Ai, nenes quina decepció el Costa Caribe!Ens havia semblat molt txulo a les fotos del Fira Nuvis, ens haviem fet moltes ilusions. Vam anar-hi dissabte a la tarda,una hora abans del que haviem quedat. Estava ple de gent perquè hi havia el Rally Catalunya i era el primer cap de setmana que obrien el Parc.Un munt de families amb crios, corrent amunt i avall(jo també en tindré algun dia

). Els exteriors ens van semblar macos, amb un llac-piscina rodejat de jardí. Però per cert, molt descuidat i brut el llac. Els mobles que estaven a l'exterior sense barnissar, alguna palmera tombada....Una hora més tard va aparèixer la comercial, el tracte de la qual no ens va agradar gens. Ens va ensenyar la sala, emoquetada de color blau, no preparada per banquets sinó per reunions d'empresa. Fatal!!!Després ens va ensenyar el lloc on es faria l'aperitiu, encara més fatal!! En una terrassa davant d'un restaurant amb es vidrieres totalment transparents, o sigui la gent de l'hotel ens podria veure perfectament. I ells ho venen com un lloc exclusiu!! Quina barra!Pot ser vam tenir mala sort, però jo no el recomano. Hi ha llocs més macos pel mateix preu
Ahir vam anar al Club Hotel La Figuerola, TOTALMENT RECOMANABLE!Quina diferència!!!És molt maco!!!És un hotel envoltat per un camp de golf (bueno, pitch and putt) i muntanyes, Ahir feia un dia preciòs , el verd del camp i el blau del cel eren espectaculars!!!L'hotel té molts espais: un saló de lectura, celler, spa, cafeteria....Et pots fer les fotos allà mateix.És molt tranquil. Et pots casar pel civil.
El tracte va ser molt bo, ens van ensenyar tot l'hotel. Ens va agradar bastant excepte per la sala del banquet que té columnes. El preu està molt bé 85 euros aprox. Si no us agrada per casar-vos, jo us el recomano per anar a passar un cap de setmana romàntic amb la parella.A més pels que no sabem jugar a golf, tenen un paquet de 18 euros per persona "Baptisme del golf" que inclou dos hores de monitor, el carrito, les boles i l'ús del camp de proves.Què us sembla?