RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dl. gen. 14, 2008 9:34 pm

Sonia, jo pensava com tu, que no em trucaven perquè em casava al novembre i que abans que jo hi havia moltes altres parelles i que ja arribaria el moment que em començarien a trucar........
Concretament em van trucar la setmana abans! També he de dir que els mails sí que me'ls contestaven o trucava jo per preguntar si l'havien rebut...

El que diem: el restaurant per mi és inmillorable, el menjar bonissim, la organització és perfecte, tot, TOT ÉS GENIAL, ja veureu. L'únic que haurien de cuidar és l'atenció als nuvis, estar en contacte amb ells, que quan hi vagis sempre t'atengui personal dedicat a això (i no la primera cambrera que corre per allà)...etc... Però bueno, suposo que cada restaurant té el seu punt feble, i prefereixo que sigui aquest que no pas l'organització del Gran Dia, o l'atenció als convidats, o el menjar, o el lloc en sí....
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. gen. 14, 2008 9:37 pm

Hola Sonia! La veritat és q si q començo a star nerviosa, xq intentes tenir-ho tot controlat i pensar q vas be d temps, xo sempre se't escapa alguna cosa o es retrasa algo. Xo be, es porta com es pot i amb molta ilusio! Això sempre!

Xcert, algu sap si el mapa q us donen x poder posar a les invitacions, és el mateix q surt a la pagina web? Simple curiositat.D fet d'aki poc haig d parlar amb can ribas...
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dl. gen. 14, 2008 9:38 pm

Xcert Sonia, dius q ja tens els musics d Gartur, quan et fan pagar si no es molt preguntar? Els d Can Ribas us ajuden en algun aspecte? Ho heu parlat amb ells?
Es q nosaltres estem pendents d'aket tema...
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dl. gen. 14, 2008 9:40 pm

mima, sí que és el mateix mapa, o quasi igual. El paperet que et donen és com un díptic, de color blanc i el mapa de color granate.

Imatge
ninou

EntradaAutor: Eysuke » dt. gen. 15, 2008 11:32 am

Hola a todas...

Mima, los de Galtur cobran alrededor de 1200€ " casi nada" por poner discos ni siquiera por orquesta que aun lo entendería más.... yo hablé con ellos la semana pasada y si, todo correcto y todo bien, pero es lo que suelen cobrar.

Bss
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: XENIA-MARC » dt. gen. 15, 2008 12:33 pm

Bon dia noies!

Com va tot??? ja se que porto molt de temps desconectada i que no tinc perdó de Déu, però tinc una bona raó...

Primer de tot m'hai de posar al dia amb totes les cròniques que encara no he pogut llegir! I segon donar molts ànims a les noies del 2008 que ja estem al seu any i queda ben poquet per a que comencin a casar-se, que sapigueu que us seguiré d'aprop!!!!

Bé doncs a anem a lo que anem:

Us vull presentar a algú, si tot va bé estarà entre nosaltres el dia 5 d'agost! jeje

A veure que us sembla!

Gràcies Chus i Pilar per guardar-me el secretillo!

Muak!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
XENIA Y MARC
16/06/2007
Imatge
XENIA-MARC
:: núvia rookie

Entrades: 132
Membre des de: dl. maig 01, 2006 4:30 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Lea » dt. gen. 15, 2008 2:07 pm

Felicidades XENIA!!!!!!!!! Que emoción!!!!!
Yo para eso me esperaré un poquito aunque por mi fuera enseguida me pondría a ello, pero mi pareja no tiene tantas prisas xD

Lo de la atención pasa en muchos sitios. Cuando fuí a ver Can Verboom el tio ni se presentó. Salío un inmigrante (digo inmigrante porque era un subsahariano sin papales, sin casi hablar español y todo cagao de miedo) para decirnos que esperáramos.
Nos fuimos de allí y ese mismo día fuimos a ver Can Ribas. Luego el pavo de Can Verboom llamó para que fueramos y le dijimos que nanai, que no nos interesaba (además el espacio estaba super descuidado, todas las flores muertas y muy dejado).

Nosotros ayer cogimos la Limousine!!!! Resulta que vendrá a buscarme un Jaguar MKV de color blanco (descapotable no porque el recogido).. pero luego a la noche iremos al hotel La Florida y me hacía ilusión que nos viniera a buscar un coche chulo y al final hemos escogido una limousine que sale muy bien de precio! Por 250 euros allí se planta, con brindis incluido! :D

La semana que viene iremos a la imprenta a que nos hagan las invitaciones (el diseño es de mi pareja) y quizás comencemos a darlas ya.

Nosotros andamos algo agobiados porque además de todos los preparativos de la boda, también estamos liados con el piso. Tenemos que pintar, cambiar las puertas y amueblar todo el piso en 8 meses!! Y vamos super agobiados :-(
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dt. gen. 15, 2008 7:35 pm

MOLTES FELICITATS XENIA!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. gen. 15, 2008 9:31 pm

Mooooooooooooooltes felicitats Xènia!!!! kina iluuuuu!!!!
I de kuant estàs pk la eco es veu super bé?????? bueno, si has dit que et toca pel 5 d'agost.... de 2 mesets i algo, no????
Bueno espero k tot bé! mare meva, naixerà el peke i jo encara no m'hauré casat!!!!! k ràpid va passant tot!!!! :-);-):-)
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Eysuke » dt. gen. 15, 2008 10:04 pm

Felicidades Xenia.... que ilusión. Yo cuando me case también me gustaria quedarme pronto, pero bueno nunca se sabe... a mi me encantan los niños. Me alegro mucho.

Lea que ilu lo del coche, es bonito y lo de la noche en el hotel la florida es super bonito. Ya lo conozco y tiene que ser una pasada. A mi también me gustaria pasar la noche de bodas en un hotel así, pero todo no puede ser. Al final lo de la boda es tanto dinero....

Yo esta semana iré a lo de las invitaciones y a lo de los detallitos yuna cosa menos. Yo las enviaré por correo las invitaciones, son tantas personas que no tendría tiempo físico para darlas todas en mano.

Por cierto he visto que en algunas invitaciones la gente pone un nº de cuenta, que os parece eso? yo lo encuentro un poco frío, pero también me daria corte el hecho de que la gente te de un sobre el día de la boda, es tan frío.... que haceis vosotras con este tema? pondreis el nº de cuenta?

Bss a todas y buenas noches. *.*.*.*
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: Janna » dc. gen. 16, 2008 10:35 am

Moltíssimes felicitats Xènia!!! UEEEEEEE!!!!!!

Els de Can Ribas em van contestar el meu mail molt amablement. M'han dit que ens avisaran cap al Febrer per fer la prova del menú i que ho fan de forma cronològica,..., i que la boda civil ja està reservada,..., que el casament hauria de ser entre 12:00 -13:00 del migdia...
M'he tret un pes de sobre!

Lea, el meu germà fa un sopar per celebrar el seu casament a l'hotel la Florida!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » dc. gen. 16, 2008 10:45 am

Ah! i m'han enviat els menus del 2008!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Eysuke » dc. gen. 16, 2008 11:01 am

Janna, los menús del 2008 están muy bien, verdad? a mí casi que me gustan más, pero son algo más caros. Espero nos respeten el precio del 2007 ya que no tenemos contratado en ese año.

Y el rsstaurante de ese hotel es una pasada Orangerie. Se come muy muy bien.

Bss
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dc. gen. 16, 2008 1:37 pm

Hola noies! Jo això del numero d compte a les invitacions també ho havia pensat, xo no ho posarem. Trobo q és molt fred i dscarat. Aviam , d fet ho has d donar, xo prefereixo q em vagin trukant dmanant-me el numero q no pas això.
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. gen. 16, 2008 3:51 pm

Mima, yo también pienso que es muy frío pero la gente me lo va pidiendo y lo que haré creo que es ir diciendolo según me vayan preguntando, no?

Gracias
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: pilimili » dc. gen. 16, 2008 7:00 pm

Xenia com vas guapa?? tot bé?? a veure que serà?!¿!¿!¿! :-///:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Lea » dc. gen. 16, 2008 7:28 pm

Nosotros no vamos a poner la cuenta... nos parece demasiado frio tal y como deciis y no sé, aunque suene un poco cutre, nos hace más ilusión levantarnos, ir de mesa en mesa y poder dar las gracias.

La organizadora nos dijo que podríamos hacer una lista de bodas en el Corte Inglés y más si yo trabajo allí... es cierto que me saldría royo todo tirado de precios por ser empleada, pero la verdad... lo veo ridículo, si el piso ya estará listo y no necesitaremos comprar nada allí.
Además.. na más faltaría que les de mis dinerillos a mi empresa xDDDDD Sería como regalarles mi boda!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. gen. 16, 2008 7:55 pm

Hola chicas!!
FELICIDADES XENIA!!! La eco muy chula.

Nosotros no sabemos si poner lo del nº de cta, también lo encuentro frio pero la gente nos pregunta que donde nos puede ingresar el dinero y asi ya lo tendrian... a parte, donde hemos mirado las invitaciones hay unas tarjetas para poner el nº de cta de manera muy informal, la verdad es que no se ve violento y creo que al final pondremos esas...

Tengo unas ganas de hacer la prueba de menu!!! quien es la primera?? yo para el 27 de junio.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: ninou » dc. gen. 16, 2008 8:19 pm

Uau, Xènia, ja t'he escrit al post del 2007! ENHORABONA!!!!

Tema número de compte: això cadascú, però jo penso que en definitiva estàs CONVIDANT a la gent i quan convides, en el fons, no esperes cap regal o compensació de cap mena. Tot el que et donguin, benvingut sigui, però no crec que s'hagi d'esperar res, perquè sinó el fet de convidar es converteix en una hipocresia... MEVA OPINIÓ (no vull ofendre a ningú) Per tant, crec que posar el número de compte a la invitació és donar per fet que la persona a qui "convides" t'ha de fer un regal i s'ho pot prendre malament. Així em vaig sentir jo quan vaig rebre una invitació amb número de compte. Evidentment que pensava fer un regal, però em va picar que fos com obligat!!!!
Nosaltres no vam fer llista tampoc, i la gent ja et truca per demanar-te el número de compte, i aprofites per dir que gràcies, que no calia que fessin res, etc... O bé, et donen el sobre el dia del casament, però el derives ràpidament a la mare o algú que te'ls va guardant perquè aquell dia tu no estàs per això!

Imatge
ninou

EntradaAutor: SONIA18 » dc. gen. 16, 2008 8:26 pm

Xenia moltes felicitats!!!!!

La eco es veu super be, com et trobes??

Com q nosaltres ens casem un divendres el tema música ens ho regala Can Ribas, per lo q no tinc ni idea de quan cobra aquesta gent.

Nosaltres también pensavem posar el nº de compte a las invitacions però amb tothom q ho he comentat m'ha dit q queda una mica lleig, suposo q finalment no posarem res però quan la gent m'ho pregunti els hi dire q volem diners i si pot ser abans del casament, pq también queda molt lleig q el dia del casament et donin el sobre i jo crec q en aquell moment no estarem per recollir-los.

Lo q jo si q tinc q pagar a Can Ribas es el canon pel fotògraf i a sobre la dieta dels fotògrafs.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants