NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 24, 2008 9:47 am

las botellas de vino que estoy preparando
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 24, 2008 9:50 am

Mirad el ramo que me regalo Manel el dia de mi cumple, es que mirando fotos me ha salido esta es que me encanta......
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
feminacora

EntradaAutor: Key » dt. juny 24, 2008 11:26 am

A los buenos días!!

Nani, que ya te queda poquito y vas cerrando detalles :-))
El ramo de rosas de tu futuro, precioso!

Ceci, em sona molt això del servei estació, no se pq, perquè a Lleida no hi ha fijo... :o-o:

Al final montarem el comando M!! jejejeje :-///: :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. juny 24, 2008 1:05 pm

os ensenyo la meva roba interior... i alguns dels Cecininus de la producció :-)) :-)) :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. juny 24, 2008 1:24 pm

key... jo no em vaig poder contenir i com que sabia com es deia el model vaig entrar a la pàgina web de la marca de roba a veure'l!!!!! es super cuco!!!!! i les mitges.... em sonen també...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajjajajajaja

q macus els ninussssssssssssssssssss

nani... peazo de bodega que has muntat al menjador de casa!!!!!! jajajajaj esteu envaïts pel vi!!!!!!! q els hi estàs fent??? col·locant les targetetes?
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dt. juny 24, 2008 2:33 pm

jajajaja la veritat és que la roba és senzilla, però mona.... estava entre un conjunt que era semitransparent i aquest, però pel model de tanga, hem vaig decidir per aquest....

Ceci, el teu es de la emperatriz, veritat?? que té la part de baix com unes flors i un tul que baixa una mica....

Les mitges no són blanques, són de color cava i fan efecte més de brillo... ::-) lo bó, és que a la Daniel, em van dir que em portés dos mitges i si les segones no les feia servir, les podia canviar després per alguna altra cosa que volgués de la botiga...és un detall :-)ok:

El tema d'amagar coses és inevitable, i si tens un pis petit,. és un catxondeo.... divendres vaig haver d'amaragr coses correns a l'armari, perquè venia una amiga, jajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. juny 24, 2008 4:25 pm

xi... el meu és de la marca emperatriz.... que les calcetes tenen com una mena de tul a mode de faldilleta-coulotte fantàstica per tapar estries!!!!!

però les mitges són igual que les meves... encara q les meves crec q sí que són blanques.

jajajjaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 25, 2008 8:50 am

Bon dia lleidatanes!!!!!!!

:-()-)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 25, 2008 9:02 am

Buenos dias chicas, Ceci el vino lo tengo en el despacho... jejejeje ademas dejo la ventana abierta para que se ventile y este fresquito hasta hace poco lo he tenido en el trastero que estaban muy fresquitas.. pero les tengo que poner las etiquetas y claro.... las tengo que montar....
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 25, 2008 10:56 am

Chicas, no os lo he dicho el sabado me dijo el Mosen que ya tenia todos los papeles arreglados, me podia casar que ya no estoy casada con mi tio jejejejejeje que peso me han quitado de encima....porque entre unas cosas y otras estaba para darme un yuyu.....
Ahh otra cosilla mi maridin ha encargado las habitaciones en el hotel NH le han dado un precio, a ver que os parece.... 57 euros por habitacion doble de uso doble.... me parece que esta bastante bien que os parece a vosotras....ya me direis Graciasssssssssss soletesssssssssssssss
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. juny 25, 2008 10:56 am

Buenos días!!

ya tendremos jaleo ya a montra todo!"! ::-)

Ceci, que t'has equivocat aquest matí amb el telf?? jejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 25, 2008 11:12 am

Nena... que m'has trucat tu!!!!!! o es que jo t'he fet una perduda sense voler????? ai... jo estava flipant!!! però com que m'he adormit... como no... sí es que ho sabia!!!!! pos tampoc m'he entera massa!!!!

jajajajjaja

ja has acabat el curs????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 25, 2008 11:16 am

feminacora ha escrit:Chicas, no os lo he dicho el sabado me dijo el Mosen que ya tenia todos los papeles arreglados, me podia casar que ya no estoy casada con mi tio jejejejejeje que peso me han quitado de encima....porque entre unas cosas y otras estaba para darme un yuyu.....
Ahh otra cosilla mi maridin ha encargado las habitaciones en el hotel NH le han dado un precio, a ver que os parece.... 57 euros por habitacion doble de uso doble.... me parece que esta bastante bien que os parece a vosotras....ya me direis Graciasssssssssss soletesssssssssssssss

aix.. que no había leido el mensaje!!!!!!

Nani... que ya eres soltera con todas las de la ley!!! que fort, eh!!!!! pero bueno, ya está solucionado!!!!!

Por cierto... está muy bien el precio de las habitaciones, no?????? ueeeeeeeeeeeee :-)ok: :-)ok:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 25, 2008 11:49 am

Ceci ya tienes un uno en el marcador y bajandooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. juny 25, 2008 12:20 pm

A veure si hem deixa publicar ara.. que no havia manera... ::-)

Ceci, aquest matí m'hs trucat i he hagut de penjar perquè estava al telf de l'oficina... per això t'he trucat, com has penjat, m'he imaginat que o t'havies confós de telf o´m'has confós amb el despertador ::-) jajajaja

nani, que se me habia pasado lo de los papeles... ENHORABUENA!! menudo peso de encima te has quitado no?? porque ver para creer!!

Los precios de AC te los han dejado superbien, que teneis muchas habitaciones??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 25, 2008 12:34 pm

Key no es AC es el NH, que esta mas cerca del Nou Forn, pues tenemos sobre unas 23 habitaciones mas o menos......como te salen a ti????
feminacora

EntradaAutor: Key » dc. juny 25, 2008 12:43 pm

ooohh en el NH no miré, a nosotros nos salen por 64 la normal y por 74 la club en el hotel real, pero tenemos 6 o 7 habitaciones, así que aun hos hicieron rebajando el precio.....

Ah Cecim, sip he acabat el curs, ha sigut més curt del que pensava,..menys mal, perquè era un pal i una xorrada!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. juny 25, 2008 1:28 pm

Key ha escrit:Ceci, aquest matí m'hs trucat i he hagut de penjar perquè estava al telf de l'oficina... per això t'he trucat, com has penjat, m'he imaginat que o t'havies confós de telf o´m'has confós amb el despertador ::-) jajajaja

jajajajajjaja
jajajjajajaja
jajajajjajaja
jajajjajajaja

que fort... disculpa!!! jo a aquestes hores no truco a ni cristu... jajjajajaja... em sembla que et tenia com a l'última persona que vaig trucar i deu haver fet rellamada... :hmm::
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. juny 25, 2008 3:07 pm

Tranquila! primer pensava que potser havia passat algo... però després ja he caigut que t'hauries equivocat.... no m'has despertat, així que ja veus... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. juny 25, 2008 3:17 pm

Key, que te quedan dos dias para bajar de los 3 meses..... guauuuuuuuuuuu esto va viento en popa y sin frenossssssssss
feminacora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants