Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 24, 2008 8:29 am

Nenes crec que ja toca obrir el post de la Mont, no???????? Avui li queda un mes!!!!!!!!
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 24, 2008 8:35 am

Aixó espero Ainos!

Si, que toca...au, doncs si et fa ilusió obre'l!!! I posens aquí el link... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 24, 2008 8:39 am

Obre'l tu que li farà molta il.lusió!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: DASCAES » dj. abr. 24, 2008 8:43 am

Ostres com pica! 180€!!!!!! gràcies de totes maneres, míriam.
El tocat m'encanta. De fet, sempre m'han agradat aquests que tenen "plumes", els trobo molt elegants.

Doncs apa, vaig cap a treballar, que ja toca....
si puc a la tarda tornaré a passar.
DASCAES
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 24, 2008 8:45 am

Bon dia guapes!

Kel_go estàs impresionant =0-0-) =0-0-) =0-0-) m'agrada com et queda tot!!!! un 10! guapa!

Dem preciosa!!!!! veig que s'han portat bé amb tu amb la rosa!!! jo aquest any tampoc em puc queixar :-)ok: ale i es casa el teu germà! felicitats la parella de nuvis va fer afecte! jo el 4 de juliol de l'any que ve em sembla que també tinc un casament....

Mireia molt romàntic el teu futur =0-0-)

Miriam tranquil.la no passa res amb lo de les pincetes ja miraré si en trobo per aquí o sino no posaré targeta no sé encara :-/

Arohhareineta com estàs? neukiss-) neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-) :-()-)

Winy estàs com callada ultimament!!! :-.:·::

Cumeta aquest cap de setmana vens per aquí? ho dic per que si vols et deixo el tocado si has d'anar a la pelu o algo.....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 24, 2008 8:45 am

Descaes tu també fas el menjar amb les magnolies no?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 24, 2008 8:54 am

Chiky reina...al final que vares fer amb el ram?? Ara m'ha vingut així de cop... ja el vares triar??

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 24, 2008 8:59 am

Mont nina....

Aixó és per tú!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

viewtopic.php?p=1746701#1746701

Noies, ja sabeu que toca! Emplenar fulles i fulles de felicitat!!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: arohha » dj. abr. 24, 2008 9:15 am

Bon dia guapes,

Kel estas molt guapa, :-)ok: :-)ok:

Miriam les sandalies son molt xules :-)ok: , jo també havia pensat això del perfum pel dia del casament, pero encara no se quin em posare :-/

Chiky guapa com va, com esta el teu sogre?? muaaaaaaa neukiss-) :-()-)

Winyyyyyyyyyy on ets?????????
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: winy » dj. abr. 24, 2008 9:29 am

Bon dia nenes...

Aroa, nina com estàs?¿ :-()-)

Chiky, estic com callada no... estic callada!! neukiss-) Com van els ànims?

Kel, estàs guapíssima, m'agrada molt i molt.... (l' etiqueta també, jejejeje..)

Dem, els mobles encara no els timc, me'ls porten demà!! :-///:

Agbe, com et trobes?

Miriam, no portaràs el perfum de sempre? DOncs jo si, un que es diu Narciso Rodriguez (eh Dem!! neujor:-) ), el nom té tela, peró es boníssim...

Mmmm, :hmm:: que més???
No sé....................
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Espe » dj. abr. 24, 2008 9:31 am

Hola noies,

Bé jo no vaig rebre cap Rosa d'en Toni, no perquè ell no volgués o s'endescuidés però el pobre va arribar de Lleida a les 10 de la nit i no va poder comprar-la, sempre es molt detallista, així que no li tindré en compte, més d'una vegada sense venir a compte hem fa algun regal. De totes maneres vaig tenir rosa del meu pare que sempre me la compra!!
Jo li vaig donar la Guia i no s'ho esperava pas, li va agradar molt i vam estar llegint i mirant on anirem.

Kel estàs guapissima nena, tot conjuntada et queda genial, quina sort poder fer una prova de tot!!! Estaràs impressionant!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Dem patatona felicitats!! Es casa el teu germà, que bé, aquest any toca ajudar-los, perquè tu ja tens experiència eh? Jeje Jo també li regalaré els nuvis al meu germà, a veure si pilla la indirecta, jajaja! >.-<:

Miraim ja hem diràs com et va amb en Francesc, jo estic esperant una mica, a veure si hem truca ell, com que hem caso la setmana següent suposo que serem els següents a qui trucarà! A més com que el tema música el porto bastant peix… :-(

Una pregunta sabeu si s'han d'encarregar les parelles de nuvisi cigonyoes amb molt de temps? es que encara no hem mirat res d'axiò, i potser fins el proxim cap de setmana no podré mirar-ho tinc por de fer tard.

Per cert ahir hem varen portar la tercera prova, hem varen donar una maleta i hem varen dir que amb lo que havia dins la tinc que decorar, i després hem varen dir que m'enviarien un correu, amb les coses que tinc que posar a dins per dissabte. aixxxxxxx quins nerviiiiisss, s'hem acumula la feina, encara haig de preparar el ball del chiky chiky i decorar la maleta amb els gomets que hem varen posar a dins!!! :-/ :-/ :-/
Imatge
Espe

Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 24, 2008 9:41 am

hola bon diaaaaa!!!!!

Kel-go, estas molt guapa, et queda molt be el vestit m'agrada molt, i tot conjuntat quedar perfecte, un 10!!!!

Dem, felicitats pel teu germa que se't casa!!!! ara et tocara ajudar-lo que tu ja saps per on van els tiros!!! i molt currat en santi, molt detallista!!

Espe nena, com s'ho estan currant les teves amigues lo de la despe... fa por tot plegat pero segur que t'ho passaras pipa!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Mont que et queda un mes!!!!!!!! ara a fer l'ultim esforç per quadrar-ho tot i ja seras una dona casada!!!!

Shyla, que dema passat et cases, i han dit que en principi fara bon dia, guay!!!! :-///: :-///: :-///:

Jo de roses vaig tenir un ram de 3 del meu home i una del meu germa, el meu pare aquest any passant, ni a ma mare... es un passota, jejeje!!!
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 24, 2008 9:41 am

Bon dia nines!!!!

Chiky i Arohha, com esteu boniques???? neukiss-) :-()-) neukiss-) :-()-)

Kel_go, noia, estàs impressionant!!!!!!
Tot et queda genial, i molt ben conjuntat!!!!! Et felicito!!!! :-)ok: :-)ok:
Per cert,.... el ram també és com el que portaràs????

Dem, nina, felicitats pel casament del teu germà!!!!!! Quin il.lusió, no? :-)
Per cert, l’Ona i tu esteu guapíssimes en aquesta fotos que t’has posat com a Avatar!!!! :-)) :-))

Waaaaaaawwwww Mireia, reina, quin xicot més romàntic que tens!!! Mare meva!!! >.-<: >.-<:
A mi mai m’han fet coses així!!! Ni al principi de la relació!!! Snif, snif, snif,... :o-o:

Espe nina, quin estrés!!! Ànims guapa!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Chiky, no, aquest cap de setmana no pujo!!!! Pffffffffff,.... la meva vida és un estrés!!! Aquest cap de setmana toca anar al poble dels sogres, a Osca!!! :--(
Nines, porto com 2 mesos marxant cada cap de setmana!!! No us podeu ni imaginar com està el pis!!!! Estic agobiadíssima!!! :-(
I a més a més, ahir ens van telefonar uns amics de Madrid dient-nos que segurament vindran pel pont de la setmana que ve,..... Que si ell aconsegueix fer pont vindran!!! Que entre avui i demà ens diuen alguna cosa!!!! Pfff,... quina merda, tots els plans per terra!!!!
Així que Chiky,.... no sé si podré fer el Brush!! Demà et dic alguna cosa, d’acord?.... Si no puc em dones el telèfon i ja ho anul.laré jo,.... que em sap greu,.... :-( :-( :-(
I també ja veuràs com em telefonaran per fer la primera prova i tampoc hi podré anar,.... En fi!!! :-( :-( :-(
Ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!! Relaxació!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé guapes, fins ara,...
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 24, 2008 9:47 am

Bueno doncs el meu sogre sembla que ja li han trobat el per que de la inflamacio del fetge. Té una pedra a la bilis.... ara li estan fent totes les proves per que com ho fan per treure-li.... el que en teroia seria una operacio sencilla en el seu cas té bastant risc així que anem per llarg. Els ànims van fent merci per preguntar! :-()-) :-()-) :-()-)

Miriam tema perfum que se m'havia passat jo portaré Flor de Kenzo que és una de les meves prefes i sempre la guardo per ocasions especials :-)ok:

Cumeta no et preocupis tu em dius si pots o no i ja hi trucaré jo. neukiss-)

Espe deu ni doret amb les proves! pero tranquil.la que tu pots :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 24, 2008 10:14 am

Chiky, nina, doncs això del fetge és una altra cosa? Vull dir, que no li ve tot del mateix?? Ostres tu,....
Bé nina, molts i molts ànims bonica!!!! neukiss-) neukiss-) :-()-) :-()-)
I un petó ben fort!!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

I gràcies per això del Brush,.... és que no em puc comprometre amb res,.... :--( :--( Ara quan no em surt una cosa, en surt una altra,.... Ja em veig a 15 dies del casament sense pentinat, i blanca com la llet.... però passo!!!! I no em vull estressar!!! :--( :--(
I si ara no puc fer el Brush,.... ja em veig fent UVA,.... i plena de taques,.... En fi,..... "que la suerte me acompañe"!!!! :o-o: :o-o: :o-o:

Jo amb això del perfum no hi havia pensat,..... suposo que portaré el de sempre,... :-/ :-/

Bé guapes, fins ara!
_cumeta_

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 24, 2008 10:16 am

Chiky, doncs a veure quan li poden treure.... això quan abans millor, sempre que ell estigui en condicions d'operar. Però si es senzilleta tot anirà bé :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 24, 2008 10:17 am

Arohha, què tal??????? :-()-) :-()-) :-()-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 24, 2008 10:25 am

Bueno de fet sempre que ha tingut la repeticiód e l'amoblia lii venien després d'uns vomits i la metgesa diu que el mateix esforç de vomitar com que ell el cor no li va bé això li provoca que el cervell no li arribi prou sang i per aixo l'ambolia.... no sé és com una roda.... pero calr ara treure-li també és complicat per que te la sang espessa, té el cor malament i lo de l'ambolia i calr s'han d'assegurar si pot suportar-ho i verue quina és la millor manera.... una kaka com un piano! pero bueno estem a les seves mans....

Així t'ho anul.lo cumeta? tranquil.la que ja sé el que vols dir abans d'ahir a la tarda va venir una tia meva a portar-me el regal i aquest dissabte tindré brenar sopar amb uns tius i cusins meus que també venen a portar el regal... de fet ja ens n'han fet bastants! i tinc una tia castigada que no em pot donar el regal fins que li vagi a portar la invitació pobra.... i alguns amics iguals.....
Chiky-nit

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 24, 2008 10:41 am

Ostres Chiky,.....
Bé nina,..... a veure què us confirmen els metges,...
Si s'ha d'operar, com, quan,....etc.
Un petó ben fort, guapa!! neukiss-) neukiss-) neukiss-)

Mira, gairebé et diria que sí, que l'anul.lis,.... perquè així tindran més temps per emplenar la meva hora i no marejaré més la perdiu,.... :o-o: :o-o:
Total,.... si al final aquests amics no venen, aprofitaré per anar a la pelu, o per si em truquen per fer la prova, o per muntar rams,... :o-o: :o-o: :o-o:
Pffff,.... perdona per haver-te fet perdre el temps..... em sap greu,... :-(
Gràcies per tot, de debó!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Ah,.... però lo de donar-li el tocat a la Deborah ho faré,.... per això no et preocupis,.....
Si venen aquests amics pujarem igualment, per fer una volteta per la platja, etc.,.... així ja quedarem per quan puguem o així, d'acord? Però no sé si serà divendres o dissabte. Et faria un truc abans, d'acord?
Vosaltres feu el que hagiu de fer i nosaltres amb el cotxe ens apropem un momentet on sigui,... :-)ok:
_cumeta_

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 24, 2008 10:43 am

Ainossssss, nina, que no t'he dit res,.... que el tema piruletes ja està en marxa, d'acord? :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nuria,..... tinc trenta-i-pico xupa-xups per a tu!!!! Ara a veure quan podem quedar per donar-te'ls,...... :o-o: :o-o: :o-o:
_cumeta_

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants