CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 4:22 pm

Bona tarda noies!!!

Ru, això que dius dels de Hong Kong sí que és una miqueta acollonidor... quan els vas encarregar? Ja els has pagat? Amb quant temps d'antelació s'han de demanar?

D'altra banda, la mostra dels vanos encara no m'han arribat!! jooooo!!! jo els vull veure ja! a veure si aquesta tarda... no ho crec, però per esperar...

Em sembla que Eurovisió ja ha passat a millor vida, amb el chiquilicuatre aquest!!! ja veureu ara tots seran en plan de conya...

Altres temes: cançons pels vals, quina? fareu alguna cosa especial? he llegit en algun lloc que hi ha qui vol fer una coreografia del vall de dirty dancing i trobo que quedaria super bé, però clar, amb lo vergonyosos que som... potser alguna cosa de grease,... volem fer alguna cosa diferent, per animar a la gent i sorprendre'ls.

Ah! ostres, cada vegada que penso en algú per donar-li la parella de nuvis, va i es trenca la parelleta. No em queda cap cosí que no estigui casat amb parella!!! Ja en són 4! tots solters! quina llàstima! Les altres parelles estan casades, 3 més i una que sobreviu vivint de manera conjunta i acabant-se de fer la casa (com nosaltres), però aquests no es casen ni de conya... quin pal!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 4:29 pm

Hola noietes,
Capdemar nosaltres vam anar al segon tast nosaltres dos solets. Vam pensar lo mateix, que tanta gent per decidir-nos de vegades és pitjor, perque hi ha més opinions...
Tema fotògraf Gonna, nosaltres tenim un que lo que ens va oferir va ser o bé donar una targeta seva amb un codi a tots els convidats i que poguèssin ells mateixos veure les fotos per la web del fotograf i demanar-li les fotos que els hi interesaven o, la segona opció, oferir a cada convidat el dia de la boda tres fotos, una nostra, una dels convidats sols o una de nosaltres amb ells. Bueno no sé si m'he explicat gaire bé.
Ru jo tema Eurovision també m'agrada el chikichiki. Jo crec que com tots els anys es riuen de nosaltres pues aquest any ens riurem nosaltres de tota Europa, jaja.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 4:33 pm

Mot això del vals que dius. Nosaltres posarem una cançó que ens agrada molt, però també havíem pensat en tallar la música i posar una moguda amb algun tipus de coreografia però en plan conya, res de Dirty Dancing. A mi m'encantaria però el Jordi no el veig de Patrick Swayze, jaja.
Pues Mot a mi em passa tot lo contrari amb lo dels ninos tinc massa parelles per donar-li els ninos i no sé a qui fer-li. Però lo del ram ja ho tenim clar, menos mal, una cosa menys. I a més falta buscar la música per cada moment...uff que m'estresso.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 4:35 pm

ANEROLA ha escrit:Mot això del vals que dius. Nosaltres posarem una cançó que ens agrada molt, però també havíem pensat en tallar la música i posar una moguda amb algun tipus de coreografia però en plan conya, res de Dirty Dancing. A mi m'encantaria però el Jordi no el veig de Patrick Swayze, jaja.
Pues Mot a mi em passa tot lo contrari amb lo dels ninos tinc massa parelles per donar-li els ninos i no sé a qui fer-li. Però lo del ram ja ho tenim clar, menos mal, una cosa menys. I a més falta buscar la música per cada moment...uff que m'estresso.

Ni que ho diguis, un estrés això de les músiques, sí, noia, sí.

I quina música heu triat pel gran moment?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 4:35 pm

Ostres Anna!!! Que guay lo d'aquesta nit!!! ja ens explicaràs tot!!! :-)ok:

Joer anna, només de llegir tot el trote que portes em ve cansament!!! :o-o:

Ai! el petit grec... a veure si tornaré amb un de gran!!! jurjur!!! :-)) :o-o:

Anerola ja teniu decidit el menú??? I preus??? coticoti!!!

Maribeth!!! gràcies pels concells, (bé gràcies a totes!!!) si al final és el que s'ha de fer, a pendre pel cuuuuuuuu..... eso!!! ::-)
Per cert nena!!! M'encanta el teu ticker (comptador), la parelleta aquesta són molt graciosos!!! El meu és cursi... com jo!!!! :-)) jijiji!!!

Anerola, Mot i Labanda!!! sou de lo pitjoret!!! Pobres agosteres!!! a veure si s'escaparan amb tanta pressió fotil!!! aiaiai... si és que no us puc deixar soles... :o-o: , per cert agosteres... FOTOS JAAAAAAAAAAAAAA!!!! :-))
jajajjajaja!!!! :-))

Gonna: gràcies pels ànims!!! I tens tota la raó, com totes, i com ja he dit abans a pendre pel...!!! :-)ok:
Ostres Gonna! això que comentes del fotògraf de la teva amiga, jo no m'hi he trobat mai, i que vols que et digui, paguem el que paguem pk ho fassin al moment!!! Si no, no cal que ho fagin els fotografs del casament!!! Ho fas a qualsevol botiga de fotografia, copies i les envies, i et surt moooooolt més a compte!!! No sé, és el que penso jo... :o-o:
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 11, 2008 4:41 pm

Mot serà una cançó d'U2.
Ru estàs boja...amb un grec gran hi tornaràs...jajaja.
Pues el tema menús, vaig trucar ahir a ca n'alzina però ningú m'agafava el telefon. I li vaig enviar un mail a l'Ariana per dir-li que ens fes el pressupost amb el canvi del segon. I suposo que ella ja no l'haurà vist. Per tant, espero la resposta de la Marta o del Bernat.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 4:45 pm

ANEROLA ha escrit:Mot serà una cançó d'U2.
Ru estàs boja...amb un grec gran hi tornaràs...jajaja.
Pues el tema menús, vaig trucar ahir a ca n'alzina però ningú m'agafava el telefon. I li vaig enviar un mail a l'Ariana per dir-li que ens fes el pressupost amb el canvi del segon. I suposo que ella ja no l'haurà vist. Per tant, espero la resposta de la Marta o del Bernat.

A veure, a veure... en Bernat crec jo que prefereix trucar enlloc d'escriure missatges. I la veritat és que la Marta és molt maca, però trigava força en respondre'ls... així que... noia, paciència...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 4:45 pm

Vale, i per acabar (vaya rotllet el d'avui, eh!!!)

Aquest matí ja hem anat a l'ajuntament de Rubió. Nenes! quina gent tan maca i l'alcalde és molt simpàtic!!! :-)ok:
Ens ha explicat una mica el que fa ell, el que llegeix, tot això, i llavors, nosaltres si volem li afegim el que ens sembli: músiques, poemes,... tenim via lliure!!! :-)ok:

Tema padrí: solucionat!!! Serà el cunyat de manel (el marit d'una de les seves germanes), li va dir que si de seguida, i la veritat, a mi em cau moooolt millor que el seu germà!!! ara, evidentment, el manel, està tocat, diu que no en vol parlar, i ma germana m'ha dit que no el pressioni, que quan ho necessiti ja ho treurà... com ho veieu??? I això si! Sembla que amb tot això la meva familia s'ha despertat!!! aquest matí ma mare ens ha trucat per parlar amb ell, i que pel que volguessim ella estava allà,... jo flipava!!!! :-/ :o-o: En fí!!! és lu que hay!!! :-))

Oi que alguna de vosaltres va fer com un pòster pel padrí, amb la caratula de la peli??? És que hem pensat de fer-li a ell. Si ens deixeu copiar la idea, es clar!!! :-)ok:

Bueno, no us queixareu de la xarradeta eh!!!??? :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 4:49 pm

ru ha escrit:Vale, i per acabar (vaya rotllet el d'avui, eh!!!)

Aquest matí ja hem anat a l'ajuntament de Rubió. Nenes! quina gent tan maca i l'alcalde és molt simpàtic!!! :-)ok:
Ens ha explicat una mica el que fa ell, el que llegeix, tot això, i llavors, nosaltres si volem li afegim el que ens sembli: músiques, poemes,... tenim via lliure!!! :-)ok:

Tema padrí: solucionat!!! Serà el cunyat de manel (el marit d'una de les seves germanes), li va dir que si de seguida, i la veritat, a mi em cau moooolt millor que el seu germà!!! ara, evidentment, el manel, està tocat, diu que no en vol parlar, i ma germana m'ha dit que no el pressioni, que quan ho necessiti ja ho treurà... com ho veieu??? I això si! Sembla que amb tot això la meva familia s'ha despertat!!! aquest matí ma mare ens ha trucat per parlar amb ell, i que pel que volguessim ella estava allà,... jo flipava!!!! :-/ :o-o: En fí!!! és lu que hay!!! :-))

Oi que alguna de vosaltres va fer com un pòster pel padrí, amb la caratula de la peli??? És que hem pensat de fer-li a ell. Si ens deixeu copiar la idea, es clar!!! :-)ok:

Bueno, no us queixareu de la xarradeta eh!!!??? :-))

Mooola, quin ritme avui, tu!!! :-///: :-///:

Nena, amb la família mai se sap! però no sé perquè el que acostuma a passar és això que quan s'adonen que la boda està al caure, llavors tot són bones cares i no recorden els entrebancs que abans hi havien posat... més val així, no?!

Al Manel, doncs això, que quan necessiti parlar-ne, no dubtis que ho farà i amb tu! així que, com et diu ta mare, no el pressionis i pa alante!

A mi también em sona això del padrí!!!

(Ei que m'estic contenint, eh? que procuro fer mails curts, perquè sinó tindrieu tota la raó de voler-me mal!, només sé que les que entrin aquest vespre i vegin tot el que hem escrit es posaran les mans al cap!) jeje
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 4:50 pm

Ah! tema alcaldia, m'alegro que us hagi agradat tant!!! que bé, els propers, nosaltres!!! iuju!!! quina gràcia que ho facin tot tan... al vostre gust! perfecte!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 4:55 pm

Jurjur!!! més coses!!!

Mot, amb lo dels ninus, et tarden com un mes, pel que em va explicar aquella noia. i si, estan pagats... això és el que fa por!!! :o-o:

Tema vals o similar, nosaltres ballarem una cançó de mago de oz (grup mig heavy que li encanta al manel) que es diu la rosa de los vientos (crec! :o-o: ), miraré de passar-vos la lletra, a mi m'encanta!!!
La última boda que vam anar van fer un ball de grease, però estava molt mal muntat, la meitat de la gent ni s'en va adonar que ho feien!!! :--(

Si que ens mataran si... sobretot a mi!!! vaya tres missatgets que he deixat!!! :o-o: nenis!!! perdóooo!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 4:56 pm

Ah! Anerola l'altre dia vaig veure l'Olga en directe, està a l'aparador de la meva botiga del vestit, nena! que maco!!! ole ole y ole!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 4:58 pm

ru ha escrit:Jurjur!!! més coses!!!

Mot, amb lo dels ninus, et tarden com un mes, pel que em va explicar aquella noia. i si, estan pagats... això és el que fa por!!! :o-o:

Tema vals o similar, nosaltres ballarem una cançó de mago de oz (grup mig heavy que li encanta al manel) que es diu la rosa de los vientos (crec! :o-o: ), miraré de passar-vos la lletra, a mi m'encanta!!!
La última boda que vam anar van fer un ball de grease, però estava molt mal muntat, la meitat de la gent ni s'en va adonar que ho feien!!! :--(

Si que ens mataran si... sobretot a mi!!! vaya tres missatgets que he deixat!!! :o-o: nenis!!! perdóooo!!! :-))

Ara mateix em poso al youtube a escoltar la cançó.
Tens raó pel que fa al muntatge de grease, ha d'estar molt ben fet perquè quedi bé.
També tens raó, ens mataran!!! je je je, però ja va bé, que sinó, no xerrem mai!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 5:01 pm

Ru, l'estic sentint ara, i no està gens malament, és molt vocal, però molt maca, té un aire com medieval, no sé com dir-t'ho... està molt bé. La lletra preciosa! =0-0-)
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 5:04 pm

A mi és el que m'agrada més., la lletra... m'emociona i tot!!! bueeee!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 11, 2008 5:09 pm

això això.... que es un boicot??? quan no tinc ordinador vinga a donar-li a les tecles!!!!jejejejejejeejejejejejeje

estic a l'escola ara i ja marxaré perquè he quedat amb la HANSEN, sabeu? em fa gràcia coneixer-la!!!!! i com que la Ru ens ha donat plantón!!

Aps, NO ES L'OLGA EL DE L'APARADOR DEL MIS MAG: es el YEDRA!!!!jejejejejee, vaig passar i em vaig enamorar.....

*.-o-o.*

bé, sobre les cançons i els balls, és molt xula les idees que teniu, però HEU DE COMENÇAR JA A ASSAJAR.... que sinó, es el que passa, que per que quedi malament...

el POSTER DEL PADRINo, jo tinc la mostra, ho faré segur... és un detall fàcil i queda molt graciós.

RU_ que bé que ja tingueu padríiii i que ho faci de gust!!!!!!!

bé, a la resta, no escrigueu gaire fins demà....aps! i demà marxo d'excursió, així que no sé si quan torni a la tarda...tindré forces per conectar-me.... només voldré marxar a casa!!! rogueu per mi que tot vagi bé!!!

petons!! =0-0-)
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 5:13 pm

MOT ha escrit:Bona tarda noies!!!

Ru, això que dius dels de Hong Kong sí que és una miqueta acollonidor... quan els vas encarregar? Ja els has pagat? Amb quant temps d'antelació s'han de demanar?

D'altra banda, la mostra dels vanos encara no m'han arribat!! jooooo!!! jo els vull veure ja! a veure si aquesta tarda... no ho crec, però per esperar...

Em sembla que Eurovisió ja ha passat a millor vida, amb el chiquilicuatre aquest!!! ja veureu ara tots seran en plan de conya...

Altres temes: cançons pels vals, quina? fareu alguna cosa especial? he llegit en algun lloc que hi ha qui vol fer una coreografia del vall de dirty dancing i trobo que quedaria super bé, però clar, amb lo vergonyosos que som... potser alguna cosa de grease,... volem fer alguna cosa diferent, per animar a la gent i sorprendre'ls.

Ah! ostres, cada vegada que penso en algú per donar-li la parella de nuvis, va i es trenca la parelleta. No em queda cap cosí que no estigui casat amb parella!!! Ja en són 4! tots solters! quina llàstima! Les altres parelles estan casades, 3 més i una que sobreviu vivint de manera conjunta i acabant-se de fer la casa (com nosaltres), però aquests no es casen ni de conya... quin pal!

MOT.......... SI FAS UNA COREOGRAFIA DE GREASE...............

JO VINC A VEURE´T!!!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: JB » dt. març 11, 2008 5:15 pm

ostres si que te rao la LABANDA teclas y mas teclas volando por el cable, jajajaja.

Nosltres posarem la canço de TIEMPO de VALS de chayanne pero dura 4min asi que a recortarla. y corriendo musica de bailar y yo a escurrir el bulto.jejejje

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 5:15 pm

JO SINCERAMENT............................ O TENS MOLTA MOLTA GRACIA....

O TIRA A LO DE SEMPRE PER EVITAR FER EL RIDICUL!!!!!

AMB EL PERDÓ DE TOTS I TOTES!!!!!!! UNA COSA ES BALLAR ALGUNA COSA LENTA I L´ALTRE FER UNA COREOGRAFIA!!!!! QUE S´HAN DE TENIR MOLT BEN POSATS!!!! neujor:-) neujor:-)
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 5:17 pm

J&B ha escrit:ostres si que te rao la LABANDA teclas y mas teclas volando por el cable, jajajaja.

Nosltres posarem la canço de TIEMPO de VALS de chayanne pero dura 4min asi que a recortarla. y corriendo musica de bailar y yo a escurrir el bulto.jejejje

EL NOSTRE VALS ( EREN 4 VALSOS DIFERENTS ELS MÉS CONEGUTS.... ROLLO REMIX ) VA SER DE 6MIN I 30 SEGONS..... I VA SER :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

DE FET ELS NUVIS NOMÉS VAM BALLAR 40 SEGONS.... ENSEGUIDA VAM CAMBIAR DE PARELLA
Imatge
NUMA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants