NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dg. juny 08, 2008 5:33 pm

Noies, avui estava mirant rams de flors i no sé per on tirar...

Quin us agrada més?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dg. juny 08, 2008 8:14 pm

A mí dels de color blanc potser també es el que més m'agrada però el primer té un toc de color que m'atreu molt...
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. juny 08, 2008 8:18 pm

Ica, a mi m'agraden el segon i el tercer que has posat... em semblen molt xulos... i en tot cas, si vols un toc de color... sempre hi ha molts tipus de flor, no tenen pq ser girasols...

però és el què et diu la Laura... quan vagis a mirar, t'ensenyaran de tot!!!!! acabaràs de noms de flors fins al barret!!!! jajajajjaja
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dg. juny 08, 2008 8:22 pm

Els girasols fora de la seva època són dificils de trobar,,, :o-o:
Quan vaig anar a la floristeria l'altre dia, com diu la Ceci,,amb tants noms i flors al final, vaig sortir més marejada... neujor:-) neujor:-) al final hem va dir que portés en blanc i en color dels artificials a la prova del vestit i al veurem ja sabria el que em tiraria més ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dl. juny 09, 2008 3:12 am

Hola guapíssimes! ja porto una aliança, això vol dir que ja m'he casat. Primer de tot, mil disculpes per no haver respirat, però no he parat, ni un sol moment... ja veieu en quines hores us escric, estic acabant de fer la maleta.
Sobre la boda? va anar genial, va fer molt bon temps, i tot va sortir a la perfecció! La gent ens felicita per mail, en persona... diuen que s'ho van passar molt bé. Alguns detalls: primer, que no tinc cap foto..., el vestit molt bé, còmode i espectacular. L'església molt ben adornada, amb molta modernor, arròs de colors, cintes a la façana que es movien pel vent... i el menjar boníssim. Res, que si començo no us puc fer la crònica! Ara només dir-vos que moltes gr`cies per tot, per tot el que heu dit durant aquest temsp i per l'amistat que hem anat conreant durant aquests dies! A la tornada... trobada seguríssima! fotos i crònica!!!
Una abraçada de la Montse, casada ja!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dl. juny 09, 2008 6:37 am

HOLA NOIES QUE TAL EL DILLUNS

QUIN GREU QUE NO M'HAGI POGUT CONECTAR DURANT TOTA LA SETMANA PQ VOLIA DESITJAR-LI SORT A LA MONTSE :-( :-( :-(

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE VAGI MOLT BE EL VIATGE I T'ESPERAREM A LA TORNADA PQ ENS HO EXPLIQUIS TOT

A LES DEMÉS JA M'HE PERDUT FA ESTONA AMB TOTES LES NOVETATS:

CECI COM JA HAN DIT PER AQUI TENS UNES MANS QUE VALEN UN IMPERI, LES TIARES T'HAN QUEDAT FABULOSES I NO SABRIA DIR QUINA ES LA MILLOR. A VEURE SI LES PODEM VEURE EN DIRECTE

ELS RAMS DE FLORS SON TOTS MOLT MACOS PR JO POTSER EM QUEDARIA AMB LES CALES PR AMB UNA MICA DE COLOR O SI VOLS UN TOC DE ORIGINALITAT ELS GIRASOLS QUE A MI M'ENCANTEN PR S'HA DE SER ATREVIT PER PORTAR-LOS

BE AVUI COMENÇO A TREBALLAR DESPRÉS D'UNA SETMANA DE VACANCES. QUINA MANDRA....
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. juny 09, 2008 7:28 am

OOOOOHHHH MONTSE DISFRUTEU MOLTISIM DEL VIATGE!!!

Quan tornis, clar que sí, quedem i ens contes totts els detalls!! quina il·lusió que tot sortís tan bé i llegirte tant contenta!! :-))

Marjo, que et sigui lleu el primer dia... jo avui no hem podia aixecar, ahir estava cansada, però avui.... uffff, encara més!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dl. juny 09, 2008 9:57 am

Ola Noies,la propera crec ke ja soc jo.......
Montse moltes felicitats ja ets una dona casada,ara a disfrutar del viatge
Bueno jo poca cosa puc dir,ke ara si ke ja estic dels nervis,i esperar el dia
amb molta ilussió.Fins aviat a totes,akesta setmana será estressants.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dl. juny 09, 2008 1:15 pm

MONTSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOLTES FELICITATS WAPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Raki i tu controla els nervis que ja veuràs que tot surt genial dona i que t'ho passaràs pipa i estaràs wapísima!!! Ja no et queda res!!!

Per cert, d'acord totalment amb la Urgell! Hem de fer una super quedada un cop totes casades i contar-nos tots els detalls en persona eh?????

Gracias Oni por tus palabras! En estos momentos es cuando ves realmente como son las personas! Te llevas sorpresitas de gente que sinceramente no te esperabas....

Ica els que a mi m'agraden son el 2 i el 3! M'encanten tots dos i sempre tens l'opció com totes t'han dit de triar primer la flor i després el color que voldries! On fas tota la decoració floral??? A Mollerussa??

Wapis!! DEMÀ TINC PROVA DEL VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah Ceci! T'he copiat una coseta.... He agafat els ventalls de color negre per donar a l'església per si fa calor i la gent s'angoixa.... Quan et van tardar en arrivar?????

Marjo! Que vagi super bé la tornada a la feina! A mi em queda encara una setmaneta i ja em fa mandra pensar en el proper dilluns o sigui que t'entenc perfectament.... ÀnimS!

Ah GLORI! Que me preguntaste y no te conteste! La prueba del menú la hacemos el viernes al final en Alcoletge! ya te contaré a ver qué tal....
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dl. juny 09, 2008 3:29 pm

OOOHhh Elena, cuantas novedades!! te harás fotos mañana?? si??

Raki, vinga que això ja està aki!!

Per cert, fins que estiguem casades la kedada?? joooo, fem partit?? les que es casen ara que ens contin les seves cosetes, després les demés... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 09, 2008 4:17 pm

jo estic amb la Gemma!!!! hem de quedar abans... que jo us he d'ensenyar les tiares, els bombollers, els vanos (Elena... són súper xulis!!!! ja t'han arribat???)

RAQUEL!!!! COMENÇA EL COMPTE ENRERA!!!!!!! ARA SÍ QUE SÍ!!!!!!
UAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: ica » dl. juny 09, 2008 6:53 pm

Ei noies, quantes coses!

A veure, pel que fa als rams, veig que a totes us en agraden uns o altres, però tal i com em dieu algunes, fins que no vagi a la floristeria a mirar... doncs res.... només fer-me una idea del que vull.

Quedada, jo també dic que ens hauríem de veure abans perquè sinó ens hem d'esperar a finals d'any i no es plan... jijiji ::-)

Raki, tu tranquila que sortirà tot perfecte i podras viure aquest dia com sempre havíes somiat! Anims que ja no queda res!!

Elena, fes fotos per la proba que ens agradaría veure't....! Ahhh i les flors segurament les faci fer a la florista del poble perquè es tieta de mon cuñat i a més té molt bones mans o sigui que segur que el que li demani ho intentarà fer...

Marjo, que no sigui res la tornada...! :-)ok: Ahhh i suposo que parlo per totes quan dic que ens agradaría veure les sabates! (em vaig quedar amb el dubte de quines t'havíes quedat)

Urgell, Felicitats i disfruteu a tope que encara que la boda sigui el mes bonic, passa ràpid i el viatge es el que es pot saborejar millor!!!!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dt. juny 10, 2008 6:43 am

Hola nenes ja som a dimarts. Teòricament ja he superat la fase tornada a la feina pr crec que avui es pitjor que ahir.

Elena m'uneixo al crit de que volem fotos :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Tema quedada jo també soc partidaria de que ens veguem aviadet que vull veure les tiares de la Ceci en directe :··;..:

Les sabates us les penjo quan tingui un moment a soles a casa pq aquests dies el Josep està de baixa i el tinc instal·lat a casa. De fet ja les ha vistes pr si em faig una foto per penjar al foro em tracta de friki :o-o: :o-o:

Avui anem amb els testimonis a firmar el expedient matrimonial i demà segurament anirem a mirar de concretar el tema flors aprofitant que tinc a la costella per aqui. Espero que no ens diguin que anem massa aviat pq ja estic de la frase fins al monyo :-( :-( :-(

Be vaig a seguir treballant una miqueta encara que no es per ganes :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Evie » dt. juny 10, 2008 9:27 am

hola!
soc del 2009 però tinc un dubte, a veure si em podeu ajudar. Em caso a l'esglèsia de Sant Llorenç. Estem pensant els testimonis, algú sap si es poden agafar 6 persones??em diràn alguna cosa a l'esglèsia? Algu s'ha casat allí i sap si ho deixen fer??

Gràcies!
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: RAKI32 » dt. juny 10, 2008 12:07 pm

Sols puc dir unes petites paraules dirigides a totes les noies ke tinc el plaer de coneixer,a les ke no les conec perque fan arrivar els anims,
i a al ica que es filla del meu poble Alguaire,estic super emocionada,
molt contenta,i finalment molt nerviosa,espero ke faci bon temps i ke tot surti be,a la tornada penjare fotos de aket dia tan especial per mi,i com no per totes vosaltres.Una Abraçada molt forta per a totes,heu estat de molta ajuda en moments delicats,Moltes gracies a la Marjo,Cecilia,Elena
Key,sempre estareu en la meva menoria i espero poder fer un esmorzar o berenar o dinar amb totes.....Petons.
Rakel Ruiz
RAKI32

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. juny 10, 2008 12:49 pm

Raquel!!! Que ens poses els pels de punta nena amb aquestes paraules tan dolecetes!!!! JO vull veure fotitos!!!!

Ja estic pentinada i ho hem acertat a la primera!!!! Estic super contenta!!!!!A les 5 tinc maquillatge i a les 6,30 la prova del vestit!!! M'emporto a ma germana perquè em faci fotitos a tope i os les passo per privi tan aviat com pugui!!!!Estic super contenta noies!

Ceci, els vanos encara no m'han arrivat... VAig encarregar-los divendres però no els tinc encara, suposo que no estaran gaire!!

Sabeu que he trovat també??? Se m'ha ocurrit "disfressar" de nuvis a les parelles a les que donem les parelles de nuvis i he trovat per Internet uns barrets tipo chistera negrees i unes corones de flors amb vel molt bé de preu! Així sortirem nosaltres amb el gorro chistera i el vel i la parella de nuvis a la mà i els hi colocarem els atuendos quan donem les parelles! Així per les fotos de l'album es veurà algo diferent!

Estic super nerviosa noies!!!!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. juny 10, 2008 12:52 pm

Evie! Felicitats pel casament! Ja veuràs que ràpid et passen els dies!

Jo em caso a St LLorenç també i tenim 4 testimonis, 2 per part d'ell i 2 per part meva! No et posaran cap pega, l'únic és que a efecte "papers", és a dir, a l'expedient matrimonial que et tramitaran a l'església del vostre barri només han de signar 2 però després el dia de la celebració poden ser els que tu vulguis! Encara no hem acabat de concretar els detallets perquè primer em d'acabar el curset prematrimonial (ens falten només 2 sessions) però quan sàpiga quelcom et dono més detallets!
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dt. juny 10, 2008 1:01 pm

Bueno Raki ja ho tens aqui! Ja veuras com tot sortirà super be i estaràs guapiiiiiiiiiiiiiiiiisima.

Helena ja pasaràs fotos! Quina sort a la primera!
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dt. juny 10, 2008 1:13 pm

Gracies Glori a tu tambe,ke sempre estas per ki,donant idees i anims.
Elena dir-te ke jo avui tambe vaig a pronovies sobre akesta hora,no se si tu as comprat el vestit alli o un altre lloc igual coincidim nena.
RAKI32

EntradaAutor: Evie » dt. juny 10, 2008 1:29 pm

Gràcies Elena Set'08!!! la veritat és que tenia por..de dir-ho i que després em diguessin que no podien ser tants!!

aixi que també et cases a Sant Llorenç, que bé, doncs ja m'aniràs contant que tal totes les cosetes!!

Petons!
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants