Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 28, 2008 1:40 pm

Noietes... ja tinc sabates!!! ueeeeeeeeeeeeee ueeeeeeeeeeeeeeee... Bueno, me les han de demanar, perque el 37 manava molt just i aleshores per la 1º prova no les tindre però despres ja arribaran... mireu mireu...

es que soc molt dolentaaaaaaaaaaaaaa!!!! G14, era broma, eh??????

Tema vestits de les mamis molta pastaaa tot, nuvia=despilfarro
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 28, 2008 1:54 pm

Hola!!!!!!!!!!!! Per fi he acabat!!!!!!!! Els meus clients han arribat a un acord i per fi puc respirar, ole, ole!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Bueno, jo ara marxo cap a casa, que avui no hem dormit, jejeje, hem estat de negociacions tota la nit.. Ah, i sabeu el millor???? He aguantat tot l'estress sense fumar ni un cigarro :-) :-) :-)

Rachi, molt xules les sabates!!
Fiancée, ara que tens un paper on et diuen que el teu dia està reservat, no cal que tinguis pressa per fer la paga i senyal, jejejeje
Gi, i les fotos??? Com be diu la Rachi, menos dispersion foril i mes fotos, jijiji
Mary, com va anar a l'ajuntament????
Croketa, com portes el peu???
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 28, 2008 2:38 pm

jejejeje cap problem, només faltaria!!!! Eps les sabates et quedaràn precioses amb el vestit, s´hi diu molt!!!!!!!
L´he buscat per Internet p`rò no ho he trobat perquè surt al HOLA de pret a porter primaver verano 2008.

Croketa és vritat ahir et vas treure el bendatge, no?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 28, 2008 3:31 pm

G14, m'acaba de dir el meu nen que després trucarà a Can Bonastre, per anar-hi un finde!!

Una cosa: A part de Puente Aereo i el Corte inglés, em podeu recomenar botigues on tinguin vestits de festa??? (tinc una boda el mes que ve i m'he de comprar algo, que tots els vestits que tinc son de més estiu)

Bueno, ara si que marxo!! Fins demà
ofcourse

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 28, 2008 3:49 pm

Of course... deixa de currar tant!!!!!!

Ay, el teu nen està allà tot possat amb can bonastre, segur que us encanta!!!!!

Tema vestits de festa... jo l´any passat em vaig comprar un a carolina herrera molt maco, se tant en tant els hi entren vestits molt xulus!!! Sinó... al adolfo dominguez tenen molt macos i millor de preu, has d´anar al de pau casals, eso si!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 28, 2008 5:50 pm

ofcourse ha escrit:G14, m'acaba de dir el meu nen que després trucarà a Can Bonastre, per anar-hi un finde!!

Una cosa: A part de Puente Aereo i el Corte inglés, em podeu recomenar botigues on tinguin vestits de festa??? (tinc una boda el mes que ve i m'he de comprar algo, que tots els vestits que tinc son de més estiu)

Bueno, ara si que marxo!! Fins demà

Ofcourse a mi m'agrada molt Lydia Delgado y tambè tens Antonio Pernas, Caramelo, Roberto Verino... a més totes tenen web i pots mirar les seves coleccions per internet.

Tambè pots mirar a la Illa a Hoss i a Etxart&Panno que de vegades tenen coses maques.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 28, 2008 6:23 pm

Hola!! Mmmm, que be s'està a caseta..... Jajajaja, m'he tragat tots els programes de tarda!!!

Merci per les idees... es que tinc una boda el mes que ve, és al migdia, per tant he d'anar de curt, i tot el que tinc de curt és massa d'estiu....
El tema és que és una boda de compromís (vamos, que em fa un pal horrorós) i no vull gastar-me masses peles... Pq a l'Agost tinc una altra boda i per aquella si que em vull comprar un súper vestit!! Que per cert, n'he vist un a l'aparador d'una botiga de la Diagonal (una que te un nom súper raro) que em te enamorada... Jo l'he vist en blanc, però com el tinguin en negre o vermell... CAE FIJO!!! (encara que deixi la visa tremolant, jejeje)
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 29, 2008 10:57 am

Bon dia guapes!!!!
ahir a la tarda vem portar els papers a l'ajuntament, ara hi ha d'nar els testimonis, després portaran l'expedient a mataró i després cita amb el jutge i ens donaran el dia!!!! quans tràmits.... nose si arribara a temps!!! buenooo no em vull estressar que sigui el que hagi de ser!!!

aquest migdia vaig a fer la paga i senyal!!! ja us explicaré

rachi són super maques les sabates!!! que haig de dir jo jejejeje

i les ltres com esteu??? novetats???? ahh rachi ja diras que tal amb les del món de les flors!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 29, 2008 12:23 pm

Bon dia!!!!!!
Em matareu perquè no us he penjat la foto!!!! Ahir vaig comprar-me la revista HOLA Pret a porter perquè surt allà, bé amb alguna modificació però l´estil és aquell i quan vaig a fer-li la foto vaig recordar que la tenia descollonida la camara perquè a NY em va caure i no funciona, joooeeeeeer!!! Hauré de portar-la al Servei Tecnic allà al Princesa Sofia perquè no s´encen!!!!! I´M SORRY

Rachi avui firmes, oi?????? Moltea sort!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 29, 2008 1:38 pm

Hola noietes!!! Bon dia... Casi tarda!! He estat una mica missing per tot el tema de la mudança i pq ara a les tardes tic fent un màster a la UPF amb lo q vaig de bòlid!!! Tampoc em vaig poder connectar a casa pq el maleit mòdem no va voler funcionar fins les 11 de la nit... Aixxxxxx...

Rachi!!! Són molt maques aquestes sabates, però a mi no m'anaven bé... Estava entre els 2 numeros i al final vaig comprar-me les q ja sabeu. JA ens explicaràs com va lo del piset!!! Q guay, no???

Nosaltres signem cap al 17 de març, ahir ja vaig portar tots els papers i el del banc m'ho va confirmar, jejejeje

Ofcourse, jo els darrers vestits de festa me'ls he comprat al Denver del Pedralbes i a la Julie Sohn, q està a Consell de Cent amb Pau Claris... Els de la Julie són moniiiiiiiiiiissims!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 29, 2008 2:01 pm

Noietes... ja he firmat!!! POr fin!!!!!

Despres us explico que vaig de bolid! Muas!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 29, 2008 2:03 pm

Uaaaalaaaa Rachi!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 29, 2008 2:09 pm

OE OE ... OE OE Moltes FELICITATS RACHI!!!!!!! Ja ens explicaràs com anat!!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 29, 2008 2:47 pm

rachi moltíssimes felicitats!!!!! por fin......... ja tens piset!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 29, 2008 2:54 pm

eo marxo bon finde!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 29, 2008 2:57 pm

Moltes felicitats rachi!!! Q guay!!! Ja ens explicaràs!!!

Jo ara marxo q anem a mirar teles per la cuina i el menjador (per la casa dels meus papis) i encarregaré la vaixella de la llista de noces, pq m'estalvio un pastón!! (s'ha de recollir tot el q es pugui pel viatge i els gastos per quan estiguem por ahi!)

Bueno nenes, molt bon cap de setmana!!! Molts petons!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 29, 2008 3:25 pm

Croketa, no gastis gaire, jejejeje!!

Jo aquest finde no se que faré, només se que el meu nen m'ha dit que te els dos dies lliure... Ni feina, ni comprommisos familiars, ni res de res... ole, ole!!!

Bueno noies, jo vaig a treballar una estona mes, i cap a caseta!!

Rachi, ja ens explicaràs com ha anat, eh???????

Petonets
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 29, 2008 6:07 pm

rachii com ha anat amb les del món de les flors??? i la firma??? quan tinguis un moment ens poses el dia jejeje

jo ja he fet la paga i senyal del viatge!!!!! al final illes maurici!!!!!

nenis que vagi mb el cap de setmana!!!!!!

un ptnt
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 29, 2008 7:36 pm

1_ a les flors molt be... m´han semblat molt realistes, sense gaires pretensions i m´ha agradat molt el que m´han ensenyat. Eren molt fins els centres amb molta flor i molt macos. I lo mes bo... per exemple el jerro aquell alt que li agrada a la fiancée, que val a phlox 110 i no tho pots emportar aqui val 80-90 i t´ho pots emportar tot!!!! A més, per exemple, elles mhan dit on val la pena gastar-se diners i on no. A veure el pressupost que tal.

M´ha neviat els de entreacto el pressupost i fotos, si voleu us les posso però abans em quedo amb aquestes noies...

2_ La firma molt bé, bueno, a pagar se ha dicho!!!! aquest finde a muntar els mobles i possr-ho tot ben maco perque el meu nen vol marxar ja!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 8:47 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Q tal ha anat el cap de setmana?? El meu envoltada de caixes, pa variar, jejejeje. I también vaig anar a Mataró a la floristeria q m'agrada d'allà. No està malament, però m'han de passar el pressupost i crec q sortirà, més o menys, igual q Arranz (bueno, com a mínim l'esglèsia). En quant als centres de flors gairebé no en vam parlar... Em van dir q això ja ho mirariem i home, jo ho vull mirar ja pq he de saber quant em costen!!! Però bueno, ja us diré algo quan em passin el pressupost.

Rachi, com va el piset??? Aquesta floristeria q has anat a veure, com es diu? T'han donat ja pressupost? I la resta, q m'expliqueu?? (uixxxx... q preguntona q estic!)

Per cert, vaya m**** viure fora de BCN... Molt maco quan estàs fora, però per baixar... Avui m'he estat una hr i mitja!!!! I això q se suposa q he sortit a bona hora! (una mica abans de les 7 del matí...) El meu pare ha sortit 1h més tard q jo i ha arribat en 30 min...
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants