NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dc. oct. 08, 2008 9:00 am

Ica, tranquila veras como todo se arregla antes del dia 11....
Marjo, que tal a que es una pasada el pou haciendo fotos jejejejejjee
Key, espero que te lo estes pasando genial en el paraiso.....
Chicas, voy un poco agobiada de trabajo, esto no puede ser tanto estressssss, asi no podre tener un gordo nunca..... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: AzaleaVera » dc. oct. 08, 2008 11:23 am

key wapa! segur que quant arribi el dia de marxa no voldreu feru... jajaja XD.

marjo! Ostras que be, ja teniu àlbum! Jo tinc unes ganetes de veure’l i el vídeo que no beguis. XD

Ica, lo mes important es que desfruiteu del dia i no de quin temps farà, perquè a mi hem va ploure al arriba al restaurant i nomes vaig poder fer unes quantes fotos als jardins de darrere però quant va para les vaig acabar de fer. L’únic pal que fa de ploure es per les fotos i per lo que vec la cerimònia la faràs al resquitx al jardinet de fora, suposo que ja es preocuparan prou de prepareu-vos una saleta per fer-la.

ferminacora no es per res però es un pelet massa gran el teu avatar XD
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: feminacora » dc. oct. 08, 2008 11:34 am

Si tranquila wapa que lo arreglare esta noche en casa.....
feminacora

EntradaAutor: AzaleaVera » dc. oct. 08, 2008 3:33 pm

No feia falta que la treguesis dona! Amb lo wapos que sortiu!! *.-o-o.*
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. oct. 08, 2008 9:58 pm

Ica, reina... no et ratllis... ja veuràs com no plourà.. els del temps han dit que dissabte no plou... així que tranquila..

I no et mengis les ungles, dona, que com bé saps la gent sempre va d'última hora i sempre hi ha el típic que t'ha de fer treure de les teves caselles... és normal que estiguis una mica xof, una mica nerviosa... però ja veuràs que tot anirà bé.

Què tal el vestit? Al final has anat a la prova? Segur que millor que l'altra vegada...

aix.-... nena qu et cases d'aki a 3 dies!!!! a animar-se, eh!!!!

petons guapesssssssssssssssssssss
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: ica » dc. oct. 08, 2008 10:58 pm

Gràcies Ceci, bé, merci a totes pels ànims...

Al final el vestit arreglat! Ja està perfecte...! Ara esperar que el temps es comporti i au...!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dj. oct. 09, 2008 12:41 am

Ahhh i fins avui no he tingut les aliances!

Us en penjo una foto, no sé si es veuen prou bé, però es que m'encanten!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dj. oct. 09, 2008 4:39 am

2 dies Ica!!

vinga nena, ànims!! el tema del vestit vec que solucionat, bravo! respecte al temps, no et capfiquis, perquè és l'únic que no es pot controlar, no donguis res per fet.

Pels convidats, això ja passa, el dia abans nosaltres estavem pendents de 4 baixes, que al final van venir, per sort, però va haver una baixa el mateix moment de la boda, que no va donar temps ni de refer la taula.... aquestes coses pasen, el que ens afecten perquè estem amb tots els nervis a flor de pell, però ja veuràs que tot surt perfecte.

MOlts petons i ànims!

Aii Marjo, que guay!! quines ganes tinc de veure les vostres fotos i les nostres!! aquestes dos setmanes desde que tornem, s'em faran llargues.... però em sembla que el dia 18 em d'anar a l'estudi, que li vam regalar un reportatge a una amiga i em va dir que volia fer-se fotos amb els amics, i en principi era aquell dia, tot i que no se si m'ensenyarà alguna coseta, si no ho té montat, no crec... però potser alguna foto suelta..... :o-o: a veure si em llegeix i so pensa... jajajajaja ::-)

Nenes, descuideu, quan torni comenco amb la boda i a seguir amb el viatget, que fotos, n'hi ha per donar i vendre! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 09, 2008 6:23 am

Hola lleidatanes bon dia : sol : : sol : : sol :

Ica que et cases demà passat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo cada dia miro el meteocat i de moment aguanta o sigui que tranqui que farà un dia fantàstic. A mes pensa que si no llueix el sol per tu serà com si ho fes pq aquell dia tot ho veus esplendit i radiant =0-0-) =0-0-) =0-0-) No cal que et digui que si necessites alguna coseta o tens alguna urgència de última hora em tens ben a prop :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Et vindria a veure pr com que et cases al jardí del Resquitx em fa tall pr tu pensa que totes les lleidatanes estarem amb tu :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Key el Pou segur que ho te montat pq a nosaltres ens va dir que generalment amb una o dos setmanes ja ho tenia fet, ja veuras quina passada d'album =0-0-) =0-0-) =0-0-) Ens va explicar que vosaltres havieu fet el tipus aquell mes apaisat on fa el seguiment tot el dia, ara entenc lo de esmorçar amb ell, es que no em quadrava gaire :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Ceci com va la vida de casada? Fa dies que no sabem res de tu.... Ja se que estas molt liadeta pr prento amb calma que ara has de disfrutar del teu nou estatus social

Una pregunteta: algu sap quan et donen el llibre de familia? Et truquen de l'ajuntament o t'has d'espavilar tu mateixa i telefonar? Es que no se quan tarden :-/ :-/ :-/ :-/

Be vaig a treballar una miqueta

Fins a la tarda :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dj. oct. 09, 2008 8:40 am

Jo tambe tinc un dubte... El mossen ens va donar uns papers abans del casament que ho teniem que plenar i porta-ru al registre de nose on... :-)) Vosaltres hos van fer lo mateix??
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: ica » dj. oct. 09, 2008 9:45 am

Que son uns papers blancs i rosa que hi diu "boletín estadistico de matrimonio"? Si et refereixes a aquests, en principi ho has de portar al jutjat de pau on heu formalitzat l'enllaç matrimonial. Crec que es una fitxa per estadistica.

Si no es aixó, no sé el que pot ser!
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dj. oct. 09, 2008 9:48 am

Una cosa: Segurament la Ceci o la Gemma em podran ajudar per l'experiència dels ninus i els gorros.
Acabo d'enganxar les vitoles de 150 puros i tinc els dits plens de super glue-3 (loctite) com m'ho trec?!?!?!?!
:hmm::
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 09, 2008 10:18 am

Azalea.. no sé pas quins papers dius... :-(
Però crec que són els papers per formalitzar l'enllaç a nivell civil.. vatja, lu que val de veritat.. però això generalment ho fa el mossèn...!!!!!

Mar, el tema del llibre de família, a cada poble va diferent.. si es un poble petit en menys d'una setmana el pots anar a buscar.. si és una ciutat, pot tardar 3 mesos...

Ica... el superglue costa de treure... però trankila que marxa... prova amb acetona, o alcohol... jo de fet me'l treia amb les dents. Sí, sóc una mica bèstia.. és que no puc tenir els dits plens de cola.,.. i mira que es tòxic... però si no marxa tot fregant... no vegis quin far de mossegar-me els dits... jaajajjaja

Ica.... que no plourà!!! que bé!!!!!! tu tingues el paraigua a punt.. que si el tens no el necessitaràs... però si no el tens... llei de murphy!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dj. oct. 09, 2008 10:39 am

Merci nena, ja ho veig que costa... amb acetona no m'ha marxat i ara m'ho he fregat amb "piedra pomez" sembla que ha marxat una mica pero prop de les ungles no puc rascar que si no me les destrossaré... i ja estic aplicant el teu mètode... a mossegadetes!

Si hi hagués pensat m'hauría pogut posar guants de latex!

I lo del ploure, no ho veig clar... pero a la lluna de drap em deixen un paraigües blanc supergran! O sigui que el dissabte al matí ja el tindré.
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 09, 2008 11:54 am

Sort que no t'has posat es guants de làtex!!!!!! per déu!!! s'haguéssin desfet als teus dits i aleshores pla hagués costat!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 09, 2008 12:15 pm

t'has fet la manicura???????? ves amb compte que no pots tocar ni mica d'acetona aleshores!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dj. oct. 09, 2008 12:53 pm

Buenos dias wapassss, ICA que esto ya esta aqui......tranquila mujer que no llovera.....
Jo que ganas de seguir con la cronica pero me es imposible, este finde queria acabarla pero, me voy a bcn y alli no tengo internet, vaya rollo...
feminacora

EntradaAutor: AzaleaVera » dj. oct. 09, 2008 3:33 pm

Ica si que son de colors blanc i rosa... Ostras mira que he anat a casa a dinar i no he mirat el titulin que te... Jejeje. Al jutjat de pau?? Jo m'he casat per l’església... Quines ganes de embolicar les coses... XD

Ceci doncs mira quin mossèn mes xulo que tinc... Crec que els papers que hem dius es l'expedient matrimonial, que ens va plena el cap com un bombo i li van tindre que contestar unes preguntes i també porta els testimonis. Amb lo pal que hem fa anar a lleida quant no se a on tinc que anar... XD

Feminacora a un que no tinguis Internet fes u amb al Word i tu guardes al llapis de memòria o al mp3… XD
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

EntradaAutor: ica » dj. oct. 09, 2008 3:37 pm

Ufff! Ceci no savía que es desfeien amb el superglue-3?!?!?!? Menys mal que no ho he fet!!!!!!!!!!

No no, la manicura encara no la tinc feta, però tinc les ungles desastroses (de trencadisses i tal) i rascant amb la piedra pomez per allí li ha faltat poc per carregar-me'n alguna. Res ara sembla que ja començo a tenir tacte als dits.... jjajajajjaja.... aixó vol dir que hi queda menys pega! Demà em farán la manicura i llestos!

Tinc el menjador ple de trastos per portar al restaurant cap allà a les 7. I ara me'n vaig a depilar-me de dal a baix que tant apurar ara ja em faig vergonya a mi mateixa! jijij...
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 09, 2008 4:26 pm

AzaleaVera ha escrit:Ica si que son de colors blanc i rosa... Ostras mira que he anat a casa a dinar i no he mirat el titulin que te... Jejeje. Al jutjat de pau?? Jo m'he casat per l’església... Quines ganes de embolicar les coses... XD

Ceci doncs mira quin mossèn mes xulo que tinc... Crec que els papers que hem dius es l'expedient matrimonial, que ens va plena el cap com un bombo i li van tindre que contestar unes preguntes i també porta els testimonis. Amb lo pal que hem fa anar a lleida quant no se a on tinc que anar... XD

Feminacora a un que no tinguis Internet fes u amb al Word i tu guardes al llapis de memòria o al mp3… XD

On et vas casar? Perquè ho has de dur a l'ajuntament del lloc on et vas casar. Jo, per exemple, vaig haver d'anar a l'ajuntament del poblet on hi ha l'església (a portar-los hi va anar el mossèn però a recollir el llibre de família, evidentment, hi vam anar nosaltres).
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants