NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » dc. ago. 13, 2008 9:45 am

Hola a totes! Primer de tot gràcies per les felicitacions. Però abans de continuar volia dir-vos unes quantes coses:
1. Per les que no vau poder venir... ahir ens vam trobar unes quantes a una cafeteria de Lleida. com de costum, una trobada "curta" de posta a punt per les pròximes bodes.
2. Jo vaig arribar força tard, va haver de venir a engegar el cotxe la grua... i coses d'aquestes...
3. Sento si vaig atabalar algú amb fotos desordenades i explicacions ràpides, si us convé alguna cosa... estic a la vostra disposició.
4. En breu acabaré la crònica i penjaré fotos, així totes ho podreu veure.
5. Tranquil.litat a totes les que us queda poc: tot surt bé, penseu que no tothom porta tant temps com vosaltres organitzant una boda, que la gent ve disposada a passar-s'ho bé, que els que no volen venir...ells s'ho perden. Que els que venen però amb ànim de boicotejar la boda i criticar-la... ells s'ho perden per no ser feliços.
6. Estic a la vostra disposició per ajudar-vos en qualsevol cosa, m'ofereixo per fer encàrregs, recollir coses, prestar-vos qualsevol cosa que cregueu que us pot ser útil (amb total confiança, ho vaig dir ahir i ho reitero)...
7. I última: gràcies perquè ahir vaig tonar a reviure un dels dies més feliços de la meva vida, i tot això gràcies a vosaltres i l'estona que vam compartir.
Ànims que ja us queda poc i això serà increïble!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » dc. ago. 13, 2008 10:42 am

ei, una coseta! Si necessiteu alguna cançó diferent a la del xin-xan per a donar les xuxeries, jo us puc passar una cançó que vam elaborar nosaltres mateixos: és un recopilatori de les cançons dels dibuixos animats de la nostra època: dartanyan, willy fog, els barrufets, bobobops, musculman, bola de drac, abeja maya, marco, picapedra, inspector gadged, etc... Nosaltres la vam fer servir per a donar les xuxeries però al mateix temps sortia la xuxeria per als grans (una piruleta amb una dedicatòria per a cadascú). Si algú la vol... ja ho sabeu!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Key » dc. ago. 13, 2008 11:56 am

MOntse, agobiar-nos dius, si va ser genial!! jo almenys vaig valorar i disfrutar moltissim de tots els consells que ens vas donar, de veure la il·lusió amb que explicaves tot, les sensacions que et van quedar, allò va ser una master class!!

La idea de la barreja de cançons infantils, és genial, els petits potser no en coneixien cap, no?? jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. ago. 13, 2008 11:58 am

Si, key els petits no en coneixien cap però com que estan distrets amb les xuxes... ara, això sí, et garanteixo que hi havia algunes taules que cantaven bola de drac, arale... entre el beure i les cançons...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: XIPI » dc. ago. 13, 2008 12:00 pm

Wole! Que tal? Com van els nervis? Jo m'estic tornant mes nyonya, estic de llàgrima fàcil!! jajajajajaja! Us vaig llegint quan puc, encara que no escrigui! Quin atabalament!!! Ja m'hagues agradat venir a la quedada pero desde tarragona... i ames treballo!! Espero que us ho hagueu passat molt be (que no ho dubto!) jejejeje

Noies, necessito consell: Es que no tenim el regal per als papes!!!! SOS! Els hi voliem regalar un mini viatge (que la butxaca no esta per mes i per la feina tampoc podrien) pero es que no sabem on?? ALguna ajuda?? :-/

Moltissimes gràcies!!!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 13, 2008 3:21 pm

Hola noies abans que res dir-vos que m'ho vaig passar genial ahir a la tarda, se'm va passar la tarda volant i al final em vaig trobar les botigues tancades :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Urgell vam quedar al·lucinades amb la teva narració de la boda. Quina boda més original >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Per cert, a mi si que m'interessa lo del montatge de música infantil pq he pensat que ho podria posar a la entrega de les embraçades. Si pots passa-me-la please.

Xipi així a bote pronto no se m'acut res. De quin pressupost disposeu?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dc. ago. 13, 2008 4:04 pm

Hola marjo! Bueno la Urgell2 ja mha pasat la canço, amb el consentiment de la Urgell2 les que vulgueu hus deixo una pagina a on le penjat i la podeu descarregar.

http://www.megaupload.com/es/?d=V55O3JZO
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: Urgell2 » dc. ago. 13, 2008 4:26 pm

Hola Marjo,
és que amb tantes coses no vaig tenir temps de dir-vos-ho i si us pot ser útil... almenys rius una estona, com jo i l'Azalea, recordant temps de dibuixos animats... cosa que diu que som una mica grans.
Canviant de tema: XIPI, si et serveix d'alguna cosa... nosaltres vàrem fer un quadre on hi havia una foto al mig dels nostres pares quan es van casar, a dalt, (era com una columna) era una foto nostra i a baix, era una foto de la meva germana amb el seu xicot. Com que a casa meva hi ha també el padrí, doncs també el vaig incorporar. Volíem que fos un regal de part de la família als nostres pares, però de forma indirecta. Ens va costar uns 30-50 euros per pares. Intento adjuntar-te una foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 13, 2008 4:34 pm

Azalea es que soc una mica patosa amb això de descarregar coses i no tinc ni idea de com fer-ho :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dc. ago. 13, 2008 5:03 pm

Mecaxis.. Tranqui-la Marjo jo la primera vegada que la vaig fer servir no tenia idea de com descarregar les coses...

Primer veuràs unes lletres, has de posar lo mateix i donar-li a Download:

http://img152.imageshack.us/img152/8033 ... lo1wo8.png

Desprès et saltarà una altra pagina, tindràs que espera una mica perquè al ser gratis sa de espera una uns quants segons...

http://img152.imageshack.us/img152/6869 ... lo2tg7.png

I desprès donar-li a Free download i ja estarà, guarda-ho a on vulguis:

http://img143.imageshack.us/img143/4721 ... lo3kd5.png
Imatge

Crónica:
Imatge
AzaleaVera

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. ago. 13, 2008 7:34 pm

Montse nena... ens vam quedar al·lucinades amb totes les coses que vau preparar per la boda... a mi em va encantar la decoració de l'església i lu de les cintes blaves a fora... espectacular...

i saps què... li he explicat allò de la piruleta a l'alfon... i com nosaltres volíem fer una dedicatòria per cada convidat però el restaurant no ens deixava les minutes ni res... al final et copiem!!!!! ejejejjeje és q es tan súper bona idea.. però nosaltres farem pinxitos de xuxes... ja tenim el material... ho farem demà!!!! quina ilu!!!!
I pq ho tinc massa just i no podrem pujar-ho al cotxeque si no t'hagués demanat els pedestals de l'església... preciosos nena!!!! un canya!!!!!

jo vaig quedar del tot impressionada... no et vas deixar a ningú sense fer-li una cosa especial!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dc. ago. 13, 2008 9:19 pm

Escolta Ceci, si necessites alguna cosa que jo et pugui ajudar... ja ho saps! O algun material... però tu amb les idees que tens i la manya que tens també... segur que no hi ha problema. Et poso una foto de la piruleta. Eren de dues formes, rodona i allargada i de colors.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dc. ago. 13, 2008 9:19 pm

una altra.
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. ago. 14, 2008 12:05 am

Nena.... es que queda tan xuli amb les piruletes!!!! es que les he anades a comprar però no n'hi havia prou, només en tenien 25 de les llargues i 5 de les rodones... i clar... mal rollo... així que al final hem comprat xuxes, celofan, pals de pinxos mitjans ... i demà ens posem a muntar-ho!!!

així, mentres no puc pujar a Puigcerdà ni acabar res de tot el que tinc allà... doncs em dedicaré a això...

pel tema dels pedestals... el problema es q tenim un cotxe petit.. i ja només ens queda el viatge definitiu cap a puigcerdà... i anem... amb la caixa del gos i els 2 vestits + les maletes... jo no sé si hi caben!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dj. ago. 14, 2008 12:39 am

Els pinxos demà estaran ok ja veuràs!

Nanittttt, albelda power!! jajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dj. ago. 14, 2008 8:25 am

Hola de nou,
Ceci, estic d'acord amb la Key, els pinxos serà molt original i ja veuràs que amb un moment ho tindràs fet. Et recomano que les tapis per a què no s'assequin les xuxes. De totes maneres jo t'informo que tinc una caixa de piruletes que em va sobrar, si la vols per als nens o per a qualsevol cosa... també ho faig extensiu a tothom. Si la necessita algú... aquí la tinc.

Sobre els pedestals... ho entenc, si ja aneu carregats... però si tens algun convidat o algú que puja abans, o baixa i t'ho vol carregar, ja saps on trobar-me!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: ica » dj. ago. 14, 2008 1:47 pm

Eiii noies!

Si que us heu envalat després de la trobada! Pensava que no acabava de llegir!
La veritat es que també m'ho vaig passar molt bé i em va encantar poder veure a la Montse tant entusiasmada explicant-nos coses i ensenyant-nos fotos... la teva boda nena, t'ho repeteixo: genial! No us va faltar cap detall! Nosaltres, si us he de ser sincera, serem bastant més sossos... :-))

Bé, us deixo de nou, que estic en plena neteja a fons (necessito llençar com a mínim el 40% de coses que tinc embutides a casa) perque no faig vacances fins a la boda i com que sortim els dos des del nostre minipis, hauría d'estar minimament curiós. Si no aprofito aquests caps de setmana que tinc mes o menys lliures, ja em veig de fregoteo la setmana abans.

Petonets a totes i controleu els nervis que ja no us queda res...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: feminacora » ds. ago. 16, 2008 11:21 pm

Hola chicas, os escribo desde el hotel en fuerteventura, una pasada de hotel, un hotel de 5 estrellas de gran lujo, os dire que a las 8 de la tarde vienen a abrirnos la cama para ir a domir, es un sueño lo que estoy viviendo.. bueno y lo que vivi el dia de la boda, todo fue super bien... la gente quedo encantadisima y la noche de bodas genial...... un sueñoooooooooooooooooooooooo
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. ago. 19, 2008 11:44 am

Guapes! Que esteu desaparegudes en combat? Amb els nervis dels últims preparatius? Ceci, ja queda poc, com ho tenim tot això? I les altres... necessiteu ajuda, encara que sigui virtual?
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dt. ago. 19, 2008 11:46 am

Felicitats Feminacora! Felicitats i a veure si ens expliques com va anar!.
I Laucob, molts petons i molts d'Ànims!
Imatge
Urgell2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants