Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 8:42 am

Ostres Miriam.... jo m´aixeco aviat sempre... tot i estar de vacances!!!
queque
:: núvia experimentada

Entrades: 438
Membre des de: dj. gen. 25, 2007 9:41 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 8:45 am

Miriam, suposo que és normal, ja que ho prepares amb tanta il·lusió... però em penso que aquesta sensació ha de ser força normal, tothom diu que és un dia que no te n´adones i ja ha passat.
queque

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 26, 2008 8:46 am

Miriam, ja pots estar segura que aquesta espineta ens quedara a totes, i al principi ha de ser dificil de treure aquesta sensació, però mica en mica ens anirà passant :-)ok:
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 8:54 am

CLAR QUE SIIII!!!!!
Amunt els meus ánimssss!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres Queque, a mi em passa el mateix...encara que tingui festa...l'Arnau es lleva igual!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Cumetaaaa!!!!!! 2 diiiieeeeessssss!!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. juny 26, 2008 9:12 am

Bon dia boniques!!!

Oi si Ainos el noi de les mosquiteres va ser super amable!!!! pobret!
Estic bé una mica massegada pero bé.
Tema cotxe de moment anirem amb la carraca de cotxe :-)ok:

Miriam bonica es normal la depressio post-casament a mi em va venir ahir després de l'accident per que lka vdia te aquestes coses moments inmensament feliços i d'altres que ho engegaries tot a la maerda.... pero has de pensar amb els bons moments que vas viure i que vas estar bé i vas dusfrutar-ho amb tothom... això és el que compta! així que amunt aquests ànims!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

Cumeta dos dies nina!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: vinga que això ja es aqui!!! deu estar tant liada pobre....
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 9:18 am

Ja veus si deu estar liada la pobre.... quina ilusió!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Chiky nina, si avui estas masegada espera a demà...els cops solen sortir unes 48 hores desprès.... :--(

Ahir vaig anar a revelar les càmares de les taules, bé, de fet només les 5 que jo tinc... i he de dir que han sortit fotos molt xules!!! També que no valen res ( perquè la penya passava del flaix ) però molt bé...i mira, les 5 càmares 45€...

També vaig semi-dur el vestit de núvia a rentar....dic semi, perquè me'l vaig tornar a endur...ties, aquí a Figueres demanen 65€!!! Crec que és caríssim, així que el duré a Girona i llestos!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 9:29 am

Ainos molt maques aquestes invitacions!!! super originals. Heu començat a repartir?? Jo calculo que d´aquí a una setmana, em quedaren unes tres invitacions per donar.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 9:30 am

QUe bé Queque!!! Així ja ho tens casi enllestit!!!!!

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 9:30 am

nenes estic pensant que aquesta setmana acabem la tongada de Juny i podríem fer cap a juliol alguna quedada, no??
queque

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 9:32 am

L´altre dia vam fer un sopar per dir la noticia del padrí. Es va quedar de pedra però li va fer molta il·lusió!!!! ja tenim padríiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. juny 26, 2008 9:33 am

Ainos ara he vist les fotos de les invis!!!!! nena quina cucada!!!! m'encanten! =0-0-) son molt originals i diferents! :-)ok:

Per mi Ok fer quedada al juliol el tinc una mica ple de coses pero ho intentarem!!!! :-)ok:

Miriam a mi rentar el vestit em costa 50 i pico llargs
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 26, 2008 9:39 am

Queque si que ho tens avançat lo de les invis :-)ok: Nosaltres en varem repartir poquetes aquest cap de setmana passat, unes 10 :-( , només ens en falten unes 75 :-)) I felicitats pel padri :-)
I si que hauriem de fer alguna quedada al juliol, no??
Jo vaig demanar quan costava rentar un vestit de nuvia a la "5 à sec" que hi ha a l'Espai Girones i em varen dir 45 €.
M'alegro que us agradin les invis!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
ainos28

EntradaAutor: Agbe » dj. juny 26, 2008 9:58 am

Bon diaaaaaaa!!

Com va el dijous?? molt calorós!!

Entro un moment a saludar-vos....

Ainos, molt originals les invitacions!! són molt xules, segur que a la gent els hi agradaran molt!

Chiky, guapa, me n'alegro que estiguis bé i que no t'hagi passat res! :-()-) Si necessites alguna cosa, ja saps, compta amb mi per lo que faci falta.

Miriam, moltes gràcies pel consell de Mas Pau. El divendres 4, tenim el tast. i li pensava fer el comentari dels centres en Toni, perquè no ho trobo just lo de les flors. Per cert, l'Artur és el cuiner??
Antoniaaa, amunt aquests ànims! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Això que t'està passant segur que ens passarà a totes en el seu moment, ja que tant de temps preparant el casament i desprès tot passa tant ràpid.

Queque, com van les vacances?? avançant coses del casament, no??

Cumeta, només 2 dies pel gran diaaaaaa!!!
Agbe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1188
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 9:58 am

Nenes a veure si m´expliqueu a quina és el casament de la Cumeta i com ho fareu.
queque

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 10:04 am

Jo m'esperava uns 50 € però trobo que 65 i pico són masses...miraré a un parell de llocs i sinó el baixaré a Girona que és més económic!!

Si que podriem fer quedada, per mi geniallllll!!!!!! I així us porto les fotos de les càmares perqué veieu els convidats! :-)ok:

Agbe, l'Artur és com el segon metre...és de Lladó i el veig casi cada dia! El dia del meu casament pobret es va posar malalt, i per aixó l'altre dia mi vaig passar xerrant una bona estona! Li vaig explicar lo de les flors i em va dir que no hi havia dret, que no podien fer aixó perquè Mas Pau pagava el que fos ( bé, sense passar-se...) Així que ja saps!!!!

Queque, doncs la Cumeta si no vaig mal encaminada es casa a les 6 a no sé on d'Empuries...jajajja!!! Estic pitjor que tú!!! Ara en serio, és a prop de Sant Pere Pescador peró el nom no m'en recordo.... Jo aniré a l'esglèsia, perquè encara que em quedi molt més a prop Mas Pau, allà ja és per la seva famili! Vindràs????

Qui anirà al casament de la Cumetttaaaa??????Organització!!! :mu::

Imatge
((!*Miriam!*))

EntradaAutor: ainos28 » dj. juny 26, 2008 10:08 am

Jo no puc venir, tinc un casament, sniffff.....
Es casa a Sant Marti d'Empuries, em sembla :-/ :-/
Imatge
ainos28

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 10:10 am

Miriam es que encara estic pendent de saber quin dia baixo a Barcelona em queden dues visites, no sé si serà dissabte o diumenge, si al final baixem diumenge, aniré a casament. Ostres es que encara no he pogut anar a cap dels casaments i tinc moltes ganetes!!!

Chiky si vinc al casament de la Cumeta podríem anar juntes, jo no tinc problemes per portar el cotxe.
queque

EntradaAutor: queque » dj. juny 26, 2008 10:14 am

A veure si tinc un moment i us passo fotos de tot en general ( detalls, ram de xupaxups, regal al padrí, ...
queque

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. juny 26, 2008 10:16 am

Agbe merci nina! :-()-)

Si nines la Cumeta segons tinc entés es casa a les 6 de la tarda a Sant Martí d'Empuries.

Queque merci per l'oferiment pero jo estaré a platja d'aro ja que ens van regalar un cap de setmana a un suite d'un hotel amb un sopar romàntic i tota la pesca... així que no sé com ho faré per que l'Ibiza no sé si aguantarà fins allà de fet no sabem ni si arribarem a Platja d'Aro!!!! el pla inicial es que en Raül vingués amb mi i que ell es quedes al cotxe pero amb l'Ibiza em dirà que ni hablar del peluqin sense aire acondicionat ni res.... així que n'hem de parlar!

Jo seré dubte fins a l'ultim moment!
Chiky-nit

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. juny 26, 2008 10:22 am

Aixó Queque, posen's fotos de tot!!!!!

Exacte, Sant Martí d'Empuries...ostres és que no m'enrecordava del nom... :o-o:

Si algú vol venir amb mi cap problema! Les que toquen a prop meu... Mont, Dem, Agbe...així que vosaltres mateixes!!! :-))

Imatge
((!*Miriam!*))

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants