NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Urgell2 » ds. jul. 05, 2008 10:34 am

Hola,
No dono l'abast a llegir-vos, m'he de tornar a posar en línia. PErò algunes cosetes: tranquil.litat... no us poseu nervioses, però que no us fotin el pèl. Problemes de vestits: segur que ho solucionen... no patiu que aquesta gent si juguen molta pasta. Key, felicitats pel cumple i ànims que això de la plaça no serà res! Ànims també a la Ceci que deu patir calor! Ica... ja queda menys. Marjo, gràcies per dir-me que estava guapíssima... jejejejej! A veure si d'una vegada per totes la gent em passa fotos i us puc donar detalls. El problema és que tinc fotos però no gaires del vestit i clar, no veure-ho res... Bé, continuem en contacte. Benvinguda ise! I la tiara i el vestit de la feminacora... preciós!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 06, 2008 10:52 am

Noies! que jo també vaig de cul i no tinc temps ni de llegir-vos!

Urgell! ESTAS ESPECTACULAR A LA FOTO!!!!!!!!!!!!! ESTAS GUAPÍSSIMA NENA!!!!!!!!!!!!!!!!!! RADIANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MHE QUEDAT ALUCINADA DE VERITAT DE LO GUAPISSIMA QUE ESTAS!!!!!!!!!!!!!!!! I AL IGUAL QUE TOTES, EM MORO DE GANES DE LLEGIR LA TEVA CRONICA I DE VEURE MES FOTITOS DE LA BODA!!!!!

MOLTES FELICITATS CARINYETS!!!!!!!!!!!

I a tu también ONI! Felicitats pel cumple!!!! un añito más al montón! No te agobies por el vestido mujer, ya verás como todo se arregla en un plis plas! Yo también opino que lo mejor es que te lo traigan a la tienda de Lleida y así lo tendrás aquí ya para luego ir concretando lo que haga falta! Ánimos wapa!!!!!!

I tu Nani! YO también quiero ver esas fotitos jooooooooooo!!! Mándamelas por privi!!! Ah! Y felicidades a ti también que tu cumple también es reciente! Peazo de ramo el de tu marido! Ya os queda super poquito!!!!

Percert nenes! Al final vau anar a les piscines!????? ESteu torradetes!!!????? Vigileu amb aquest sol tan traicioner eh?????

I tu Lau! Quan sapigues alguna coseta del bebito de seguida a explicar-nos-ho eh??? Que estem totes intrigades!

Un besito enorme per totes! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 06, 2008 10:58 am

WapiS! Quan torneu a quedar si no os sap greu feu-me una perdi o envieu-me un sms que així me n'entero i m'hi apunto que si no no os llegeixo i em fa ilusió de veureus algun dia i de que ens contem avenços!!!!!!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:36 am

Bon dia noies per fi puc dir-vos ke tinc fotos de la boda,ke ahir diumenge varem estar amb el jesus tota la tarde intentant penjar-ne alguna i no em vaig sortir,habere si avui puc ficar-les,espero ke us agradin.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:38 am

Un Altra.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:39 am

Aqui us presento als meus pares la de Verd i els meus sogres.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:41 am

Espero que us agradin.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:43 am

Estaria tot el mati enviant fotos,no em canso de mirar-les,es el dia mes maravellós.....
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:46 am

Bueno ja al ultima perque crec ke ja em faig pesada
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:52 am

va alguna mes,que encara en keda alguna de divertida
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 9:59 am

Akesta em va fer molta gracia,perque les amigues em van fer un montatje molt divertit.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 10:00 am

Perdó aki va
RAKI32

EntradaAutor: feminacora » dl. jul. 07, 2008 10:05 am

Muy wapa Raki..... que cara de felicidad..... que momemtos verdad????? que ganas de que llegue mi dia...
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 07, 2008 10:20 am

Raki!!!!!!!!!!!!!!!!!

TINC ELS PELS DE PUNTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

NENA QUE ESPECTACULAR!!!! QUINA CARA DE FELICITAT!!! I ESTÀS A LA TEVA SALSA!!!!!

qUIN ESTILARRO TAN TU COM EL TEU HOME!!!!!!!!!!!! MARE DE DÉU!!!!!1 ESPECTACULAR!!!!! M'HAS DEIXAT SENSE PARAULES!!!!!!

GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

I EL QUE ESTÀ CLARÍSSIM!!!! QUINA FILLA MÉS GUAPA!!!!!!!!!!!!!!!!! UN 10 PER TOTS!!!!!!! GUAPÍSSIMS!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 10:22 am

Moltissimes gracies Cecilia ets un encant de persona com totes les demes clar ke si,jo tambe tinc ganes ke totes paseu per aket dia i pogueu enseñar fotos amb la mateixa alegria e ilussio ke jo,la meva filla preciosa,el meu fill un encant,la meva germana la reina de la festa,el meu germa el de la lliga,en fi es un dia tan bonic ke no tens paraules.
vaig buscant mes per poder anar penjant si teniu ganes de veureles.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. jul. 07, 2008 10:24 am

NENA QUE NO HAVIA VIST AL TEU NEN!!!!!!! CLAR M'HE FIXAT EN AQUEST TROS DE VESTIT BLAU DE LA NENA... I M'HE ENLLUERNAT!!!! COM LI QUEDA CARAI!!!!! COM UN GUANT!!!!! Ell estava més tímidet, no?????
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 10:54 am

Aki teniu la meva princesa la Tania
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 10:56 am

Aki el Meu hometet El Aitor
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 11:40 am

Bueno penjo les dues ultimes fotos,perque sino sembla ke vulgui ser la protagonista....
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dl. jul. 07, 2008 11:52 am

La ultima.
RAKI32

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant