RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dt. gen. 08, 2008 10:43 pm

montsecica, jo només et puc dir joieries de Mataró, o aguna de Granollers. Ho sento...

I tant! de seguida ja us començaran a trucar per les proves de menú, i sobretot a tu, mima, que et cases d'aquí poquet! jo em vaig casar, com sabeu, al novembre i vam fer la prova el 4 de març. És moooooolt guai!

Carai! quins viatges!!!! jo ara estic tot just començant a fer el àlbum Hofmann de la nostra Lluna de Mel, que també va ser inoblidable!!! San Francisco + Las Vegas + Nova York!!! Genial!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Lea » dc. gen. 09, 2008 12:27 am

Yo también soy de Barcelona y después de mirarme un sin fin de joyerías, al final la cogeremos una de Badalona (bueno, yo soy de ahí).

Los anillos que queríamos no había manera de que bajaran de 700-800 euros y en la que iremos, nos cuesta unos 400 y además lo hacen a nuestro gusto.
Lo que nos parecía un poco timo es que en las joyerías te claven 300 euros por las alianzas clásicas de oro amarillo... También es cierto que estuvimos mirando por la zona de Diagonal, pero macho.... a lo mejor se creen que cagamos dinero xDDD

Estaría bien que en la prueba de menus coincidamos niñas! Cuando comiencen a llamar decir para cuando teneis!! *.-o-o.*
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 2:00 pm

Ei siii staria be trobarnos a les proves dl menu. Jo quan ho sapiga us ho dic!!! Kina gracia!!!

Nosaltres ncara no hem anat a mirar les aliances, suposo q el mes q ve hi anirem. Ens les regalen la meva germana i el seu marit i anirem amb ells! Nosaltres volem algo senzill, finet...
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dc. gen. 09, 2008 7:36 pm

Hola, nosaltres tmp hem mirat les aliances pero segurament les agafarem a la joieria de tota la vida.
Mima si no es molt preguntar per quant us surt el viatge?? nosaltres anem dema a l'agencia de viatges pq ens informin de les opcions pero no tinc res clar. Vull platja de foto pero combinat amb algun pais que tingui coses per veure i que sigui diferent, no se... ja us explicare.
El meu xicot diu d'anar a Tailandia+ko samui.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 8:34 pm

Hola Rubgal, el viatge ns surt mes o meys uns 9.000€, ncara hem d'acabar d concretar algunes coses. Xo aket preu és sense gastos, és a dir, no inclou algunes excursions q es vulguin fer allà, i a la polinesia no hi ha todo incluido, x tant s'han d pagar totes les begudes apart. S'ha d contar també a part d les excursions, tots els dinars q no estiguin inclosos en el hotel, dinars, sopars, etc..., i els regals q facis allà.
X tant, nosaltres comptem amb tot això q ens podem arribar a gastar en total, i tirant a llarg, uns 12.000 €. Una pasadaaaaaaa!!!!!
Buf, es super car, xo mira, això ja depen d cada un, nosaltres sempre em dit q gastar-nos els diners en el viatge d noces no ens faria ran de mal! jeje! Amb altres coses si q mirem més, xo amb això, q carai, és un cop a la vida!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 8:36 pm

Rubgal, això q dius d combinar platja amb algun pais q puguis veure coses també era una d les coses q miravem a l'hora d triar el viatge.
A Tailandia també està molt be, uns amics nostres hi van anar i els hi va ncantar! Es un lloc super diferent!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 8:38 pm

Eeeei noies, q ara ho acabo d veure, q demàaaaaaa és dia 10 i em faltaran 4 mesos justos xl bodorrioooooooooooooooo!!!!!!
Uf, ja començaré a contar dels 3 mesos en avall!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. gen. 09, 2008 9:41 pm

Hola noies! A nosaltres tmb ens han de trucar de Can Ribas aviat i em sembla k ja sabem lo k voldrem tastar!!!!!!
El viatge nosaltres ja el tenim! Tailandia i Phuket! un viatge de 18 dies k ha de ser una pasada!!!!!
A vere si es veritat k coincidim a la prova del menu! kins nervis només de pensar en tornar a Can Ribas!!!!! >.-<:
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dc. gen. 09, 2008 11:34 pm

Ei Sonia, molt xulo el viatge! I tant q ha d ser una pasada. Una amiga meva només deia coses maques d'aket lloc! Un gran viatge!

A la primera q trukin d can ribas, q ho digui, he!!! jeje!! Ja tinc ganes d trepitjar akells jardins....
Imatge
mima

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. gen. 10, 2008 10:51 am

Hola noies!!!
Gràcies per les suggerencies de les aliances.
He posat un post d'això i m'han recomanat que visiti la tenda Prats Joiers, que n'hi ha moltes i a molt bon preu.
Hi ha una a portal de l'àngel i l'altra al centre de Diagonal Mar.
Així que provarem.

Noies heu pensat què demanareu per la prova del menu?
Nosaltres de primer
-Mig llamàntol amb el seu arrós
-Llangostins a la sal

De segon
- Espatlleta de cabrit
- Confit d'ànec

Suposo encara que ho hem d'acabar de parlar

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: Lea » dj. gen. 10, 2008 7:06 pm

Quins viatges noies! Nosaltres encara no ho sabem, però no tenim pensat deixar-nos tants calers.

Crec que nosaltres serem els últims per trucar-nos xDDDDD De menú hem decidit probar salmò al cava (del any pasat) i suquet de rap amb cloisses de Galicia. De carns Filet de bou a l’estil de l'avi Isidre Parellada amb Dauphinoise al Parmesà i farcellet d’espàrrecs verds i Espatlla de xai desossada i farcida a la catalana acompanyada de prunes al vi negre i salsa de codonyat.

No este-ho nervioses?? A mi em queda una eternitat i estic hipernerviosa!!! :-///:
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dj. gen. 10, 2008 7:28 pm

Jo començo a star una miiiiiiiiiiiica nerviosa!! Ja m'ho veig a sobre! I a més la gent no para d preguntar si ho stas, i ncara t'hi posen mes d nerviosa!! :-) Xo és una sensació molt xula, la veritat!

Lea molt bona elecció dl menú, crec q nosaltres també anirà x aki la cosa...
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dj. gen. 10, 2008 8:26 pm

mimaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! entro només per dir-te que 4 MESOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i a partir de demà el teu comptador ja marcarà 3 mesos i pico!!!!! uuuuuaaaaaauuuuu!!!!!!!!!

mmmmmm, els llagostins a la sal nosaltres també els vam tastar i mmmmmm deliciosos!!!!!!!!!!! TOT ERA DELICIÓS!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dj. gen. 10, 2008 10:21 pm

Hola Chicas.....

Jo!!! me despisto unos días y veo que el foro se ha animado.. GENIAL!!! :o-o: que esto se anime.

Nosotros todavia no tenemos los anillos, los miraremos para febrero más o menos... lo que si que estamos mirando ya y ahora terminaremos de comprar son los regalitos para dar en la boda. Y acabamos de hablar con los de GARTUR (que careros que son).... y bueno ya vamos cerrando temas.... poco a poco.

Lea, mima, rubgal, monsecica, soniay jordi, a mi también me encantaria que coincidamos en la prueba del menu..... así nos conoceriamos, no? en el fondo tenemos casi todas el mismo gusto por lo menos para saber elegir el mejor restaurante, verdad? Nosotros todavia no sabemos lo que probaremos el día de la prueba, mi futuro marido es cocinero profesional y su familia tiene negocio de comidas y creo que esta elección se la dejo a elllos (que hagan algo..jajajaj) pero cuando lo sepa y tengamos el menu decidido os lo digo a ver que os parece.

Bueno que a ver si nos llaman ya y nos avisamos....

Podríamos decirnos los vestidos que hemos elegido para casarnos.... a ver si alguna coincidimos....jajajajaaj.

Un beso y saludos a todas... MUAKKK

www.nuvis.org/jose-rosamari
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. gen. 11, 2008 9:57 am

Doncs jo Eysuke he escollit el vestit a Vinzenz Novias que està al carrer Mallorca de Barcelona. Es de la marca San PAtrick. És molt maco a mi m'encanta. No us poso la foto però si ho voleu veure està a la pàgina web.

montsecica se casa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2008 12:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: Janna » dv. gen. 11, 2008 10:56 am

Hola noies!!!

Ara feia molt de temps que no entrava... entre les festes i el curro que hi ha a la feina,...

JA SOM AL NOSTRE ANY!!! A mi encara em queden 10 mesos però ja ens hem de començar a posar les piles amb els preparatius,...

Una pregunta, la prova del menú es fa en cap de setmana??? o t'hi fan anar entre setmana??? Gràcies maques.

Mima, ja no et queda res!!! Ànims!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. gen. 11, 2008 11:08 am

jo ho vaig fer un divendres a la nit :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dv. gen. 11, 2008 12:11 pm

BON DÍA...

Pues montsecica el mio es de Manuel Mota para Pronovias y también estoy muy contenta como tu, me gusta mucho... siempre he pensado que cada vestido está para ideado para cada novia..... que guspas nos vemos con ellos puestos verdad??? *.-o-o.*

Sobre la prueba del menú, a mi me gustaria que fuera en fin de semana por la noche ya que en mediodía no se puede... aunque es restaurante es mucho más bonito por el día, no tiene nada que ver y más si hace sol y más si vas y están preparando alguna boda, entonces es cuando se te cae la baba mirando que así será la tuya y que así verán tus invitados el sitio tan bonito.

A ver si coincidimos alguna de nosotras, yo en cuanto me llamen os aviso para que lo sepais cuando vamos.

BESITOS MUAKKKK

www.nuvis.org/jose-rosamari
:-)ok:
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dv. gen. 11, 2008 1:49 pm

Ei noies, doncs el meu vestit és d rosa clarà, es el model MARCELA. A la pagina web el podeu veure!
Imatge
mima

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. gen. 11, 2008 5:33 pm

És molt maco mima ja l'he vist.
El trobo molt fi i molt elegant.

Heu mirat sabates?