Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dl. març 17, 2008 9:26 am

bon dia guapes!!!!

com ha anat el finde???? jo vaig anar a veure cabaret i no em va acabr de conevencer.... i ahir vaig anar al verdi a veure una peli que es diu al otro lado i molt xula... tema boda no he fet res aquest finde...
rachi vas poder preguntar lo del curs de maquillatge????
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. març 17, 2008 10:01 am

Bon dia nenes...

El cap de setmana bé! Per cert, vaig anar a preguntar lo del curset, i em van dir que era millor fer-ho individual, i que costava 49 euros que tho emportaves en productes. Em va dir que dura 1 hora i que les colectives eren amb mes gent i que si erem nuvies millor fer-les 1 o màxim 2 persones.
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. març 17, 2008 10:01 am

Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. març 17, 2008 10:13 am

nenes tinc un problem... m'acaben d'enviar un mail dient que una amiga meva fa un sopar d'aniversari el dia 4 d'abril... i són els 25!! no puc faltar... així que a mi no em va bé quedar aquell dia :-/ si podem quedar un altre dia perfecte i sn pues quedeu vos i ja m'explicareu!!!

rachii ara em miro la web... així són 50€ i 1 hora de classe... i al migdia es pot fer??
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 17, 2008 10:24 am

Hola noietes!!! Q tal el cap de setmana????

SOC TIETA D'UN NEN MONIIIIIIIIIIIISSIM!!!! (Jejejeje... Será amor de tía??) Es diu Pau i tots 2 estan molt bé, però la meva pobre cunyada, va estar des q va trencar aigües 14h!!!

A part d'això res més, recollint coses a casa i ara he baixat un moment pre fer 4 coses i a veure si després de dinar ja puc marxar...
Vaig a mirar lo del maquillatge! A veure si algun dia em puc escapar...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. març 17, 2008 10:27 am

felicitats croketa!!!!! pobre la teva cunyada... bufff quin patir pobre
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 17, 2008 10:31 am

Més q patir, el cansament... De fet, de part, part va estar 8 hores, el problema és q no tenia contraccions...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. març 17, 2008 11:01 am

buenu... un altre dia será... perdoneu...

Tema invitacions??? Com heu fet el mapa??? Us penjo el meu...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 17, 2008 11:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. març 17, 2008 11:22 am

CROKETA Felicitats!!!!!! Deu ni dó 14 hores de part!!!!!!
Doncs jo el cap de setmana bé dissabte i diumenge :--( . Dissabte vaig anar a l´OUTLET de la Perla a l´Hospitalet i em vaig farcir jejejejejeje!!!! Després vaig anar a mirar aliances. Diumenge vam tenir dinar familiar del meu nen perquè el Sant de sa mare i bé van saltar xispilles amb la cuñà però com jo estava en cos però no en ànima no em va trobar!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dl. març 17, 2008 11:23 am

rACHI, JO TROBO QUE ESTÀ BÉ EL MAPA, NO?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 17, 2008 12:19 pm

NO he vist el mapaaaaaaaa!!! No tinc ni idea de com fer-lo, i tampoc sé si el posarem o no... T'ho fan allà on fas les invitacions?? Sinó, también havia pensat demanar-ne al Castell a veure si en tenen, però clar, no crec q sigui del mateix paper q les invitacions...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. març 17, 2008 12:30 pm

El mapa nosaltres el vam treure de la web de Can Bonastre i l´hem imprès nosaltres mateixos. Amb paper més bó i l´hem retallat a la mateixa mida que les ninvitacions i ja tá!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 17, 2008 12:34 pm

Ah, ta bé! El problema q tinc jo és q el mapa del castell jalpí no indica gaire bé com arribar-hi...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. març 17, 2008 5:09 pm

Bona tardaaa!!

Aquest matí no he parat ni un moment!!! com ha anat el finde??? CROKETA felicitaaaats tieta!!!
Nosaltres a Sant Benet molt bé!! Per cert ja ens han donat el num. de compte per fi podré fer una paga y senyaaaal!!! jajaja
Aquesta setmana no faré res... ens ha de dir avui el presupost el paleta per fer les obres, i si li diem que sí ens ho fará aquesta setmana santa per nosaltres de p.m.

Com aneu en general totes amb els pisets??? Els tindreu a punt per la boda?? Pq jo cada día ho dubto més...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 17, 2008 5:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. març 17, 2008 5:10 pm

que bé fiancée... ara estaràs més tranquila!!! com va anar la ruta??? us van dir alguna cosa nova??
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. març 17, 2008 5:14 pm

doncs la noia que ho portava es veu que está de baixa així q ho porta una altre noia, totes molt maques com sempre que ens entenen que estem desesperats etc... i ens van dir que aquesta setmana ens enviarien el contracte etc... I sorpresa!! desprès d'un any d'haver reservat el lloc avui l'hem rebut per fi podrem fer la paga y senyal...
D'altra banda ens van dir q al maig tenien la primera boda... els hi demanarem anar a veure com monten tot...

Ja us aniré explicant... per cert he d'anar a parlar amb el cura per preparar la cerimonia... ja veurás que content es posa el meu nen quan li digui... jajajajaa
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. març 18, 2008 9:00 am

Bon dia!!!!!
Fiancée però els mobles ja els tens encarregats, no??? Quan t´els porten????
Home si tenen una boda al maig segur que hi podreu anar per cotillejar una miqueta!!!!!!!
Nosaltres firmarem segurament el dia 1 d´abril, el mateix dia que mon pare a veure si ens dona temps i puc sortir des de la casa nova que em fa molta il.lusió!!!!!
CROKETAAAAAAAAA ahir vas firmar el pis, oi????? Era el dia 17 de març que firmaveu??????

Nosaltres el dia 27 anem a Can Bonastre per veure les habitacions i poder decidir com les distribuirem!!!!! Ademés també ens explicaràn una mica tot com funciona a l´hotel!!!!!!
Ahir em van passar el pressupost del menu i estic happy happy!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. març 18, 2008 10:35 am

Que foooooort!!!!!!!!!

G14, ja et possa el 2!!!! Noietes, ahir pensava que ens queda res... i em feia una mica de pena, perque tant pensar i temps preparant coses, i despres se´ns passarà tot volant... aixxxxxxxxxx!!!!!!

Jo el piset no el tindre super ben preparat per la boda, però ens van arribar les coses mica en mica, em sembla que en res arriba el sofa i la tele i demes... però de moment estem super feliços vivint al piset nou!!!!!

Per cert, demà hem quedat amb els de asb... a veure que ens expliquen! Mary... com portes el tema flors????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. març 18, 2008 10:35 am

Que foooooort!!!!!!!!!

G14, ja et possa el 2!!!! Noietes, ahir pensava que ens queda res... i em feia una mica de pena, perque tant pensar i temps preparant coses, i despres se´ns passarà tot volant... aixxxxxxxxxx!!!!!!

Jo el piset no el tindre super ben preparat per la boda, però ens van arribar les coses mica en mica, em sembla que en res arriba el sofa i la tele i demes... però de moment estem super feliços vivint al piset nou!!!!!

Per cert, demà hem quedat amb els de asb... a veure que ens expliquen! Mary... com portes el tema flors????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. març 18, 2008 10:43 am

bon dia guapes!!!!

sisisis ens queda super poquet a totes... és molt fort!!!! croketa vas firmar ahir???
rachii mica en mica t'arribarà tot... nos al final en principi només farem la cuina nova i 4 retocs més, pq sn és molt de lio i masses coses en poc temps... així que el bany el deixarem x més endevant...
tema flors.... fatal!!! jeje nose que fer encara... abans de tornar a quedar amb les noies del món volia quedar amb la germana de l'amic del meu nen, xo no hi ha manera de poder parlar amb ella!!!!! a veure si aquests dies ho parlo amb el meu nen i la setmana vinent tornem a quedar amb les noies del món per acabar de decicidir-nos.... i tu???? ja explicaràs que et diue els de ASB... jo els hi haig d'enviar un mail per veure quan tornem a quedar!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants