Autor: gloripage » dc. maig 07, 2008 9:25 pm
Bueno segueixo i acabo (a falta de mes fotos).
Despres ja va vindre el pastis, la veritat és que és el moment mes "paparazzi" de tot el casament, em vaig quedar alucinada. Ens van rodejar tots i vinga! A tirar fotos.
Despres ja vam passar per les taules a saludar a tothom, mentres es repartien els detalls i els puros. La veritat es que es te que fer ligerito i aixi i tot es molt de temps.
Ja ens van cridar per inagurar el ball. Ens coloquem i vinga! La veritat que penso qeu va ser bonic, finalment vam ballar una de Frank Sinatra amb U2: Under my skin. De seguida es van afegir (per petició nostra!) amics, pares i germans.
I comença la festa! Ho vam passar genial, el DJ increible, super be, la gent tambe ens ho va dir... La musica genial.
A mig ball un amic (que ja ho acostuma a fer) em va agafar, em va seure a una cadira, i a fer una mica el pallaso, fent veure que em feia un striptease... La gent que no el coneixia es pensava que m'havien contractat un boy! jajajaja
I poca cosa mes, l'ultim exit de la nit va ser la font de xocolata, una passada!
Moment especial: cançó "Vente pa Madrid!. Vaja bailoteo que ens vam donar mano a mano (jo vaig anar a madrid pel pablo...).
Ultima cançó de la nit: Amigos para siempre. Un altre bailoteo dels nuvis. Ho vam passar genial.
Despres ja vam baixar cap a Lleida amb els autocars, un caxondeo total!
A l'arribar a l'hotel, ens vam quedar una estona més a una saleta que hi havia al costat de recepció, super be. Casi a les 7 del mati no podia mes, al nuvi el vaig fer tirar cap amunt, jo sola no era capaç de treure'm tot allo!.
I fins aqui ha arribat la meva crònica. Espero pasar-vos més fotos, que se que son més entretingudes.
Per cert, un ultim consell, penseu be la roba pel dia seguent, jo no tenia res de res! Quin desatre! Sort que portava la maleta del viatge....