NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. jul. 27, 2008 12:58 pm

Etiopia, on fas el banquet?? que el fas a l'Alarí o el petit català?? és que al dir lo del coulant i els pallasos

Et passo per privi un telèfon de contacte que em van donar per animació com comentes, pels convidats. :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 28, 2008 12:42 pm

Chicas que tal como va el lunes, yo voy bastante bien, porque como se que la semana que viene ya tengo vacas.... jejejejjee, mañana voy a recoger los billete y documentacion del viaje.... bueno y a pagar lo que queda que no es mucho.... despues a hacerme cositas en la esteticien.... el jueves la prueba del vestido.. a ver que tal....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. jul. 28, 2008 10:23 pm

Noietes, com esteu???

Jo avui començo vacances!! :-///: :-///: :-///:

Dissabte vaig tenir la prova del vestit, va ser entretingut, erem un munt!

El vestit la veritat és que el vaig redescubrir, no m'havia fixat totes les capes que té a la faldilla, ni les varilles, ni el corsé.... :o-o: i em vaig agobiar al veure-ho, però la veritat és que és fantàstic!! em vaig baixar de l'escot, em van haver d'agafar un munt de pit i cintura... i de les caderes que m'anava just, ara gens... encara me l'hauran d'entrar també.

Ara fins el 16 de setembre res.... :-(

La pasamaneria que em vaig agafar, perfecta! i el penjoll i les arracades també li queden bé :-))

També vaig decidir com seria el ram i demà vaig a fer les proves del pentinat....

Aquests dies de vacances a aprofitar a tope per fer els detalls, la música, algunes coses de les entregues i les sorpresetes del ball. :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 29, 2008 1:25 am

Lleidatanes guapesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com esteu?????????????

res, jo demà marxo a Puigcerdà 3 dies.. després torno que tinc prova de vestit a lleida.

Avui el nuvi a recollit el tratge, una mica aviat, sí... però ell no té tants problemes com les dones... i així una cosa menys a fer.. que anem de bòlit. Aquesta tarda hem aprofitat per fer encarrecs bodiles, demà passat pujarem a andorra abuscar tabac, puros, etc, etc... i lligar algunes cosetes pel poble.

Aix.. quin estrés!!!!!

la nani ja ho té aquí mateix....!!!!!! quina porrrrrrrrrrrrrrrr passen els dies massa ràpid i sembla q no cundeixen massa.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 29, 2008 7:30 am

Si ya lo tengo aqui, pero bueno por ahora estoy bien ni nervios ni nada.... como esta todo mas o menos atado pues ya no me tengo que poner nerviosa....
Hoy voy a recoger los documentos del viaje.... tengo que ir a la esteticien a hacerme permanente y tinte de pestañas..... mañana al dentista a hacerme limpieza de boca, el jueves a la prueba del vestido a ver que pasa, con lo hinchada que estoy por la regla no se yo si e entrara... jejejejeje
feminacora

EntradaAutor: XIPI » dt. jul. 29, 2008 2:57 pm

Wole noies!! Per fi una setmaneta de vacances! Estem a Lleida ara, encara que dijous tornem a Tarragona. Divendres tinc la 2a prova del vestit, i avui d'aqui una estoneta la prova del pentinat.
Aprofitant que estem aqui aquests dies ja he anat a triar el ram, encara que hem fara una prova del que li he demanat i d'aqui 2 setmanes acabarem de concretar´.
També hem anat a comprar les xuxes per als nens, ja que farem nosaltres les bosses, ja que surten molt mes barates.
I ahir vam anar a l'Ajuntament a veure la Sala i concretar també lo de les flors, els parlaments...
Ah! També hem comprat alguns regals que hem de donar per la gent que fa els aniversaris!!

Ja veieu que aquests dies estem aprofitant al màxim!! I es que nomes queda un mes, (i treballem 3 setmanes, que no podem fer quasi res, ja que treballem tot el dia, i jo els pròxims 2 caps de setmana treballo també!! Buf!!! No se si hi arribaré!!jejeje)

Be noies veig que tot ja esta en marxa per totes!! Ja el compte enrera, que s'està acabant!!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

ULTIMS DETALLS

EntradaAutor: Etiopia » dc. jul. 30, 2008 8:06 am

Gràcies noies per les vostres respostes.

Merci Key pel telèfon. El convit es a les Carpes del Mas del Txep i no es el que entra al menú però l'he pogut modificar al meu gust i com que m'encanta el coulant..................................... doncs ja l'he col.locat.

Un petonàs a totes.
Etiopia

Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 30, 2008 8:35 am

Chicas estais desaparecidas..... como se nota que ya estamos de vacaciones ehhhhhh.......... a mi me quedan 2 dias el viernes mi ultimo dia de trabajo y de soltera, cuando vuelva ya sere una mujer casada, que ganasssssssssssssss
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. jul. 30, 2008 8:46 am

Xipi, un mes just!! com va el programa de `ràdio?? que us han dit els vostres amics??

Etiopia, que xulo les carpes, no he estat mai a una boda, però le vam estar mirant per carsa-nos.

Nani, mañana la última prueba del vestido, no??

Yo voy a tope con las cosas, quiero avanzar como sea, que tengo muchos detallitos manuales....

Ayer casi cerramos el tema de las flores, cambiamos el ramo casi por completo, por otro más moderno, me encanta!! y bueno, los prendidos de hombres seran minimalistas, el de las mujeres, tipo pulsera, el anillero, hará una prueba con mikado entrelazado, los centros del ayuntamiento con antirium verde y el coche tambien, hará una prueba para mirar que ponerle... estoy muy contenta con la florista, tiene muy buenas ideas! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 30, 2008 9:10 am

Key me alegro que lo tengas todo bajo control...... jejejejejje yo estoy liada con las mesas, la verdad que es un agobio pero bueno....
feminacora

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 30, 2008 11:06 am

Nenes m'estic tornant boja, no puc mes

Avui vaig a Lleida a renovarme el pasaport pq el necessito per marxar de viatge. Vaig a la policia on sempre s'han fet els passaports i descobreixo que no hi ha res :-/ :-/ :-/ :-/ Vaig a un policia que hi havia dins el cuartel i de males maneres em diu que estan a cappont pont vell a la dreta on hi havia el chiquipark i em tanca la porta. Com si jo hagues de saber on son els chiquiparks de Lleida :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Arribo a cappont i per sort ho trobo aviat, em poso a una cua pq alli no hi ha ni cristo que et digui que has de fer i pregunto i es veu que es per agafar numero :-)ok: :-)ok: :-)ok: Al cap de poc be un altre policia tant simpatic com el primer i diu que per avui no es donen mes numeros SON LES 11 DEL MATI I FA 2 HORES QUE HAN OBERT :-( :-( :-( :-( Ens diu que vinguem a les 3 de la tarda a buscar numero (nomes a buscar numero pq no treballen per la tarda). Li pregunto si es pot fer per telefon i em dona una targeteta.

FA UNA HORA QUE ESTIC INTENTANT FER-ME ENTENDRE AL CONTESTADOR DELS COLLONS DE LA CITA PREVIA I PER INTERNET EM DONEN HORA PER MIG SETEMBRE :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Això es increible. Ho sigui que crec que no em tocarà més remei que tornar a les 3 de la tarda a veure el mostacho del policia simpatic a veure que tal :--( :--( :--(

Perdoneu pel rollo pr m'havia de desfogar : sgra :
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ise » dc. jul. 30, 2008 11:14 am

Hola Marjo, jo la setmana passada vaig demanar cita per renovar el passaport per ma cosi i ma tiet i l'hora me la van donar per al cap de dos dies. Jo vaig trucar al num de telefon i el contestador aquest nomes em va demanar el seu DNI i ja està.
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 30, 2008 12:02 pm

Nani o Key vosaltres heu parlat amb el Pou del tema del sopar? Es que el duet de música que portem els fem sopar pr no el mateix que els convidats sino que el restaurant els fa una amanideta i no se que al darrera. Als fotograf els farieu el mateix? Heu parlat del tema amb ell?
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 30, 2008 12:48 pm

Pues no he hablado del tema hablare el martes con el restaurante, que supongo que no sera el mismo menu, el pou me dijo que los pusieramos en una mesa aparte... porque yo les queria poner en una mesa.. me dijo que no porque ellos casi no se sientan... asi que mesa aparte y menu diferente porque claro creo que comeran algo pero no todo como el menu.....
feminacora

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 30, 2008 12:52 pm

Ok doncs així casi que posaré en una taula els dos fotograf i els dos del grup i parlaré amb le Resquitx per a que els facin un plat mes sencill pq total si gairebé no s'assenten no cal malgastar un plat :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 30, 2008 12:57 pm

Pues ahora que lo pienso, tendre que llamarlo a ver que me dice si le da igual otro menu que el de la boda....supongo que me saldra mas barato o eso espero.... jejejeje
Marjo vaya kk no para hacer el pasaporte....
feminacora

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 30, 2008 1:01 pm

Doncs si, al final ho he pogut solucionar. A base de telefonar he conseguit que el contestador funcionés El que passa es que m'han donat hora per dilluns al matí i jo ja treballo o sigui que m'hauré de cambiar el torn i anar de tarda. Que hi farem tot sigui per Argentina :-/ :-/ :-/

Ja ens informaras del que t'ha dit el Pou del menú :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. jul. 30, 2008 1:37 pm

deunidó Marjo amb el tema del passaport! nosaltres que quan ens el vam fer no hi havia ni cristo i va ser vist i no vist....

Del tema del menú i del fotògraf, la vertitat és que nu se.... la del restaurant em va dir que als fotografs normalment es fica el mateix que els convidats, que molts s'ofenen, però tot es parlar... nosaltres als músics els farem un menú més senzill també, ja ens informaràs Nani :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 30, 2008 1:47 pm

Es que en principi voliem fer-los el mateix menu pr clar, ara s'han afegit els musics i ja son molts plats que em d'assumir i valen un dineral. A mes hem pensat de posar els fotograf i els musics tots junts i clar si un menja una cosa i l'altre una altra doncs queda lleig. A mes, si el Pou no para quiet no tindra pas temps de menjar-se dos plats+sorbet+avantpostre+ postre, o menja, o fa fotos i no es plan d'anar tirant el menjar :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. jul. 30, 2008 8:19 pm

nenes!!!! casi no tinc temps ni d'escriure!!! Avui he tancat una altra coseta!!! M'he comprat un segon vestit! ja feia dies que li donava tombs perque tota la nit amb el super vestit pompos per ballar ide festa després com a que no. Total que aprofitant les rebaixes m'he comprat un vesidas per200 euros tot de color blanc amb lentejueles llarg fins als peus amb tota l'esquena ensenyant! Espectacular!!! I unes sabates amb lentejueles platejades per 15 eurazos! Estic super super contenta!!!!!

Anims Marjo pel tema passaport!!! Nena em sembla que a la comissaria de Mollerussa de la Policia Local també te'l fan si demanés cita! Per lo menys el meu home es va fer allà el DNI tot i que potser el passaport és diferent!!

:-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: NANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ESTO YA ESTÁ ENCIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FELICIDADES WAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!´ÚLTIMOS DÍAS DE SOLTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TEQUEDAN UNAS HORITAS NADA MÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant