Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 11:51 am

RACHI ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaa

Doncs jo... ja estic instalada al meu piset!!!! yujuuuuuuuuuu, dissabte vam estar instalant els toalleros i endreçant la roba i fent llista de desperfectes, jejeje

Per cert, heu vist que la esteban anira de elie saab???? Fiancée, menos mal que no et vas quedar el caliope, perque no crec que se l´hagi fet en exclusiva, segurament haura anat a pronocias i s´haura quedat un d´alla. Paraula d´honor diu que es, o sigui que nomes poden ser dos... pobre la nuvia que s´hago gastat la pasta amb el eliesaab i ara el porti la esteban...

Ufffffffff menos mal!!! I mira que era bonic el Caliope però aquest si que s'el veig a l a esteban, ajustadet es meu del seu estil... Doncs segur que és el Caliope, no m'estranayaria pq es paraula d'honor.

Nosaltres ja hem agafat la mampara per la banyera tambè, es d'un full movil la típica per la banyera però el color l'hem agafat fumé que em va fer gracia, es com aquesta foto el color només... ¿Us agrada?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 10, 2008 11:59 am

Ostres!!! M'agrada molt!! És molt original. Per cert, a on les heu mirat? I la pregunta clave... Són molt cares? Jo vull posar mampara también a la banyera però d'aquestes com la q heu escollit, i también tinc la dutxa i no em vull arruinar!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 12:06 pm

fiancee m'agrada molt la mampara!!!!! nos al final em triat banyera... xl previsió al futur... i también volem posar la mampara.. aquest color m'agrada molt pq no és el tipic!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 12:10 pm

CROKETA jo a la dutxa ja em venia posada, i la de la banyera m'ha costat uns 650 € no m'enrecordo exactament, mira els accesoris dels 2 banys (portarollos, toallero etc...) més la mampara de la banyera 1200€.

Tambè hi havia mampares molt semblants a la meva però transparents i sortien per la meitat 300€, el que pasa que em va agradar molt aquesta y a més les barates no les feien en alumini en brillo que es lo que m'anava bé a mi.

Aquesta mateixa la feien en fumé, en blau en marró/daurat... molts colors xulos! Jo ho vaig comprar tot al MANAUS de badalona, está al costat del Badebaño i per mi tenen coses més maques. Tens el Badebaño, el Manaus i Hiper Ceramica, tots tres tenen molta varietat de bany i cuina.
Us recomano que hi aneu pq en una tarda tens molt on escollir i comparar...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 12:13 pm

fianceee jo vaig estar al manaus aquest dissabte!!!! jejej primer ven anar al matí xo no ens vem decidir per res i al final vem tornar a la tarda amb les idees més clares... xo no vem tenir temps de mirar lo de les mapares...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 12:20 pm

Doncs jo vaig estar a la tarda també sobre les vuit o així... a quina hora vau estar vosaltres? Nosaltres vam arribar a a les 18 a Montigala i al final ens vam decidir per Manaus, pq ens agradavem més els accesoris q per cert ho trobo caríiiiiiiiiiiiiiiiisim un portarollos casi 100€!!!
Els accesoris del bany es la cosa més cara del món!!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 10, 2008 12:26 pm

Gràcies per la info!!! Els accessoris de bany són molt cars... Amb la meva mare vam anar al badebaño i vam comprar totes les perxes, porta-rollos, l'escobilla i els tovallolers i ens van sortir pels 3 banys per uns 900 euros... A veure si tinc temps i ens passem pel Manaus pq encara ens falten els mobles de sota les piques
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 12:30 pm

pues nosaltres vem arribar sobre les 19:30 i vem marxar a les 21:00!!! haviem d'escollir tot el bany... jejej xo no vem mirar els portarrollos, ni mampara pq no vem tenir temps!!! nena pues vem estar la mateixa hora... que fort!!! pues no et vaig veure.... :-/ :-/
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. març 10, 2008 12:34 pm

Eeeeo tan sols hi ha un parell de coses que nos faltan, una son las sillas y la otra es la mesa de centro. La que me gusta es esta. lA HABEIS VISTO EN ALGUN SITIO???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 10, 2008 12:42 pm

Aixxxxxxx... Jo aquesta la tinc vista, però no recordo a on... Probablement a la garriga verda o en algun lloc d'aquests... Quin cap q tinc!! :-/
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 12:50 pm

CROKETA ha escrit:Gràcies per la info!!! Els accessoris de bany són molt cars... Amb la meva mare vam anar al badebaño i vam comprar totes les perxes, porta-rollos, l'escobilla i els tovallolers i ens van sortir pels 3 banys per uns 900 euros... A veure si tinc temps i ens passem pel Manaus pq encara ens falten els mobles de sota les piques

CROKETA Pels mobles passat pel Hiper Ceramica que es on més hi ha i molt guapos...

Maryyyyyyyy al Manaus vas estar a les 19.30?? doncs segur que jo hi era, el que passa es que no em vaig moure de la part dels accesoris del bany.
Quina casualitat... a més quan vam estar al Hiper Ceramica vaig veure una pica d'aquestes que t'agradaven que s'allargaven i vaig pensar en tu, li vaig intentar fer una foto amb el mobil per posarte-la avui però el Xavi no em va deixar jijijiji

G14 jo tambè la tinc vista pero no se ón tampoc....
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 12:53 pm

Jo compraré els taburetes de la cuina aquí:

http://www.superestudio.com/tienda/cate ... sp?idcat=8

Tenen coses molt chules.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 1:04 pm

fiancee merci x voler fer la foto... són nois jejej pues nos vem estar donant voltes per tot arreu xo no vem entrar a la part d'accessoris que era com un tancat...
busco el rentamans que ens hem quedat i el grifo i us ho penjo jejej
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 1:15 pm

el rentamans és el Kalahari de Roca, mida petita i el grifo és también roca el thesis us poso fotos!!! a veure que us sembla... fiance com veuras no és exactament com el volia xo al meu nen no li acabaven de convencer!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 1:44 pm

Es molt maco tambè, m'agrada molt, el moblet en quin color ho farás??
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 3:49 pm

la veritat és que no sé si faré moblet!!! pq el bany és bastant petit i tinc por de posar moble i que es mengi molt d'espai... 1r ho posarem i després ja veure si hi cap moble o no!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 4:08 pm

Aps clar si es petit millor posar lo mínim!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 10, 2008 4:36 pm

Noietes!!! Marxo ja!! He kedat per fer un cafetó amb la meva cosina i després cap al master (quin pal!)

Ens veiem demà!

Per cert, mary, m'agrada molt la pica del bany! És una de les meves creus amb el pis... Ens van posar d'aquestes amb peu i no m'agraden gens!! Bueno, tiempo al tiempo, en quant pugui... LES CANVIO!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 4:48 pm

Que vagi bé CROKETA fins demà!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 4:56 pm

croketa lo de les piques rai... quan puguis ho canvies i listo!!!!

rachi que bé que ja us hagueu pogut instalar!!!! a mi ja s'em começar a fer pesat el fet de no viure amb ell... em passo el finde a casa seva xo quan arribo el diumenge a casa ja s'em fa una montanya... sort que queda poquet!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants