NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 14, 2008 8:35 am

Ceci a mi me quedan 26 pero a ti te quedan 40 nada massssssssss
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. jul. 14, 2008 10:07 am

ooohhh Nani que xaxiiii

Yo ya tengo ganass, y miedo.. aunque la última elección es la de los novios, cada uno puede tener su gusto particular, pero seguro que más o menos siempre hay uno que destaca más a la mayoria de los presentes...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 14, 2008 12:21 pm

Nenas como se nota que es lunessssssssssssss.... jejejejjejeje yo ya empiezo a tener la agenda llena de horas ocupadas... jolin que miedo me da la ultima semana.........
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
feminacora

EntradaAutor: ise » dl. jul. 14, 2008 5:33 pm

Hola noies!

Una pregunteta, em podeu dir més o menys per quan us està sortint la boda? Es que estem fent números per veure quan hem d'estalviar cada mes per no arribar al dia de la boda i "estar amb el cul enlaire"! Com que ens queda dos anys, haviem pensat anar ficant diners en un compte cada mes i així anar estalviant de mica en mica.
Gràcies guapes :-()-)

Per cert, com van els nervis?
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 14, 2008 8:00 pm

Hola Ise, bona idea això d'anar estalviant una miqueta cada més :-)ok: :-)ok: Nosaltres quan vam decidir casar-nos vem obrir un compte a Ing i cada mes anem ficant un tant, calculem que podrem estalviar mes o menys la meitat del banquet, no es molt pr millor això que res. Ing es molt practic pq et va donant interesos cada mes i pot treure els diners quan vulguis sense cap recarrec, jo ho recomano al 100% :-)ok: :-)ok:

Raki deu meu quin discurset el teu home, jo m'hauria desfet mes rapid que una pastilla de mantega en ple mes d'agost al sol Ja el pots felicitar de part de totes les del foro i diga-li que estic per donar-li el telefon del meu home a veure si li ensenya a fer coses com aquesta :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nenes que al final fem el tastet el dijous, QUINS NERVIS, AIXÒ JA S'ATANÇA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: XIPI » dl. jul. 14, 2008 9:50 pm

Wole noies!! Quant temps!!!!!!!! Buf!! Es que no paro i no tinc temps ni de conectar-me!!
Ja tenim viatge reservat: Escocia!!!
Ja tenim molts confirmats!!
El dia 18 d'akest mes vaig a la primera prova del vestit!
I escolteu RAC1 a les 13 hores a partir del 27 de juliol!! jajajaja

Bueno el dia ja s'acosta i es nota!! Quins nervis!!!

Ah! RAKI estaves guapissima!!! Be, estaveu guapissims els dos... tots!!
I a les demes, com porteu els preparatius???

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 15, 2008 12:08 pm

Chicas de Lleida donde estais????? ahhh ya se en la pisci como hoy hace solecillo...... a ponernos morenas ehhhhhh
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 15, 2008 12:11 pm

XIPI ha escrit:Wole noies!! Quant temps!!!!!!!! Buf!! Es que no paro i no tinc temps ni de conectar-me!!
Ja tenim viatge reservat: Escocia!!!
Ja tenim molts confirmats!!
El dia 18 d'akest mes vaig a la primera prova del vestit!
I escolteu RAC1 a les 13 hores a partir del 27 de juliol!! jajajaja

Bueno el dia ja s'acosta i es nota!! Quins nervis!!!

Ah! RAKI estaves guapissima!!! Be, estaveu guapissims els dos... tots!!
I a les demes, com porteu els preparatius???

AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

nena.. quant de temps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! explica'ns més novetats!!!!! com ho portes!!!??????
què vol dir això de RAC1... que traballaràs a la ràdio???? conta conta!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 15, 2008 12:12 pm

feminacora ha escrit:Chicas de Lleida donde estais????? ahhh ya se en la pisci como hoy hace solecillo...... a ponernos morenas ehhhhhh

nani jo estoy aki!!!!! de pisci por la mañana.. nasti de plasti!!!!! aburrida en el trabajo esperando que lleguen las vacances... pero hasta el 23 nada de nada!!!! aix... aki no suena ni el telèfono!!!! que aburrimiento!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 15, 2008 12:23 pm

jajjajaaj Ceci te entiendo perfectamente, aqui en la ofi tampoco suena el telefono, pero tengo que pasar un monton de facturas.... :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 15, 2008 12:24 pm

Ceci que te cogeras el mes de vacaciones mas los 15 dias de la boda.... yo no puedo me cogere unas 3 semanitas o asi... es que estoy sola en la ofi y lo llevo todo yo y la verdad cuando vuelva no me quiero volver majara.... jejejejejejee
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 15, 2008 1:08 pm

yo me cojo todas las vacaciones seguidas... 45 días del pegote!!!!! cuando vuelva no me acordaré de nada!!!!! ya ves!!!!!! pero todavía me quedan cosillas por cerrar, hacer mi ultima página en el periódico para el domingo, cerrar proyectos, diseñar unos flyers... y poca cosa más, la verdad.

tengo unas ganas de plegar!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 15, 2008 1:12 pm

Ceci que bien yo no podria, pero tu que puedes disfruta...te iran de perlas asi acabaras todos los temas de la boda..supertranquila.....
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 15, 2008 1:14 pm

la verdad es q por eso las cojo antes de la boda.. pq preparar una boda a distancia es coplicado... así durante estemes iré y vendré.... pq la mitad de cosas las he organizado aki y la otra mitad en Puigecrdà y la Seu... tengo ganas de ir cerrando temas, la verdad!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dt. jul. 15, 2008 1:18 pm

TRanquila que aun te queda tiempo... yo ya lo voy teniendo mas justillo pero en fin.....
feminacora

EntradaAutor: RAKI32 » dt. jul. 15, 2008 2:09 pm

Ola noietes com aneu de preparatius ja vec,ja vec ke totes molt enfeinades,preparant cosetes per a ke tot surti perfecte.....
Donar-vos les gracies a totes les noies,per la amabilitat ke teniu totes.
Gracies Xipi feia temps ke no entraves,Gracies Marjo,per cert cuan vulguis el telefon tel passo....jejejejejeje,bé suposo ke son coses ke s´escriuen amb sentiment i amor,no ha set tot un camí de roses pero aki estem despres de 20 anys,sols falta tenir paciencia,amor,respecte,el demés ja va venint.Espero jo tambe poder veure fotos de totes vosaltres.
Un Peto molt gran.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dt. jul. 15, 2008 11:26 pm

Noiessss, que entro poc!! és que tampoc tinc gaires avenços que contar...a l revés, s'ens ha fotut l'ordinador i estem a quadres.... uffff

La setmana que ve ja tindré més per contar que fem la prova del menú i la 1a prova del vestit.... ::-)

Xipi, et vec a tope amb els preparatius, i a la Nani tampoc li queda res de res...

Hem de fer una reunió, que si no amb el ritme que portem ens desconectem totalment i no pot ser,,, :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 16, 2008 7:38 am

Chicas hoy estoy un poco triste..... mi padre me ha dicho que un tio del pueblo igual no puede venir porque su mujer no esta muy bien... ya le han hecho quimio y radio hace años.. pero ahora se ve que es bastante mas malo lo que tiene...pobre me da una pena....con la ilusion que me hacia que viniera.... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( .....
Bueno y ayer me llamo mi ultima amiga, que me faltaba saber si venia y me dijo que se van de vacaciones con su marido y las niñas... bueno en fin que no viene ningun amigo.. son los de la colla de mi super amiga... eso ya lo sabia que no vendria nadie pero bueno, yo he quedado bien y los he invitado.....
Hoy estoy un poco chungui...esto de mi tia me sabe muy mal....
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. jul. 16, 2008 9:13 am

Ánimo Nani, cielo, lo de tu tia, pues es una lástima, podeis ir a visitarla después de la boda, enseñarle las cosas y llevarles un presente; contra estas cosas no se puede hacer mucho.... no te pongas triste, que no creo que les guste a tus tios que te apenes por esto.

POr lo de los amigos, pues ya sabes de que pie cogean ahora, si han decidido comportarse como tu superamiga, por ellos harán.

Claro que duele, pero yo pienso como tu dices, que tu has hecho el gesto, y todo lo que estaba en tu mano, luego ya, allá cada cual.... ayer hablaba con mi novio, cuando la gente me dice que no viene, lo que no voy a hacer es darles vueltas a las escusas que ponen, porque no sirve de nada, quien quiere venir, si no es por una causa mayor, pués viene, si deciden irse de vacaciones en lugar de ir a la boda, muchas ganas e ilusión no muestras, y lo que en realidad buscamos es que la gente que esté en la boda, esté a gusto, y tengan ganas de estar....

Venga ánimo!! que te queda muy poquito
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 17, 2008 8:14 am

Buenos dias, que tal Laucob como estas.....ya sabes lo que es niño o niña???
Chicas que nervios que tengo encima......esto se va acercando cada vez mas....tengo miedooooooooooooooo....... de que no salgan las cosas bien...
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants