CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 5:21 pm

: muaahhhh : buebuebueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Labanda!!! per mi, jo em fugo de la feina i me vengo!!! kina envejeta!!!!

Eiei!!! Explica'm lo del poster del padrí, sispliiiii!!!! :-))

I dona-li molts records a la Hansen! Que fa dies que no la llegeixo!!! :-))
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 5:25 pm

Ostres Labanda!!! pos jo convençuda de que era l'Olga!!! Pos és maquissim!!! =0-0-)

Jo com que sóc patatapatata, no crec que fagi res de coreografies, però si ho fessim, seria en plan conya!!! :-)ok: , home! la gent ja sap que no som ballarins professionals!!! jejeje!!! aquella parella que ho van fer, el problema és que van començar a ballar sense que casi ningú se n'adonés, la sala era una mica rareta!!! Però els hi va quedar bé!! :-)) el tema és, com diu la numa, tenir un parell ... i poca vergonya!!! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 5:29 pm

Ru ja saps que els homes són diferents de nosaltres, els hi costa més treure les coses però les acaben treient, ja veuràs com sí. Me n'alegro que hagi anat bé lo de l'alcalde i que ja tingueu padrí.
Per cert alguna m'explica que és això del poster del padrí?? no m'entero de res.
Així que l'Olga ehh!! i és el Yedra!! bueno es diferencien en el color de la roba. Menos mal que tenim a la Yolancrisera Labanda que se sap tots els modelets. Pues Ru perque et facis una idea la meva faldilla serà com aquesta, o s'intentarà que sigui com aquesta, però en el color del Olga.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 5:36 pm

NUMA ha escrit:JO SINCERAMENT............................ O TENS MOLTA MOLTA GRACIA....

O TIRA A LO DE SEMPRE PER EVITAR FER EL RIDICUL!!!!!

AMB EL PERDÓ DE TOTS I TOTES!!!!!!! UNA COSA ES BALLAR ALGUNA COSA LENTA I L´ALTRE FER UNA COREOGRAFIA!!!!! QUE S´HAN DE TENIR MOLT BEN POSATS!!!! neujor:-) neujor:-)

Ja ja ja!!! i tant, noia, però ho proposaré al Paco, a veure què hi diu, suposo que llavors, ja me'n puc anar oblidant, perquè ell, vol escórrer el bulto tan ràpid com sigui possible, però sí que és cert que a mi m'agradaria fer alguna cosa diferent... a veure... ja us explicaré...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 5:43 pm

ANEROLA ha escrit:Ru ja saps que els homes són diferents de nosaltres, els hi costa més treure les coses però les acaben treient, ja veuràs com sí. Me n'alegro que hagi anat bé lo de l'alcalde i que ja tingueu padrí.
Per cert alguna m'explica que és això del poster del padrí?? no m'entero de res.
Així que l'Olga ehh!! i és el Yedra!! bueno es diferencien en el color de la roba. Menos mal que tenim a la Yolancrisera Labanda que se sap tots els modelets. Pues Ru perque et facis una idea la meva faldilla serà com aquesta, o s'intentarà que sigui com aquesta, però en el color del Olga.

Això del padrí és un poster que algú va fer amb una imatge de Il Padrino amb la cara del seu padrí de bodes, i quedava curiós com a regalet especial pel padrí.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 5:44 pm

Jejeje!!! Anerola!!1 Una que no sap ni que veu!!! :o-o:

Però si la faldilla és com aquesta, doncs segeixo opinant que és moooolt maca!!!
Saps que no t'imagino vestida de núvia??!!! :-/ Aix!!! Kines ganes de que tinguis ja el vestidet fet!!!! :-))

Tema poster: és un poster de la caràtula de la pelicula el padrino, però fent un muntatge, li poses la cara del teu padrí!!! Vaig a veure si ho trobo, que alguna ho va penjar per aquí al post!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 5:55 pm

Pos no ho trobo... :-/ a veure si no era en aquest post!!! :hmm::
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 5:58 pm

que no fos al del 2007, Ru...

O potser en algun altre post, de detallets o algo així, el cas és que a mi también em sona, però no sé on deu estar.

Bé, xatones, me les piro cap al metge del règim, a veure si m'hi poso en sèrio... Fins després!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 6:05 pm

metge de règim??? tu li fots al vodka no??? :-)) aixxxx!!!! kuantes manies!!!

No fa gaire que el vaig veure, crec que va ser ahir o abans d'ahir... osti tu!!! Kin cap el meu!!! :hmm::
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 6:08 pm

trobat!!! No és el que vaig veure per aquí, però la idea és aquesta!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 6:48 pm

Pues no em sona de res això del poster aquest. I que fas amb el poster? li dones al padrí i ja està?? perdoneu que sigui tan lerda.
Per cert Mot com portes el teu vestit, quines notícies tens? Has tornat a quedar amb el dissenyador?
La meva mare ja té part de la roba del meu vestit a casa, queda només pendent de que arribi el tul de la faldilla i ja es pot posar a cosir com una boja. :-///: :-///:
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: Deshix » dt. març 11, 2008 7:05 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* hola noies!!!!!!! avui he reaccionat una mica tard pero ja estic aqui, jjejejejejejej
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 7:34 pm

Si, anerola, la idea és donar-li al padrí... que et/us sembla cutre??? Aiaiai!!! que no la vull cagar!!! OPINIOOOOOOONSSSS!!!!! :-/
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 7:35 pm

Però que li dones un poster enrotllat?? o en petit? Que te he dicho que soy lerda y no me entero...jajaja.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: Deshix » dt. març 11, 2008 8:42 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* a mi em sembla molt divertit.......
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: Judy » dt. març 11, 2008 8:56 pm

ANEROLA ha escrit:Judy el vostre menú està realment molt bé de preu..97€ amb la barra lliure!! Super bé!! per cert també us caseu a l'esglesia de Rubió? no se si ja t'ho havia preguntat això... Per cert has de saber que a aquest forum es superimportant tema fotos. Tu pots donar mil explicacions però la foto la volem igualment, jaja.
Jajaja Mot un petit grec!!
Ei Annakaes a les Caves Bohigues!! Nosaltres vam anar a veure'l, ens agradava molt. Però clar vam veure ca n'alzina i...res era més maco. Ja ens explicaràs que tal. Quina passada d'estrés de feina que portes a sobre no? Però tindràs uns dies per descansar a Setmana Santa no? Jo estic contenta perque tinc tota la setmana *.-o-o.* *.-o-o.* així podré fer cosetes: anar a la pelu, treure'ns el passaport, comprar detallets....i descansar!!!

Hola guapes! El nostre menú ens surt a 113 euros/persona amb iva i barra lliure, hem contractat dues hores, però ens va dir l'Ariana que el mateix dia de la boda ho podiem allargar més i vam pensar que de moment ens esperariem, però suposo que una altra hora segur que caurà.
Imatge
Judy
:: núvia rookie

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

EntradaAutor: Judy » dt. març 11, 2008 9:17 pm

LABANDA: Lo de agosteres em sona molt carinyós, ja ho saps pel que vulguis t'informarem després del gran dia. Ets mestra, no? jo també i demà també vaig d'excursió.T'entenc perfectament, quan tornes d'una sortida no tens ganes de res! petonets.
RU: Si noia, amb el meu germà un mes de diferència les nostres bodes, es veu que ells es volien casar al maig, però no havien dit res a ningú i nosaltres va i anunciem que ens casem a l'agost. Llavors ells ho van canviar pel setembre, i una cosina al juliol. La meva família està de tanta boda......jejejej, que hi farem! >.-<: >.-<:
ANEROLA: Jo no em caso a l'esglèsia de Rubió, però m'han dit que es molt maca! jo ho faig al meu poble a Rubinat, és a uns 20 min de ca n'alzina.
Imatge
Judy

EntradaAutor: Hansen » dt. març 11, 2008 9:18 pm

ru ha escrit:: muaahhhh : buebuebueeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Labanda!!! per mi, jo em fugo de la feina i me vengo!!! kina envejeta!!!!

Eiei!!! Explica'm lo del poster del padrí, sispliiiii!!!! :-))

I dona-li molts records a la Hansen! Que fa dies que no la llegeixo!!! :-))
ç

Ey Ru! Així que m'has donat plantón?! Jo que pensava veure't també...
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Judy » dt. març 11, 2008 9:21 pm

Per cert, em sembla molt original lo del poster del padrí!!!!!!!!
Nosaltres encara no hem pensat lo del vals, suposo que posarem una cançó que ens agradi molt als dos, no em podria imaginar de cap manera al Pablo fent una coreografia *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
No patiu que posaré fotos de tot el que pugui, es que soc una mica lenta per aquestes coses...fins aviat!
Imatge
Judy

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 10:09 pm

Judy el preu del teu menú és el del meus somnis...113€ amb barra lliure e IVA, que guay noia!! A nosaltres el primer preu que ens van donar era 113€ però sense la barra lliure ni l'IVA.
I quin vestit t'has comprat?? On aneu de viatge?? :-)
26/07/2008
ANEROLA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants