Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 12, 2008 4:43 pm

a mi em va bé vinet.. jejej
a pholx hi vaig dijous al migdia... x tant us portaré noticies fresques jejejeje els músics vem estar comentant el tema DJ que el farem amb ells i el tema bafles x la ceremonia... ara haig de començar a pensar les músiques que vull posar... i también em posaran en contacte amb un grup de gosspel... xo jo busco también xl meu compte x veure la diferencia de pressupost!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 12, 2008 4:46 pm

Doncs a mi la coca cola mai m'ha dit res especial.. Me'n prenc alguna de tant en tant, pero no m'emociona....
Per cert, excepte un cigarret que em vaig fumar dissabte, porto una setmana sense fumar!!! Ni jo mateixa m'ho crec! Ara amb el que estic obsesionada és amb el pes.. crec que ja m'he engreixat una mica... :--(
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 12, 2008 5:06 pm

Ofcourse no vull ser negativa però jo em vaig engreixar 5 kilets!!! Ara m'els vull treure per la boda... però la veritat no sé pq els vaig agafar pq no vaig menjar més ni res...

Amb el tabac ultimamnet tambè faig les meves incursions els caps de setmana... portava 2 anys sense fumar res de res, i ara ultimament amb les amigues fem una cigarreta el cap de setmana, però bueno, res important es com la tontería dels 15 anys!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 12, 2008 5:13 pm

Ayyyyyyyy, no em diguis aixó!!!
A mi m'han dit que quan deixes de fumar el metabolisme canvia, i costa mes cremar.... Ja se que és millor engreixar-se uns quilets que fumar, però quan avui quan m'he vestit i he notat que el pantaló m'apreta una mica mes del normal he pensat: Ostres, no val la pena! Ho passo malament i a sobre em poso com un tocinet!
En fin, paranoies varies....

Per cert, amb el meu nen hem pensat fer una bogeria: Anar a USA a l'agost!! Jiji, seria com un viatge de noces anticipat!! No se si ho farem, però la idea ja la tenim...
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 12, 2008 5:41 pm

Carai, 1 setmaneta!! Molts ànims!!! Potser aquest enrgeixament és al principi... Tinc una amiga a la q li va passar, però després els va perdre sense problemes. No t'amoïnis per això!!!

Ei, i això del viatget està de conya! Però després hi haurà igualment viatge de noces, oiiiiii?????

Eps! Anem romiant a on quedem dijous!! Jo una vegada vaig anar a un lloc on tenen vinets q està just al davan de Sta Maria del Mar... Ara mateix és l'únic lloc q recordo... Però m'estic "estrujant" el cervell :-/
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 12, 2008 5:49 pm

Ofcourse clar que val la pena!!! Ara que jo sempre he sigut de constitució molt primeta i ara em costa més... però también es veritat que em faig gran i 27 anys doncs... no és lo mateix que als 18 suposo!! aixì q potser no té la culpa el tabac!

CROKETA jo no tinc ni idea d'on anar!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 13, 2008 9:41 am

Aaaaaaaloha!!!!
Ja torno a estar per aqui!!!!!!!
El tema de quedar OK!!!!!

Rachi lo dels convidats que vas comentar ahir no ho he vist escrit però m´ho imagino. Pregunto, teniu capacitat per tots els que volen convidar els teus sogres??????
Ofcourse demés de chupa chups veu molta aigua una amiga meva és el que va fer i no es va engreixart gens. Ara que cadascú............. però ANIMS!!!!!1 que superada la setmana això ja està fet!!!!!!
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2008 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 13, 2008 11:03 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Bueno, si la G14 también s'apunta... Hi haurà kedada, no?? Fiancée, tu com ho tens al final?? El q hem de decidir és algun lloc. El q podriem fer és quedar a prop d'on estigui la fiancée pq pugui arribar i estar més estona...

Per cert, rachi, hi ha hagut algun avance en el tema convidats? Ho has parlat amb el teu nen?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 13, 2008 11:34 am

Eo jo també m´apunto però no us aniria benne dimecres???? A mi dijous és l´unic dia que m´ho hauria d´arreglar per venir però si ens va benne a totes cap problema!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 13, 2008 11:48 am

Noietes... a mi em v be avui i dma... a G14 te el meu mobil, ja la trucare p veur si hem uedat o no, jo eque avui tinc un examena l 15:30 i dpre un euni i no ho veur...

Ostres, el teclat sha tornat boiggggggg

Bueno. G14, si quedem, em pots enviar un mis???

Us deixo el meu tlf... en una estona el borro...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 13, 2008 12:06 pm

Aleshores quan quedem, avui o demà?? Jo avui podré quedar tardet, q tenim sessió organitzadora del comiat de soltera de la meva cosina.

A veure q decidim!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 13, 2008 12:15 pm

bon diaaaaa

jo también puc avui i demà... pq m'haig d'anular el fisio un dia o l'altre és a dir que més igual!!!
a les altes quan us va millor?
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 13, 2008 12:18 pm

ok et dic alguna coseta Rachi!!!!!
Mary i Fiancée quan us va millor???? Dimecres o dijous???
Croketa si tu no pots aquest dimecres o fem el següent i si a totes us va bé demà doncs demà!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 13, 2008 12:19 pm

OK aleshores queda per dir la seva Fiancée i Ofcourse, que dieeeeeu!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 13, 2008 12:35 pm

Eoooo hola!!! Estic una mica out pq no m'enrecordava que avui operan a la meva sogra... Res, li han de posar els pits bé, pobreta li van fer una mastectomia fa uns 4 anys i li van posar pits de silicona pero no li van quedar gaire bé així que avui li treuen i li posen altres nous... així qu een principi m'aniría millor quedar demà pq avui hauré d'anar a l'hospi! Está a l'hospital de BCN no sé potser aquesta nit podria escaparme... però bueno voslatres quedeu quan i on us vagi bé i desprès m'ho dieu i tractaré d'adaptar-me!!! Pq no sé quin dia m'anirá millor així que decidiu i tranquiles que jo m'adaptaré si puc!!

Petonets!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 13, 2008 1:01 pm

Aleshores q fem?? Jo avui he kedat a les 18:00, suposo q com a molt tard acabarem cap a les 20:30... Si voleu kedar, jo em passo després! I sino demà... Com us vagi bé!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 13, 2008 1:31 pm

A mi em va millor demà!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 13, 2008 1:57 pm

Doncs quedem demà!!!!! Si a totesus va bé demà!!!!
Fiancée tu podríes dimecres vinent?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 13, 2008 3:55 pm

xl que veig millor quedar demà.... o l'altre opció seria dimercres que ve... xo jo avui ho deixaria corre.
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 13, 2008 4:42 pm

A mi dimecres que bé em va bé y demà en principi tambè, encara que depen una mica si li donen l'alta a la meva sogra o no...

Per cert auqest migdia quan he anat a l'hospital "plaka" multa cony m'han aturat els mossos *.*.* i m'han possat una multa per anar pel carril bus... i no hi anavaaaaa estaba intentant canviar-me de carril amb els intermitents posats i tot!!!!

Estic molt i molt emprenyada!!!!

::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants