AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 2:38 pm

Chiqui_13 ha escrit:Como te lo curras nati jajajajaja!!! k way!!

Pues ok kedem aixi, de totes maneres, /x preguntar he...) Illes, Bora-bora, maldivas, polinesia fransessa... massa car oi?

Be, doncs em dius que tal, però si ens gastem 4.000 euros, jo crec q haura de ser amb regalets i tota l'historia inclossa, jejeje!!

asias flor!!!!!!!
muaaa!

jo de tu descartaria tots els ultims que m'has dit..... :-(

estem parlant de destins elitistes en la gran part.... sempre es pot trobar algo més eco pero seria lo més cutre del lloc i casi segura que més car, per exemple maldives has de comptar uns 400e la nit mínim més vol i es només allotjament i esmorzar!!!!

per cert, que tal porteu els idiomes?
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 2:56 pm

UAAAAAAAAAAAU, MALDIVES --> DESCARTAT, ji,ji,ji,ji.... :-)ok:

Bueno...idiomes, bé, jo estic estudiant angles, vaig pel 4rt nivell.... la veritat es q si fos un lloc on la parl-la fos anglès, m'aniria de conya, pq així a l'hora de viatgar i veure mon, también practicaria força!!
Chiqui_13
:: núvia experta

Entrades: 851
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 3:01 pm

ho pregunatva pk jo el parlo força bé pero enric ni papa i ell li rallava molt anar a un lloc on es parles anglès i no empanar-se de res!!!!

i Jamaica? es tot inclos, per presupost crec que entrariem, no es el tipic destí, molta natura, anglès....
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 3:07 pm

jamaica he.... uuui guay guay, em mola!! i ha cossetes x veure no?
pq una consulteta mes, jeje... oiq d vegades valla pena agafa (si vas 1 setmana) 2 o 3 dies mes, per descansar...o el q calgui...es es poquet 7 dies no?

tu ves-me donan destins, q jo em deixo aconsellar x la profesional jejeje, jo vaig apuntat i quan arribi a casa li comento tots els llocs al meu futur maridet i et vaig comentat q en pensa ell también, jejeje!!
Chiqui_13

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 3:31 pm

Chiqui_13 ha escrit:jamaica he.... uuui guay guay, em mola!! i ha cossetes x veure no?
pq una consulteta mes, jeje... oiq d vegades valla pena agafa (si vas 1 setmana) 2 o 3 dies mes, per descansar...o el q calgui...es es poquet 7 dies no?

tu ves-me donan destins, q jo em deixo aconsellar x la profesional jejeje, jo vaig apuntat i quan arribi a casa li comento tots els llocs al meu futur maridet i et vaig comentat q en pensa ell también, jejeje!!

jamaica es un destí caribeny, platja descans, veure, festa nocturna, grans resorts.....per veure molta natura ja que no es un desti tan madur (cascat) com altres i a part doncs les ciutats, i logicament Bob marley!!!!!!!!!!!!!!!!

lo dels dos o tres dies de més va bé si el que fas és un circuit machacon de mirar moltes coses caminar molt i tal... per exemple a Tailandia es fa 1r circuit i després un parell de dies a phuket per exemple que es platja de trankis....

nosaltres marxem 9 dies 7 nits, si que ens agradaria fer un parell de dies més pero el que passa es que si busques preus son paquets tancats que no admeten modificacions... a les hores posar 2 nits més potser et suposa 500 euros més!!!i nosaltres passem!!!!!!!!!!!!!!!

també recomano aconseguir vols directes ni que marxeu una setmana després.... molt més comode i menys agotador!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 3:34 pm

Ostres si, aixó es molt important también, tema....vol directe!!!
però lo mes fotut es k jo mai e volat tia, jajajaja! com m'agafi un vol d'aquets de 14 hores, jajaja

quan es triga a tailandia?

aixo dl circuit i dspres relax,m'agrada... ;)

i sobre jamaica...esta clar, Bob marley,sisplaaaau ueeeee! jaja festaaaa,festaaa!!
Chiqui_13

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 3:43 pm

Chiqui_13 ha escrit:Ostres si, aixó es molt important también, tema....vol directe!!!
però lo mes fotut es k jo mai e volat tia, jajajaja! com m'agafi un vol d'aquets de 14 hores, jajaja

quan es triga a tailandia?

aixo dl circuit i dspres relax,m'agrada... ;)

i sobre jamaica...esta clar, Bob marley,sisplaaaau ueeeee! jaja festaaaa,festaaa!!

nuse segur... mirare!!!!!!!!jajajajajjajajajaj menys que a jamaica fijo pero no hi pensis amb aixo tia!! son jumbos que ni t'hen enteres!!!!lina data volieu sortir????

dels dos llocs el més eco serà jamaica... això casi per segur... miraré de trbarte info sobre el bahia principe o a veure si hi ha algun riu que m'agraden més, menys massificats... els preus de tailandia son més fuctuables d'aqui al proxim any! a veure si podem limitar la busqueda millor...

mons tiets van anar a jamaica i els va encantar.... enric no volia per l'angles pero acabarem anant-hi fijo!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 3:52 pm

Doncs... ens cassem el 15 d'agost... sortiriem el 17, o el dia q surti mes eco volar, jejeje!!

ok, em dius el q, peró no vull agobiar-te, tu fes-ho amb calma quant vulguis jeje q em sap greu tia...

i a mes, l'any q bè, pot ser la cosa esta mes econminica .... o no? jejeje

mil gràcies de nou nati, un petonàsssssss!
Chiqui_13

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 4:16 pm

Chiqui_13 ha escrit:Doncs... ens cassem el 15 d'agost... sortiriem el 17, o el dia q surti mes eco volar, jejeje!!

ok, em dius el q, peró no vull agobiar-te, tu fes-ho amb calma quant vulguis jeje q em sap greu tia...

i a mes, l'any q bè, pot ser la cosa esta mes econminica .... o no? jejeje

mil gràcies de nou nati, un petonàsssssss!

no pateixis.... en pic tingui un rato to miro... dubto que estigui més economic... sempre puja, sobretot el carburant!!!!!!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 4:38 pm

ja m'ho pensava.................. :S

AIASSSSSSSSSSS, *.-o-o.* :-)ok: ANEM XARRANT WAPI
Chiqui_13

EntradaAutor: MARMOTETA » dc. jul. 02, 2008 9:24 pm

Ei !!!

Naltrus anem a Tailandia !!!! Ens casem el 9 d'Agost pero marxem el 30 d'agost per temes professionals !!!!

:-///:
Imatge
MARMOTETA

Entrades: 43
Membre des de: dg. des. 30, 2007 7:43 pm
Ubicació: CAMBRILS CITY

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 9:25 pm

mira marxem el mateix di guapa!!!!per quan et surt???
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 03, 2008 1:23 am

nenes... si que heu xerrat de viatges!!!!! ja va bé ja.. .que la nati ens informa de tot!!!! jejejeje

jo avui he tingut una tarda mortal i no he pogut entrar al foro ni un segon... i res... demà comença el Senglar Rock a lleida i m'hi toca treballar durant tres dies... així que us llegiré el que podré a la nit!!!

Nati, bonica... lu teu... ho començo diumenge, que l'alfon treballa i estaré avorrida!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Burrita » dj. jul. 03, 2008 7:15 am

BON DIA NOIETES !!!! COM XERREU NO ??? JA ESTÀ BE JA I A MES DE COSDTES MOLT INTERESSANT: ELS VIATJES !!!!!
NOSALTRES L' HEM FET PEL NOSTRE COMPTE I ANEM A AUSTRALIA. ENS HEM ESTALVIAT 4000 EUROS SI HO FEIEM PER AGENCIA DE VIATGE!!!!

ARA MOLTA GENT VA A TAILANDIA I DIUEN QUE ESTA MOLT I MOLT BÉ ! NOVA YORK ES UNA ALTRA OPCIÓ QUE TE MOLTA TIRADA I MES ARA QUE TOT ESTÀ TAN BARAT !!!
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Burrita

Entrades: 1546
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: NATIBG » dj. jul. 03, 2008 8:07 am

alfonsoicecilia ha escrit:nenes... si que heu xerrat de viatges!!!!! ja va bé ja.. .que la nati ens informa de tot!!!! jejejeje

jo avui he tingut una tarda mortal i no he pogut entrar al foro ni un segon... i res... demà comença el Senglar Rock a lleida i m'hi toca treballar durant tres dies... així que us llegiré el que podré a la nit!!!

Nati, bonica... lu teu... ho començo diumenge, que l'alfon treballa i estaré avorrida!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

TRANKILA XATA!!!!!!!!!!! CONFIO PLENAMENT EN TU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

NO ET CANSIS MASSA EN EL SENGLAR!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dj. jul. 03, 2008 8:14 am

Burrita ha escrit:BON DIA NOIETES !!!! COM XERREU NO ??? JA ESTÀ BE JA I A MES DE COSDTES MOLT INTERESSANT: ELS VIATJES !!!!!
NOSALTRES L' HEM FET PEL NOSTRE COMPTE I ANEM A AUSTRALIA. ENS HEM ESTALVIAT 4000 EUROS SI HO FEIEM PER AGENCIA DE VIATGE!!!!

ARA MOLTA GENT VA A TAILANDIA I DIUEN QUE ESTA MOLT I MOLT BÉ ! NOVA YORK ES UNA ALTRA OPCIÓ QUE TE MOLTA TIRADA I MES ARA QUE TOT ESTÀ TAN BARAT !!!

MOLT BÉ L'ESTALVI CLAR QUE SI, AMB INTERNET TENIM UNA PORTA OBERTA A REMENAR I REBUSCAR!!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. jul. 03, 2008 8:16 am

Bon dia guapes!!!!!! passo a saludar just un momentet que marxo a passar calor de la buena!!!!!!! El senglar solidari del Senglar rock m'espera!!!!!

una abraçada i passeu-ho bé!!!!! *.-o-o.*
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NATIBG » dj. jul. 03, 2008 8:17 am

igualjment guapaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Àngels » dl. jul. 07, 2008 7:53 am

Bon dia guapes!!!!!

Encara q per aquí no és gaire bon dia, està tot tapat i fa rasca. A sobre jo des de divendres q estic amb angines!!! fatal!!!!

Apa q el post estava a la segona pàgina!!!!!!!!!!!!!!!!
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: NATIBG » dl. jul. 07, 2008 7:59 am

vaja!!!! esque som unes deixades!!!!!
Imatge
Imatge