Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 23, 2008 6:39 pm

JAJAJAJAJAJJAJJAJAJ!!!!!

Doncs me ficat en un fórum i per casualitat ho he vist!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

DOncs sí, ja arriben les festes...la veritat que no hi vaig gaire...hi aniré amb el peke que li encanten els caballitos! Pero a les barraques res de res... no ho soporto :--( :--( :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dc. abr. 23, 2008 6:42 pm

Vinga nenas...me'n vaig amb la ULLLTIIIMMMAAAA reunió de precasados... neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Un petonet a totes!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: TETES » dc. abr. 23, 2008 6:46 pm

jo tampoc suporto gaire les barraques, quan hi soc al cap de 5 min ja n'estic avorrida!

a veure si ens veiem per alla que nosaltres anirem alguns dies, tant de dia com de nit!

que vagi be la reunio de precasaos!!!! i despedeix-te que ja es l'ultim dia!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Dem » dc. abr. 23, 2008 6:57 pm

TETES ha escrit:Den quina foto mes xula a l'avataer!! al fina has aconseguit posar-la, molt be!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Miriam jo ho havia sentit explicar aixo pero no ho he vist mai, pero em sona que va mes o menys com dius...

eii tetes al final ho vaig fer per aki al foro,al principi on posa ajuda i ha un post k es per fer lavatar i vaig entrar i es un pel mes facil k per laltre pagina k amb vas donar!!!!pero gracies igualment!!!!!! :-()-)

esta al principi de bodas 2008,ho dic per si alguna li fa gracia es molt facil de posar!!! be ara anire a legir tot lo k heu escrit k no es poc!!!!!!!
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: Dem » dc. abr. 23, 2008 7:07 pm

nenes tela lo k heu xerrat!!!!

haviam si amb recordo de tot :o-o:

Winy reina meva k no tavia dit res ja tens mobles al pis no????? sorry sorry,no tinc perdo,com va tot???

Miriam molt macas les sandalies!!! :-)ok: :-)ok:

sira gracies per les fotos estas...................kin tipasso :-)ok: :-)ok: :-)ok:

gracies pels comentaris de la foto!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

k mes... es que akesta vegada no mho he apuntat, he d'anar a fer el sopar i en santi ja crida neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

be despues en torno a posar i acavo,, fins ara patatonetes!!!!!!

Imatge
Dem

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 23, 2008 8:03 pm

hola noies!! com aneu??

us he llegit per sobre, pero es q en tot ahir i fina ara no me pogut conectar, vaig liadisssiiiimmaaa...

sira jo tampoc he vist el vestit... :-/

miriam que maques son les sandalies... m'agraden molt.

ahir vaig avançar força, ja que vaig tenir prova de pentinat + maquillatge + vestit i també ja tinc les sabates i els anells...
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 23, 2008 8:17 pm

bé us posare alguna fotito del pentinat... més o menys sera aixi, potser un pel mér recollit.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 23, 2008 8:20 pm

ara us poso unes fotos del pentinat amb el detall que portare al cap
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 23, 2008 8:21 pm

i per acabar per avui...
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 23, 2008 8:28 pm

el vestit...
kel_go

EntradaAutor: kel_go » dc. abr. 23, 2008 8:29 pm

bé ja em direu q us sembla... demà mirare de fer fotos a les sabates i als anells...

bona nit guapes
kel_go

EntradaAutor: Agbe » dc. abr. 23, 2008 9:08 pm

Bona nit,

Primer de tot, desitjar-vos que acabeu de passar una bona diada de Sant Jordi... a mi m'ha caigut una rosa.
Jo de mica en mica, em vaig recuperant.... encara que ja no tingui punts em vaig resentint una miqueta.

Kel-go, estàs molt guapa :-)ok: !! està molt bé combinat tot... pentinat, detall, vestit i xal!! estaràs molt guapa... :-()-)

Sira, si pots torna a penjar les fotos del vestit?o per privi... les cançons estan molt bé!!

Miriam, guapa, que vagi bé l'últim dia de curs prematrimonial... ja t'han trucat per la prova del vestit?

Mireia, quin detall que ha tingut en Xavi... què romàntic.

Ara ja no m'enrecordo de gaire cosa més.... :hmm::
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Dem » dc. abr. 23, 2008 9:33 pm

bones guapas!!

be segeixo,ara k tinc una estoneta..........

kel_go,molt guapa nena!!!! :-)ok: com ja ha dit la Agbe esta tot molt ben convinat,

Miriam molt be avui ja lultim curs prematrimonial!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Mireia apa k et queixaras ,heee!!! nena k romantic :-))

Agbe manalegro k den mica en mica et vagis recuperant!!! *.-o-o.*

Ainos ja sa sap amb les sogres......paciencia!!!! :t:t:

nenas jo os he de dir un noticion :mu:: """ el meu germa es casa lany k be!!!!"""" el 4 de juliol nenas avans d'air ens ho varen dir kina ilusio :-)) :-)) el meu germanet!!!!!! veig k la indirecta dels novis va fer efecte... neujor:-) diu k li va entrar envejeta del meu casament i mira ja esta ..ja san decidit!!!!!!estic molt contenta per k son molt macus tots dos i es dakelles parelles k no te les imagines separades no se si manteneu....

i lo meu de moment san de arreglar cuatre coses, pero las cosas de palacio van despacio...encara no ma trucat per anar a mirar lo k man de acavar de posar el ajuntament al centre,cuanta paciencia sa de tenir!!!!!
amb toca esperar............

be patatones ens veiem molts de besitos aaaaa!!! en santi ma comprat una rosa makissima va amb un drac fet a ma molt macu, i a la nena ja com l'any passat li va portar una rosa molt grosa de pelux akest any li a portat una rosa normal pero en contes del drac fet a ma era un de pelux k es una titella molt original, >.-<: >.-<: >.-<: aket any so a currat neu:-D neu:-D k dolenta k soc!!!!!! jejejeje

be ara si molts de besitos mi k acaveu de pasar bona diada de sant jordi :-)---(-: :llit:: *.|.:-)
(kina parrafada :o-o: )

Imatge
Dem

EntradaAutor: montpra » dc. abr. 23, 2008 11:39 pm

Hola !!!!!
ja no us puc dir que acabeu de passar una bona diada, ja que son mes de les 12 de la nit.
Bé ... avui em queda un mes just !!!!!!!!!!!! Urggg quin nervis ...

Miriam vine a les fires dona, i a mes hi han activitats molt xules per nens, i la rua infantil, la de musics, .... És a dir, agafa't un programa de fires i marca on t'agradaria anar, no et perdis els actes que son xulisims, i mes si tens el criu per disfrutar-los !!!

A mi el meu futur m'ha comprat la rosa perquè li he dit d'anar a donar un volt a la rambla perquè sino em sembla que no me'n cau aquest any. Tot i que n'he tingut 2 més, una de l'escola on treballo (celebrem el 75 aniversari del cole), i l'altre d'una alumne que la mare li ha donat perquè en donés una a la tutora i l'altre a la mestra de reforç.
Després m'han donat una rosa feta amb xuxes que les han fet els nens de P5, i n'ha fet per totes les mestres d'infantil (apart de la seva respectiva clar), i una feta amb reciclatge que hem fet a P3 (un rotllo de papaer de water pintat de verd, embernissat, enganxar 2 fulles que els nens van punxar i amb un tovalló vermell fer la rosa).

Ufff quin rollo que us he fotuttttt !!! ja callo i me'n vaig al llit.

Petons. Smuak !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 24, 2008 6:29 am

Bon dia noies!!!

Kel-go reina, estas IMPRESIONANNNTTT!!!! Ostres, que maco que és el vestit...em recorda tant al meu... nena, deixaràs a tothom amb un pam de boca!!! I els complements molt ben convinats, de veritat!!!

Jo...quina envejeta...jo vull el meu......i aquelles dones que no em truquen.... que faig nines...torno a trucar?????

MOnt, nina, AVUI UN MES JUSSSSTTTT!!!! Quins nervis tia!!! Aixó ja ho tens a sobre...

I la Shyla pla, que és casa demà passat!!! Aviam si fa un bon dia!

Pel curset, per fi s'ha acabat!!! Ahir el mossen ens va dir que el dia 7 hem d'anar per començar a preparar-ho tot...suposo que ens explicarà com funciona tot, les lectures, el bateig del peke... I els padrins del nen, ens han de dir els segons noms que han triat per posar-li! Quina gràcia!! >.-<: >.-<: >.-<:

Dem, kuka, ja se sap que les coses de palacio van despacio..no et queda més remei que esperar...i que bé pel teu germà!! :-)ok: :-)ok: Nena, el teu germanet ja se't casa :-)ok: Quina ilusió!!! Ara els hi tocarà a ells viure tota la preparació que comporta.... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Aquesta tarda bé el músic...ens calentarà les manetes, perque tenim l'assumpte igual...

I ja està... per cert...quina colònia us posareu el gran dia?? Quines coses que penso...estic com un llum! :hmm::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: DASCAES » dj. abr. 24, 2008 7:46 am

Bon dia pel dematí!

Kelgo, preciós tot (vestit, pentinat, detall del cabell - amb etiqueta incluida- jeje) De veritat, estàs impressionant.

Montpra, ja falta poc!

Gràcies Miriam per les sandàlies. Et vas fixar si en tenien gaires models més d'un estil com el teu? I de preu, com van? És que això de les sabates em fa molta por, només són per un dia i em fa molt mal gastar-me un pastón...
DASCAES
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 24, 2008 7:48 am

bon dia!!

gracies a totes pels comentaris, la veritat es q estic molt contenta...

miriam, potser si que hi truquis haviam q et diuen...

be fins despres
kel_go

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 24, 2008 8:13 am

Descaes, doncs tipus així sandalia em sembla que nomé hi havia un parell de models... i el preu...car...180€! :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 24, 2008 8:19 am

Noies, el peluquer acava d'enviarme la foto del tocat que m'ha agafat.
No acavo de visualitzar-ho... pero ell diu que quedarà molt bé! A veure si es veritat... neu:-D neu:-D neu:-D neu:-D

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. abr. 24, 2008 8:28 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!
Kel_go, estas guapíssima :-()-) , i tu ja t'has pogut veure amb tot complert!!!!!!! Quina sort :-))
Miriam ara és anar allà i provar-te'l però jo crec que com que portes el cabell arrissat, i quedarà xulo, ja veuras!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants