NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. juny 29, 2008 9:01 pm

sip, a la Manreana, el que passa és que feien activitats pel matí i nosaltres hem arribat al migdia....

Les piscines de Raïmat es van per la carretera direcció Osca, passat Alpicat etc, hi ha la sortida Raïmat-Sucs està indicat tot, inclós les piscines, abans d'entrar a Raïmat.

L'hora com vulgueu, jo surto sobre les 15h de treballar.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. juny 29, 2008 9:50 pm

Jo també plego a les 15 i aniré directe a Raimat o sigui que si voleu quan acabeu de dinar veniu cap allà i ja m'hi trobareu, torrant-me com una gamba : sol :
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. juny 29, 2008 10:27 pm

ok!!! demà entrepans i sessió de gambes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::-) ::-) ::-) ::-) ::-) ::-) ::-) ::-) ::-) ::-) ::-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 30, 2008 9:33 am

Hola chicas, deciros que el bautizo muy bien... encontramos la iglesia porque yo me acordaba...de pequeña iba muchas veces a ese barrio... los domingos hacen mercadillo y bajabamos toda la famili... jejejeje que recuerdossssss.... bueno los zapatos me los compre en el tocador de la novia ya hace unos 2 meses... y las otras fui con mi futuro al Unipreus y vi que valian 7 euros y dije mira para despues de la iglesia que seguro ire mas comoda....... nenasssssssssss que mañana tengo prueba de vestido, peinado y maquillaje estoy muy nerviiiiiiiiii..... jejejejejejejeje
Que os vaya bien esta tarde en las piscinas de mi pueblooooooooooooooooooooo
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 30, 2008 10:59 am

nena... pos ya tardabas a poner fotitos!!!!!

quina ilu... encara no he estat mai a Raimat... en tnc moltes ganes... i a sobre avui que puc arrossegar a l'alfon... que mai pot fer res amb mi pels horaris q fa!!!!!

nenes que m'acabo de trobar a la Raquel... que va tornar per Sant Joan... he conegut a la seva nena... que peazo tiarrona guapíssima la seva filla!!!!! Res que l'he vista molt feliç... que com totes les altres diu que no va veure passar el dia... que tot va anar massa ràpid i que espera q li passin fotos!!! El creuer... diu que es va marejar molt, pobrica....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dl. juny 30, 2008 4:42 pm

Hola nenes,per fi puc entrar a escriure una mica.Bé com diu la Ceci
ens hem vist akest matí al 1800,li he explicat una miketa el creuer
no tinc fotos de la boda pero si del creuer,dir-vos ke es una experiencia
viscuda molt bonica,encara ke jo em vaig marejar una miketa els dos primers dies,peo no es culpa del vaixell sinó de les meves cervicals i els meus vertics,es impresionant una ciutat dins del mar,increible.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dl. juny 30, 2008 8:24 pm

Ceci, nuevo avatar eh?? ::-) molt macu, pero el comptador per dies és cardíac!!

Raki, wapa!! ja has tornat!! que tal tot??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 7:20 am

Raki... benvinguda de nou!!!!!
ens has de posar una foto vstida de núvia!!!!!!!! vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia noies!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 9:56 am

nani!!!!!!!!!!

Crónica YA de la prueba de maquillaje, peinado y vestido!!!!!!!!!!!!!!!!!!

como fue cariño!!!!???????

cuéntanos todooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 12:53 pm

naniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dt. jul. 01, 2008 1:05 pm

Hola guapes! Jo no puc venir el dilluns a la piscina, he d'anar a treballar! Però si manteniu alguna trobada el dissabte... podria escapar-me! Tinc ganes de veure-us per explicar-vos detalls i per dir-vos que tot el que prepareu, segur que la gent ho apreciarà molt!
Mentrestant... us penjo una fotografia (no hi ha el marit, només jo a la sortida de l'església) a l'espera de tenir-ne més i poder fer una petita crònica!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 1:09 pm

MONSTE!!!!!!!!! NENA QUE GUAPA, PER FAVOR... OSTRES.. M'ACABO DE QUEDAR SENSE PARAULES!!!!!! UEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

QUINA PEASSO DE NÚVIA MÉS ESPECTACULAR!!!!!!

La part del darrera del vestit espectacular!!!!! i el pentinat... nena que bonic... qina cara de felicitat!!!! i ... però què veig???? ostres, stres, ostres.... foto detall d'aquest ram comestible!!!!!! vengaaaaaaaaaaa

i el nuvi???? no en tens cap del nuvi?????

nena... guapíssima!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. jul. 01, 2008 3:48 pm

Montseeeeee, però que guapa, mare meva!! quines ganes que ens ensenyis més fotos!!

si, hem de veure'ns un dissabte!! aquest soc fora però dels dos següents, per mi quan volgueu!! tinc unes ganes que ens expliquis tot!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dt. jul. 01, 2008 3:55 pm

Dons si Key ja soc a ki i no penso pas deijar-vos de llegir cada dia
i donar-vos algun consell si es ke el necesiteu,L´Urgell guapissima,dir-te ke el meu vestit es algo similar al teu,no ven be igual pero si d´aket estil.
jo estic esperant aconseguir alguna foto del dia de la boda i poder-la penjar,he trucat a la fotografa si pot passar-me una foto,no li ha agradat massa la idea pero........diu ke ha de ser una sorpresa fins ke tingui l´album,pero en cuan la tingui la penjo.Un petonet,com va anar la piscina ahir foreres???kina emveja jo ara a currar.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. jul. 01, 2008 3:59 pm

Hola a totes!
Gràcies per dir que era bonic, Raki a veure si tenim sort i la persona de la fotografia ens passa alguna cosa per xafardejar. Jo a veure si tinc sort i durant aquesta setmana en puc col.leccionar algunes i així fer la crònica. El vestit: comodíssim i modern (no s'arrugava!!!!, ja n'era!!!!)
El ram? comestible i com una torxa... a veure si aconsegueixo fotos de què es vegi tot millor.
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 01, 2008 7:28 pm

Bon vespre noies, com esteu

Montse ratifico el dit. ESTAVES GUAPÍSSIMA, ESPECTACULAR I SE'T VEU LA PERSONA MÉS FELIÇ DE LA TERRA. Moltes felicitats, a veure si veiem mes fotitos i alguna del teu home >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Raki guapa, benvinguda de nou. Com va anar tot? Explicans detallets de la boda i quan puguis posa alguna foto :-)) :-)) :-)) :-)) Quina peneta lo dels marejos al vaixell pq mira que es extrany pq gairebé no es nota el moviment. Que vau agafar algún dia de mar moguda? :-/ :-/
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 02, 2008 8:06 am

Hola wapasssssssssss, pues la prueba genial lo que pasa es que me pensaba que mi vestido ya estaria con mis medidas pero resulta que se debieron equivocar y me han traido una talla 42 y me iba enorme...el peinado super sencillo y el maquillaje me encanto..os digo que cuando fui a casa y me vio mi familia me dijeron que estaba super guapa que no parecia ni yo.. la verdad es que nunca voy maquillada jejejejejeje chicas os pondre fotos esta tarde que ahora estoy en el trabajo.. pero las quitare porque como sabeis hay espias....... si alguien quiere que se las envia por privi que me lo diga..... BESITOSSSSSSSSSSSSSS ESTOY SUPER CONTENTA PORQUE ME ACERTO EL PEINADO Y EL MAQUILLAJE A LA PRIMERA..................
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 02, 2008 8:52 am

Nena... que bien lo del peinado y el maquillaje!!! una cosa menos!!!! Pero y lo del vestido???? no lo entiendo demasiado bien... te traen una talla mucho más grande y ahora adaptaran esa súper talla para ti???? no comprendoooooo

ya te digo yo que no me fio ni un pelo de pronovias!!!!!

yo voy el lunes... y si después de cambiarme la fecha dos veces no tienen allí mi talla... o alguien me agarra o las mato...!!!!!!!

pon fotikis!!!!! o mándalas por privi!!!!! que yo tego muchas ganas de verte!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. jul. 02, 2008 11:08 am

Ceci, tranquila que esta tare te paso fotos por el privi..
feminacora

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 02, 2008 12:50 pm

xiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fotos!!!!!!! que ganas ya!!!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant