xurdit ha escrit:bona tarda neneteees!!
HAS VIST QUE T'HE ESCRIT?
Autor: ELI27 » dc. oct. 31, 2007 4:44 pm
xurdit ha escrit:bona tarda neneteees!!

Autor: xurdit » dc. oct. 31, 2007 4:47 pm
ELI27 ha escrit:EI!
M'HE COLAT PER VEURE LES FOTOS I EM SEMBLA QUE CONEC EL TEU FUTUR HOME... BÉ, NOMES DE VISTA I TAL, LA SEVA MARE ES DIU NURI?? TREBALLABA AMB LA MEVA MARE, PER AIXO EM SONA ELL. POT SER??

Autor: xurdit » dc. oct. 31, 2007 4:48 pm
VANESSA79 ha escrit:EIIIII XURDIT CUANTO TIEMPO SIN PASARTE POR EL POST.

Autor: maduixa » dc. oct. 31, 2007 5:00 pm
Autor: krisnaka » dc. oct. 31, 2007 5:04 pm
Autor: xurdit » dc. oct. 31, 2007 5:07 pm

Autor: krisnaka » dc. oct. 31, 2007 5:09 pm
Autor: ELI27 » dc. oct. 31, 2007 5:20 pm
xurdit ha escrit:VANESSA79 ha escrit:EIIIII XURDIT CUANTO TIEMPO SIN PASARTE POR EL POST.
eiii!!
pues sii... a la q me despistoo...

Autor: krisnaka » dc. oct. 31, 2007 5:26 pm
Autor: xurdit » dc. oct. 31, 2007 5:27 pm
ELI27 ha escrit:xurdit ha escrit:VANESSA79 ha escrit:EIIIII XURDIT CUANTO TIEMPO SIN PASARTE POR EL POST.
eiii!!
pues sii... a la q me despistoo...
Q GRACIA SE LO DIRE A MI MADRE Q SE CASA EL HIJO DE LA NURI, LE HARA ILUSION!
Q TAL ESTA??

Autor: xurdit » dc. oct. 31, 2007 5:28 pm
maduixa ha escrit:Que fareu aquests dies? Gairebe totes de relax, no?

Autor: ELI27 » dc. oct. 31, 2007 5:29 pm

Autor: maduixa » dc. oct. 31, 2007 5:30 pm
krisnaka ha escrit:Maduixa, una coseta, saps per casualitat si els testimonis que s'han de portar al registre civil son els mateixos que quan ens casem a l'ajuntament???
Autor: maduixa » dc. oct. 31, 2007 5:31 pm
xurdit ha escrit:maduixa ha escrit:Que fareu aquests dies? Gairebe totes de relax, no?
jo poca coseta... q no tinc pont
Autor: krisnaka » dc. oct. 31, 2007 5:34 pm
maduixa ha escrit:krisnaka ha escrit:Maduixa, una coseta, saps per casualitat si els testimonis que s'han de portar al registre civil son els mateixos que quan ens casem a l'ajuntament???
a veure... al registre civil et refereixes a quan obris l'expedient?
Autor: maduixa » dc. oct. 31, 2007 5:36 pm
krisnaka ha escrit:maduixa ha escrit:krisnaka ha escrit:Maduixa, una coseta, saps per casualitat si els testimonis que s'han de portar al registre civil son els mateixos que quan ens casem a l'ajuntament???
Si, un cop portats tots els documents
Autor: krisnaka » dc. oct. 31, 2007 5:39 pm
maduixa ha escrit:krisnaka ha escrit:maduixa ha escrit:krisnaka ha escrit:Maduixa, una coseta, saps per casualitat si els testimonis que s'han de portar al registre civil son els mateixos que quan ens casem a l'ajuntament???
Si, un cop portats tots els documents
Ok, doncs quan hagis portat els documents i hagis d'anar a signar l'expedient, nomes cal 1 sol testimoni, que no te perquè ser el mateix que el del casament. I tant és si es familia com si no. Tot i aixi, jo ho tornaré a demanar quan em truquin, per anar mes segura i ja et diré què m'han dit. Com que hi anire abans que tu... ok?
Autor: maduixa » dc. oct. 31, 2007 5:43 pm