Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 7:12 am

Bon dia nines!!

Dem reina, ara descansa i tranqui que ja et posaras al dia!!! Un petonet :-()-) :--(

Agbe, avui se'ns falta et poso la foto de la cistella :-)ok:

Les altres...que tal tot nines???

Chiky, Cumeta... com esteu avui???

Arhoa, Ainos, Agbe, Queque, Mireia...alguna novetat del casament???

Sira, Espe, com va la tornada???

Winnyyy??? On estas????

Mont, com estem???

Núria, que tal per Suïssa??

Kel, i tú que expliques??

Per cert, Sira, saps alguna coseta de la Raky????

Si em deixo alguna...perdoneu-me :-()-) :o-o:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: arohha » dt. jul. 15, 2008 7:30 am

bon dia guapes,

us posso la proba d les targetes que m'ha fet l'Elena
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: arohha » dt. jul. 15, 2008 7:33 am

i la targeta d'agraiment
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
arohha

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 15, 2008 7:46 am

Bon dia reines!!!!!!!!
Arohha són xulíssimes les targetes!!!!!! La primera és molt semblant a la que faré jo pels detalls, però sense dibuix i hi posaré una marieta adhesiva. T'han quedat molt i molt bé!!!!!!! :-)ok: :-)ok:

Dem, vas de cul, ehhhhhh!!!!!!! Tranquila que demà ja et posaràs al dia...

Doncs fem 2 kedades :-)) :-)) :-///: :-///:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 7:49 am

Aroa, són molt guapes!!!
A més, et farà conjunt amb les flors!!! Ara si que posaria les espelmes blanques i l'estrella de mar taronja!!!
La de les marietes també era molt xula...però trobo que et lliga més aquestes no???
Nena, et quedarà geniallll!!! :-)) :-)) :-)) :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: mireia 9 » dt. jul. 15, 2008 7:56 am

bon dia guapes!!

Sembla que avui fa mes bon dia.

Quina rabia Agbe ens hauriem vist!!
Jo tbe vaig marxar avait cap a les 4.

Pq serà??..... ja sabem el que fem nosaltres.
Imatge
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 8:36 am

Bon dia nines!!! :-))

Chiky, preciosa, com estàs??? :-()-)
Ostres!!! No sabia que ja coneixíeu el sexe del bebè del teu germà i la teva cunyada!!!! Així que és una nena??????!! Que guayyyyyyyyyyy, m’encanten les nenes!! >.-<: >.-<: >.-<: I ja saben com es dirà???
Nina,..... no te’ls vendré pas els Xupa-xups!!! No vendré res,... ho dono i ja està!!

Espe, nina, moltíssimes gràcies per les teves paraules, de tot cor!! :-()-)
Gràcies a totes pels vostres ànims!! Teniu tota la raó,.... amb la mesura que vagin passant els dies ja se m’anirà passant tot!! I sinó,... més mal per mi! :-))

Ainos, reina, els pentinats que has posat són molt xulos!!! A mi també m’agrada molt el segon!!! :-)ok:
Bé, ara ja està, perquè totes us caseu al Setembre-Octubre, però de totes maneres us donaré un consell,..... Feu-vos un pentinat-pentinat, no com jo, perquè com més elaborat sigui més us aguantarà!!! I si pot ser recollit, millor que millor!! Mireu,.... és que jo entre la calor que vaig passar (vaig suar una barbaritat) i que me’l van fer super fluix, a l’aperitiu ja no tenia res de pentinat!!! I clar,.... ja podeu comptar com surto a totes les fotos!! Amb uns cabells de “loca de la colina” que no vegis!! :o-o:
Creieu-me,..... com més recollits porteu els cabells, si és que us hi veieu bé, millor!!!!

Aroa, cuca, que xules les targes!!!!!! Et quedarà tot molt xulo nina!! Però m’he perdut,.... què és això que diu la Míriam d’una espelma i una estrella de mar??? :hmm::

Dem, nina, cuida’t!!!!! Per aquí et trobem a faltar, però tu descansa i recupera forces!! Primer és el primer!!! Nosaltres estarem per aquí,.... :-()-)

La Sira i la Winy estan totalment desaparegudes!!! Encara deuen estar de Joneimun!!! Aquí, però de Joneimun!! :-)(-:

Míriam, Agbe, Queque, Mireia, Kel-go, Descaes,.... com esteu???????
I la Raky??? :-/

Apa casaderes del Setembre-Octubre,..... volem fotos de tot, eh?!!! De proves de vestits, pentinats, etc.!!! :-)ok:

Petons.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 15, 2008 8:37 am

Bon dia nines!!

Arohha, són molt xules les targetes!! m'agraden molt totes dues!! i la flor et farà conjunt amb la decoració, et quedaran molt i molt bé. :-)ok:

Mireia, casi casi que ens veiem,.... però nosaltres varem marxar perquè el meu futur no es trobava gaire bé, ja que portava dos dies amb febre i vam marxar, però sinó si que ens haguéssim quedat més temps.

El diumenge, ens varen dir que guardéssim el cap de setmana del 30 d'agost que havien estat parlant a l'hora d'esmorçar i que a tothom els hi anava bé, que ens farien alguna cosa... :hmm:: i nosaltres des d'un bon principi els hi hem dit que no voliem fer despedida, perquè són molts € i apart que hi ha dos casaments en un mes i no és plan que els arruinem....

Miriam, de moment no hem avançat gaire res amb el casament!! :-):-):-):

Ainos, a mi el segon pentinat també m'agrada molt.

Dem, patatona, me n'alegro que tot vagi bé i a veure si ens veiem la setmana que ve.

I si voleu fem un altre quedada al mes d'agost.

Winny i Sira on sou??? :-))

Records a totes!!
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: arohha » dt. jul. 15, 2008 8:48 am

gracies nines pels comentaris :-()-)

Cumeta el que diu la Miriam es que a l'esglesia vull possar gerberas i cales i unes espelmes amb una estrella de mar, fer la decoració una mica amb estil mariner, com la ermita està al far doncs crec que quedarà be :-)ok:
una pregunta cumeta la teva decoració de l'esglesia te la va fer la Maria fort??
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 8:51 am

Ale Aroaaaaaaaaaa, que xulooooooooooooo!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Ninaaaaaaaaaa, et quedarà preciós!!!!!!! :-)ok: :-)) :-)ok: :-))
No cuca, no me la va fer la Maria!! :o-o:
A nosaltres ens obligaven a fer-ho amb una determinada floristeria!! :-/
Però això sí,..... havia de ser amb gerberes!!! >.-<:
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 8:52 am

Cumeta nina! Doncs trobo que tens tota la raó amb lo del pentinat....a mi no em va molestar gens! :-)) :-)) :-)) Però clar, ti as de sentir bé....ara la veritat que no m'agrada gaire, però en fi...aquell dia estava radiant! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Agbe, es nota que estimes molt als teus amics.... però pensa que ells segur que us monten alguna coseta per petita que sigui!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) Així que nena...el dia 30 d'Agost: DESPEDIDA!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 8:56 am

Ui Míriam!!! Jo, quan més miro les fotos, més coses canviaria!! Ara mateix em canviaria el pentinat (només del davant, del darrera no!!) i el maquillatge, així que ja veus,.... :o-o: :-))

Agbe, nina, això és perquè els amics us estiment molt!!! Jo també vaig dir que no en volia i,... mira!! :-))
Així que millor que esteu preparats pel dia 30/08!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ja veuràs que divertit!!! :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 9:04 am

jajajajjaj!!! Que bona Cumenta....jo també només cambiaria el devant...el costat esquerra a poder ser... jajajja :-) :-) :-) :-)) :-)) :-)) *.-o-o.*

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dt. jul. 15, 2008 9:13 am

Bon dia noies!!!

Arohha les tarjetes son molt maques i fines, m´agraden!!! i la decoració pot quedar espectacular.

Avui anem a veure al músic del restaurant i de la cerimonia, a veure com va...

Cumeta em penso que tens rao amb el tema del recollit, això m´ho va dir la meva perruquera que recollit aniria molt més còmode, i com sempre el porto recollit ja em veuria bé.
queque
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 15, 2008 9:28 am

Acabo de tenir una enganxada monumental amb un client!!!!!!! Vaja quin FILL ** P***!!!!!!!!!!! Ara mateix tindria unes ganes d'engegar-ho tot a la ME***!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 15, 2008 9:40 am

Cumeta que el dia del casament s'ha de recordar com un dia únic i especial,.... no ho recordis com un dia en que moltes coses van sortir malament!!! :-()-) Et veig com trista, no sé.... pensa que la gent s'ho va passar bé i tu també no?? pues t'has de quedar amb els bons moments, no amb els dolents!! : kissd :

Eih, comença la crònica !! :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.*

Chiky, guapa, on ets?? et volem veure per aqui!

Jo això del recollit, sempre ho he dit, que per aquell dia vull un recollit, perquè no vull estar pendent dels cabells.... i a més, m'hi sé veure bé amb els recollits.

Queque, ja teniu triades les cançons??

Ainos, que t'ha passat?? tranquil.litzat, que quan tenim un mal moment, ho engegariem tot, però desprès en fred ho penses i dius però si era una tonteria. :-eh_::
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 9:42 am

Ostres Míriam,..... veig que no sóc la única que dona 5710571090641 voltes a les coses!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Queque, reina, si et veus bé amb el cabell recollit, endavant!!!!! De debó!!! Aniràs molt més cómode!! T'ho puc ben assegurar!! :o-o:

Ainos, nina,.... ànims!!!! :-()-) Sí,.... per desgràcia hi ha molt fill/a de **** en aquest món!!!! Ni cas nina, que no val la pena nuna!! :-()-)
_cumeta_

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 15, 2008 9:42 am

Ainos, que ha passat??? Tranquil·la, que segur que en fred ho veus d'una altre manera...QUIIIEEEETOOOO TOOORRROOOOO!!!!

Queques, ja concretereu les cançons?? O és la primera trobada???

Vinga Setembreres!!! Que us queda un suspir!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Va Cumeta, anima't i comença la crònica!! :-)ok: :-)ok:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dt. jul. 15, 2008 9:53 am

Ainos nina anims, la genta a vegades es la os***tia :--( :--(
:-()-) :-()-) :-()-)

doncs jo portaré un semirecollit, no em veig gaire be amb un recollit, ja tinc la idea del semi recollit :hmm::

Cumeta boncia recorda aquell dia com unic i espectacular, no recordis les petites coses , recorda el dia com UNIC :mu:: :-)) :-)) :-()-)

Winy on ets t'estem esperan bonica?? :-()-) :-eh_:: :-eh_::
Imatge
arohha

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. jul. 15, 2008 9:54 am

Ai nines!!! Moltíssimes gràcies a totes pels ànims!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Em feu emocionar moltíssim!!! =0-0-) =0-0-)

Mireu,..... sé que em faig molt pesada amb aquest tema, de debó!! En sóc concient, però no ho puc evitar!! Forma part del meu caràcter, i no sabeu pas la ràbia que em dóna!!! Tinc una especial tendència a ratllar-me, a donar voltes i més voltes a les coses fins que se me fa una gran muntanya, molt més gran del que és en un principi!! Però crec que a aquestes alçades ja no canviaré!!! :-)) :-))
En fi!!!!

Bé,.... doneu-me un dies de marge, val? Prometo fer crònica, però ara mateix no en tinc gaires ganes!! Ho sento,....Espero que em pugueu entendre,... :o-o:
De totes maneres us vaig a posar més fotos, val?
Perquè al final semblarà que sóc una "rancia" i una borde!! :o-o:

Gràcies de nou boniques!! Sou les millors casades i casaderes del món!! :-))
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants