Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dv. abr. 04, 2008 10:01 am

Que guay Ofcourse!!! A mi m'encantaria anar-hi a Africa...
RACHI som compis de flors!!!! quines heu agafat al final??
Nosaltres per l'esglesia fem tota la decoració amb paniculata i al convit farem els gerros amb espelmetes a dalt i tulipans, el que no sé si posarem es el candelabro amb copes de martini o el tema dels globus.
I a la zona de fumadors la catifa aromàtica!!! Que m'encanta!!
Igualment tot està pendent fins que anem a Sant Benet amb la Marita i decidim tot, al final anem el día 7/05 ja us explicaré!!
Mary espero que la teva avia aviat estigui bé!! Si ara li deixan anar a casa segur que es trobará molt millor només de trobar-se a la seva casa, pq ser-hi a l'hospital sempre es una mica angoniós!!!
[/i]
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. abr. 04, 2008 10:06 am

moltes gràcies a totes x preguntar x la meva àvia!!!! sou un soletes totes...

un super peto
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dv. abr. 04, 2008 4:42 pm

guapes com va la tarda??? molta feina??? jo ja tinc ganes de plegar i po fin cap de setmana....

algún plan especial???? jo avui sopar amb amigues i demà relax!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 07, 2008 9:34 am

Hola noietes! Bon dia!!!

Q tal el cap de setmana? Algo d'especial?

Jo poca cosa... El divendres vaig anar a veure a la meva cosina ballar... HO fa taaaaaaaaaaaaaaan bé!!!!! (i no és amor de prima, jejeje), dissabte vam anar a la roca amb els meus pares i diumenge vaig anar al pis amb la dona dels mobles a prendre mides i mirar-ho tot una mica i després a veure als meus cunyats i al sobri... Sembla mentida lo ràpid q creixen!!! No el veia des de fia 2 setmanes i el vaig veure molt canviat!

A part d'això, les invitacions estan en marxa i lo del perruquer ja està confirmat, jejeje... Em va trucar ell per error i ja vaig aprofitar per dir-li q m'apuntés el dia del casament... No sigui q després se'm passi i em quedi sense... Per cert, rachi, com va anar???
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. abr. 07, 2008 10:14 am

Bon dia nenes...

Vaig anar a la pelu i molt bé... ja tinc hora pel dia de la prova, a veure que tal va...

Tema invitacions ja estat tot en marxa!!!! Suposo que la setmana vinent les tindré... aix quina ilu!

Per cert, vam estar mirant vestits per la meva mare i... un desastre... no hi ha res, tot es com massa de gala. Avui anirem a la satu i a tothom, a veure que tal...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. abr. 07, 2008 10:53 am

Ostres, dels vestits per les mames, a ma mare ahir li van dir d'una q està a rbla catalunya, bastant amunt, però no recordo el nom. Quan m'ho digui us ho passo, però no tinc ni idea de com està
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dl. abr. 07, 2008 11:10 am

Nenes, a Calvet també hi ha un parell de botigues, que no se com estaràn, però els aparadors semblen interessants...

Per cert, bon dia!! Que tal el finde?? El meu tranquilet, dissabte a sopar amb uns amics i ahir aperitiu al solete i després paella a casa dels sogres...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. abr. 07, 2008 12:05 pm

Bon día!!!!

Que tal el cap de setmana?? Jo normalet...
La meva mare està obsesionada amb el vestit de Tot-Hom però bueno la setmana que bé anirem a La Vel a veure si troba un altre vestit que li agradi...

Jo les invitacions les començaré a donar aquesta setmana perque estem acabant la web... ja us la pasaré!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. abr. 07, 2008 3:03 pm

bon dia guapes!!!

el meu finde también bastant normalet... sopars amb amics el divendres i dssabte.... también vem posar una lamapara nova a l'habitació de matrimoni jeje

rachi veu anar a veure el BR amb el teu pare??? es veu que el dissabte hi havia casament... avui l'altre florista que estic mrant m'ha demanar el tlf del BR pq si acostarà a fer un cop d'ull!!!!
tema vestit mames és un rotllo, pq o bé tots són molt de festa o massa sport... costa trbar un entremig!!!!
fiancee ja ens passaras la web.... a veure si aquesta setmana ja puc anar a buscar totes les inviotacions i començar a entegar-les!!!

ahh avui vaig al concert del canto del loco a la sala bikini jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 8:31 am

Boooon dia,
Com va??
Ahir vaig estar liadeta i no vaig poder conectar-me.
Dissabte vaig estar mirant arrecades i m´he enamorat d´unes que no m´atreveixo ni a demanar-li a mon pare perquè em sap greu però es que són tan precioses........ Les vaig veure al Zapata de la Illa són com mitja criolla amb 8 brillantets talla princesa.
L´any passat pels 30 em va regalar unes molt xules que porten una perla però com em van dir que portava mala sort i no sé que ara em fa yuyu. Encara que segurament serà les que em posaré........
Vosaltres teniu arrecades???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 8:37 am

hola...

Jo encara no en tinc... de fet, encara no sé ni com les vull... la veritat es que vaig super retrasada en tot!!!

Aquest cap de setmana, dissabte tinc sopar de presentacvió dels papis a la torre del remei... em fa un pal que no veasssssssss, pe`ro es lo que hay!

Pel que fa als vestits de les mamis, com el porteu?? Avui a les 16 anem a tothom, ahir al satu hi havien coses mones, però no sé si motl de festa o que... tenen vestits de patricia avendaño, molt macos, però això de les bodes amb el protocol i les madrines es tant compicat... hi havia un vermell molt maco, però vermell no es massa atrevit????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 9:11 am

`Hello Rachi,
Però les mamas si que es coneixen, no????
A mi també em feia molt de pal i quan estavem in situ ens ho vam passar força bé!!!!!!!
Jo tampoc tenia ni idea com volia les arrecades però visto lo visto ho tinc clar jijijijij!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 9:12 am

Per cert el tema del vestit de color vermell, a mi personalment per les mames no m´agrada. M´agraden els colors més tranquils i sobris però clar m´estic donant conta que soc una classicona de muxo cuidaó!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. abr. 08, 2008 9:23 am

jejejje... saps que passa??? que esl colors aixins pastelons a la meva mare no li queden gens bé... li fan la cara molt apagada, i a sobre es rossa, i quan es possa un vestit dun color pujadet se la veu molt mes alegre...

M´he estat documentant pel google, i no passa res amb els vermell, la paloma rocasolano, i la mre del agag anaven de vermell... aix... quin rollo aix``o de les bodes!!!

G14, el ram que? vas mirar algu mes??
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 10:04 am

Ma mare també és rooseta i de pell clareta i el seu traje és combinat amb gris roca i una mica més claret a Jofré tenien un a l´aparador que el color s´assemblava molt. Ara no sé si hi és!!!!!!

Pues el dissabte també vam anar a mirar un parell més de floristeries i li vaig comentar lo de Phlox perquè està aprop de casa ma mare. Vam anar però no ho vaig trobar, soc un desastrillo però si que vam trobar una altra floristeria a la Pl Sant Joaquim que està per sota de Padua i paral.lel al C/ Saragossa que em va agradar molt la dona perquè em va donar idees. És una floristeria peke peke però em sembla que ho faré allà.
Segurament les flors del ram seràn fresias i orquideas!!!!

Suposo que tu et faràs el ram a Phlox, oi?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dt. abr. 08, 2008 10:14 am

Hola noietes! Bon dia!!

Sabeu a on estic? Doncs a caseta... Tinc la panxeta revolucionada, però crec q ja he trobat el q em senta malament... És la sobrassada!!!!! La setmana passada, quan también em va passar, m'havia menjat un entrepà i ahir a la nit, com q no tenia gaires ganes de sopar, doncs también me'n vaig fer un... M'agrada tant! però bueno, la descarto de mi dieta hasta próximo aviso, q m'ha fet passar una nit...

Jo lo del vermell no ho trobo malament... Si q potser és una mica cantón, però si t'afavoreix el conjunt, doncs ja està bé! también podeu mirar el granate, q no és tan cridaner i és molt elegant (la meva sogra pel casament dels meus cunyats en va portar un molt maco!)
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 10:19 am

´No sé, al final és amb el color que et vegis més tu i més comode!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 08, 2008 1:15 pm

Hola!!!

Com va el día??? CROKETA cuida't i deixa la sobrasadaaaaaaa!!! jajaja

Per cert això que dieu dels vestits no sé jo crec que es una mica amb lo que cadascù estigui comode... pq un vestit vermell pot ser seriós i desprès portar un vestit d'un color pastel i un escote inapropiat... Es com anar de curt o de llarg, a mi aixó em dona igual o no anar-hi de negre a una boda... jo que sé a la meva boda que es de nit no m'importaria que ningú portes un vestit negre de festa! O que vinguès de curt... bueno de fet la meva germana va de curt.

Jo si que tinc arrecades i amb perles!!! No sóc gens supersticiosa a més queden superbé, pel meu gust...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. abr. 08, 2008 1:39 pm

Si si Fiancée jo portaré les que em van regalar l´any passat que són precioses i em deixaré d´histories!!!!! AAAAAH jo aquests temes de curt o llarg me és igual. Ma mare no va amb vestit sino que va amb pantaló i a mi m´encanta perquè realment amb vestit no la veig geeeens!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. abr. 08, 2008 1:53 pm

G14 clar que siiiiii! Perles FOREVEEEEEER jajaja

Uff ja no ens queda res...jo tinc que anar a RC a veure si m'agrada la roba interior que tenen pq encara estic sense calcetes!!! jijijij

Com ho porteu tot??? Heu fet timings??? Pq jo ho porto fatal!!
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant