Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. març 18, 2008 10:50 am

Bon día!!!

Jo els mobles si que els tinc més o menys encarregats... em trigarán casi 3 mesos pq la majoría els fem a mida.

Ahir em van montar les vitrines que vaig encarregar per la cuina i la barra. A veure si ens pasa el presupost el paleta i aquesta setmana ens acaba tot... ja nomès ens quedará pintar... i que ens portin els mobles.

Ja tinc moltes ganes de tenir llest!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. març 18, 2008 10:52 am

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quin cangueli jijijijiji això de que ja posi un 2 come´ça a fer respecte puuuf.
Heu pensat amb el tema de la ceremonia??? Llegirà algú????? Mary la teva que també és civil has pensat en alguna coseta?? perquè en principis les civils són més curtetes!!!!!
Mary de fet amb el temps que ens queda liar-vos a fer ara la cuina i el bany hagués sigut bastant caotic per una qüestió de manca de temps per tant si ho deixeu per després millor, no?????

Rachi que bé està ja al piset!!!!! jo tinc un mono de pis!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. març 18, 2008 10:56 am

Es que al piset s´esta GENIALLLLLLLLLLLLLLLL ja veureu noietes... jo ja vivia amb ell, però no sé, es diferent! Son mes gastos i més de tot perque nosaltres hem passsat de pagar 900 a 2100 euapios... però vala la pena i molt!!! I ara, quan ens comenci a arribar tot encara sera milllor!!!!!!!!!!!!!!

Per cert, Quan et mudes fiancée, despres del casament???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. març 18, 2008 10:58 am

G14 quins nervis!! no et queda res. Per cert la boda de la meva amiga que tambè va ser civil va ser molt maca tambè perque vam sortir a llegir les tres millors amigues, el cerimoniant era molt maco i ho feia molt bé tambè a mi em va agradar moltiiiisim!!! I no va ser curt, va estar molt bé la veritat.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 18, 2008 11:10 am

jo per la ceremònia civil havia pensat que sortis alguna amiga meva a llegir i algun amic seu también i si algu de la family también vol pues millor jeje vull que sigui emotiva i intentar-la fer una miqueta més llarga...
G14 ja saps el dia del casament civil de veritat???
jo tinc unes ganes d'anar a viure amb ell.... buff passo els caps de setmana a casa seva xo quan el diumenge a la nit arribo a casa s'em fa una montanya... xo buenoo només 3 mesets i listo!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. març 18, 2008 11:19 am

Si si ja tenim el dia del casament de veritat!!!!!! No us ho havia dit?????
Ens casem el dia 30 de maig, divendres al Jutjat de Badalona. Haurem de ser-hi a les 11.30h però tenim 4 parelles davant nostre i després anirem a dinar tots al Mas Blanc, el coneixeu?? Està força bé el lloc!!!!!
A veure, nosaltres volíem casar-nos el 6 de juny perquè el meu nen va dir que ni per casualitat es casava el dia 13, que no que un divendres 13 no es casava i vam decidir el 6, però quan vam anar al jutjat ens van dir que casaven setmana si setmana no i que tenia que ser el 30 de maig o el 13 de juny i claaaaro el Lluis va dir que el 13 nooooooor, per tant per això és el 30 de maig. Que ademés és l´aniversari de la meva iaia i també em fa ILU!!!!

dESPRÉS DIUEN QUE NOSALTRES SOM PERA PUNYETES PERÒ JA VEUS ENS CASEM DOS SETMANES ABANS PERQUÈ EL SENYOR NO VOL EL 13, COSA QUE A MI M´ENCANTA!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. març 18, 2008 11:21 am

El tema de ceremonia en principi mon germà si que sortirà a llegir alguna coseta ja m´ha dit que en principi si i també havia pensat comentar-li alguna amiga meva però clar potser els hi fa vergonya o jo que sé!!!!!!
Tinc que truca al jutje de Pau per quedar un dia amb ell i a veure quin guió vol fer per la ceremonia!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. març 18, 2008 12:55 pm

jaaaaaaaaar m´acaba de trucar el meu nen que li han dit de l´oficina on fem la hipoteca que han demanat les verificacions registrals i el pis té 3 carrègues i, que si no està lliure de carregues llogcament no podem firmar, joliiiiiiin això ja és massa algo más para la cesta???????
He trucatr a la promotora i els hi he preguntat però com sempre no tenen ni idea i tenen que preguntar-ho!!!!!
Estic trient fum!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. març 18, 2008 1:56 pm

Es normallll.... sempre hi ha alguna carrega que queda solventada el dia de l´escriptura... no et preocupis! Jo quan vaig firmar hi havien varies tambe. Els de la promotora ho han de saber, el que passa es que et deuen passar amb les secres que no s´empanen de res!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. març 18, 2008 2:13 pm

AIXÒ EM DEIXA MÉS TRANKI RACHI I SI TENIM LA COMERCIAL QUE NO TÉ NI IDEA DE RES PERÒ RES ÉS RES!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. març 19, 2008 9:29 am

Huuuuuuuuuuuuuuola!!!!

Que tal noietes? com ho porteu?? Avui vaig a veure als de la musica, als asb... alé! una clavadita més, jejejeje...

Com porteu els preparatius? i la setmana santa??? AIX, QUE QUAN TORNEM NO ENS QUEDA RES!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. març 19, 2008 9:51 am

Bon dia!!!!!
A veure que et semblen els de la musica perquè realment és una part tan important la musica..... jo estic baixant-me musica per dir-li quines volem a l´entrar al saló, entrega de regalitus i demés, encara que encara estic bastant verda amb el tema!!!!!
Si si després de setmana santa ja ens quedarà res de res aaaaaiiix

Jo hauré de trucar al jutje de pau per a veure com vol fer la cerimonia, quedar també amb el DJ, decidir les aliances i el VIATGE!!!!!
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 19, 2008 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. març 19, 2008 10:03 am

G14... tranquila!! Tia, esteu de molt mal rollo quan no val la pena!!! Jo t´entend perque aquest finde m´ha passat algu similar... A veure, els nois són PRACTICS
i no volen enfadar-se amb ningú, la seva familia està allà i es la que li ha tocat i a tu t´ha escollit... Es veritat que de vegades haurien de donar més la cara per nosaltres, però jo ja m´he donat conte de que es impossible, que no volen problemes i si els té, serà amb tu, perque tes precissament la persona amb la que té mes confiança... G14, no pateixies!! A més, encara que ho volem negar, estem histèriques amb els preparatius!!!

Jo diumenge tambe em vaig possar histerica amb ell davant del seu germa per mal rollos amb el germà, i despres em sentia fatal, em vaig passar tota la tarda plorant, quan tenia tota la raó... i definitivament, no val la pena!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. març 19, 2008 10:04 am

Bon dia!!!

G14 però que dius???? Com va dir això??? Em sembla molt fort, no m'ho puc creure q vas fer? Uff!! que malament no¿?
Es que no sé... deixeu d'una vegada de parlar del viatge amb ella has de fer-li entendre al teu nen que no podeu fer el viatge amb ella y puntoooooo.

Pobreta intenta relaxar-te... encara que jo estaría negra!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. març 19, 2008 10:07 am

Exacte!!!! t´has d´oblidar del tema viatge!!!!! Busca tu per la teva banda!!!! i que la cuñá es fiqui santo domingo pel C---!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. març 19, 2008 10:12 am

Gràcies wappisimes!!!!

Fiancé que vaig fer?? no dir res de res, callar-me però després amb ell ja podeu imaginar-vos.

Rachi pues el mateix que tu jo crec que si ens ajuntem potser el Decret de sequia l´anul.len jejejejejeje

Si m´he de relaxar ja ho sé i tot el que dius Rachi és la reflexió que faig però la sensació que et queda és d´un xooooof

Però bueno que ja se´m passarà!!!!!!

De veritat que moltes gràcies
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. març 19, 2008 10:13 am

que fareu aquests dies?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. març 19, 2008 10:13 am

M´acaben de trucar que he de sortir un momentet. En 1/2h torno
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. març 19, 2008 10:14 am

Bon dia guapes!!!

G14 que fort lo de la teva cunyada.... es va passar un munt!!! jo passaria d'ella és que no val la pena esta així...miraria el viatge en una altra agencia i quan ho tinguis clar li expliques al teu nen el que has trobat... els tios són uns passotes... jo porto una temporada que no parem de discutir sn és xl tema de que ell no vol fer obres i jo si, que si les flors són molt cares i ell no pensa paga aquest dineral... nose tot són problemes... hi ha dies que s'em treuen les ganes del casament de veritat!!!!! xo ahir li vaig dir que ja estava bé de tan passotisme que encara que no li fes gens d'il.lusió el casament que intentés implicar-se una mica o x lo menys que respectes tota la feina que jo estava fent...
x aixó G14 que a vegdes és millor passar del tema, pq sn no acbaries mai de discusions!!!! jo ja psso si em vol ajudar bé i sn también!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. març 19, 2008 10:54 am

Vaja panorama que tenim muntat!!!!!

Noietes... anims! no val la pena... G14, a mi em passa igual que a tu, eh?? no et pensis, penso el que et dic però despres quan estic amb ell, m´agafa el calenton i no veas... i pobre tampoc te la culpa... però es ell qui hi paga, no???

Vina noies, ànims... que les nuvies ha d´estar guapes i amb tant estres no ho estarem!!!!!

Mary... ja anirem tu i jo a BR, no pateixis!
Imatge
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants