NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 28, 2008 9:04 am

Gracies noies,Marjo ets un solet pero com podem kedar?
tu estas a mollerussa,jo podria gravarte les fotes en un CD i Portartel
pero com o fas?el portes algun lloc a encuadernar o tambe o fas tu?
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 9:25 am

Raki jo penso que el millor es que quedem a Lleida. Jo tinc un portatil i ja tinc descarregats dos programes per fer albums, el Hoffman i el dpbook Podem quedar i així també el fas una miqueta al teu gust pq aixo es molt personal

Jo aquesta setmana treballo de tarda pel que em va una mica malament pr la setmana vinent espero agafar vacances o sigui que m'anirà be a qualsevol hora i com a molt el cap de setmana pq aquest tinc boda i no puc. QUan t'aniria millor a tu?

Si al final no trobem cap dia em pots donar el cd en un moment i te'l monto jo.

Jo els envio montats per internet i me l'envien per correu a casa. Hoffman tarda una setmana mes o menys i dpbook segons com menys i tot
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 28, 2008 9:30 am

Jo vaig fer-ho amb Dpbook i nenes, en dos dies ho tenia a casa!!!! Súper ràpid i l'acabat m'agrada més que el del Hoffmann... que ve a ser més o menys igual, però m'agrada que tingui les tapes dures i per dins sigui de fulles de paper fotogràfic... Queden genials, la veritat!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 9:36 am

Jo penso que l'elecció depen de la quantitat de fotos que tinguis. Si tens moltes fotos molt millor dpbook pq pots posar un munt de pagines i al ser paper fotografic ocupa poc espai. En canvi si tens poques fotos es millor Hoffman pq al ser cartró sembla que has fet un album super ganso i en realitat hi ha molt poca cosa. A nosaltres ens va anar molt be per fer l'album de la despe de la meva amiga pq com que nomes era un sopar hi havia molt poques fotos i va quedar molt be :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 28, 2008 9:46 am

Això sí!!!! jajajjaja vist així tens raó... jajajajajjaa

Mar, ja has aconseguit fer anar el lazo poligonal sense problemes?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 9:51 am

Doncs ho vaig fer amb el lazo magnetico i quedava prou be. Amb el lazo poligonal no ho he probat pr estoy en ello. Primer li vull ensenyar la prova al meu home abans de matarme a fer-ho tot pr estic força animada pq he passat de no saber fer res amb photoshop a conseguir fer mig montatge. Mira t'envio per privi el que he fet i em dones la teva opinió de experta :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Raki per quan el necessites l'album?
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 28, 2008 9:57 am

Jolin tio soc mes ruc ke una pansa,he descarregat el hoffman,pero ke em fico nerviosa no tinc paciencia ..........que tonta soc,Mar cuan et vagi be m´ho dius estaria encantada ke mel montessis tu com mes t´agradi
al foto llum si el monten ells em demanen una pasta i ja no puc gastar massa mes,el necessito pel 14 el dia de la boda,pero cuan a tu et vagi be m´ho dius i kedem a un lloc et dono el cd,i la meva adreça i que l´envion directament a casa meva,fica tu la data.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 28, 2008 9:58 am

i si vols et passo les fotos per correu electronic i no cal ke ens desplaçem com o veus aixi?
RAKI32

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 10:09 am

Penso que per correu les fotos pesen molt i no ho aconseguirem

He pensat que tinc un company de feina que es de Lleida, viu a Pardinyes per allà a la rambla. SI li portes a casa o li deixes a la bustia ell m'ho pot portar demà o divendres a la feina. Si et va be a la tarda li pregunto la direcció exacta i te l'envio per privi
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 28, 2008 10:15 am

Vale okis enviam un mail saps el meu correu sino a al web de nuvis i fica.
suposo ke no sera cap mal de cap per tu tenir ke fer-me aixo?
si veus ke vas molt estressada disme-u amb confiança Marjo okis?
RAKI32

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 10:18 am

Tranquila Raquel jo t'ho faig. T'envio la direcció per correu aquesta tarda :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 10:20 am

Raquel el teu mail va en mayúscules o en minuscules? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dc. maig 28, 2008 10:23 am

Marjo Minuscules.Gracies per tot vale,tens el esmorzar pagat i tot el ke et convingui.ja o saps.Molts petons.
RAKI32

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 28, 2008 10:38 am

Mar, el Lazo poligonal és millor pq tries tu el recorregut... amb el magnético va per allà on vol ies chusca moltes vegade a mitja selecció. És molt més fàcil... i si no, t'he enviat ara un privi on t'explico una altra tècnica... no tan precisa... però encara més senzilla.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dc. maig 28, 2008 2:49 pm

hola guapes!
Ja veig que esteu fent albums i altres cosetes... que bones que sou! Jo estic cansadíssima, no puc amb l'ànima i em dóna la sensació de què no disfruto els preparatius ni la boda. Ens queda una setmana i mitja i encara ens queden bastantes coses per a fer! A vegades t'adones que t'has complicat una mica la vida... però què hi farem! ara ja és massa tard! a veure... què us puc explicar: que ja m'he fet part dels tractaments de bellesa (una passada per lo que relaxen), que encara ens queda netejar i pintar alguna cosa del pis (algunes manades d'una canalla que van venir un cap de setmana), i els últims preparatius: dedicatòries, muntar taules... i portar-ho tot al restaurant... Ole!!!
A veure si ens en sortim!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dc. maig 28, 2008 7:12 pm

Ei Urgell que ja queda poquet, anims que ja es la recta final i ja veuras com quan passi tot haurà valgut la pena complicar-se tant la vida pq us quedarà una boda inolvidable per vosaltres i pels vostres convidats

Molts anims :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. maig 28, 2008 8:49 pm

Urgell... que només queden 10 dies!!!!!

Ueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!111

Gaudeix-los!!!! i encara que us toqui anar de cul.... valdrà la pena.... !!!! M'afegeixo al que t'ha dit la Marjo.

ai nena, quins nervis!!!! quina emouxión!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. maig 29, 2008 7:14 am

Hola noies com anem. Ja queda un dia menys per arribar al cap de setmana >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres aquest dissabte tenim boda i ahir vem estar fent el regalet. Li hem fet un ram amb bitllets que ha quedat moníssim :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Ceci vaig provar lo que em vas dir de difuminar i ha quedat força be A veure si puc anar fet les altres. Gràcies per la teva ajuda, ets un solet : sol : : sol : : sol : : sol :
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. maig 29, 2008 1:05 pm

Nenes que això avui no fa gens de furor!!!!! I és dijous!!!! Que és el dia que sempre es connecta més gent, ho tinc comprovat!!!!

Mar, a veure si te'n surts i et queden ben xulos... però ésuna bona feinada...

Estic súper indignada!!!! Ningú del meu entorn té cap intenció de casar-se!!!! Jolines, jo també vull anar a bodes!!!! A veure si de la meva en surt alguna... perquè el què és de moment... ningú respira!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. maig 29, 2008 9:02 pm

Ceci, no t'indignis tant que tot arriba neujor:-) neujor:-)

Amb lo de furor m'has enrecordat el programa de tv que es deia aixi...jajaja ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants