NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. jul. 02, 2007 10:57 pm

jaaaaa...consolat pensant que això es algo que ja tens i després quan voinguin totes les despeses juntes, suposo que ho agrairem....

quin pack agafes al final?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 03, 2007 6:13 am

Al final agafo el de plata mes el dvd de les fotos en alta resolució. Aquest dia vaig enviar a fer un album hofmann de unes fotos del meu poble i queden super be o sigui que, ja que tenim el dvd, ens farem nosaltres els albums de les mares. El montatge musical també hem feia gracia fer-lo jo pq ja el vaig fer per un viatge que varem fer l'any passat i vaig disfrutar molt. De totes maneres hem va comentar el Pou que ho podiem modificar en qualsevol moment o sigui que tinc un any per pensar-m'ho :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. jul. 03, 2007 7:38 am

es que es normal, com per no quedarse pelats, la meva intenció es per això, anar comprant coses escalonadament, de manera que tot i que al final, segur que es juntaran més despeses, al menys, ens haurem tret desobre varies coses i ho notarem menys, aquesta es la idea, si mes no...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 03, 2007 7:51 am

Buenos dias chicas, Onikey Felicidades wapaaaaaaaaaaa por muchos añossss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) sabeis que...... que me quedo con J. Pou teniamos que ir este fin de semana a ver a la otra fotografa pero al final MAnel no puede, el otro dia me dijo que el ya lo tenia claro asi que ..... otra para Pou jolin se va a poner contento, le comente lo del foro y se echo a reir osea que ya nos podia hacer un descuento a todas.... no????
Bueno nenas me voy a poner a trabajar un ratito.... por cierto alguien se ha ido a mirar ya vestidos, yo no se que hacer si ir ahora antes de agosto o despues de vacaciones..... jolinnnnnnnnnnnnn
:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. jul. 03, 2007 3:01 pm

Naniiii!!! podemos hacer un club al final...jajajaja! :-)

bueno, nunca se sabe si al final se estira y nos hace algun detallito... ::-)

Pues que te voy a decir, felicidades neni!! ya tienes una cosa más :-)ok:

yo los vestidos iré a partir de septiembre-octubre a mirar, es que es mala época ahora, y después ya empezaran a venir la temporada nueva y tal.... ya tienes pensado alguna tienda a la que quieras ir?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aina973 » dt. jul. 03, 2007 6:09 pm

Bé, feia dos dies que no entrava i deu ni do quina quantitat
d'informació que hi ha!!!! :-) :-) :-)

Onikey, moltes felicitats... Una qüestió "complicadeta"... quants n'hi fas??? :-()-) :-()-) :-()-)

Nananda, és molt positiu pensar en els altres però has de fer veure-li a la
teva cunyada que per molt que us caseu les dues en el mateix any
no li treuràs en absolut protagonisme. Sinó és una mica egoïsta...

Marjo, tal com t'han dit les altres, si et fa il·lusió sortir del teu pis fes-ho!!!!! Aquell és el teu dia... Dius que ets una persona independent, doncs
la teva família ho hauria d'entendre..

aina973

Entrades: 33
Membre des de: dj. juny 28, 2007 6:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 03, 2007 6:39 pm

Hola lleidatanes ja he tornat del gimnas, estic mooooorta

Moltes felicitats Oni :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. jul. 03, 2007 11:31 pm

merci, wapes!!

no es una qüestió encara delicada..en faig 25 anyets...un quart de segle...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 04, 2007 8:15 am

Oni, buenos dias, la verdad es que no se a que tiendas ir pero supongo que empezare por Pronovias hay dos vestidos del avance 2008 que me encantan a ver y despues no se a Ribe nupcial que tambien hay vestidos bonitos de San Patrick, queria ir a Casajuana pero no se exactamente donde esta en el Poligono... y tu que donde iras.....
Besitosssssssssssssssa todas
Bienvenida Aina.....
feminacora

EntradaAutor: pupa » dc. jul. 04, 2007 9:52 am

Doncs noies, gairebé si que ès millor començar a mirar vestit al setembre. Tant a Rosa Clarà com a Pronovias hem van dir que a finals d'agost arribarà tota la nova col.lecció. A Ribé nupcial hi ha diversos vestits de San Patrick que són una monada... :-)ok: també d'altres marques... en fi, que serà per vestits reines! A triar i remenar!
:-)
Imatge
pupa
:: núvia experimentada

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: Key » dc. jul. 04, 2007 3:59 pm

donc jo no se on aniré...se on no aniré,,,, a RIbe no penso anar per exemple, un dia amb ma mare vam anar a mirar vestits, allò per tantejar, vam anar a casajuana, hem vaig probar uns quants, però no m'acabava de veure...no se...no hem donava cap la sencaió que diuen de "és aquest", vam anar a pronovias i tenien molta gent, pe`ro hem van donar un catlàleg, la targeta i tal, anem a ribé i hem va atendre una dona gran que només li va faltar donarnos una patada al cul, ens va ensenyar de mala gana i rapidisim el cataleg, només destacant el preu :hmm:: i hem solta, així et fas una idea i quan sapiguis el que vols vens, perquè probar per probar vestits no, que es taquen.....!!!!!!! mira, arribo a anar sola i no entro mai més a una botiga de nuvies....que es taquen, però com he d'escollir vestit d'un catàleg de 15 pàgines que no es veuen ni els vestits com son realment?? i que es això que es taquen, si no anava ni maquillada, apart que els vestits de mostra són per emprobar.... es que cada vegada que m'enrecordo m'encenc, al damunt que st patrick m'agrada, però mira, hem vec anant a Tàrrega, no està només ella a la botiga, però si tens la mala sort de topar amb ella....comentant-ho amb altres noies també m'han dit el mateix... :--( :--( :--( es passa molt malament quan et trobes amb algú així la veritat...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: pupa » dc. jul. 04, 2007 4:13 pm

Si tens tota la raó Onikey! La senyora és una mica malcarada...per sort vaig enganxar l'altra dependenta i la veritat, va ser superamable...suposo que també deu anar a dies...però vamos, pegar mocs així a la gent...como que no, la veritat.
Imatge
pupa

EntradaAutor: pupa » dc. jul. 04, 2007 4:16 pm

A pronovias tampoc em van poder atendre, em vaig haver d'acontentar amb el catàleg. A Rosa Clarà van ser superamables i eficients...es que penso que una va amb tota la il.lusió de veurés amb el vestit de nòvia i no s'espera que la tractin com si encara et fessin un favor! Normalment a les botigues són molt educats...sempre hi ha casos especials com la mítica senyora, però...
Imatge
pupa

EntradaAutor: Key » dc. jul. 04, 2007 4:18 pm

doncs si, si es que ma mare s'el va comprar allí el vestit, es va casar fa uns 8 anys, i abans treballava una amiga seva que era molt maja, aquesta petarda el que li passa es que porta molts anys i no se si ha perdut tot el tacte o és que es pensa no se.... però clar, et trobés amb això i es que s'et passa les ganes de tornar, encara que m'hagi d'anar més lluny.... jo de moment tinc pensat anar a cymbeline, a l'agulla d'or i nu se...a blondel hi ha dos de tota la vida, una treballa amb novia d'art.. pronovias nu se,a veure quan surti la col·lecció sencera del 2008 pero hem fa patir que m'ha dit una amiga que no et diuen preus fins que ja tels has probat i dius quin t'agrada i d'uns a altres es disparen molt, però serà quenstió de demanar el catàleg primer que et donen amb preus...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 04, 2007 4:28 pm

Oni deu ni do, no ets la primera persona que sento que aquesta dona l'ha tractat malament, per ella farà, serà per llocs i vestits... De fet he estat llegint alguns missatges de l'apartat de moda nupcial i deu ni do lo que hi ha pel mon. Jo encara no he mirat res pr ja m'estic fent una idea del tipus de vestit que més m'agrada, després que et quedi be o no ja es una altra història. De fet m'agradaria que a la tenda on anés m'aconsellessin quin tipus de vestit hem quedaria be, per l'etatura, el tipus,... Sabeu si això ho acostumen a fer o van una mica a tientes?
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. jul. 04, 2007 5:27 pm

en teoria a les botigues com cal t'haurien de, amb el que dius que t'agrada intentar trobar allò que t'afavoreixi més...

JO el que no entenc, com si es habitual que aquesta dona faci de les seves, no ha arribat la cosa a oïdes dels propietaris, perquè no veguis quina fama pel seu negoci... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dc. jul. 04, 2007 5:32 pm

eso está bien, pero supongo que todo depende de a quien coijas etc, por ejemplo, una amiga que se casó el año pasado me dijo que no le dijeron precios ni nada, hasta que eligió el vestido, la verdda es que me extrañó....nu se...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 04, 2007 5:35 pm

Jo crec que en aquests casos hauriem d'acostumar-nos a reclamar mes pq tothom, incloent-me a mi, el que fem es marxar de la botiga i no tornar i com a molt comentar-ho a les 4 persones que coneixem. Si enviessim reclamacions per escrit a la casa potser farien alguna cosa al respecte.
Imatge
marjo

EntradaAutor: a28 » dj. jul. 05, 2007 8:00 am

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapessssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!
nomes entro a saludar!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 05, 2007 8:18 am

Eiiiiiiiiiiii nenas que mañana voy a hacer la paga y señal a J. Pou jejejejejeje, mi novio me ha dicho que el con ir a un fotografo ya tiene bastante, ademas le gusta el estilo de fotos que hace y que no le agobiara el dia de la boda, como podra hacer lo que quiera que no le dira ponte asi o asa, a él eso le gusto mucho, no le gusta mucho hacerse fotos asi que.... bueno chicas este post no esta animado a ver si lo subimosssssssssssss
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-///:
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants