NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dt. set. 16, 2008 11:44 am

Anda pues si es al Elena, jeejejej que gracia.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. set. 16, 2008 12:09 pm

alaaaaaaa, que xulo!!!!!
a mi aquestes coses, igual que els cartells pel carrer em fan molta gràcia... jejeje :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. set. 16, 2008 12:19 pm

Key que poquito te queda wapa......
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. set. 16, 2008 2:25 pm

Hola Guapes!
Ja veig que l'Helena també surt als diaris, si aquestes lleidatanes són superimportants!!! Ja ho veig, ja!
Primer de tot, Xipi volem més fotos (encara que jo no puc dir res perquè encara no he acabat la meva crònica -començo a tenir vergonya i tot-). Helena, al tornar... detalls, ja veig que tot va anar molt bé.
Ica, això s'acosta, i tranqui que tot sortirà bé, el tema dle comiat veuràs que al final no és tant com sembla!
I a la supermegaforera Gemma: què coi passa a l'empresa del teu futur marit? que els hem d'anar a donar un toque o què? A veure si arribareu cansats al casament! home, ja!
Au, guapes vaig a continuar treballant, que això de casar-se no fa que tinguis menys feina...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 3:36 pm

Hola noies!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Moltes felicitats a les ja recentcasades i molta sort a les que estan apunt.
:-///: :-///:
En concret jo hem caso al maig del 2009, pero el forum de l'any que ve hi ha molt poc moviment.
Volia demanar una mica d'ajuda a les veteranes. :-))
On hem recomaneu el vestit?? i on puc mirar els detallets pel gran dia?? Finalment hem triat el restaurant Alari, sembla que son molt correctes i ens deixen fer bastant la nostra. Quina opinio en teniu, alguna s'hi ha casat o hi ha estat en la boda d'algun amic/ga??

Moltes Merces a totes!!! :-()-)
silviangel

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. set. 16, 2008 3:53 pm

Hola,
Benvinguda! Aquí em sembla que trobaràs de tot, consells, consol quan la desesperació sigui màxima, rialles... i fins i tot fem trobades monotemàtiques (de moment és clar)! Jo sobre el restaurant no et puc orientar, sobre detalls... sí, aquí trobaràs moltes idees, des de gent que se'ls ha fet ells mateixos, gent que els ha encarregat, així que potser ens hauràs de dir com ho vols i quin pressupost i nosaltres et donem idees. Jo començo: nosaltres vam fer una botella d'oli i una pastilla de sabó d'oli de xocolata i altres eren d'argila. Tot de la terra, d'una cooperativa de les Garrigues! Hi vam posar els llaços nosaltres i llestos, va ser molt econòmic, útil i original. A veure si penjo alguna foto.
Sobre el tema vestit: aquí és més complicat, dependrà molt del teu estil, però el fòrum a mi em va anar molt bé per comentar les sensacions que tenia. En el meu cas: jo sóc de vestit senzill, així que me'l vaig fer a mida a una botiga de Tàrrega, el vam acabar de modificar juntament amb la modista d'allí, a partir d'un de bàsic. Em va sortir molt econòmic (jo que em pensava que seria impossible pagar-ho). Llavors hi vaig posar uns complements moderns i llestos! alguna foto trobaràs...
Quin rotllo t'he fotut! perdona! Però em recordes a mi el dia que vaig entrar... i totes em van ajudar molt!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 5:14 pm

Merci Urgell2 per la teva resposta tan rapida!
La veritat que aixo de regalar cosetes de la terra me fa molta ilu perque el meu futur home es de l'Alt Empordà i vindran molts convidats de fora, en el fons me fa gràcia regalar coses de la meva terra!! Soc na mica sentimental, pero son coses que pasen quan te tires molts anys fora i per fi tornes, hem sembla que la boda es una mica monotematica, hem triat el dia per les festes de Lleida, o fem al costat del riu Segre i que es pot veure la Seu des de el Restaurant!! jejeejejeej hem sembla que els convidats quedaran aborrits!!! :-)) o potser no!!! Voldran tornar-hi.
Haviem pensat en regalar una botelleta d'oli, o alguna de vi de costers del segre, però no se si això hem costara un ronyó!!! :hmm:: estic oberta a noves idees!!! *.-o-o.*

kisses :-()-)
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 7:09 pm

jjejeeeee la idea es molt bona!!!

el fet de fer jo mateixa els detallets es una gran idea, la veritat es que no hem fa por, de sempre m'han agradat les manualitat i en el fons es hasta romantic :-><_:::-)
el que pasa que he cambiat mil vegades d'opinio, a mes a mes penso que aquestes cosetes s'han de preparar pocs mesos abans de la boda i puc haver canviat mil vegades mes d'idea :-) :hmm:: :-) l'unic punt que me fa temer es que potser a pocs dies del gran dia potser posar-me a fer manualitats m'estressa encara mes si hi ha alguna cosa que no me surt be. En el cas que m'ho fes fer, triguen molts dies?? :o-o:
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 8:55 pm

Laucob, quan et vas casar tu?? en quines dates?? :-)
silviangel

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 8:59 pm

osti!!! pos aixi te queda no res per fer un any de casada!!! Enhorabona!!! :-()-)
silviangel

EntradaAutor: XIPI » dc. set. 17, 2008 11:59 am

Aixo del foro es una meravella, sobretot per les idees! El pastis de bolquers genial!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: XIPI » dc. set. 17, 2008 12:02 pm

Mes fotitos! Espero algun dia fer la crònica! :hmm::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: silviangel » dc. set. 17, 2008 1:41 pm

uala XIPI!!!
que xulo el vestit i el lloc, on vau fer el convit??? :-))
i lo dels bolquers que era, un regal del convidats per vosaltres en plan coña o va ser un detall per alguna embarazada??? :-())
silviangel

EntradaAutor: Urgell2 » dc. set. 17, 2008 2:36 pm

Hola,
Silviaiangel, crec que has de fer un pressupost i decidir si els vols fer tu o no. Nosaltres vàrem anar a mirar diferents detalls i vam decidir-nos per la botella d'oli i el sabó, va sortir molt econòmic, vam posar un pressupost per parella i no hi vàrem arribar. Sé que l'Helena va fer una caixa de bombons i li va costar uns 6 euros, 1 per parella. Jo em va costar si no recordo malament, la botella de l'oli (1.75) i la del sabó (1.5). Ho vam decorar nosaltres i llestos! Un cop et decideixes pel detall, cosa oblidada! I et recomano que si ho vols fer tu, si ho fas amb tres mesos abans, millor. És de les poques coses que podràs fer abans. Les botelles de vi de Costers del sEgre eren uns 3-4 euros, em sembla recordar. Però potser si compres gran quantitat...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: silviangel » dc. set. 17, 2008 7:06 pm

Hole Urgell2,
sobre les botelles d'oli eren botelletes petites o com eren?? suposo que les de vi hauran de ser grosses i no se si queda molt maco per fer de regalet, no??
silviangel

EntradaAutor: Urgell2 » dj. set. 18, 2008 9:05 am

Hola,
Jo a les bodes he rebut tant botelles grosses de vi com de petites, i totes queden molt maques. Les botelles també han estat de cava i com que a mi m'agrada molt...
Sobre la mida de les nostres botelles eren quadrades i 1/4 de litre. T'adjunto unes imatges, concretament és la segona, la quadrada però n'hi havia de més formes. Vaig estar a punt de complementar-ho amb un pot d'olives arbequines o olivada, però al final em vaig decantar per l'oli. Em va servir molt anar a visitar la fira de l'oli que fan a borges, ho vaig veure tot i vaig preguntar preus, llavors vaig anar a negociar directament. Però és clar, ja teníem clar que faríem això en aquell moment.
Et poso una adreça de les cooperatives per a què vegis quin tipus de botelles tenen: http://www.olidoplesgarrigues.com/catal ... p-pro.html
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dj. set. 18, 2008 9:06 am

aquesta és la quadrada.

Avui aquí no tinc una de les nostres decorada. Envia'm un missatge privat i així me'n recordaré quan sigui a casa, i te l'envio jutnament amb el sabó per a què ho vegis com va quedar.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: ica » dv. set. 19, 2008 5:04 pm

Noies!!! Que d'aquí a una hora m'han dit que estigui preparada que es la meva despedida!!!!!!!!!!

No sé res de res del que em preparen, només sé que "ens ho pasarém superbé".... Almenys aixó diuen elles acompanyat de risetes sarcastiques...!!!!

A veure que s'han empescat... em fan una por....

Demà us explico!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: silviangel » dv. set. 19, 2008 10:24 pm

oleeeeeeee!!!
molta sort!!! jejejejeejeje espero que no se pasin gaire!!! ja ens explicaras quan te pasi la resaca >.-<:
silviangel

EntradaAutor: marjo » dv. set. 19, 2008 11:38 pm

Hola guapes,

us escric desde Ushuaia a l'altra punta de mon. No tenim molt temps pero us trobava a faltar i volia entrar a saludar-vos

La boda va anar perfecte. Es un dia fantastic que no s'oblida mai disfruteu-lo al 100%.

Be nosaltres anem seguint el viatge i a la tornada us explico tot i us poso alguna foto

A les que encara queden per casar que vagi molt be i moltes felicitats

Petonets
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants