NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » dl. oct. 20, 2008 5:13 pm

Hola,
Sembla que tenim les coses van força bé, la Laucob animada, la Ica per Grècia, la Mare de la key recuperant-se... això està molt bé per ser dilluns!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dl. oct. 20, 2008 5:28 pm

Hola noies que tal el dilluns. Jo intentant fer una redaccio d'angles que em fa una mandra impresionant i que no se ni per on començar. N'acabo de trobar una igualeta a la que he de fer al rincon del vago pr clar, no es plan :-/ :-/ :-/ :-/

Ica veig que el creuer va estupendament, vigila que aixo dels creuers enganxa, jo cada dia tinc mes ganes de tornar-ne a fer un :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Key que tal continua ta mare, tot be? Dona-li molts anims

Ceci com va anar la fira, per fi estas lliure? I tu Urgell, ja vas poder mirar el video de la boda :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. oct. 20, 2008 11:24 pm

Hola noietes!! com va tot??

Montse, has pogut veure el video??
Mar, ànims amb la redacció!
Dissabte vam estar a l'estudi d'en Pou, que es va fer un reportatge una amiga,(li vam regalar pel seu aniversari) i vam anar part dels que li vam regalar, perquè volia fer-se fotos amb nosaltres també. :-)) I ens va ensenyar la part de la maquetació de l'album que tenia, fins al restaurant! :-)) Jo havia vist ja bastantes fotos de la boda, d'alguns amics i familia, però són genials!! les del matí, els detalls, és que es com si t'expliquessin a tu, a través d'imatges el que va succeir; tinc ganes de veure-ho acabat! Ens va dir que en principi, aquesta setmana ho tindria i quedariem per repasar, quines ganes!!

Respecte a ma mare, encara no sabem res dels resutats, i segons am qui parles et dona teories més alentadores i altres menys, però al cap i a la fi, fins que no es sapigui.... però weno, demà si tot va bé li treuran tota la sonda, que es el que li fa molt mal pobra, avui li han tret un. Això si, porta un entreteniment la dona, visites a totes hores!

Molts petons!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. oct. 21, 2008 8:43 am

Noies! el meu és una mica de jutjat de guàrdia, encara no he pogut veure el vídeo! i avui a la tarda he d'anar a organyà fins a les 9 de la nit, així que segurament, quan arribi no tindré gaires forces per a veure'l! Però em proposo intentar-ho! a veure si me'n surto!
Key, això de ta mare, sempre s'ha d'agafar pel costat bo, perquè pel dolent, sempre hi ets a temps... i no cal fer-se mal abans d'hora, així que cal ser positiu! sobre l'àlbum... ha de ser xulo, segur que sí!
A les altres, ànims que ja som dimarts!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dt. oct. 21, 2008 9:05 pm

Ay Montse, deunidó reina, no tens tregua! :-(

A ma mare li donen l'alta demà! :-///: Tens molta raó amb el que dius, després del mareig d'opinions mèdiques, he arribat a la mateixa conclusió, ara, el que toca, després, ja veurem, farem quan sapiguem! :-)ok:

Avui hem anat a veure l'album!!!! que xulo que és! m'encanta perquè és un reportatge, el Jesús diu que té visió periodística, de plasmar simplement el que va passar, més enllà de pensar qui surt en les fotos.

Tot i que he "traït" jo mateixa una mica aquest principi i li he demanat si podia encaixar alguna foto de les meves tietes.... aquestes contradiccións que tenim a vegades, m'encanta la visió que té l'album, però em feia com a coseta, ja que de la meva familia directa, erem 4...

Però divertidíssim! La primera plana i la última ha fet uns muntatges de fotos genials, la primera amb les fotos dels cartells que ens havien penjat els amics i l'escrit que van publicar al diari el dia de la boda i la que tanca, amb els gorros.

Quines ganes de veure el dvd amb totes les fotos i de veure l'album imprés!! :-)) :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. oct. 22, 2008 7:43 pm

Hola noies com anem?

Jo avui cansada de treballar y demà a fira a Barna tot el dia

Key a que els albums del Pou son fantàstic =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Jo també li vaig fer alguna sugerencia i despres vaig pensar que era una tonteria, que l'album estava perfecte com l'havia deixat ell. Es que no em ser estar callada, sempre he de dir la última :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. oct. 23, 2008 10:43 am

Key me alegro un monton por lo de tu mami, que bien que esta en casita....
Yo el album lo deje tal cual, excepto un pequeño detalle, en una foto de cuando entro en la iglesia que le dije me retocara un poco el vestido, que se veia el cancan por debajo, pero no cambie ni una foto de las que el puso me encanto tal y como lo hizo.....
Mar tu ya lo tienes o no????
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 24, 2008 9:27 am

Marjo estais wapisimos, me encanta, el Jordi es una artista... como la copa de un pino... jejejejejeje GRACIAS JORDI POR PLASMAR NUESTRO DIA EN ESE ALBUM TAN ESPECIAL......
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dv. oct. 24, 2008 10:29 am

Hola a totes!
Sembla que ja és divendres... que bé! Felicitats pels àlbums, això està molt bé que estigueu contentes. Jo per aquest cap de setmana tinc un propòsit: veure el vídeo!!! Quina vergonya em fa dir-ho aquí... però us prometo que no tinc temps de seure amb tranquil.litat...
Bé, una abraçada a totes i a la mare d ela Key que segur que ja passeja!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. oct. 24, 2008 4:48 pm

WAPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÉ QUE NO TINC PERDÓ PER NO HAVER ESCRIT ABANS..... HE INTENTAT LLEGIR-VOS PER TAL DE FICAR-ME AL DIA I NOMÉS EM FALTA LLEGIR LES CRÒNIQUES QUE JA EN TINC GANETES!!!!!!!!!!!!!

PRIMER DE TOT OS VOLIA DONAR LES GRÀCIES A TOTES, A LA URGELL PER ANARME A RECOLLIR ELS MANTELS A L'ALTRA PUNTA DE BARCELONA I PER AQUELLA XERRADETA TRANQUILITZADORA QUE TANTA FALTAEM FEIA I PEL MENSAJITO EL DIA DE LA BODA QUE EM VA FER MOLTÍSSIMA ILUSIÓ!!! A LA CECI I LA GEMMA PER VENIR-ME A VEURE A LESGLESIA I DONAR-ME ANIMS XQ ESTAVA SUPER HISTÈRICA..... ATACADÍSSIMA...........I A TOTES VOSALTRES PER RECOLZAR-ME EN MIL I UN MOMENTS QUE HEM COMPARTIT TOTES JUNTES DE PREPARATIUS, NERVIS, DISGUSTOS, ESTRESS, DECEPCIONS... I SOBRETOT PER HAVER ESTAT SUPER UNIDES I HAVER-NOS AJUDAT LES UNES A LES ALTRES. SI NO FOS PER AQUEST FORO, ESTIC SEGURA, NO, SEGURÍSSIMA QUE L'ORGANITZACIÓ DE LES NOSTRES BODES NO HAURIA SIGUT TAN ESPECIAL NI TAN DIVERTIDA NI HAURÍEM DISFRUTAT TAN DELS NOSTRES CASAMENTS.

TOTES ESTEU WAPISIMES A LES FOTOS, ESTEU ESPECTACULARS I JA TINC GANES DE FER UNA QUEDADA PER VEURE MÉS FOTITOS I ENSENYARVOS LES QUE HE POGUT ANAR RECOLLINT TOT I QUE NO SÓN GAIRES.... TINC GANETES DE QUE M'EXPLIQUEU TOT COM VA ANAR I DE FER UN SUPERCAFÈ TOT I QUE EM SEMBLA QUE NECESSITARIEM UN CAP DESETMANA SENCER PER POSAR-NOS AL DIA I PODER REVIURE TOTS ELS DETALLS...

JO ESTIC TRISTONA, TRISTA PERQUE JA HA PASSAT TOT I EN LLOC D'ESTAR SUPER FELIÇ QUE SÍ HO ESTIC, TINC LA SENSACIÓ DE QUÈ ARA EM FALTA ALGO A LA MEVA VIDA. POTSER ÉS QUE HA SIGUT UN ANY TAN INTENS PREPARANT UN CASAMENT AMB TANTA ILUSIÓ QUE ARA UN COP QUE JA HA PASSAT SENTO UN GRAN BUIT AL MEU INTERIOR. NO SÉSI OS HAPASSAT TAMBÉ A VOSALTRES PERÒ ÉS COM A QUE EM FALTA PART DE LA MEVA VIDA. I TOT HA TORNAT A LA MERDA DE TREBALLAR TREBALLAR I MÉS TREBALLAR. NO SÉ. ÉS UNA SENSACIÓ EXTRANYA. TOT VA SER TAN FANTÀSTIC I TAN ESPECIAL QUE ARA ÉS COM A QUE NECESSITO TORNAR-HO A VIURE UN ALTRE COP I DISFRUTAR-HO DE VERITAT. VAIG ESTAR TAN NERVIOSA TOT EL DIA I TAN PENDENT DE QUE TOT SORTÍS BÉ QUE NO VAIG DISFRUTARHO I ARA JA SHA ACABAT I JA NO PODRÉ FERHO MAI MÉS. NOSÉ. M'HA FALTAT VIURE-HO AMB MÉS INTENSITAT I ESTAR MÉS A PROP DE LES PERSONES QUE MÉS ESTIMO I TENIR MÉS RECORDS DEL MEU DIA XQ NO SÉ SI VA SER QUE VAIG DORMIR 3 HORES O QUE EM VAIG PRENDRE 3 VALERIANES QUE NO ME'N RECORDO DE MOLTES COSES I ÉS COM SI LES HAGUES VISCUT AL 30 O AL 40%. PERO BUENO, ARA JA ESTÀ FET.

GEMMA, MEN ALEGRO MOLTISSIM DE QUE TA MARE ESTIGUI BÉ. MOLTS ANIMS DE LA MEVA PART I JA VEURÀS COM TOT ANIRÀ BÉ I AVIAT ESTARÀ RECUPERADA DEL TOT.

AVISEUME QUAN QUEDEU QUE TINC MOLTES GANES DE VEUREUS. PERCERT, SI ALGUNA TENIU FACEBOOK PASSEUME PER PRIVI EL NOM I EL COGNOM I US AGREGO.

MEN VAIG A COMPRAR UNES MITGES QUE DÈMA TENIM LA ULTIMA BODA QUE TANCA L'ANY... BESITOS BEN GRANS!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dv. oct. 24, 2008 8:21 pm

HOLA NENES

JA TINC EL MEU ALBUM A CASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gemma recordes que el Pou et va dir que sabia una cosa que ningu mes sabia quan vareu anar a veure l'album? Doncs era que aquell mateix dia li havia arribat el nostre àlbum :-)) :-))

Ahir el vaig anar a buscar a última hora de la tarda i ja me l'he mirat un munt de vegades. Es genial >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Mireu us poso l'enllaç per a que el pugueu veure ni que sigui amb miniatura

http://www.jordivpou.com/

Heu d'entrar a l'apartat de Estudi/Noces/Industrial. Allí clicar a Client i posar la clau d'acces que es 060908

Elena que tal la vida de casada? A mi tambe em va passar alguna cosa semblant a tu amb la boda, l'endemà gairebé no recordava res. Era com si ho hagues sumiat pr a mesura que anava veient fotos anava recordant cada moment i sobretot em van anar tornant totes les sensacions a la memòria. El fet de tornar d viatge i de seguida tenir l'album ha ajudat tambe a no desconectar tan rapid de la boda pq es com si encara estiguessim tancant temes :-)ok: :-)ok:

Be nenes vaig a sopar.

Petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. oct. 25, 2008 6:03 pm

Mar!! que bé!! estàs tan guapa!! i el Josep tan elegant!!! oooooooooooohhhh, quines ganes de fer aquesta trobadeta totes juntes de nou!!

Elena reina, et llegia i em deixaves preocupada, si us plau! la sensació de no haver viscut tot, d'haver estat massa pendent dels detalls, és normal, jo també l'he tingut aquesta sensació, a més, ara s'em fa estrany inclús el viatge, suposo que amb la tornada que vaig tenir, entre païr tot i a més lo de ma mare, estic que no soc conscient de res encara.... però no t'has de sentir buida, hi ha moltes coses a la vida, a part de la feina, ara cal retrobar aficions, que t'agradaria fer i disfrutar amb el teu home.
Vinga vinga, que no vull veure't trista!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dg. oct. 26, 2008 7:30 pm

Bueno chicas si quereis ver el mio es la mima pagina y la contraseña la fecha de la boda 090808 jejejejeejejeje
feminacora

EntradaAutor: ica » dl. oct. 27, 2008 8:44 am

Forereeessssss..... ja som a casa.....! Bé, vam arribar dissabte a la tarda però no m'he tret les maletes del mig fins avui...jijijij

Primer de tot... Mar i Encarna, els albums genials! Ja podeu felicitar al Pou! Nosaltres, em dona la impressió que si els tenim per nadal ja farem prou, però bueno.

Ara ja només queda trobar un dia i hora, que tinc ganes de veure-us!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. oct. 27, 2008 1:10 pm

Bons guapes!!! que per fi em decideixo a contestar... u he anat llegint.. però no sé, em fia una mica de mandra... aix... sóc un desastre...

Per començar... Nani i Mar!!!!! Nenes... aquests àlbums són una passada!!!!! Ara ja tinc ganes de veure el de la Gemma que també és d'en Pou-..... Però vatja que queden xulíssims!!!!

Felicitar la Glori que ahir va ser el seu cumple... o al menys això posava a la portada del fòrum!!! Felicitats bonica!!!!!

Felicitar també a la Gemma i al Jesús... avui fan un meset de casats!!!!!

Montse... ja has vist el video o encara no??? Lo teu és molt fort, eh!!! jajajajajajaja però vatja que això és per mirar-s'ho amb calma i si no hi ha temps, pos no n'hi ha...

Ica!!!! que ja ets de nou per aquí!!!! Que bé!!!! Ara ja podrem començar a pensar en la trobada!!! Ja pode peparar fotos, videos,... el que calgui que aqueta trobada serà genial!!!!!!! quines ganes noies!!!!!

I ara.. Elena... nina, crec que és força normal el sentiment de buit després del casament... són molts mesos centrats en la preparació de la boda (sobretot les noies)... però ara hem passat a una altra fase, ara que tens temps per altres cosetes aprofta'l i gaudeix de tot el temps que tens, ue ja no as d'anar de cul a fer mil encàrrecs... estigues tranquila i ja veuràs qu a la que vegis fotos, el vídeo... aniràs recordant molts dels moments que creus tenir oblidats. Molts ànims reina.. que no has d'estar trista!!!!

ala... molts besitos per totes!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. oct. 28, 2008 10:00 am

Hola guapes!
Per fi l'Helena ja l'hem trobat! Ens pensàvem que t'havies quedat per aquelles illes paradisíaques! Sobre la sensació que comentes, res més a afegir, que vaig sentir el mateix, i em vaig enfadar amb mi mateixa perquè em donava la sensació de què no havia sortit del tot bé! xorrades, una etapa més de la vida, i ara toca il·lusionar-se amb altres coses, crec que és normal després de posar-hi tants esforços i maldecaps, si haguéssim fet una boda més "normal" segur que no tindríem aquesta sensació.
Ja he vist els àlbums del Pou, esteu guapíssims i guapíssimes! molt xulos!
Per cert... ja he vist el vídeo!!!ole, ole, ole, després d'un mes de tenir-lo a casa... ja l'he vist! i a més, l'he deixat al restaurant per a exposar-lo a la fira de nuvis! És molt xulo i divertit!
I ara... només ens queda organitzar la quedada! deixem que la ICa guardi les maletes... i ja buscarem data. Per cert, Ica jo vaig deixar les maletes al rebedor per a veure si podia tornar a marxar... i al final, veient que no , les vaig haver de guardar! quina llàstima!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Toni » dt. oct. 28, 2008 6:11 pm

Hola Lleidetanes...

aquest any la fira de Nuvis de Lleida coincideix amb un altre fira de Nuvis a Barcelona.. i necessito una hostessa pels dies 8 i 9 de Novembre..
horari de 11h a 21h .. amb una horeta per dinar...
interesades envieu-me un privat i en parlem..

gràcies :-)) :-)) :-)) :-))
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: ica » dc. oct. 29, 2008 9:18 pm

Hoooolaaaa noietes del forum! Que esteu amagadetes pel fred? No m'extranyaría perquè deu ni dó el canvi de temps que ens ha caigut a sobre en dos dies....

Bé, a veure qui posa dia i hora a la trobadeta... Jo avui he pogut penjar una tria de fotos a l'space del messenger i crec que a alguna us he enviat el link, les que no es perquè no tenía el vostre correu, si us fa gràcia donar-hi un cop d'ull us el passo en un privi.

Bé, fins aviat...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. oct. 30, 2008 11:18 am

Yo quiero Ica, me hace gracia... a mi es que las fotos me vuelven loca. jejejejeje
feminacora

EntradaAutor: marjo » dv. oct. 31, 2008 7:40 pm

Ica envia-m'ho a mi també

BONA CASTANYADA A TOTES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo