NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 4:45 pm

Doncs amb això tens raó, pr bueno mentres portin un bon vinet per acompanyar jo ja estic contenta.

Una coseta, estic pensant de fer un llibret per l'esglesia amb les cançons i les lectures. Ho podria fer amb la impresora pr es una currada. Vosaltres sabeu algun lloc per internet que ho facin i estigui be de preu? Es que no em volia gastar moltes peles amb això :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 5:13 pm

nena q jo també ho vull fer i no sé pas ni com!!!!! buffff he quedat amb l'Uriel divendres per anar a fer un vermut i anar a la piscina d'Ivars... i li preguntaré què hi hem de posar pq ell s'ho va apuntar tot i jo ni me'n recordo ni re de re... jajjajaj

es fort... he quedat per fer un vermut i anar a la pisci amb el mossen... que friki!!! l'alfon quan li he dit que hi haviem d'anar m'ha mirat amb una cara... pobreeeee... jajjajajajja
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 5:18 pm

Si et serveix de consol jo vaig amb el capellà de festa tot i que ningú ho diria que es capellà ::-) ::-) ::-) ::-) Jo tinc mes o menys clar el que posar-hi pr no se com fer-ho pq si ho imprimeixo jo amb la impresora serà una pasta en tinta i paper. De fet no se ni quants n'hem de fer. Jo calculo uns 50 :-/ :-/ :-/ :-/ i després com ho encuadernem :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 5:26 pm

Encuadernar és molt senzill.a veure... es q ara aviam com t'ho explico... Podriem fer-ho barato i fàcil de la següent manera...

Per començar format petit, rollo uns 10cm d'alçada per 7 com a molt d'amplada de cada pàgina. Aleshores seria questió de maquetar les pàgines de manera q es poguessin imprimir les oposades en un mateix full, aleshores tindries un plec i el lligues amb una cinta de ras pel mig.

no sé si m'explico.

Faig una prva i et penjo una foto cutre pq ho vegis... o ja ho has entès..?
si maquetessim en un DINA3 totes les pàgines a imprimir cada A3 seria un llibret... i no sortiria massa car... ho farien a ca l'armengol o qualsevol impremta normal.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 5:38 pm

Jo havia pensat en escriure les pagines en tamany A5 de manera que a cada foli A4 hi caben 4 fulles, el que no se com fer son les tapes pq haurien de ser mes dures que un foli (no se potser cartolina ja serviria) i potser amb el que dius de foradar i posar-hi una cinta de ras aniria be. Si tens fotos de la idea penja-les Jo intentaré madurar la meva :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 09, 2008 5:41 pm

les tapes és el més senzill amb carulina o bé cartulina d'aquella ondulada també pot anar bé... és molt fàcil...

bueno l'esquema seria això....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. jul. 09, 2008 7:29 pm

Wapis!!!!

Bueno bueno......Primer de tot felicitar de nou a la Raki! Nena estas espectacular a totes les fotos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I el teu home també!!!!!!!!!!!!!!! WAPISSIMS TOTS!!!!!!!!!!!!!! I els teus pares i la teva sogra i la teva cunyada!!!!!! I els nens!!!!! la teva filla una donassa i ell molt pinxo també!!!!! I l'església super fineta i molt bonica decorada! No et cansis de ficar fotos que ja saps que ens encanten a totes!!!!!!

Nenes, jo també vull veure les fotitos de les proves! Nani mándame por privi tus fotitos y tu también CECI que segur que totes dos esteu espectaculars!!!!!!

No os angoixeu pels vestits que ja veureu que al final quedaran genials i lluint-los vosaltres dues com no han de quedar be????? ESTAREU TOTES 2 FANTÀSTIQUES O SIGUI QUE NO OS FIQUEU NERVIOSES!!!!!!!!111

y tu Nani ARRIBA ESOS ÁNIMOS!!!!!!!!!OK???? :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Lau t'acabo de contestar el teu mensi! Molts besitos!

Jo avui també estic atabalada perquè no he pogut aconseguir els vanos perquè es van quedar sense stock i em feia molta gràcia donar-los..... En fin, que les coses sempre s'acaben complicant si no per una banda per una altra.... I també m'han canviat l'acabat dels detallets (tot i haver-los triat al novembre.....) i ara no m'agraden o sigui que em veig buscant de nou detallets....

Ja os contaré! Besitos per totes! Y FELICIDADES NANI POR TU -1 ANIVERSARIO!!!!!!!!!!!!!!1 :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 09, 2008 7:44 pm

Ceci el que aniria millor crec jo es la cartolina ondulada pr llavors no puc posar foto de portada :-( :-( la cartolina em fa por no poder-la doblegar be. Bueno a veure si faig el disseny i ho provo a veure com queda :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 10, 2008 6:23 am

Bon dia noies. Ja torno a estar a la feina, quina me...

Ahir a la nit va venir el meu homenet a casa i el vaig enganxar per banda i a repartir invitacions. Pobret, arribavem a les 12 de la nit a casa amb un cap com un bombo pr noi, es el que hi ha, tard o d'hora s'ha de fer :o-o:

Bueno que vagi be el dijous i no us canseu gaire :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 10, 2008 7:47 am

Buenos dias.... que tal como va el jueves... hoy creo que hara bastante calor..... yo esta tarde otra prueba del vestido a ver que tal...
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dj. jul. 10, 2008 9:47 am

Bon dia Noies,Kina calor ke ens fa avui dijous,Be es el temps de ke faci calor,encara ke jo aki amb l´aire acondicionat estic de muerte,Elena moltes gracies per el teu cumplit,Be penjo algunes fotos ke tinc per aki
les tinc amb conta-gotes a mida ke vagi tenin en ficaré.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dj. jul. 10, 2008 9:48 am

Vaig ficant foticos,ara akests ke fico son els meus Pares El Carlos i la Pilar
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dj. jul. 10, 2008 9:49 am

Akets dos son la Meva germana i el meu cuñat La Romina i el Jordi,el Padri de boda.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dj. jul. 10, 2008 9:50 am

Un Altra dels Nuvis Jesus&Raquel
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dj. jul. 10, 2008 9:58 am

Una Foto original
RAKI32

EntradaAutor: Key » dj. jul. 10, 2008 2:19 pm

jejejejeje Rakel, fotos, fotos!!!

Nani, ya nos contarás que tal esta tarde, espero que te lo arreglen sin problemas!

Marjo, si, s'han d'acabar de donar les invitacions a nosaltres ens falten 2!! abans d'ahir vam estar donant dos que ens faltaven de la familia... portem una setmana!!! ahir anar i tornar de Terrassa pel tema del vestit... mare meva... estic rebentada, portem una setmana de trote exagerat!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. jul. 10, 2008 6:45 pm

Nenetes!

Raki, li estava ensenyant les vostres fotos a ma mare i me diu de ton pare: " Jo amb aquest home el conec - Pregunta-li a la Raquel com se diu de cognom! " Ma mare tota convençuda! Ella és del 1949, no sé potser se coneixen de joves.... M'ha fet gràcia!

Jo per aquí estic, avui procurant tranquilitzarme! Ahir em van donar una bona noticia dps parelles que ens ha confirmat que venen desde Madrid i m'ha fet moltíssima ilusió i avui una altra que m'ha decepcionat una miqueta que no poden venir perquè estan de vacances! Suposo que no pots pretendre que tothom pugui estar amb tu aquell dia però hi ha persones que de debò et sap greu que no puguin acompanyarte...

Ahir Ceci, ja t'ho vaig dir! Que em va encantar el vestit i que va molt amb tu! EStaràs guapíssima el teu super dia!!!!

Avui ja he parlat tema detallets i ho hem deixat arreglat! UFFFF menosmal! Quin pes de sobre que m'he tret! I una coseta menos a fer!!!!
Ara a veure si trobo vanos buenos bonitos y baratos d'aquells que vaig trobar i van esgotar-se i tots els que trobo ara valen com a minim un euro més cadascun....

Besitos!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 10, 2008 7:16 pm

Elena, no si si has de anar a barna, però les noies d'allà han comprat els mateixos vanos en un xinoper 0,25€... nena.. els mateixos que jo!!!!! que em van costar 0,75. Tema detallets... una cosa menys!!! *.-o-o.*

Raki,.... ens encanten les fotossssssssssss ::[]:-]]

A ver... queremos noticias de Nani!!!!! Nena... como ha ido la prueba????????????????????????????? Venga.. danos buenas noticias!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. jul. 10, 2008 8:08 pm

Wapi! He de pujar a barna a recollir unes cosetes! No sé si pujaré aquest finde o quan però si pots passam detalls del lloc que m'hi aproparé perquè per internet no trobo res a aquest preu! Gracies amore! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 10, 2008 8:19 pm

Elena... sé que l'adreça està a aquest post....

viewtopic.php?t=15841&postdays=0&postorder=asc&start=60

a veure si ho pots trobar... ho va dir una noia un cop va veure els meus vanos.. ja veuràs les fotos de seguida.... elles sé que fins i tot van quedar per anar-hi. Em sembla que era a un polígon a Hospitalet de llobregat, un xino a l'engros...
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants