CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Deshix » dc. maig 21, 2008 6:01 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* GONNA!!!!!, que tal tot??, quant de temps!!!, a veure si es veritat i tornem a fer un sopar, tinc ganes per tornar a veure a totes, jijjiji, percert!!! gracies a totes per entendre'm si es qe de veritat sou les millors!!! NUMAAAAAAAAAAAA, ja se que estas ahi, pero espero que quedem per algo animat no per deprimir-nos i plorar per aix´no he dit res a ningú, pero ja ho se que esteu per a qualsevol cosa, i ANNA NI HO DUBTIS QUE HO PODRAS FER AIXÓ DE LA FEINA, COMO DECÍA MI ABUELA....QUE TU VALES MUXO NIÑAAAAAAAAA!!!!!! >.-<: >.-<: :-)ok:
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: Deshix » dc. maig 21, 2008 6:01 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* GONNA!!!!!, que tal tot??, quant de temps!!!, a veure si es veritat i tornem a fer un sopar, tinc ganes per tornar a veure a totes, jijjiji, percert!!! gracies a totes per entendre'm si es qe de veritat sou les millors!!! NUMAAAAAAAAAAAA, ja se que estas ahi, pero espero que quedem per algo animat no per deprimir-nos i plorar per aix´no he dit res a ningú, pero ja ho se que esteu per a qualsevol cosa, i ANNA NI HO DUBTIS QUE HO PODRAS FER AIXÓ DE LA FEINA, COMO DECÍA MI ABUELA....QUE TU VALES MUXO NIÑAAAAAAAAA!!!!!! >.-<: >.-<: :-)ok:
Deshix

EntradaAutor: Capdemar » dc. maig 21, 2008 9:23 pm

Només 1 mes pel següent super casament de l'any???
Però això què és??
Com passa el temps!!!!
Com ho portes Mot?
Capdemar

Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 22, 2008 12:16 am

ANEROLA ha escrit:Es que estàs en tot Labanda...pensava que ningú més s'enrecordaria...Ja li vaig dir al meu post a l'Annakaes que estava molt malament la cosa per fer foto, no es veia res de com serà finalment. Hi ha coses que no estan clares, aquest dissabte faig visita amb ma mare al Yolancris de Sabadell per acabar de concretar algunes coses que no sabem com fer. A este paso me veo en camisón en mi boda....

BUENO VA....
TE PERDONO Y TIRO PORQUE ME TOCAAAA...

AIXÍ QUE ENCARA HI HAVIA COSES PER PERFILAR... AIS!!! JO COMENÇARIA A PATIR... (QUE SEGUR QUE TE MARE ES MÉS APANYÁ QUE NINGÚ I HO TÉ SOTA CONTROL..) PERÒ JO... ESTARIA FRISANT... I A TU ET VEIG LA MAR DE TRANQUILAAAAAAAA... QUE BÉ!!!

que bé!! un altre cop a YOLANCRIS!!!

MILLOR MILLOR... A VEURE SI HAURAS D'ACABAR FENT edicio especial anerola... JEJEJEJEJEJE (Q MALAAAAA.)

DESHIX WAPI!! almenys et notem més animada!!! això es el que toca!!
aps, i aquest soparet o quedada... amb mi també podeu comptar!

q
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 22, 2008 12:16 am

ANEROLA ha escrit:Es que estàs en tot Labanda...pensava que ningú més s'enrecordaria...Ja li vaig dir al meu post a l'Annakaes que estava molt malament la cosa per fer foto, no es veia res de com serà finalment. Hi ha coses que no estan clares, aquest dissabte faig visita amb ma mare al Yolancris de Sabadell per acabar de concretar algunes coses que no sabem com fer. A este paso me veo en camisón en mi boda....

BUENO VA....
TE PERDONO Y TIRO PORQUE ME TOCAAAA...

AIXÍ QUE ENCARA HI HAVIA COSES PER PERFILAR... AIS!!! JO COMENÇARIA A PATIR... (QUE SEGUR QUE TE MARE ES MÉS APANYÁ QUE NINGÚ I HO TÉ SOTA CONTROL..) PERÒ JO... ESTARIA FRISANT... I A TU ET VEIG LA MAR DE TRANQUILAAAAAAAA... QUE BÉ!!!

que bé!! un altre cop a YOLANCRIS!!!

MILLOR MILLOR... A VEURE SI HAURAS D'ACABAR FENT edicio especial anerola... JEJEJEJEJEJE (Q MALAAAAA.)

DESHIX WAPI!! almenys et notem més animada!!! això es el que toca!!
aps, i aquest soparet o quedada... amb mi també podeu comptar!

q
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dj. maig 22, 2008 7:19 am

Bon dia,
que ets dolenta Labanda!!!
Gonna et necessito...pots dir-me floristeries a Igualada que no siguin Flor d'Alba? que siguin més assequibles de preu però que tinguin coses xules.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dj. maig 22, 2008 10:27 am

Hola noies!!! Com va??

Ostres Anerola, és veritat, mira que ho havies dit vegades!!! anda que no, quina mala memòria que tinc!!!

Ei, ja ens queda menys d'un més!!! xungo, xungo... i queda tant per fer!!!!

Aquest cap de setmana comencem a fer les taules. A veure què surt...

D'aquí una setmana i mitja anem a Ca n'Alzina a fer el pagament de la meitat i a donar les taules!!! i encara hi ha gent que no sap si vindrà i encara no tenim els autocars llogats, i encara no tenim els ninots, no sabem els regals que farem, ens falta tant!!!!

Ah, al final dissabte aniré a la pelu perquè em facin un recollit, però no serà l a prova del vestit. M'han hagut de canviar el dia de la prova del pentinat i del maquillatge, així que... dissabte només podreu veure el vestit... :P però algo és algo!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: JB » dj. maig 22, 2008 10:47 am

EIii BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!!

Mot ja em diras com fas aixo dels autocars i que costen, perque no crec que ho pagem nosaltres pero la colla si que ho vol saber.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 22, 2008 12:20 pm

BON DIAAAA!!!

AL FINAL VEUREM EL VESTIT DE LA MOT!!!! BIEN!!!

J&B , DONCS QUINS AMICS MÉS ENROTLLATS... QUE ES PAGUEN UN BUS!!! JOLÍN,!! CUIDEU-LOS!!! QUE DE ESTOS HAY POCOS...
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. maig 22, 2008 12:26 pm

Pues si la verdad es que asi les sale por poco no se que cuesta un mini-bus pero si caben 20 pues esa a repartir.
Pero bueno es un tema que nosotros todavia no lo descartamos, todo en funcion de la pasta que la verdad es que anda algo mal. Asi que tendremos que mirarlo muy bien.
Per para saber precios y cantidad de personas que caben. O cuales son los que suben hasta ahi.

jjeej :-)
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 22, 2008 12:29 pm

CUANDO SEPAIS PRECIOS.,... YA DIREIS...

QUE TAL TOT?

ALGÚ SAP ALGUNA COSA DELS NUVIS??

MOT: TAMPOC US QUEDEN TANTES COSES DONAAAA!!! UN CAP DE SETMANA INTENS I ALA!
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dj. maig 22, 2008 12:47 pm

Buenas!!! potser no queden tantes coses, però amb el poc temps que tenim... se'ns fa una muntanya... ja ho veuràs, ja, quan se t'acosti el dia!!! :-))

Preus d'autocars: nosaltres buscàvem un bus petit, per la ditxosa corva de Ca n'Alzina, doncs bé, un de 35 places, ens surt per 380€ iva inclòs. L'empresa que ho fa: Animaespectacles. No he trobat ningú que ho fes tan barat com ells... altres noies del fòrum també els han contractat. A veure què diuen... Ah! i sí, sí que passa per la corva, un de 35 places. :P
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dj. maig 22, 2008 1:16 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* eiiiii!!!!!!!!, ostres quines ganes de veure't vestida de nuvi MOT, jejejeje, i no pateixis pensa que segur qe ho tindras tot aquell dia que no son tantes coses, dona!!!!! anims que tu pots amb tot aixó i mes :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Deshix

EntradaAutor: JB » dj. maig 22, 2008 2:37 pm

EEIii, esta be de preu no??

i si ho reparteixen surt a 10 i poc per cap.

Bueno ja veurem, potser per aquest preu ho fem nosaltres tot s'ha de mirar la veritat!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: MOT » dj. maig 22, 2008 2:48 pm

J&B ha escrit:EEIii, esta be de preu no??

i si ho reparteixen surt a 10 i poc per cap.

Bueno ja veurem, potser per aquest preu ho fem nosaltres tot s'ha de mirar la veritat!!!!

I tant, J&B, al final són els meus pares els que han decidit posar-ho, perquè nosaltres dos ja els vam dir que no podiem, tot i que el preu està molt bé. Una altra cosa que pots fer, és posar un porquet a l'autocar amb un lletreret que hi digui: "Propina pels nuvis", i que la gent es pagui el seu bitllet... però clar, pot resultar una mica... fora de lloc, baja. I si no, doncs dir-ho, "Posem autocar, però val 10€ que s'han de pagar quan hi pugis", ja està.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dj. maig 22, 2008 3:22 pm

Hola noies,
ostres Mot que et queda molt poquet. Home unes quantes cosetes a fer si que et queden, però això s'enllesteix ràpid. D'aquí una setmana i pico ja a pagar?? mare meva pues sí que queda poquet sí. A mi avui m'ha trucat l'Ariana, suposo que per anar a parlar amb ella, haver-ha si aprofitem i el mateix dia enllestim lo de les flors de l'esglesia.
Llavors Mot dissabte vas a la pelu però no et fa el pentinat de prova? Bueno almenys tindràs el vestit ja fet no?
Nosaltres tema autocars no sé que farem, en principi no posarem, perque la gran majoria de gent s'ha buscat allotjament als voltants de ca n'alzina.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dj. maig 22, 2008 4:08 pm

Doncs això de l'allotjament jo també ho vaig posar a la web, però sembla que la gent no s'anima... què hi farem!

Pel que fa a les flors... et recomano que aprofitis el viatge, que ja que vas a Igualada, doncs ho pugis tot, i si teniu el full de les taules complet, perfecte, doneu-li també.

Tenim feina aquest cap de setmana, sí!

El pentinat serà semblant però no serà el definitiu... a veure què surt!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dj. maig 22, 2008 7:36 pm

Ja tenim dia i hora per parlar amb l'Ariana. Dijous que ve a les 18h.
Gonna et necessito!!! Floristeries a Igualada?? o si alguna més coneix cap floristeria a Igualada? a part de Flor d'Alba...
El full de les taules?? jajaja, ojalá, però ni de conya!! si ens queda un parell d'invitacions per repartir ::-) i encara no hi ha ningú que s'hagi dignat a dir si venen o no....aixxx que m'estresso!!
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: gonna » dj. maig 22, 2008 10:48 pm

hola a totes,

anerola perdona per el retard, i espero no arribar tard perque si no ho he entes malament es dijous que ve que veniu a igualada. Be doncs de floristaria jo ja vaig comentar amb algun altre post que no en se massa perque els meus tiets tenen un garden-floristeria a St marti de tous un poble a 10 km d igualada i clar jo sempre que necessit algo vaig alli, pero et puc dir que per aqui a igualada tambe hi ha un que a la gent li tira molt que es el nus, podriem dir que es com competencia de flor alba fan coses aixi moderenes, pero de preus si que no et puc dir res pq no ho se, aquest esta a dos carrers de cal ble , per alli molt a prop tambe hi ha flors i flantes roset, que aquest se que traballen amb flor natural, i un altre quees diu kentia tambe i un altre lloc que es diu les flors, tambe hi treballen amb flor natural, fes una cosa conectat o busca al google "ubic" que es l unio de botiguers i alli t ha de sortir un directori de floristeries, ara despres ho miro per a veure si n hi ha forces, doncs alli tindras telefon i adreça, i si no dijous que ve et preparo un mapa i t el deixo a la botiga i el passes a recollir pq jo el dijous a la tarda es ( si no hi ha res d especial ) el meu dia de festa ( be mig dia nomes dijous tarda) pero ja t ho deixaria alli preparat i tu nomes hauries d entrar i demanar per el mapa i ja t el donarien.

despres direu que m enrotllo pero es que si ho vull explicar ben explicat no se com fer ho pero s em allarga el text, i hi haura altres dies que no dic res perque si no hi ha res en que us pugi ajudar doncs ja no dic res.

per lo de nova york et responc passat diumenge, pq? doncs els meus pares acaben de tornar avui mateix d alli i el diumenge anire a casa d ells i aixi encara puc reunir te mes informacio amb quan i vaig anar jo i la mes recent d ells d ara, pero lo que si que crec que va molt be es el foro de nueva york qu et vaig dir alli expliquen moltissimes coses pero jo et donare la meva opinio si de cas j t ho esriure per mp per no atabalar a les demes.

que segur que em fotreu bronca per el rotllo d ara :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: pero un moment que nome sem falten una o dues coses i ja acabo.

el sopar de cal ble, doncs aquesta tarda no m ha donat temps dema intento passar hi si em puc escapar un moment de la botiga.

mot avui ja he vist les emprente foses i com les tallaven ja t anire informant.

i per acabar hi ha un aparella que es casa a ca n alzina , pero que no estan en aquest foro, escrivint, pero si que llegint que m ho han dit, i m han demant si jo sabia algun lloc per anar a dormir a prop ja que venen gent de lluny i es volen quedar a dormir i jo els hi he dit que ja us ho preguntaria pq algun dia n heu parlat pero jo ja no recordo quins llocs heu dit diria que un tal casa tomas de casa rural, si hem poguessiu passar noms i telefons per passar els hi a ells si us plau.

be ja estic!!!!!!!!!!!!!!! fins un altre!!!!!!!!!!!!!
gonna l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 22, 2008 11:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: gonna » dj. maig 22, 2008 10:58 pm

anerola acabo de mirar la web de la ubic que es ubic-igualada.com i :--( :--( :--( res mes val que et faci el planol i el passis a buscar. perque nomes surten 3 llocs a la pagina web i a igualada n hi ha molts mes. :-)ok: ja em diras el que.
gonna

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants