! Fins despres!!!!! :-()-)
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ainos28 » dc. jul. 30, 2008 4:04 pm

Upsssssssssssssss... ens ha sentit!!!!!!!
Hola Agbe guapa!!!!!!! Fins al vespre!!!!!!! :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: montpra » dc. jul. 30, 2008 4:49 pm

((!*Miriam!*)) ha escrit:Mont, que tal estas??? Casi que segur que el dia 22 baixaré i tornaré a pujar... així que en principi conta amb mi! :-)ok:

Ja m'ho he apuntat per si no tinc cotxe aquell dia.

Nenes que us acabo de veure en el meu àlbum de fotos del casament, que xulo i quina ilu que m'ha fet !! Sortiu en 4 fotos amb el regal :) Quan tingui el CD amb totes les fotos, us pasaré !
M'han donat els 2 àlbums i la setmana vinent he d'anar a recollir tot el que falta, els DVDs els àlbums pels pares, el CD amb fotos i uns posters que ens regalen !!
montpra
:: núvia experta

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ainos28 » dc. jul. 30, 2008 5:09 pm

Ostres tu Mont, aquesta pla és bona, sortir a l'àlbum del casament, així no ens oblidaras mai!!!!!!!! Amb la vergonya que tenia jo :-( :-( :-(

Ha quedat xulo tot???????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Espe » dc. jul. 30, 2008 5:16 pm

Hola nines bona tarda!!!

Bé avui ha sigut el meu ultim dia a l'Ajuntament (començo els 15 dies de permís per matrimoni) oleeee!! i demà a la tarda també acabo aqui a la feina de tardes vol dir que en 15 dies segurament no entraré! Fins al dia 18 no podré entrar, perquè a casa no tinc internet, així que no xarreu gaire eh? es broma!!! les de setembre heu d'anar explicant els avanços.

Ainos d'un i do amb les flors, que cares i si com dieu no val la pena dons no ho poseu! Ja es veurà maco amb els centres a la taula.

Mont que bé que ja tinguis l'album, ha anat ràpid! :-)ok: a mi hem varen dir dos mesos, que els fará ara a l'Agost, però jo suposo que tardrá una mica més! de totes maneres la setmana que ve hem pasaré a veure com ho te! :-)ok:

cumeta reina he començat a veure les fotos aquest matí però no he acabat, però les que he vist eren xulissimes! esteu molt guapos! :-)ok:

Miriam merci per lo de la tintoreria de l'Espai, ja havia pensat portar-ho allà, perquè l'altra dia vaig preguntar quan costava i ho vaig trobar bé de preu, que altres noies m'havien dit que els havia costa mes de 100 euros netejar el vestit de núvia.

Ahir vaig començar a escriure un tros de crònica però el meu jefe hem va tallar el rotllo, jeje, hem va donar feina, bé a veure si puc continuar una mica més i penjar més fotos de cada moment!

Petonets a totes!!!
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: ainos28 » dc. jul. 30, 2008 5:32 pm

Espe, i com és que fas ara els dies del casament?? I els del viatge què eren vacances?????? Quin bon rotllo no???
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. jul. 30, 2008 6:31 pm

Ja sóc aquí!!! He anat una estoneta a la picina amb el peke....

Espe, reina, que bé nena...15 dies mes de festa!! >.-<: >.-<: >.-<: Et trobarem a faltar eh!!!

Agbe, no treballis tant dona! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

Arhhoa...ens as deixat amb les ganes de saber que tal et va anar la prova.... =0-0-) =0-0-)

Chiky...nina.... on ets???

Winy, nina, on pares???

Mont, que guay, ens tindras a l'àlbum tota la teva vida...així no oblidaras les nostres cares! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: Que guay tenir ja les cosetes... a mi encara em queda un tros!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dc. jul. 30, 2008 7:03 pm

ainos28 ha escrit:Ostres tu Mont, aquesta pla és bona, sortir a l'àlbum del casament, així no ens oblidaras mai!!!!!!!! Amb la vergonya que tenia jo :-( :-( :-(

Ha quedat xulo tot???????

Si, els albums han quedat molt xulos.

Espe és el que han tardat en fer-ho, 2 mesos i una setmana.
I encara falta el DVD i els albums dels pares.
montpra

EntradaAutor: kel_go » dc. jul. 30, 2008 8:56 pm

hola noies!!

espe que bé, 15 dies de vacances!!! :-///: :-///:

mont que bé, ja tens l'album...
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: montpra » dc. jul. 30, 2008 10:07 pm

Doncs si Kel !
Estic contenta :)
montpra

EntradaAutor: Dem » dc. jul. 30, 2008 10:58 pm

PATATONES!!!!!!!!!!

PERDONEUME TOTES BONIQUES!!!!!!!!

no tinc temps de res de veritat,vaig atavalada no he legit res a fondo ,tot per sobre sorry sorry sorry!!!!!

disapte os volia venir a veure encara que fos un momentet fer un cafeto,pero nenas el temps sens va tirar a sobre i no vaig poger amb les ganetes que tenia :-( , i es que va se la mateixa setmana que el fotograf ens va trucar i ens va dir que baxesim que aixis a mitjans de agost ja el tindriem a caseta album i dvds, i clar no podiem dexa-ho passar,nenes a quedat molt macu >.-<: >.-<: i nomes de pensar que ara si k si k en tres setmanes ja el tindrem ja estic contenta,ens va ser sincer i ens va esplicar que aket any va de cul que a tingut i encara te un pilo de casaments i no dona a l'avast i que per aixo sa retrassat una mica mes de lo esperat, pero bueno estem contents per que lem vist com quedara tot,i ara esperar una mica mes ja no costara tant!!!!!!!

ninetes he legit algo de un sopar jo tant el 8 com el 22 en va be ,faig festa els dos caps de setmanes i per lo del els vestits conteu amb mi !!!!!!

com van els nervis de les patatones del setembre i les de octubre!!!! ninetes que ja queda res!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

com esteu totes???? tot be???
os trovo en falta nenes aixo de no tenir pc a la feina :--( , i cuan arribo entre sopars els dinar del endema ..roba ...la nena ........ la calor...,no tinc temps, acavo cansadissima els ulls en pesan,les cames mes encara i no puc ..,nomes vull el meu sofa,el meu llitet,
tambe akets dies he estat liada amb prepara la festa sorpresa de la meva mare k a fet 45 anys, i amb el meu germa emb tingut feineta pero bueno a valgut moltissim la pena li agradat molt i en passat un dia molt emotiu i de molta felicitat ,
espero ara ja comencar encara que estigi mes o menys cansada a les nits entrar una estoneta avans danarman a dormir ..val patatones :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) tots akets besitos per totes vosaltres i moltes abraçades
bona nit, que tingeu un bon dijous .:::love...·

(((perdoneu per la gran parrafada))) : besito :
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 31, 2008 7:03 am

BOn dia guapíssimes!!!

Avui divendres!!!!! Bé, per vosaltres no.... per mi SI!!! Demà me'n vaig cap a Madrid! Així que en tot el finde no em podré conectar...pero vamos, no crec que em dongueu gaire feina... no sortim de la primera...nenas, que no arranca el post!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Patatona, ninaaa!!! Quants de dies!!! Et trovem mooolt a faltar!!! Pero entenc perfectament que no tinguis temps....jo perquè tinc ordinador a la feina perquè sinó també em veurieu poc...el peke, la casa, ufff..... quan son les 10 de la nit només tinc ganes d'anar-me'n a dormir! :-) :-) :-)
QUe guay ja d'aquí 3 setmanes ho tindras tot a caseta!!!! Quiene ganes, no???

Val, doncs així ens veurem pel soparet del dia 22! I per la quedada de núvies, ara actualitzaré la llista...

UN petonet reina, i cuida't!!!

La resta...com esteu avui noies??? Alguna novetat???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 31, 2008 7:04 am

BOn dia guapíssimes!!!

Avui divendres!!!!! Bé, per vosaltres no.... per mi SI!!! Demà me'n vaig cap a Madrid! Així que en tot el finde no em podré conectar...pero vamos, no crec que em dongueu gaire feina... no sortim de la primera...nenas, que no arranca el post!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Patatona
, ninaaa!!! Quants de dies!!! Et trovem mooolt a faltar!!! Pero entenc perfectament que no tinguis temps....jo perquè tinc ordinador a la feina perquè sinó també em veurieu poc...el peke, la casa, ufff..... quan son les 10 de la nit només tinc ganes d'anar-me'n a dormir! :-) :-) :-)
QUe guay ja d'aquí 3 setmanes ho tindras tot a caseta!!!! Quiene ganes, no???

Val, doncs així ens veurem pel soparet del dia 22! I per la quedada de núvies, ara actualitzaré la llista...

UN petonet reina, i cuida't!!!

La resta...com esteu avui noies??? Alguna novetat???

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: kel_go » dj. jul. 31, 2008 7:34 am

bon dia!!!

dem que tal?? tu tranqui que t'entenem perfectament! no pateixis! que bé que ja hagis vist l'album! i en 3 setmanetes (que passen volant) ja ho tindras!

miriam que bé, no? aixi demà cap a Madrid!! que vagi molt bé.

les altres que tal aneu??
kel_go

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: ainos28 » dj. jul. 31, 2008 8:07 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!!!!
Dem patatona et trobem a faltar!!!!!!! Però ja entenem la feina, deus acabar morta.... i la feina com va?????? I l'Ona com està???? A veure si quan vagis més relaxada ens expliques què es de la teva vida :-()-) :-()-)

Miriam, que bé demà cap a Madrid, i amb el peke, fliparà quan pugi a l'avió, que xulo!!!!!!

Kel, com estàs???????

Agbe i Cumeta guapes, no treballeu taaaaaaaaaant!!!!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 31, 2008 8:18 am

Sí, sí, demà cap a Madrid!!!
Espero que al peke li agradi l'avio, perquè sinó ja me veig tornant amb tren! :-) :-) :-) :-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. jul. 31, 2008 8:19 am

Amb el caràcter atrevit que té, segur que li encantarà :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dj. jul. 31, 2008 8:25 am

Bon dia gironines!!

Miriam, tranquil.la que al peke segur que li agrada l'avió, sempre els hi fa gràcia a la mainada.

Ainos, has avançat alguna coseta més??

Jo de moment no, el dimarts varem donar una invitació més i ja està. És que com que estem d'acabar de preparar les cosetes pel casament que tenim aquest dissabte, anem una miqueta de cul! però a partir de la setmana que ve, ens hi posarem més en serio.

Kel, agafa-t'ho amb calma la feina...diga-li a la gent que no s'estressi!!jejeje

Dem, patatona,a veure si et podem veure una miqueta més per aqui, guapa!! :-()-) Tranquil.la,que ja m'imagino que deus anar de cul.

Cumeta, últimament no et veiem per aqui!! :-eh_::

Winy, on ets?? :-eh_::

Arohha i chiky, on sou??? :hmm::

Mireia, com porteu els preparatius??

Queque, com estàs? nerviosa per la prova de dissabte??

Records a totes!! :··;..:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. jul. 31, 2008 8:25 am

ainos28 ha escrit:Amb el caràcter atrevit que té, segur que li encantarà :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Aixó espero!!!

Arhhoa, avui tens prova de pentinat, no?????? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008