Nines, gràcies a totes pels ànims!!!!!
Doncs mira,..... a menys de 48h. del casament ens telefonen els fotògrafs dient-nos que l'assistent no pot venir i que no es podran vendre fotos!! Nosaltres voliem regalar una foto nostra a les àvies, així que aquest regal ja a pendre pel sac!!! Però a més a més ens ho van dir tan panxos, eh?!!! Jo estava tan,..... no sé com, que no vaig saber ni com reaccionar!!! Jo només anava dient: Bé, i què vols que et digui jo ara???!!!
Després,..... eren les 18:10h. del dia del casament (ens casavem a les 18:30h.) i la gent no cabia a l'autocar!! Encara no sabem com va poder passar, ja que ho vam comptar i ens sobraven places!!!!
Ja veus!!! Menys mal que el meu tiet es taxista i té una furgoneta de 8 places!!! Però clar, entre que la va anar a buscar i tot plegat,.... ja eren les 18:30h.!!! Després, arribo a l'esglèsia a les 18:45h. i les fotògrafes no apareixen!!! El meu ja marit estava el pobre,....!!!! I jo esperant a dins el cotxe, ja que les estavem esperant a elles per a què fessin les fotos de l'entrada del meu encara futur!!!

Al menys van tardar 10 min. més!!!
Bé,.... sortim anem a fer 4 fotos i cap al restaurant!!! Total, que ens diuen: espereu-nos que no sabem on és,..... Pugem al cotxe, sortim de dins al poble per esperar-les a la rotonda i,.... vinga esperar, vinga esperar,..... Bé, al cap de 10 min. apareixen!! Marxem cap al Mas Pau i les molt
lerdes es perden!!!! Doncs mitja volta i cap a buscar-les!!! Jo aquí ja començava a estar força cabrejada!!!! Total,..... que vam estar gairebé 1 hora i mitja per arribar al restaurant per culpa d'elles!!! Hi arribavem a les 21:30h.!!!!!!! Fatal, fatal!!! I després resulta que portavem GPS!!! No sé,.... crec que no es cosa dels nuvis estar pendents dels fotògrafs!!!!
Desrpés clar, la gent ens demanava fer-nos fotos, però no les podiem vendre, perquè no hi havia l'assistent!!!! Una kk, la veritat!!!!
Després, a dins del restaurant vam sufrir 2
apagons!!!!!
Un bé, encara, perquè la gent s'ho va agafar de conya!! Fent borma i tot!!!
Però l'altre,..... just acabem de començar l'entrega al meu germà!!!! Em va donar una ràbiaaaaaaaaaaaa!!!
Menys mal que el Francesc de Gres-K Planet és un crack i li va saber treure la part positiva de tot plegat i fer broma,..... La veritat que estem super super contents d'ell!!!!!
Però bé, tret d'això, que no és poc, el demés va anar molt bé!!!
Ostres, quin rotllo us he fotut, eh???!! És que feia molts dies que no escribia!!!