buebuebueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Labanda!!! per mi, jo em fugo de la feina i me vengo!!! kina envejeta!!!!
Eiei!!! Explica'm lo del poster del padrí, sispliiiii!!!!
I dona-li molts records a la Hansen! Que fa dies que no la llegeixo!!!

Autor: ru » dt. març 11, 2008 5:21 pm
buebuebueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Autor: ru » dt. març 11, 2008 5:25 pm
el tema és, com diu la numa, tenir un parell ... i poca vergonya!!! 
Autor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 5:29 pm

Autor: MOT » dt. març 11, 2008 5:36 pm
NUMA ha escrit:JO SINCERAMENT............................ O TENS MOLTA MOLTA GRACIA....
O TIRA A LO DE SEMPRE PER EVITAR FER EL RIDICUL!!!!!
AMB EL PERDÓ DE TOTS I TOTES!!!!!!! UNA COSA ES BALLAR ALGUNA COSA LENTA I L´ALTRE FER UNA COREOGRAFIA!!!!! QUE S´HAN DE TENIR MOLT BEN POSATS!!!!![]()
Autor: MOT » dt. març 11, 2008 5:43 pm
ANEROLA ha escrit:Ru ja saps que els homes són diferents de nosaltres, els hi costa més treure les coses però les acaben treient, ja veuràs com sí. Me n'alegro que hagi anat bé lo de l'alcalde i que ja tingueu padrí.
Per cert alguna m'explica que és això del poster del padrí?? no m'entero de res.
Així que l'Olga ehh!! i és el Yedra!! bueno es diferencien en el color de la roba. Menos mal que tenim a la Yolancrisera Labanda que se sap tots els modelets. Pues Ru perque et facis una idea la meva faldilla serà com aquesta, o s'intentarà que sigui com aquesta, però en el color del Olga.
Autor: ru » dt. març 11, 2008 5:44 pm

Autor: MOT » dt. març 11, 2008 5:58 pm
Autor: ru » dt. març 11, 2008 6:05 pm
aixxxx!!!! kuantes manies!!!

Autor: ru » dt. març 11, 2008 6:08 pm

Autor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 6:48 pm

Autor: Deshix » dt. març 11, 2008 7:05 pm
hola noies!!!!!!! avui he reaccionat una mica tard pero ja estic aqui, jjejejejejejej
Autor: ru » dt. març 11, 2008 7:34 pm

Autor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 7:35 pm

Autor: Judy » dt. març 11, 2008 8:56 pm
ANEROLA ha escrit:Judy el vostre menú està realment molt bé de preu..97€ amb la barra lliure!! Super bé!! per cert també us caseu a l'esglesia de Rubió? no se si ja t'ho havia preguntat això... Per cert has de saber que a aquest forum es superimportant tema fotos. Tu pots donar mil explicacions però la foto la volem igualment, jaja.
Jajaja Mot un petit grec!!
Ei Annakaes a les Caves Bohigues!! Nosaltres vam anar a veure'l, ens agradava molt. Però clar vam veure ca n'alzina i...res era més maco. Ja ens explicaràs que tal. Quina passada d'estrés de feina que portes a sobre no? Però tindràs uns dies per descansar a Setmana Santa no? Jo estic contenta perque tinc tota la setmana![]()
així podré fer cosetes: anar a la pelu, treure'ns el passaport, comprar detallets....i descansar!!!
Autor: Judy » dt. març 11, 2008 9:17 pm
Autor: Hansen » dt. març 11, 2008 9:18 pm
çru ha escrit:: muaahhhh : buebuebueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Labanda!!! per mi, jo em fugo de la feina i me vengo!!! kina envejeta!!!!
Eiei!!! Explica'm lo del poster del padrí, sispliiiii!!!!![]()
I dona-li molts records a la Hansen! Que fa dies que no la llegeixo!!!
Autor: Judy » dt. març 11, 2008 9:21 pm
Autor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 10:09 pm