Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 5:16 pm

Bueno mary ja no et queda res... pero la veritat es q es un luxe!!! Ser-hi a CASA TEVA amb el TEU HOME!!!! jijijiji nosaltres ja portem més de 4 anys i no m'imagino viure sense ell!!! Tinc ganes d'estrenar el piset... desde que ens casem la veritat que es com si estiguessin de nou, no sé amb la ilusió de la boda i del piset, està d'un romatic bueno els dos estem bastant tontitos!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 5:26 pm

suposo que si que ha de ser genial lo d'arribar a casa teva a la nit i tobar-t'el cada dia!!!! vosaltres el tema de la convivència ja ho teniu més que superat jejej és que 4 anys és tela !!!! que maco si ara els 2 esteu tontitos... és tan maco!!! jejeje el meu sembla que es comença a animar amb el tema de les obres, xo haig de vigilar en no atabalar-lo molt pq sn s'estressa!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 5:35 pm

ahh fiancee l'altre dia vaig anar a Dora i vaig veure el camisó que tant em va agrdar de Emperatriz... segurament em quedaré aquell ( un que és cortet bastant trasnparent).
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 6:53 pm

Ah si Mary m'enrecordo, es molt maco! Jo ho tinc una mica deixat el tema de la roba interior... haig de posar-me però es que m'agradaria alguna cosa moderneta i la majoria dels que trobo son els tipics florejats que no m'agraden... però bueno suposo que alguna cosa trobaré...
Apa!! avui marxo aviat cap a caseta!!!

Petonets!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 7:15 pm

jo también marxo!! ptnts a totes!!!

rachi que tal a events??? ja explicaras.... encara no he rebut el pressupost de les noies... em van dir que no trigarien... a veure si demà el rebo!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. març 10, 2008 11:35 pm

Rachi, que tal al piset??????
Per cert Mary i Fiancée, vosaltres sou de Badalona i em podreu aconsellar, a veure amb el tema del ram de nuvia el meu nen vol que també ho miri a Badalona perquè diu que l´haurà de recollir ell i si ho faig a Badalona li facilito el temilla. No és segur que ho faci però divendres aniré a mirar a la Floristeria Ventura que està davant de l´Ajuntament nou perquè sa mare m´ha dit que allà està força bé. La coneixeeu com treballen????
Croketa que tal amb la teva cosina?? quin dia es casa ella??????

Ofcourse ja estàs més recuperada del refredat??????
Apa marxo a fer nones que estic KO!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. març 11, 2008 9:04 am

Bon dia guapes!!
Ja torno a ser aqui!! Aquest finde recaiguda, amb febre tots els dies i amb una mica d'angines... aixsss, estic feta una coca!!

Pero bueno, sembla que ja estic millor... Vaig a llegir el que heu escrit i em poso al dia!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 9:25 am

Bon día!

Ofcourse fes bondat que sino tornaras a recaure... vaja pal el cap de setmana no¿?
G14 la floristeria Ventura esta molt bé, bueno a mi m'agrada, trobarás coses maques. Al carrer President Companys també en tens una Floristeria Ventura.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 9:27 am

bon dia guapes!!!
G14 esta mb la floristeria ventura... nos sempre que hem de fer algo ho comprem allà!! jo crec que t'agradarà!
ofcourse fes bondat....
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 9:27 am

G14, Mary estamos en 3 meseeeeeeees!!! madre mia!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 9:38 am

sii nenes ja posa el 3!!!! aixó s'acosta... buff i les coses que em queden per fer jejej
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. març 11, 2008 9:54 am

Booon dia!!!!
Si si a mi de 3 em queda gairebé res, aaaaaaaiixxx.
Bueno crec que ho portem força bé totes!!!! Tan sols concretar cosetes i listo!!!!!
A mi de fet ara que hi penso em queda el viatge i les aliances!!!! I després tot lo altre crec que es qüestió de gestionar però sense estres!!!!!

Nenes avui anem a l´oficina de Ventas a veure si ens donen d´una punyetera vegada el contracte perquè el que ens van passar la setmana passada estava malament, tan td´imports com de places. Són uns inutils de molt de cuidado però que hi farem!!!!! Si ens ho donen ok segurament donarem data d´escriptura i segurament serà el 17 o 18 de març!!!!

Croketa em sembla que firmarem a la par :-)

Lo de la floristeria aniré a la de President Companys perquè la que hi ha al costat del metro amb les obres està una mica potxola!!!! ja us explicaré.

Ofcourse cuida´t!!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 10:00 am

Noies...

Que queda res!!!! QUE FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pues al piset, molt bé!!! De conya!!! L´unic xungu de moment, es que fins el mes vinent no tindré parking i m´haig de buscar una mica la vida. Però he fet cambiazo de cotxe i li he pillat prestat als meus pares el smart, i almenys es mes facil trobar aparcament. Ahir no vaig tenir cap problema, a veure els proxims dies...

A events va anar bé, la noia es una monada, el que passa e´s que ells no et fan seguiment, no et tallen el cabell, nomès pentinen. També fan tractaments per a tindre una cara espectacular, el que passa que jo ja tinc la meva estetica on em fan les coses, aleshores no se si em val la pena, a més els tractaments son nomes facials i m´hauria de gastar diners a part per fer-me algun peeling corporal... I clar, lo d´aquesta dona ja son 750 euros... M´ho haig de rumiar, demà que tinc hora amb la estetica li preguntare a veure que em farien i comparare preus i demes, i si haig de venir a barcelona apentinar-me, puesmira! Es lo que fan totes les nuvies, no???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 10:12 am

m´he fet un esborrall de les invitacions... algú m´ajuda a decidir texte i tipografia??? I em dieu el que penseu???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 10:12 am

Jo tinc una pell supersensible i no m'arriscaré... aniré on sempre vaig, tant esteticista com per pentinar-me. Ja m'agradria fer-me cosetes però de seguida s'em posa la pell vermella i em surten ronxes i no vull arriscar així que netejes un cop al mes i després un flash tipus germinal pel gran día i ja està... amb la pell no puc fer moltes coses.
Per cert la meva mare s'ha fet un tractament amb acid hialuronic i el dia 25 li faran un peeling, crec que es un peeling abrasiu pq el metge li ha dit que li caura la pell jijijiji no sé jo mai m'he fet un peeling d'aquest!! Vosaltres us heu fet? No sé si arriscar-me que em dieu? Val la pena?
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 10:15 am

A veure RACHI posa-ho!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 10:18 am

rachiii si vols passa-m'ho i ens ho mirem...
jo no sé que em faré de tractaments... el que tinc clar és que ja començaré a anar a fer uva 1 cop al mes, pq sóc bastant blanca i preferixo començara-ho a fer ara... suposo que em faré neteja facial i algun peeling... xo no crec que em faci res massa fort.... amb que consisteix aixo del tractament d'acid hialuronic???
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 10:24 am

No mary aixó no es per nosaltres.... es per omplir arrugues...
La meva mare es q la veritat tenia la cara bastant malament pq va perdre més de 20 Kilos i clar li sobrava pell per tot arreu jijiji com que no volia fer-se un lifting ni res... ha estat investigant i al final s'ha decidit pel acid per exemple a les arrugues del llavi també s'ha posat una mica de pomuls i així li ha pujat la pell i no es veu tan flacida... funciona bastant bé i es molt natural es com si estigues més guapa però no saps ben bé perque la veritat que está molt contenta.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. març 11, 2008 10:28 am

Rachi posa´ns-ho!!!
Jo amb el tema dels tractaments no faré gaire cosa perquè encara que no soc blanqueta de pell alguna vegada que m´he fet algo ha semblat que m´hagin estat fent tortura xina perquèse´m, posa a rodanxes!!!!!
Això si el solet el pendre una mica i lo del flash germinal que és una maravella també!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 10:29 am

ahh mb la veritat que no en tinc ni idea de tractaments... hauré de começar a investigar!!!
nenis ja tinc el pressupost de les noies del món de les flors!!! si algu vol que li passi que m'ho digui!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants