Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dv. març 07, 2008 12:04 pm

Bon dia noietes...

Que tal tot??? Jo bastant xof... estic super mocosa i ademes de bronca continua pel tema convidats... ara resulta que els sogres s´han cabrejat i no ve cap amic seu i clar... adivineu de qui es la culpa?????? MEVAAAAAAAA El meu novio es un ... em possa negra quan es incapaç de defensar-me... nada, a tragar con los 60 invitados o ... la novia no va... en serio, es toy tan tristeeee que no tengo ganas de boda ni nada...

Bueno, vosaltres que tal??? Fiancée... queda molt mono el detallet aquest al cabell. Et faras recollit al final???
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. març 07, 2008 12:15 pm

RACHI si us plau no et posis trista... el tema boda es una mica estressant i si que es veritat que de vegades treu lo pitjor de les nostres parelles jo tambè tingut moltes bronques per la boda... ara ja estic més tranquila pq em dona una mica igual tot... però tambè vaig passar el període de no vull casar-me i tenia ganes de plorar i tot...

Ara ja ha passat però et dic una cosa la sensació aquella d'ilusió super guay perque et cases no es recupera del tot... bueno al menos jo no la he recuperat del tot!!!
Pertò RACHI es la nostra boda i será maravellosaaaaaaaaa!!!

Si jo em faré recollit un moño bajo i no sé si serell cap endavant que el veig més juvenil (i en principi m'agrada més) o de costat que no sé ho veig més tipic... i em posaré alguna coseta així, aixó ho haig de mirar.

RACHI amuuuuuuuuuuuuuuuunt!!!!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dv. març 07, 2008 12:33 pm

Hola guapes!! Com esteu?? Jo a caseta, estic malalta!! Bueno, estem malalts els dos. Quina situació tan poc romàntica: Els dos al llit, plens de mocs....Sort que ha vingut la sogra a cuidar-nos i a preparar-nos cladet...Ahir tot el dia amb febre, no em vaig poder ni conectar... i avui igual, el que passa és que ara em trobo una mica millor i he aprofitat per connectarme.

En fin, que el meu noi ja m'ha dit que anul·li la visita, que en aquestes condicions no hi podem anar. Li he dit a la meva sogra que truqui, pq a mi em fa moooolta pena. Amb les ganes que tenia d'anar a visitar el primer restaurant!!

Rachi guapa, no et posis trista.... Pel que se és molt normal discutir per temes de la boda... Dona uns dies als teus sogres, a veure si recapaciten i entenen la teva postura!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. març 07, 2008 12:58 pm

Hola noietes!!!

RACHIIIIIIIIIII!!!! No et posis trista!!! És normal q es discuteixin per aquests temes, els nostres nens poden ser molt cabezotas quan s'hi posen i quan no t'entenen... Bueno, tu tranquil·la, q com diu la fiancée, la boda serà espectacular!!!!

El q em sembla una mica heavy és lo dels sogres en plan pataleta de niño de 3 años...

Ofcourse, quina pena q no hi pogueu anar aquest finde! Millora't i agafa hora pel q ve!! Aixx, fa molta ilu comnaçar a mirar aquestes coses!

Fiancée, m'agrada molt el detallet del cabell! Jo el serrell ara el porto de costat, q és com me'l va deixar ell... Jo sempre he estat anti-serrell pq el meu cabell és una mica indomable i ara m'està agradant força, jejeje
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. març 07, 2008 1:57 pm

hola oietes.... sou uns soletes!!!!

Anire a levents and more diluns ales 12... jo portava serrel d´aquest molt recte i ara mesta creixent i mel deixare de costat, jo crec que unes grenyetes a la cara queden molt mones...

Of course cuidat! i no et preocupis, aneu el proxim cap de setmana...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. març 07, 2008 1:59 pm

Nemaaaaaaaa adalt aquests ànims!!!!
A veure a veure, res d´estar trista això no et soluciona ressssssss per tant pensa que si la teva meravellosa sogra vol portar amigos, conocidos y sin conocer son de part del teu nen i qui haurà d´estar a disposició nés ell més que tu. Segurament tu el dia de boda els veuràs però com a molt els saludaràs un momentet i ja està, en canvi la teva sogra haurà d´estar més per ells per tant que s´espavili el dia de la boda i tu el que has de fer és DISFRUTAR!!!!!!! Per tant com si són 100 amics tu ni ho notaràs aquel dia. I, el teu nen acabarà avorrit dels amics dels pares ja ho veuràs!!!!!

No sé si m´explico.
El que està clar és que tu tens que disfrutar
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. març 07, 2008 2:00 pm

algu aixi magardaria
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dv. març 07, 2008 2:05 pm

hola guapes!!!!!

entre ahir a la tarda i avui al matí he estat liadissima... xo ja us he pogut llegir!!!
croketa et quedarà un vestit precios ja veuras!!!!
rachiiii no et posis trista!!!!! de veritat que no val la pena... jo he tingut bastantes bronques amb el meu nen xl tema boda, pq partint de la base que no es volia casar tot ho troba caríssim i que diu que no val la pena fer tant cosa... i ara amb el tema obra més bronques al canto!! xo ja veuras com et quedarà super maca la boda... i al final serà el nostre dia i hem d'intentar disfrutar dels preparatius al màxim... xo t'entenc perfectament pq jo también he tingut dies de bajon... i ara em fa una por lo de les obres pq diu que ja es comença a estressar!!! són un desatre el homes....
fiancee el detall és molt mono, molt finet...

ofcourse millorat guapa... millor fer bondat aquest finde i ja hi anireu el que ve!
eooo marxo a dinar!!! a veure si a la tarda puc conectar-me més!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dv. març 07, 2008 3:38 pm

Hola... aixss em fa mal tot, i estic fins al gorro d'estar-me al llit (mai hagués pensat que diria aixó, i mes tenint en compte que estic amb el nen al costat... jejeje. Però després de tantes hores ja ens estem picant, i jo ara m'he traslladat al sofà per evitar una discusió)

Rachi, tal i com diu la G14, als amics dels sogres ni els veuràs el dia del casament.. tu estaràs amb la teva family i amics, per tant no crec que et molestin gaire, oi? No se, això és una cosa mooolt personal, però si a tu no et costa gaire i als sogres els fa feliços.... El que mes s'agobiarà serà el teu nen, que serà els que els haurà de saludar i fer mes cas....

He aprofitat per fer una llista de llocs per anar a visitar, a veure que us sembla:

Bon Vilar
Mas de Sant Llei
Can Bonastre
Alguna cava de la zona de Sant Sadurní
Castell Jalpi
Can Pipes (a prop de Pals)

Jejeje, si teniu mes idees ja me les direu!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. març 07, 2008 4:04 pm

masia rosas???

Masia egara??

mmm... el castell de sant marçal te uns jardins molt macos també, o el palauet cabanyes...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. març 07, 2008 4:05 pm

tambe es molt maco el serrat del figaró, es del nando jubany, el que em portara el catering, o el mas d´osor...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. març 07, 2008 4:09 pm

I el convent de Blanes?? Em penso q està força bé! Nosaltres només vam mirar pel Maresme i la veritat és q no tinc gaire idea...
Noietes! Marxo ja, q avui el master comença abans (però acaba a les 10 igualment... :-( ) i em vull passar abans per la fnac a comprar un parell de CD's. Bon cap de setmana!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. març 07, 2008 4:26 pm

Bon cap de setmana CROKETA!!!

Ofcourse El Convent es preciós, una mica lluny però preciós!!
RACHI m'agrden molt aquests pentinats per tú et quedarán molt bé pq tens ell cabell llarguet i així semi recollit amb volum et quedará genial!!!!

Mira aquests pentinats son de l'estil::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. març 07, 2008 4:31 pm

croekta bon cap de setmana!!!!
eii són molt xulos els pentinats... jo segur que em faré semirecollit, xo encara no sé com!! jejej
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dv. març 07, 2008 7:33 pm

Bon cap de setmana!!!! Sigueu molt dolentaaaaaaaaaas!!!!!!!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. març 10, 2008 8:37 am

Booon dia!!!
Avui estic HAPPY HAPPY!!!!!!

Fiancée la segona foto que has penjat m´agrada moltísim!!!!!

Ja tenim mobles :-) :-) :-) els vam escollir dissabte. Si si, menjador, rebedor i hab matrimoni!!!!!! vaya pes que m´he tret de sobre!!!
També vaig anar amb ma mare a mirar rams de nuvia i, encara que sol vam poder anar a la Prats allà la Pl Bonanova perquè era dissabte tarda i les altres estaven tancades em sembla que tinc una miqueta clar el tipus de ram que vull!!!!!! A veure si m´explico seria tipus bouquet però amb una mica de caiguda, es a dir demés de rodó que acabés en triangle perquè no sembli un pom i la flor segurament seràn orquideas!!!!!! perquè lo més típisc són les cales que ami no m´agraden i les roses que si que m´agraden però trobo que és massa massa clàssic!!!!!
No sé a veure he de mirar molt més però el tema anirà segurament per aqui!!!
Vaig preguntar per les nenufars i em van dir que no es feien rams de nuvia amb nenufars!!!!!!

Ademés vam entregar més invitacions...
Lo qual ha estat un cap de setmana força profitós
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dl. març 10, 2008 10:00 am

Bon dia guapes!!!
G14 felicitats x lo dels mobles... una cosa menys en que pensar!!! jeje on els has comprat???
jo también estic bastant animada, pq dissabte vem escollir com voliem que fos el bany!!! ja ho tenim tot triat.. ara falta que ens facin pressupost i a veure si comencem aviat!!! que tinc unes ganes...

i les altres que tal????
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. març 10, 2008 10:02 am

Bon día!!!

G14 t'has possat les piles aquest finde!! Molt bé... osaltres no hem fet res de la boda i del pis hem comprat els accesoris del bany y res més... jijijiji aquest finde hem estat de relax la veritat!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. març 10, 2008 10:16 am

Holaaaaaaaaaaaaa

Doncs jo... ja estic instalada al meu piset!!!! yujuuuuuuuuuu, dissabte vam estar instalant els toalleros i endreçant la roba i fent llista de desperfectes, jejeje

Per cert, heu vist que la esteban anira de elie saab???? Fiancée, menos mal que no et vas quedar el caliope, perque no crec que se l´hagi fet en exclusiva, segurament haura anat a pronocias i s´haura quedat un d´alla. Paraula d´honor diu que es, o sigui que nomes poden ser dos... pobre la nuvia que s´hago gastat la pasta amb el eliesaab i ara el porti la esteban...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 10, 2008 11:03 am

Bon diaaaaaaaaa!

Q animades esteu avui!!! Jejeje... El meu cap de setmana también relaxadet, hem anat treient coses de caixes (però poques) i vaig anar a sopar amb 2 amigues meves el dissabte. La resta, calma i tranquilidad, jejeje

Vaya tela amb lo de la esteban... NO m'agradaria gens portar el mateix vestit q ella!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rachi! Avui vas a veure a les d'events? Ja m'explicaràs q tal!
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants