Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dl. jul. 07, 2008 6:53 pm

Espe, nina!!!!!! Quines ganetes que començis amb la crònicaaaa!!! Però tindrem paciencia!!!!

Tens tota la raó en que passa volant...no et dones conte i tot ja s'ha acabat!

Lo important és que disfrutessis del teu dia! I pensa que no tot surt com voldries, sempre hi ha petites coses que cambiaries!!! Però el més important és recordar tot lo fabulós que va ser aquell instantttt!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: kel_go » dl. jul. 07, 2008 7:28 pm

hola noies!!

cumeta que guay... quines ganes de llegir la teva cronica, disfruta molt guapa!!

espe guapa anims, que costa molt la tornada a la feina! i per la crònica doncs ja esperarem diuen que lo bo es fa esperar!
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: arohha » dl. jul. 07, 2008 8:30 pm

Cumeta nena ,l'Agbe i jo t'estem esperan impacients perque ens expliquis moltes coses :-///: :-///: :-///: :-///: disfruta molt els dies que et queden :mu:: :mu:: :--=-) :-)---(-:

Espe guapa esperem la teva cronica, i anims :-)ok: :-)ok:
Imatge
arohha
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1232
Membre des de: dc. set. 19, 2007 12:21 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 07, 2008 9:17 pm

Cumeta, quina alegria de veure't per aqui! :-eh_:: Fa dies que pensava en vosaltres, pensava ara deuen estar a NY i un altre vaig pensar, segurament ara deuen estar relaxats a la platja! :mu:: :mu::
A la tornada, tant l'Arohha com jo et farem moltes preguntes...

Mireia, la cançó que heu triat és molt maca i surt del vals tradicional, aquesta va ser el primer vals que nosaltres varem ballar; i si fós per nosaltres haguéssim triat aquesta cançó però la parella que es casa abans l'han escollit per ballar-la, i clar sembla que et copiis la cançó.

Espe, agafa-t'ho bé la tornada a la vida real... i quan puguis ens vas explicant el casament i la lluna de mel. :-)(-:
Agbe

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dl. jul. 07, 2008 9:18 pm

Mireia, a dos mesos del casament!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Ara si que començarà a baixar el marcador....

:mu:: :-eh_:: :-eh_:: *.-o-o.* :-///: :-///: >.-<: >.-<:
Agbe

EntradaAutor: Dem » dl. jul. 07, 2008 9:59 pm

eiii boniques molt bona nit!!!!!!

Espe guapa benvinguda de nou!!!!! anat tot be??? si hoy???
ara ja saps el que toca no??? els deures.... :-.:·:: :-.:·:: ,pero com be as dit agafato trankilament :-()-)

Agbe cuca... ja he legit que va anar be el tast no?? fa molt bona pinta :-)ok: et vas atipar be??? per que al gran dia ja se save que de comer mucho.....!!!!! :-()-)

veig que totes mes o menys ja aneu enllestin moltes cosetes v :: orrr:: :: orrr:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Cumeta guapissima!!!! disfruta nina, disfruta molt els dies que et queden!!!!!
:-()-)

patatones meves totes be???? el cotxe chiky i el teu refredat????

be nines avui he fet festa pero no he parat ni un moment,les festes del barri ja son aqui i jo per disapte tinc molta feinaaaaaa faig la animacio dels menuts i la gimcama i avui he estat preparan cosetes :-///: :-///:
be boniques en despedeixo fins dema.... molts de besitos que tingeu molt bon dimarts!!!!! :mu:: :mu:: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 08, 2008 8:17 am

Bon dia guapissimes!!!!!!!
CUMETA quina enveja ara a la RM =0-0-) =0-0-) , acabeu de disfrutar el viatge, i et trobem a faltar!!!!!!!

Mireia que ja tens un 1 al davant!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Dem ànims amb els preparatius de les festes del barri, ara que tu amb això t'ho passes de conya, no?????? :-))

Espe reina agafa-t'ho amb calma, que sinó la tornada pot ser molt i molt dura :-.:·::
Imatge
ainos28

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 08, 2008 8:26 am

Bon dia de dimarts!!! :: orrr:: :: orrr::

Entro a saludar-vos un momentet,... desprès a veure si puc estar per aqui més estona.

Records a totes! :-eh_:: :-eh_::

Ah, Miriam, se sap alguna cosa del :-()) ??
Agbe

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 08, 2008 8:38 am

Bon dia guapíssimes!!!

Dem, aquest cap de setmana son les festes del teu barri??? També són les festes de Lladó!!
Per cert, vàres parlar amb el fotógraf????

Agbe, nina, la cosa continua igual...aquest matí he fet un intent per ferme un test però soc tan patata que he començat a remenar coses que no tenia que toca i m'ha sortit nul...sort que me l'havien donat gratuït!

Mireia...que ja tens l'1 al devanttttt!!!! Aixó s'acostaaaaa!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ahir, la meva mare em va dir que havia vist el meu vestit...j al'han rentat i es veu que ha quedat impecable!!!! Tot lo d'abaix a marxat!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nenas, farem quedada o ke????

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 08, 2008 8:46 am

Cumeta preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!! la tia ens escriu des del parais!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina envejeta!!!!!!!!!!!!!!!! disfruta molt preciosa!!!!!!!!! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :mu:: :mu:: :mu:: que d'aqui no res et tenim aqui!!!! >.-<: >.-<: >.-<: quines ganes!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Nenes ahir va ser un dia de bojos!!!!!.... espero poirtar-ho millor avui....

Espe nina la tornada es durissima pero en mica mica et tornes a aclimatar i arriba un punt que et queda lluny!!!!! així que ànims! i ja ens aniràs fent la crònica poquet a poquet que en tenim ganes!!!!

Dem preciosa tu com una moto!!!! com sempre!!!! el meu refredat millor gràcies i ja tinc cotxe!!!! :-///: :-///: l'Ibi ja descansa pobret!!!!

Mireia molt bé lo dels balls de saló en Raül m'hagués engegat a pendre pel sac :-)) quin encant d'home que tens!!!!

Arohha, Abge us tocarà agafar molt apunts de la Cumeta!!!

Per cert Arohha nina ahir em ca trucar la futura dona del meu cusí, els que es casen aixíd e cop el dia 20..... nosaltres encara no sabiem ni el lloc ni la hora ni res... per que van decidir casar-se despres de passar-s'ho tant bé en el nostre casament..... flipa.... doncs resulta que fan el convit a la Sala Gran de Llofriu!!!!! i jo li vaig dir una amiga meva s'hi casa el 27 de setembre!!!! i em diu bueno així ho hauràs pogut provar abans.... i o ja vaig passar d'explicar que no anava al convit teu per que la tia tenia més rollo...... pero em va fer molta ilu!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 08, 2008 8:56 am

Chiky, ja tens el cotxe??? Que bé!!!

Al final vares fer alguna cosa especial ahir??? Li va agradar la cartera an Raül?? I li dones avui???
Que per cert, felicital de part nostreeee!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 08, 2008 9:06 am

Hola guapa!!! aixi tu que??? :-()) o no? i que afs remanant el test!!!!!

Doncs no vaig fer res.... per falta de temps.... pero avui volia mirar de comprar-li un pastisset això si.... i que bufi les espelmes!

El regal li vaig donar ahir a les 12 de la nit i li va encantar! sempre ho fem així per que així som els primers a felicitar-nos mutuament!!! pero avui tinc una son!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: Agbe » dt. jul. 08, 2008 9:16 am

Eih, Chiky felicita en Raul de part nostre, pobre amb la paciència que va tenir el dia del casament de la Cumeta! :mu:: :mu::
Agbe

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 08, 2008 9:23 am

Vale guapa de part vostre!!!! li diré!!! li farà ilu per que ja us coneix quasi a totes!!!!! :-))
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 08, 2008 9:25 am

Chiky, dolentotaaaa...que vares fer que tinguis tanta son.... :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)---(-:---(-:---(-: :llit:: llit:: llit::

Sobre lo meu...nena, es que aquest test era super raro...me'l vàren donar a l'hospital i no hi havia instruccions, i clar, jo el mullo i llavors m'enadonc que hi ha unes pegatines i clar, començo a desenganxar, i res que no surt res, i ho torno a enganxar i mas de lo mismo..així que ja em veus, estirant, mullant, enganxant...vamos, tota una història! I res, al final ha sortit NUL, o sigui, que per no sortir no ha sortit ni que no estigui :-()) .... l'he deixat a casa a veure si amb repos don algun resultat, però vamos ja ho veig per perdut!
Estic farta d'esperar.... :--( :--( :--(

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. jul. 08, 2008 9:36 am

Jajajjajajja ::-)

Miriam no et desesperis i pensa que potser és un desajustament.... el cos tarda una mica despres de les hormones a posar-se bé.... lo millor es que no t'obsesionis ni et posis nerviosa val? en mica en mica.... i sino ja saps a comprar un test pero amb manual d'instruccions!!!! :-)ok:
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 08, 2008 9:41 am

Si ja ho sé ja!! Si possiblement sigui aixó, un desajustament hormonal...però joer...es que ja porto desde l'ultima baixada 39 dies!!! I lo curios és que el més passat em va venir bé! :: orrr:: :: orrr::

Lo de quedarmi o no, no em treu pas la son...quan vingui vindrà, però em ralla no saber si sí o si no!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 08, 2008 9:50 am

Miriam això, quan arribi arribarà, quan més es busca pitjor!!!!!!!!

Chiky, el casament que vas és el 20 de juliol, no???? I varen decidir de casar-se quan et vares casar tu???? Amb tan poc temps??????
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. jul. 08, 2008 10:13 am

Es ben bé que aixó dels casament s'encomana!!!
M'acava de trucar l'Albert que resulta que el seu cusí de BCN a decidit casar-se, desprès de veure lo bé ens va anar...ara, tela el mes...
Es casa al DESEMBRE!
Quina freeeeeedddddddddddd!!!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dt. jul. 08, 2008 10:26 am

Si que s'encomana si, ja li vaig dir a l'Anton, que ara després del nostre casament, els seus amics anirien caient l'un darrera l'altre, ja que la majoria d'ells ja fa temps que tenen parella estable, i quan vius un casament tens ganes de preparar el teu!!!! Jo encantada, m'encanta anar de casament, jijijijiji!!!!!!!!

Ara, Miriam la teva amiga, quin fred al Desembre, no????? Ara bé, no tindran problemes pel restaurant, ni per l'esglesia o ajuntament, fotògraf, podran triar, i segur que els preus molt millors..... encara que jo el mes de desembre no em podria pas casar, amb lo fredoluca que sóc :-))
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants