Bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!
Labanda!!! Ja sembles jo!!! fa com 6 mesos que he de portar l'ordi a arreglar, i ala! aquí estic!!!
A mi em tractareu de friki total, però m'encanta el chiki chiki!!!

, totar! Per quedar ultims ja va bé!!! A veure si encara guanyarem!!! Us imagineu??? juasjuas!!! com riuriem!!! Ja us podreu imaginar, jo, en plena lluna de mel i enchufada a eurovisión!!! No m'ho perdo cap any!!! sóc una freaki!!!!!!
Deshix, explicaexplica!!! les minutes noves!!! Les que has vist ja són les teves???
Judy!!! Gràcies per explicar-me la teva experiència! realment pensava que era la única a qui li passaven akestes coses!!! Vaya familietes que tenim!!!
Ostres! I amb el teu germà, us caseu amb només un mes de diferència??? Això si que em sorpren!!1 Pk si dos germans es casen intenten separar-ho lo més possible, no??!!
Eix!!! Volem fotos d'aquestes invis!!!!
I el pressupost, esta de p.m.!!!!

Kuantes hores de barra lliure???
Nosaltres amb barra lliure i iva, 134!!! jurjur!!!
Motmot!!! No t'accerelis nena!!!! Tinc ganes de ser mare, però d'aquí 2 o 3 anys!!!!
Tema ninotets. Els hem demanat, de moment no responen cap mail, i ja començava a estar acollonida, però vaig veure una noia del forum que ho va fer allà, i ja m'ha dit que és normal... jurjur!!! Espero que així sigui...
Faré dos missatges que si no ocuparà mitja pàgina!!!