NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 09, 2008 4:54 pm

Hola noies que tal? Jo acabo de sortir de la dutxa i me'n vaig a comprar alguna cosa per sopar. Aixo de la vida de casada m'esta estressant una mica pq jo per sopar passava amb qualsevol cosa i ara amb el Josep voltant per casa em sap greu donar-li sempre el mateix i em passo la tarda pensant que nassos fer per sopar :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Suposo que ja m'hi acostumaré

Nosaltres els papers ens els va portar el mossen a l'ajuntament i ara he parlar amb ell i m'ha dit que em de passar a buscar el llibre de familia per l'ajuntament que suposo que al ser un poble petit ja el tindran :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dj. oct. 09, 2008 5:15 pm

alfonsoicecilia ha escrit:
AzaleaVera ha escrit:Ica si que son de colors blanc i rosa... Ostras mira que he anat a casa a dinar i no he mirat el titulin que te... Jejeje. Al jutjat de pau?? Jo m'he casat per l’església... Quines ganes de embolicar les coses... XD

Ceci doncs mira quin mossèn mes xulo que tinc... Crec que els papers que hem dius es l'expedient matrimonial, que ens va plena el cap com un bombo i li van tindre que contestar unes preguntes i també porta els testimonis. Amb lo pal que hem fa anar a lleida quant no se a on tinc que anar... XD

Feminacora a un que no tinguis Internet fes u amb al Word i tu guardes al llapis de memòria o al mp3… XD

On et vas casar? Perquè ho has de dur a l'ajuntament del lloc on et vas casar. Jo, per exemple, vaig haver d'anar a l'ajuntament del poblet on hi ha l'església (a portar-los hi va anar el mossèn però a recollir el llibre de família, evidentment, hi vam anar nosaltres).

Hem vaig casar al meu poble, a les Borges. I el llibre de familia tampoc hem van dir res... que tinc que anar al meu poble o el poble que visc ara?
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 09, 2008 6:49 pm

Davinia, has d'anar al poble on et vas casar. On visquis ara res de res.. pq el vostre matrimoni queda registrat a l'església on us vau casar i els papers civils al poble on pertanyi l'església.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: AzaleaVera » dj. oct. 09, 2008 8:09 pm

alfonsoicecilia ha escrit:Davinia, has d'anar al poble on et vas casar. On visquis ara res de res.. pq el vostre matrimoni queda registrat a l'església on us vau casar i els papers civils al poble on pertanyi l'església.

Merci wapa, doncs aixi tinc que anar a l'ajuntament on hem vaig casar i demanar el llibre i ja esta? XD

Bueno la fulla que deia abans es el Butlleti estadistic de matrimoni.
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: ica » dj. oct. 09, 2008 9:13 pm

Doncs es el que jo et deia, i ho has de portar al mateix lloc on anirás a buscar el llibre de família.
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dj. oct. 09, 2008 9:37 pm

ica ha escrit:Doncs es el que jo et deia, i ho has de portar al mateix lloc on anirás a buscar el llibre de família.

Gracies wapa, dema ja que tinc que anar a dinar a casa de la mama pesaré per l'ajuntament avera que hem diuen.

Doncs el mossèn no se que s’empatollava d’anar a Lleida...

Pobre home... amb la que hem va fer a la missa... Grrr...
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: Key » dv. oct. 10, 2008 5:12 am

Bones noies!! si que porteu xarrera no??

Ica, no queda ressssssss, quina ilu nena!! aixi et deixen a la lluna el paraigûes? és un detall! :-)ok:
Amb les ungles jo estic igual,. de fet el dia abans em vaig "rebanar" l'ungla d'un dit gros, em va saltar sencera, tota la part blanca i part de l'ungla ungla, a part, anava amb tirites per tot arreu, i vaig haver de còrrer per ficar-me unes quantes de gel, i això que era contrària, però.....

ara les porto totes curtes, perquè se m'han anat trencant, fins les dels peus se m'han rajat!!

Azalea, encara que et casis per l'esglèsia, els papers amb valor legal son els que es tramiten al registre...
Jo pensava que al casarnos pel civil directament ens donarien el libre de familia, però com va ser a l'ajuntament, no al jutjat i en dissabte, tampoc el tinc....

Mar, això ja passa, són els canvis de la convivència, tranquila, ja es ficarà tot al seu lloc! :-)ok:

mmmmmm quina enveja! quines ganes tinc de veure les fotos!!! jejejeje
sí, al final, vam fer l'altre tipus d'album... ens va fer fotos esmorzant, a la maquilladora, va anar a la floristeria mentres recollia el Jesus les flors....

Ceci, ànims amb la feina!!

Ara que hi penso,.... l'Elena encara no ha tornat??? :hmm::

Petonets!! demà nem a nadar con los delfines!! :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. oct. 10, 2008 6:25 am

Hola noies, per fi divendres :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ica com van els nervis? Jo el dia abans estava istèrica pr el mateix dia de la boda estava super tranquila, de fet es la que estava mes tranquila de tota la familia :-))

Key com va amb els dofins. Es una de les coses que m'agradaria fer algun dia. Jo soc molt d'aigua, de nedar vull dir (mes que de platja i sol) i m'encantaria nedar entre dofins i peixos en general. Algun dia hauré de decidir-me a fer alguna cosa de submarinisme :-)ok:

Ahir tambe pensava amb l'Elena que no se si ha tornat de Mauricio. A veure si es conecta i ens diu alguna coseta
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 10, 2008 10:46 am

Chicas, que tal, pues yo el libro de familia no lo tengo aun, lo tengo que recoger en el registro civil de Lleida, fui a las 3 semanas y me dijeron, que me tardaria por lo menos hasta noviembre.... asi que a esperar...
A mi me lo tramito todo el mosen...
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: ica » dv. oct. 10, 2008 11:35 am

Noies! Que ja no em queden ni 2 hores de soltera.... (es que avui anem a signar a l'ajuntament)

I ara no es que estigui nerviosa, però només faig que repassar a veure què em queda fer...

Bé, ara ja no crec que pugui seure'm ni una estoneta mes, o sigui que quan tingui alguna foto ja tornaré a entrar!

Petonets a totes i gràcies per la vostra ajuda i el vostre suport!
Imatge
ica

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 10, 2008 11:41 am

QUE VAYA MUY BIEN EL DIA DE MAÑANA, VES MUJER COMO HARA SOL
PASATELO GANIAL, DISFRUTA MUCHO DE TODO....
BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora

EntradaAutor: AzaleaVera » dv. oct. 10, 2008 3:36 pm

ICA!!!! MOLTES FELICITATS WAPAAAA!!!!
SMUAKKKKSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))

Respecte dels papers ja esta arreglat!!! Moltisimes gracies wapes!!! Si no ja hem via jo a Lleida fen el ridícul.... He anat a l'ajuntament, he entregat el paper i he demanat el llibre de família, tinc que anar dilluns a buscar-lo. *.-o-o.*
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: gloripage » dv. oct. 10, 2008 10:19 pm

Jo el llibre de familia, ma germana va portar al registre els papers que ens va donar el mossen i jo vaig anar al mes a recollir el llibre de familia.

ICA! QUE VAGI MOLT BE DEMA!!!!! JA ENS CONTARAS!!!!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. oct. 11, 2008 10:12 am

ICA!!!!!!!!!!!!!!

AVUI ÉS EL GRAN DIA!!!!!!!!!!!! I MIRA QUIN DIA QUE FA!!!!!!!!!!!

MOLTES FELICITATS BONICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A DISFRUTAR-HO FINS A L'ÚLTIM MOMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: ica » dg. oct. 12, 2008 11:59 am

Noies!!!!!!! Ja està... ja ha passat!!!!!!!!! Semblava que no arribaría mai, però ahir va ser un día genial, ens ho vam passar molt bé.
Va sortir tot perfecte i a més no va ploure....! Us he de donar les gràcies pels ànims i el suport que m'heu brindat durant tot aquest any, perquè realment gràcies a vosaltres he disfrutat dels preparatius d'una manera molt especial.

Bé, quan m'arribin fotos ja us en penjaré!!!!!!!
Imatge
ica

EntradaAutor: feminacora » dl. oct. 13, 2008 12:32 pm

Ica, que bien ves ya esta todo pasado.... ya enseñaras fotitosssss.....
feminacora

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 14, 2008 6:30 am

Verònica moltes felecitats!!!!!!!!!!!!!

Que be que tot hagi anat be :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Ara a disfrutar del viatge i a la tornada ens expliques com ha anat :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nenes ja em comencen ha arribar fotos de la boda, us en penjo una i si puc aquesta tarda us començo una miqueta de crònica
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. oct. 14, 2008 10:11 am

Eiiiii mira quina sorpresa!!

Fotos, fotos Mar!!!! :-))

Ica me n'alegro molt que al final, tot sortís perfecte, inclós el temps! :-)ok:

Nosaltres ja som aqui de nou! quina diferència de clima :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 14, 2008 4:23 pm

Ei Key benvinguda de nou a les terres lleidatanes. Se que no es el mateix, pr aquí combatem el mal temps amb molt caliu humà :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nenes vaig a la pelu a tallar-me la melena que ja en tinc prou d'aguantar-la

Ens veiem a la tornada :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dt. oct. 14, 2008 9:17 pm

Noies, ja tinc alguna foto... us les poso! Que demà ja marxo!!!!! O sigui que la resta fins a la tornada!

Un petonet a totes!

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants