NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dc. oct. 01, 2008 9:55 pm

Noies!!!!!

Menys mal que heu reviscolat totes! Pensava que un cop casades havíeu desaparegut...! Bé, tenía l'esperança que tornessiu... jijiji

Key, ja estas a punt per marxar? Que bé nena! Passeu-ho molt bé i desconecteu del món... ja tornarà "la crua realitat"...

Pel que fa als nostres preparatius, ahir vaig anar a la 2a proba del vestit i FATAL!!!!!! Resulta que de tot el que havíen d'arreglar només van tocar una cosa i tampoc va quedar bé! Sort que només eren detalls, perquè si arriba a ser important... han tingut el vestit encantat 2 mesos per no fer-hi res i ara a córrer! Dilluns tinc la propera proba, a veure...!

A més, avui, m'he comprat el 3er conjunt de llencería, a veure si l'encerto d'una vegada perque ja n'estic tipa! No queda bé amb res, es que se'm transparenta... al final hauré d'anar sense... jijiji
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

!

EntradaAutor: Urgell2 » dc. oct. 01, 2008 11:33 pm

Hola guapes,
No tinc perdó de deu, sembla que aquesta crònica no l'acabaré mai... amb el munt de coses que us volia explicar... bé, ara estic a Lisboa, treballant, i tinc ja unes ganes de tornar... i a més, veient que totes esteu en marxa i acompanyades... em feu una enveja..
Bé, Ica: això del vestit, tranquil.litat que segur que ho arreglen bé! sobre la roba interior... sempre pots escollir per aquest mètode que comentes, el baratet baratet i sense res!
Key..., he vist la foto al blog del fotògraf, guapíssims... que tingueu un bon viatge!
Ens veiem a la tornada amb la Ica ja casada i fent ja una post-quedada!
Una abraçada a totes!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » dj. oct. 02, 2008 9:44 am

Ya tengo fotitos colgadas del fotografo, mirar en la cronica, ,me encantan estoy super contenta, jejeje me veo hasta wapaaaaa.... jejejeje
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 02, 2008 10:04 am

ica ha escrit:Noies!!!!!

Menys mal que heu reviscolat totes! Pensava que un cop casades havíeu desaparegut...! Bé, tenía l'esperança que tornessiu... jijiji

Key, ja estas a punt per marxar? Que bé nena! Passeu-ho molt bé i desconecteu del món... ja tornarà "la crua realitat"...

Pel que fa als nostres preparatius, ahir vaig anar a la 2a proba del vestit i FATAL!!!!!! Resulta que de tot el que havíen d'arreglar només van tocar una cosa i tampoc va quedar bé! Sort que només eren detalls, perquè si arriba a ser important... han tingut el vestit encantat 2 mesos per no fer-hi res i ara a córrer! Dilluns tinc la propera proba, a veure...!

A més, avui, m'he comprat el 3er conjunt de llencería, a veure si l'encerto d'una vegada perque ja n'estic tipa! No queda bé amb res, es que se'm transparenta... al final hauré d'anar sense... jijiji

Nenaaaaaaa... estigues tranquila que el dia de la boda duràs un vestit perfecte!!!! i segur qe al final trobes alguna cosa de roba interior que hi sigui adient!! No eet preocupis pas pel vestit... sempre hi ha contratemps... i sempre acaben treballant a contrarrellotge (s'ho munten fatal!!!!) però el vestit sempre acaba perfecte. No pateixis per res!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 02, 2008 10:05 am

feminacora ha escrit:Ya tengo fotitos colgadas del fotografo, mirar en la cronica, ,me encantan estoy super contenta, jejeje me veo hasta wapaaaaa.... jejejeje

Voy directa para allá!!!!!!!!!!!!

Olé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: ica » dj. oct. 02, 2008 10:46 pm

Noies! Veig que encara esteu a la guait!

Que us he de dir! Doncs que estic una mica estressada per deixar tot lo de la feina lligat, que no tinc temps de repassar mil cops a veure què em deixo i com que normalment necessito fer-ho i ara no tinc temps, doncs m'estresso... vamos, que no estic atacada però poc a poc noto la pressió!

Les cròniques genials! M'encanta veure el bé que us va anar el dia a totes!

Mar! Només he vist la foto del pou... jo en vull veure més....!!!!!!!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dv. oct. 03, 2008 6:30 am

Hola noies, ja som divendres i tenim el cap de setmana aquí. El dissabte toca concentet del Miguel Bose a Lleida. Em fa il·lusió pq ens agrada i pq nosaltres vam obrir el ball amb una cançó seva i serà emocionant sentir-la en directe

Ica de fotos no en tinc massa. Estic esperant a veure les de la colla per a que em donin les que van fer elles i llavors ja en penjaré alguna mes i us explicaré una miqueta com va anar tot que després de llegir les cròniques de la ceci i la nani em va venir el gussanillo
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dv. oct. 03, 2008 11:55 am

Hola a totes!!
Ostras... amb tants poc dies quantes coses han passat... els preparatius, la boda, el viatge... Estic molt contenta de que tot anés tan be i millor de lo que m’esperava, sobretot per la família... Això també us va passar a totes nosaltres! XD
Weno ja estem un altre vagada a peu del cano!
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 03, 2008 7:12 pm

Os dejo alguna foto, las demas las pondre en la cronica
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 03, 2008 7:14 pm

+++++
feminacora

EntradaAutor: silviangel » dv. oct. 03, 2008 7:38 pm

uala!!! feminacora!! que guapa estaves!!! i quines fotos mes boniques!! men vaig corrent a mirar la pagina del jordi de pou!!!
que guay!!! :-///: :-///: :-///: es molt car?? :-))
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm

EntradaAutor: Key » ds. oct. 04, 2008 6:05 am

Bones noies!!!

us escric desde riviera!!!! em trobat pc's lliures per conectar-nos, tot i que marxarem ja, que demà hem de matinar, que tenim excursió!

Glori, ràpida com un llamp, jejejeje, gràcies per penjar l'enllac (no hi ha c trencada,,,,, ¿?)

Ica, tranquila, ja veuràs com acaben el vestit i queda perfecte, ja ho fan això d'esperar al final, per ajustar-se a les mesures que tens poc abans de la boda..... Tinc ganes de veure't casada!! ::-)

Azalea, volem veure fotos!! crec saber quin es el teu vestit per la foto de l'avatar, m'agradava molt però no vaig poder emprovarme'l finalment.....

Nenes!! vull tenir feina a la tornada, esas crónicas i esas fotos!!!

Montse, a veure si tornes aviat.
Mar, que tal tot??
Nani, ja t'ho he dit a la crònica, m'encanten les fotos!!
Silvia, la Mar i jo també tenim en Jordi Pou com a fotògraf, si vols orientació, ja et passarem info, la veritat és que només pel tracte el dia de la boda, vam acabar molt contents

Petons a totessssss i perdoneu si em deixo a algú!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » ds. oct. 04, 2008 9:20 am

Eiiii Gemma! Gràcies pels ànims!

Noies, que avui em queda una setmana exacta... em sembla que no pot ser! Ahir vaig anar a fer-me una neteja de cutis i després havíem quedat amb la fotógrafa per quedar en una hora concreta i parlar una mica de cóm ho faríem. Ja està tot més o menys organitzat.

En principi ja he començat vacances, però dilluns tinc una reunió important i hi hauré d'anar una estona o sigui que es pot dir que em queda sols aixó per poder-me dedicar als últims detalls del casament.

Ara potser sí que estic més nervioseta, però sort del forum on em puc desfogar... jijij

Feminacora, esteu molt guapos! Felicitats!

Azaleavera, enhorabona també a vosaltres perquè segons dius, tot va sortir a la perfecció!

Mar, aquestes amigues... que et passin fotos.... que et volem veure més! Buahhh, jo també el volía anar a veure al Bosé.... quina embeja! però no hi podíem anar, demà em toca matinar o sigui que res, que ho passeu molt bé!

Urgell, quin fart de voltar que et fas! M'imagino que pel qui ho fa es pesat però per les que no ens moiem... quina embeja!
Imatge
ica

EntradaAutor: AzaleaVera » ds. oct. 04, 2008 10:11 am

Hola Key maca!! Ostres!!! Allò es un paradís!! Jo no volia tornar!!!Jajajaja!! En quin hotel estàs????

Ahir hem van obrir crònica i a un altre enllaç vaig posar alguna foto. Quant tingui un moment la començaré XD.

Ica! Bueno tranqui-la, jo també vaig estar una miqueta nervioseta aquella ultima setmana sort que vaig agafar vacances perquè les vaig aprofitar molt be acabant de lligar-ho tot!!! XD

Bueno vaaa... Poso alguna foto ara... XD

Imatge

Imatge

Aquesta foto es la que van donar als invitats i la que surt a sota doncs la que surten ells. XD

Imatge

Imatge
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: Key » dg. oct. 05, 2008 5:17 am

ànims Ica!! que ja no queda res!! després passa tot tan ràpid.... jooooo

Azalea, que elegants que esteu!!! a veure si treus una mica de temps per comencar la crònica i em fico al dia :-))

Estem a l'hotel rivera sunset princess, està a la part de Playa del carmen. Avui em comencat amb les excursions, em fet snorkel, quina passada!! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dl. oct. 06, 2008 9:56 pm

Noies, lo meu es d'infart... tant tranquila que anava....!

Ara resulta que fins dimecres no em podré probar el vestit!!!!! Es increible!

I pel que diuen, ja em puc anar buscant un paraigües....

XD :-/
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. oct. 07, 2008 6:08 am

Ei noies que tal, jo de cul a la feina, això d'estar tants dies de vacances te el seu preu :-( :-( :-( :-(

Ica tu tranquila que ja veuras com tot anirà be i el dimecres el vestit t'anirà com un guà. Per la pluja no pateixis que al final sempre surt el sol. A mi em va estar plovent fins a les 3 d la tarda be be, pr va arribar el fotograf i va sortir el sol o sigui que les fotos les vam poder fer sense cap problema. A mes, de moment nomes diuen que hi haura clarianes o sigui que res d'aigua. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Key veig que la Lluna de Mel va com una seda, això si que deu ser relax total. Quina enveja, jo hi tornaria ara mateix :-()-) :-()-)

Nenes que avui anem a veure el borrador de l'àlbum. Fa un mes que ens hem casat i el Pou ja te l'àlbum enllestit, aquest home es una fletxa. Ja us explicaré demà que tal

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. oct. 07, 2008 9:34 pm

HOla noies!!

primer, felicitats pel vostre aniversari de bodes Laucob!

Ica, tranquila, el temps és una cosa imprevisible, si et poden deixar un paraigües, per si de cas, com em deien a mi, si el tens, no l'utilitzaràs... i m'el vaig endur pel matí a la maquilladora i quan vaig arribar allà ja feia un sol que petava, i semblava una tarada amb el paraigües... jejejeje

Ja veuràs com el vestit el tens apunt dimecres. ànims!! segur que tot sortirà rodat!!

Marjo!!!! que guay ja les fotos!!!! :-///: :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. oct. 08, 2008 6:16 am

Hola noies, ja hem vist l'album i es genial!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Ens va agradar moltíssim. Hi ha tots els detalls i moments importants de la boda pr està fet de manera molt divertida, no se com explicar-ho, amb molt moviment, no se si m'enteneu. Bueno quan tingui les fotos ja en penjaré alguna i així us feu una mica mes a la idea. Ara nomes queda esperar a que el laboratori el tingui enllestit i ja ens el podrem endur cap a casa i ensenyar-lo a tothom :-///: :-///: :-///: :-///:

Key com va per aquí? Aún en el paraíso? Suposo que esteu disfrutant de les merescudes vacances, tu ves apuntant tots els detalls que a la tornada ens ho has d'explicar tot :-)ok: :-)ok:

Verònica mitja setmaneta i ja està aquí el teu día. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dc. oct. 08, 2008 6:46 am

Hola noies, estic una mica "pansida"...

-Farà un temps desastrós casi segur i ara resulta que al resquitx no saben on casar-nos perquè tenen totes les sales plenes... a veure com ho arreglem aixó ara...

-Avui, en teoría vaig a probar-me el vestit (quan el rebin em trucaran) si no es que els ha passat alguna cosa mes...

-I ahir encara em va trucar gent per dir que no vindríen!

Ho tenía tot controlat i estava supertranquila, però ja es veu que entre tots no em deixarán arribar a la boda sense que em mengi les ungles!
Imatge
ica

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants