mira acavo de esplicar la cronica de la despe i os posare despues les fotos........
be doncs acavan aixo marxem un altre cop amb els ulls tencats,el cami ja no va ser tan llarg,tot aixo en santi anava en un cotxe i jo al altre per k aixis ens tenien mes controlats jejejje k no fesim trampes.
ens vam portar a una casa de colonies al mig de la montanya,k guai

ens va encantar la idea,ens kedavem a dinar a sopar i a dormir k guaiiiiiiii, os imagineu lña festassa k ens vam fotre nenes ens o vam passar de coña,
doncs aixo arribem i ens posen el dinar pero clar alla no et serveixen tho pasen per una finestreta i espevilat i despues dexau net i polit jejjejejej
doncs ens van treure uns delantals i res a servir el dinar els postres,els cafes i recullir despues,jejejejjeej
acavan de diar ens vam fer fe proves,en santi juga molt a un joc onlaine,de rol i al casament venen un parell d'akets amics ,com vam venir a la despe, doncs res ens vam fer fe proves tipo com el joc,vam tenir k pujar muntanya,per buscar el reste de sobres, ens tiravem globus plens d'aigua mentres pujavem,un xou,tambe ens vam penjar a les 4 porteries k hi havia de basket com deu globus a cada una i teniem k reventarlos amb els ulls tencat,uns tenien aigua,farina i jo k se k mes vaja vam acavar ven molls i berros,hos he de dir k gracies aket joc en fet molt bones i macas amistad k esperem durin tota la vida com akell escrit k os vaig fer a vosaltres,
be segeixo k en desviu del tema jejjejejejjeje
doncs dins dakets sobres hi havian uns k no podiem obrir fins al vespre,a tot aixo tambe teniem k anant buscan cosetes apart dels sobres i vam tenir k pujar una muntanya amanillats k despues teniem k buscar les claus,jajajjajaja cada vegada k ho penso encara no se com varem poger seria k ja el vi i la ratafia feia efecte
doncs be despues de les proves k va ser un far de riure,ens vam dutxar una mica i sense parar de baillar i veure vam menjar una miketa,i mes beure i mes beure jejejjejejjejejjei ballar
despues ens van fer seure ens van tornar a tapar els ulls i ens vam fer lo k es sol fer en akets events jejejejjejeje nan llepan preservatius de gustus posats amb platans, i teniem k endevinar de kins gustus eren
despues al aver acavat ja la prova k os he de dir k per mes k llepava no savien a res jejejjejejejejejeje
vam poger reunir totes les peces del puzzle i k era nenas una foto den santi i meve a on posava el nostre enllaç k aixo ho enganxarien per tot olot i santa pau i com no per puigcerda,jejejjejej nenes kina ilusiom en va fer vaig plorar i tot jejejjejeejjeos posare la foto tambe........
i res despues doncs marxa fins les 2 de la matinada, per k desde les 7 nenes jo ja no podia mes, be ni jo ni ningu,jejejejjejejejejej,mho vaig passar bomba,aaa ens van donar uns gots el meu en forma de tita i el den santi en forma de vulva,de k si no jejejjejejejejej
i aixo es tot patatones espero no aver set gaire pessada amb la parrafadaa ara hos anire posant les fotos....