NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dc. jul. 02, 2008 2:59 pm

Nani que jo també et vull veure, passa'm les fotos a mi també porfi :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 02, 2008 3:04 pm

Tranquila marjo que tambien te las paso a ti..... y me dais vuestra opinión.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. jul. 02, 2008 7:35 pm

Yo tambien quieroooo!! :-))

ceci, que es això que no tenen la teva talla,,,, però no han de tenir el teu vestit??

Si voleu us explico la meva, que estic calenteta.... m'han trucat avui per dirme que el meu vestit ja no passa a la botiga on el vaig comprar, que em trucaran per dirme a quina botiga m'ho porten, he d'anar a que em tornin la paga i senyal i no se si demanar que m'el portin a lleida o que fer... però em vec anant a la botiga amb el xal de l'altra i la pasamaneria per a que me la coseixin... que com es neguin no se... me les menjo!!

Avui he trucat al servei d'atenció al client perquè m'aclarissin i sobretot que em confirmin que el meu vestit està demanat... pq és el primer que ma dit el Jesus, que em quedava sense vestit... quin nus porto a l'estomac... :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 03, 2008 12:56 am

Gemma.. de moment has fet ben fet de confirmar que el vestit estigui encarregat... i jo crec que amb aquest pollo sol·licitaria que te'l duguin a Lleida.. mal per mal... més val tenir-lo a prop de casa...

I lu de la talla ho deia pq la nani ha dit que no li han dut el vestit de la seva talla, sino un de molt més gros... i em sembla una mica fort.. pq quan l'encarrega'n et medeixen!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dj. jul. 03, 2008 7:42 am

Doncs sí, tela, per a que et mesuren si després fan el que volen??

Ufff no se, a veure quan em truquin de la central avui, parlaré amb la mare i a veure que fem...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 03, 2008 8:19 am

KEy, te pasare tambine unas fotillos a ti tambien pero no se cuanod os la pasare... es que estoy liadilla..... pues si me cogieron las medidas y va y me traen una talla 42 que me estaba super grande, asi que me lo tienen que arreglar de arriba...y el dia 21 tengo que volver....espero que lo tengan arreglado para el dia de la boda.... sino ya me veo con alfileres en el vestido.....
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 03, 2008 8:21 am

Anims carinyín!!!!! i per cert... ho esbombo, eh:

avui és el cumple dela key!!!!!! FELICITATS DE NOU!!!!!

que xaxi el bouquet!!!!!! xi xi xi!!!!

naniiiiiiiiiiii... i esas fotikis???????????? Nena... sabes q la talla 42 es la q usan en casi todos los vestidos de muestra??? yo no ho comprenc... ja et vaig dir que no me'n refiava... jo ja m'espero qualsevol cosa!!!!

Guapes.... marxo al senglar... no entraré gaire aquests dies... la Coordinadora d'ONG té un estand al súper festival ... i em tocarà anar a passar calor... i el pitjor... com em toqui el sol ja em veig amb les marques guarres de la samarreta!!!! aixxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!

que vagi bé el dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 03, 2008 8:50 am

Ceci, estoy pensando que han llevado el de prueba a la tintoreria y me lo han escasquetado a mi.. .como sea asi se van a enterar de lo que vale un peine...... ahora voy a escribir a pronovias a ver que me dicen.....
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 03, 2008 10:14 am

No mujer... no te preocupes... habrá sido simplemente un error... pero es que recuerdo bien que la chica me dijo.... es q este te va enorme pq es una 42... i claro cuando llegue el tuyo ya es el de tu taya y solo hay que tocarlo de largo o ajustar un poco el pecho... Nu sé.... :-/

pero te dieron alguna explicación?????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 03, 2008 12:35 pm

Ceci, pues su explicación, que se equivocaron al pedir la talla.. y te quedas tan ancha... o decirme que me habia adelgazado... y yo le dije que me habia engordado dos kilos asi que imaginate....
feminacora

EntradaAutor: Key » dj. jul. 03, 2008 6:31 pm

jejejeje, Ceci, extendiendo la info! jejeje ::-)

Nani, no creo que sea el de muestra mujer, es una guarrada que se haya equivocado con la talla, pero tranquila, que lo arreglan de manera que no notes diferencia.

Al final, tengo la prueba aqui el 26, he hablado con mi madre y me ha aconsejado que me quede aqui, ya que me he cambiado de tienda, al menos, no doy más vueltas....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

prueba

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 03, 2008 6:57 pm

Chicas os dejo mi foto pero mañana la quito ... he quitado la foto que hay topos
feminacora l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 04, 2008 7:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 03, 2008 7:01 pm

Otra del tocado que.....la quito
feminacora l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 04, 2008 7:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 03, 2008 7:02 pm

Os pongo otra con una tiara, no se me parece que me quedare con el tocado.... fotos fuera
feminacora l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 04, 2008 7:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
feminacora

EntradaAutor: ica » dj. jul. 03, 2008 7:41 pm

Ufff noies... vaig tant de cul que no us escric mai! Però es que vistes les fotos no me'n puc estar! Que guapes! Feminacora guapíssima, a mi tambien me gusta mas el tocado!

Urgell, sembles una nuvia de revista... que guapa!!!

I a les altres, anims que cada cop queda menys... i vosaltres que teniu ratets per pendre el sol deveu estar espléndides! Jo tinc un color de peix bullit... sort dels autobronzejadors (que faría sense ells)!! jiji

Us vaig llegint...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 03, 2008 9:11 pm

HOLA NOIES COM ANEM? JO ACABO D'ARRIBAR DEL GIMNAS. FA TRES TARDES QUE FAIG PISCINA I GIMNAS TOTA LA TARDA >.-<:

KEY MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!

JA HE VIST LA POST QUE T'HAN OBERT PR PREFEREIXO FELICITARTE EN LA INTIMITAT ::-) ::-) ::-) ::-)

FERMINACORA ESTAS GUAPÍSSIMA =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) A MI TAMBÉ M'AGRADA MÉS EL TOCADO QUE LA TIARA PR AIXÒ HO HAS DE VEURE TU AMB QUE ET SENS MÉS COMODA (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ise » dv. jul. 04, 2008 7:07 am

Bon dia Lleidatanes!

Jo també ho soc però em caso el 2010! :o-o:
Vosaltres ja ho teniu aquí, quina emoció! Feminacora estàs guapíssima, el teu futur marit caurà de cul!!! I de les que ja s'han casat, les fotos que he vist estaveu d'escandol, tenieu una felicitat a la cara!!!

Res, moltes felicitats! :-()-) :-()-)
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 04, 2008 10:02 am

Gracias por vuestros comentarios... la verdad es que aunque no me viera nadie wapa yo me sentia espectacular y unica... jejeje
feminacora

EntradaAutor: Key » dv. jul. 04, 2008 3:24 pm

ooohh Nani, no he arribatr a veure el tocado ni res!! :-( , però t'he vist amb el vestit..guapisima!! :-)ok:

Ica, feia dies que no entraves eh??

Avui he tingut un dia accidentat, ahir nit estava ja una mica de mal humor, i és que això de no tancar segons quins temes al final et crispa l'humor....

Avui torna a intentar aclarir el tema de la plaça, que no m'han portat els papers per signar i el termini acaba la setmana que ve... al final, he discutit amb la cap, he dit que em presentava a barna a signar, al final, tras montar el pollo, m'han trucat per dirme que m'enviaven ipsofacto els papers... a veure si aquest és el final de l'aventura, si no, dimecres em sentiran i bé :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dv. jul. 04, 2008 6:54 pm

Així m'agrada, tú imposa't que a vegades (per desgracia) es l'unica manera de que algú faci cas!

Tens tota la raó feia un munt de dies que no entrava i ahir que vaig escriure un moment em descuido de felicitar-te... sóc un desastre!

FELICITATS!!!!!!!!!! *.-o-o.* :-)) *.-o-o.* :-)) :-)ok:
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant