Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 6:06 pm

rachi jejeje xo al final li vas explicar lo del foro??? i et va dir que erem molt freaks, no??? ejeje
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 6:08 pm

et passo el de navarro x mail!!! i el de phlox no el tinc amb mail me'l van donar impres que no m'enrecordava!!!! mmm a veure si els puc escanejar!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 6:15 pm

jajajaja que fort RACHI t'ha dit aixó???? jajajjaa aix... quina vergonya!!!

A mi m'ha ensenyat el de la copa de martini gran, el que es de ferro com el de la cangui, el de les orquideas i un que us poso la foto que es el que més ens ha agradat pq les orquideas no sé... el trobava una mica pobre però tambè ens ha agradat, el de la cangui es més de l'estil de Bell Reco pel nostre espai trobo que noq uedará bé.
A veure si us agrada aquest:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 6:20 pm

RACHI et paso el meu!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 6:21 pm

fiancee aquest és molt xulo!!! a mi no m'el van ensenyar... com has tret les fotos??? a mi no em deixar fer fotos!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 20, 2008 6:23 pm

Aquests es monissim, en serio... el que passa que jo no el veig pel bell recó. Al meu nen li ha agradat el del filferro i orquideas però jo lhe trobat com si molt mal fet, no se... i el de la cangui amb una altra flor crec que pot quedar molt be... Jo aquest el trobo super maco fiancée, en serio. El que no mha agradat molt es el de la copa martini.

Pues això m´ha dit el molt c------!!! I a començat a riure!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 6:29 pm

aquest a mi m'agrada molt!!!! el de la copa martini amb candelabros i roses a mi también em va agradar bastant i el del filferro massa modern xl lloc!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 6:34 pm

Si el del filferro jo también l'he trobat com mal fet però potser aquest estaba fet amb pressa no sé... però al meu novio tambè li ha agradat força.

Jo la foto la he copiat de la seva web! Que surt el mateix! jijiji
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 7:09 pm

guapes marxo!!!!

find demàaaaaaaaaaa
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 7:16 pm

Mary fins demà!!!

Bueno a totes petonets!!!

Parlem demà!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 20, 2008 11:02 pm

Hola noietes!!! Us escric ara, pq crec q demà ho tindré chunguillo per entrar (potser tardet per la tarda, però no ho se...). Ara, ja m'aniré posant al dia.

Fiancée, m'agrada molt aquest centre amb el gerro de vidre. Quan vaig entrar a la web de phlox me'l vaig guardar, jejeje... Et faria res enviar-me el pressupost per poder comparar??

Rachi, el q em sembla molt fort és això del chill out... Només el chill val el q has posat?????? I el pis q tal? Ja ens aniràs informant.

Per cert, ja he fet números amb el q m'han passat i m'ha sortit cap a 3500-4000 euros el pressupost de lo del aperitiu i banquet... La veritat és q hi ha coses q es poden posar o no, però comptant amb tot el q m'han dit que queda bé i q acostumen a posar, surt això... I amb lo de l'esglèsia encara no he fet nums pq no sé quants bancs portaran flor... Però bueno, amb tot plegat al meu nen li dóna un yuyu!!!!! jejeje...

Ostres, i no us ho havia dit... Avui fa 7 anys q surto amb ell! Q foooooooort!

Apa guapetones, q vagi molt bé el dia!!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 10:16 am

Hola noies...

Pues si! nomes el chill val els 10000 eurets... no el pillare, es clar! Croketa, passam el pressupost si no et sap greu, perque crec que anire a veure´ls...

Tema piset... pues que encara no tenen lassegurança ni l´acta final d´obra, aleshores el notari no firma...

Almenys tinc les claus...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 10:37 am

Bon día!!

CROKETA t'he passat el presu per privi.

RACHI les claus ja es un pas... quan creus que tindrán les asegurances etc.? No t'han dit res si trigarán 15 o 20 díes?

El Chill out ho trobo super caaaaar!!! es que no sé si es fan a la idea de que no té cap lógica que et costi més un chill out que el lloguer de tto l'espai... a entreaco el chill out per 20 persones eren 600€...
Anirás a parlar amb Entreacto? potser tenen fotos de Bell reco amb decoracions més chules no sé a veure tot es parlar-ho.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 10:43 am

Si, si, vaig dimecres vinent a entreacto, es veu que tenia cita per ana a hir, però la veritat es que jo tenia a l´agenda avui... no se...

Aquest cap de setmana fare tot el trasllat de mobles per deixar el pis buit, ja que entre setmana no podem fer res... i ens anirem a viure a casa dels meus pares perque alla no tenim gas, no aigua ni res...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 10:50 am

Clar bueno espero que no triguin gaire a donar l'alta dels serveis... jo al meu pis tinc encara aigua i llum de la obra jijijiji i crec que un anyet la mantindrán pq com que han d'acabar les seguents fases...

A més el que tinc clar es que els denunciaré pq el meu pis es un bloc en forma de U i al mig la zona comunitaria, de moment han entregat només mitja poteta de la U falta l'altra mitja i tota la part del davant a més de la zona comunitaria i jo he pagat per un pis amb zona comunitaria, piscina etc... i denunciaré per tots els mesos que estigui sense piscina!!! jijijiji
Jo crec que tinc raó no?¿ bueno ja veurem...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 21, 2008 11:15 am

Bon dia!!!1
Quina passada lo del Chill out!!! La gent per posar 000000 no té problemes!!!!!!
Rachi almenys tens les claus que ja és algo.
Fiancée no sé si podràs treure algo amb el que comentes perquè si l´Ajuntament ha donat el permís i no ha sol.licitat que es finalitzes la urbanització abans d´entregar jo diria que ho tens magre però bueno sempre és pot intentar d´alguna forma!!!!!!

M´he adonat que avui fa un any que em vaig registrar al foro, jooooolín quan de temps cotillejant per aqui jejejejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 11:33 am

Ostres es veritat G14!!! Un any... jijijiji

Bueno jo probaré... pq a mi al contracte em osa que al Novembre del 2007 m'entregan un pis amb zona comunitaria, piscina etc... i per la cual vaig pagar el coeficient corresponent doncs, tots aquests mesos que no puc gaudir de les zones comuns crec que tinc dret a reclamar...

Peró vaja es una mica de pataleta a més si ja em dius tu que ho tinc dificil... bueno ja veurem que fem, a més el advocat del meu nen resulta que tambè s'ha comprat un pis allà, així que ja ens dirá que fem... si ell reclama doncs ho farem conjuntament...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 11:38 am

Noies... m´he possat mans a la obra i he demanat hora a arranz i a m&m.

Mary, la llista de colaboradors de BR es bastant extensa en quant a flors... trucaras a algun mes????

Fiancée... aquest tema no se com va... a veure que us diu l´advocat del teu nen. Segur que ell sabra que fer...

G14, més animada???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 11:44 am

RACHI jo miraría gairebé totes les posibilitats que teniu al Bell Reco mai se sap quina s'ajustará més a lo que tu vols... Jo només tinc 3 així que no puc mirar gaire... només em queden els de Manresa...

G14 tú tema flors com ho tens?
fiancée

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 21, 2008 11:46 am

Fianhcée aleshores a veure que us diu!!! Ademés que s´hagi comprat un pis allà també ajuda!!!!
Si si més animada encara que el tema és com si mai hagués existit, cosa que a mi no m´agrada això del carpetazo però ja es veurà!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants