CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ANEROLA » dl. març 10, 2008 10:39 pm

Judy el vostre menú està realment molt bé de preu..97€ amb la barra lliure!! Super bé!! per cert també us caseu a l'esglesia de Rubió? no se si ja t'ho havia preguntat això... Per cert has de saber que a aquest forum es superimportant tema fotos. Tu pots donar mil explicacions però la foto la volem igualment, jaja.
Jajaja Mot un petit grec!!
Ei Annakaes a les Caves Bohigues!! Nosaltres vam anar a veure'l, ens agradava molt. Però clar vam veure ca n'alzina i...res era més maco. Ja ens explicaràs que tal. Quina passada d'estrés de feina que portes a sobre no? Però tindràs uns dies per descansar a Setmana Santa no? Jo estic contenta perque tinc tota la setmana *.-o-o.* *.-o-o.* així podré fer cosetes: anar a la pelu, treure'ns el passaport, comprar detallets....i descansar!!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Capdemar » dl. març 10, 2008 11:32 pm

Bona nit nenes!
Quantes coses que he escrit... m’heu donat molta feina!!!

ANEROLA: a nosaltres ens casa un amic de la família d’en Josep.

RU, no et preocupis per res d’això i gaudeix al màxim!!!! Que és el teu casament (i el d’en Manel, clar) i això és el que compta!

JUDY: aquest preu està molt i molt bé. Quantes hores de barra lliure heu comptat?

2N TAST: aneu només la parella o més gent? És que nosaltres si anem seríem només nosaltres dos, i no sé si això seria possible...

Segur que em deixo alguna cosa... però és tan tard que m’estic adormint i encara he de fer una mica de feina a casa...Així que...

BONA NIT!!
Capdemar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: maribeth » dt. març 11, 2008 12:12 am

Hola xiquetes

Mare meva!!! quin fart d'escriure!!!

RU: no et preocupis, això passa a les millor famílies. Nosaltres ho vam anunciar el diumenge passat a la família del Ricard, tohom es va posar super content però encara és hora que la meva sogra mostri una mica d'entusiasme, i no és perquè no li faci il·lusió, és que els meus sogres estan separats i ella encara no ha acceptat que el pare del Ricard hagi refet la seva vida, i és clar, per ella cada vegada que hi ha alguna boda, bateig etc. es troba molt incòmode.
De totes maneres t'entenc, fa ràbia que estiguis feta una merda per culpa de les neures dels altres, però saps què et dic? Que a pendre pel .... Hem de ser una mica egoistes, que aquell dia serà EL NOSTRE DIA!!!!!!!!
Imatge
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: maribeth » dt. març 11, 2008 12:20 am

M'he oblidat de dir-vos que, JA TINC MARCADOR!!!!!!!!
Gràcies NUMA.

Per cert, tu ja t'has casat a Ca n'Alzina, no?
Perquè no ens fas cinc cèntims a les novates AGOSTERES (com ens anomena la LABANDA) del resultat de la boda: tracte rebut, menjar, etc....
Imatge
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 8:57 am

BON DIA NOIES!!! :-)) :-))

Ostres Anna, només de llegir tot el que estàs fent i faràs, ja m'atavalo... sort que a partir de dijous tindràs festa, no? Jo m'he pillat vacancetes dijous. quines ganes que en tinc!!

Capdemar, nosaltres aquest dijous anem només tots dos a fer el tast (només de 2ns plats), per 20€, però també podrien venir els pares, però... així estarem més tranquils, crec, que entre els uns i els altres al final prendre decisions és més complicat...

Judy el que et diu l'Anerola és molt important: tema fotos, imprescindible, així que si teniu fotos del vestit o de sabates, o de ca n'alzina, o dels detalls o de les invitacions... les estem esperant! Ah! Maribeth, també va per tu això! ::-)

Judy, el preu inclou barra lliure?! per favor! és genial aquest preu!

Maribeth, si vols que la Numa t'expliqui alguna cosa... prepara't! je je, la veritat és que hi van poder anar algunes ca n'alzineres a veure la seva boda, a La Llacuna. Si entres a les Cròniques del 2007, la trobaràs!

Vinga, noies, us deixo que vaig a treballar una miqueta, que ja ha estona que estic a la feina i encara no he començat! Fins després!! Al migdia em torno a connectar! quin vici!!!! :-///:
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 8:58 am

maribeth ha escrit:M'he oblidat de dir-vos que, JA TINC MARCADOR!!!!!!!!
Gràcies NUMA.

Per cert, tu ja t'has casat a Ca n'Alzina, no?
Perquè no ens fas cinc cèntims a les novates AGOSTERES (com ens anomena la LABANDA) del resultat de la boda: tracte rebut, menjar, etc....

De res guapa!!!!

Jo m´hi tornaria a casar..... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 9:03 am

joeeeeeeeeeeeeee

QUIN FART DE XERRAR!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

AIXÍ M´AGRADA!!!!!

BON DIA FAMILIA!!!!!! :-))
Imatge
NUMA

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 9:12 am

JB!!! Mira què he trobat a SOLOSTOCKS:
Et passo un privi amb l'adreça on veure l'oferta, si t'interessa, així no desconfiguro l'amplada del fòrum... jeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: JB » dt. març 11, 2008 10:43 am

com ja te possat al privi, moltes gracies, aveure si li agraden al juanra. Pero no son com les nostres que brillen una mica. pero a ver. :-) :-)
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 11, 2008 1:01 pm

bon diaaaa!!! o bones tardes ja...

no tenir ordinador a casa es un rollooooooooooooooooooooooooo!!!!

no em poso al dia ni flipant!

bé, ja he contestat mails a qui havia de contestar... ok?

AGOSTERES MEVES!!!!! wapes!!! que tal tot? FOTOS FOTOS FOTOS!

VAIG A DINAR!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 1:31 pm

jo también marxo a dinar.... amb las octubreras!!!!!

Apa fins despres!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
NUMA

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 2:19 pm

Ei, numa, què és això de marxar a dinar amb les octubreres???!!! je je je, veig que no som el teu únic grupet del fòrum!!! jejeje això és bo! així coneixes a més gent, encara!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: gonna » dt. març 11, 2008 3:29 pm

nenes!!!!!!!!!!!!! quin fart d escriure qu us heu fet no hem conecto un dia hi ja em passo estona i estona llegint.

Benvingudes a les noves ca n alzineres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deshix: penja alguna foto de la despedia o quan vinguis a buscar lo teu (ja esta fet , no ho emblico pq vull que ho vegis abans) a la botiga porta alguna foto!!!!!!!!!!

j&b: en compte que a vosltres encara us queda 10 mesos per la boda !!!! si et quedes embarassada encara el tindras abans de la boda.

mot i ru: jo de testimonis al final en vaig tenir 4 pero legalment nomes son 2 ara poden firmar tants com volgueu pero sols valdra la firma de 2, jo amb a un dels testimonis(una amiga meva) la vaig trucar per telefon a les 2, a l hora de dinar i li vaig dir si volia ser testimoni aquella tarda ja que a les 6 em casava i si perfecte.)

aixo tambe va per tu ru, res de compliments amb la familia fes lo que et vingui de gust, al padri digali a algu que s hagi alegrat molt de que us casesiu, segur que li fara molta il.lusio i a la gent que no pot venir pq te alguna excusa d aquelles que sonen a no veritat, doncs millor pq ha d e venir algu que no en te ganes?????? per veure li la cara d aborrit millo que no vingui un gasto menys. i estareu millor aquell dia ja que verueu tota la gent que esta feliç per vosltres i no per compliment. aixo va per totes que us digui que no pot i es excusa, doncs millor!!!!!!!!!!!
:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

annakes: vas hiperestresada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a veure si feu unes bones vacance sper setmana santa. boighas es de cal ble ara???? abnas era de paradis grup.

labanda hem conecto ara pq ja he vist que si no durant un temps a la nit estare sola o sigui que esric ara. be, la veritat es escric ara pq el meu xicot ara no hi es esta treballant i no veu que em conecto al foro pq si no ja diu, "un altre cop escrivint al foro?"

ei numa quan fem el proxim sopar??? aquest per aqui a prop a l anoia!!!!

us deixo que em toca recollir la cuina a mi ell m ha deixat el dinar fet .

fins dema al migdia o quan pugi no escriviu moltes pagines eh?!!!
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: gonna » dt. març 11, 2008 3:36 pm

ai s em oblidava una cosa,
j&b o les que encaraus hagueu de casar : el cataleg aquell de les caixes tambe hi ha nuvis i altres detalls que es solen donar a les bodes.
i una cosnulta per una amiga meva que es casa a finals de juny, ella el seu fotograf, ( de moment) es de barcelona i no podran imprimir les fotos per regalar-les alli mateix llavors el fotograf l enviara per correu pero ella la vol regalar, que algu s ha trobat amb aixo en alguna boda??? que han fet deixar una nota a l ataula que vagin a veure la foto al ordinador del fotograf i s els hi enviara gratuitament o que???

gracies.
gonna

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: MOT » dt. març 11, 2008 3:46 pm

gonna ha escrit:ai s em oblidava una cosa,
j&b o les que encaraus hagueu de casar : el cataleg aquell de les caixes tambe hi ha nuvis i altres detalls que es solen donar a les bodes.
i una cosnulta per una amiga meva que es casa a finals de juny, ella el seu fotograf, ( de moment) es de barcelona i no podran imprimir les fotos per regalar-les alli mateix llavors el fotograf l enviara per correu pero ella la vol regalar, que algu s ha trobat amb aixo en alguna boda??? que han fet deixar una nota a l ataula que vagin a veure la foto al ordinador del fotograf i s els hi enviara gratuitament o que???

gracies.

Hola gonna!!!

Doncs això que comentes del fotògraf, no ho he vist mai... de fet, jo preferiria que ho fessin així, ja que a la boda no vull que els convidats es posin a comprar fotos, més que res, perquè els clavaran molta pasta per cada foto, crec que eren 7€, jo ho trobo car... i penso que si jo els hi pugués passar per correu, seria millor... això que s'estalviarien, però clar, si ho volia donar com a regal de boda... llavors és una altra història.

Per cert, Gonna, sembla que les teves paraules van fer efecte... ahir mateix, al vespre, la Sandra em va escriure i ja li vaig encomanar el que volia, a veure si em té el pressupost i podem començar ben aviat... Moltes gràcies guapa!!!

I d'altra banda, això que dius del catàleg, no acabo d'entendre què és. es pot trobar per internet? és allò que li vas passar a la deshix de la parella de nuvis? de què va això que dius del catàleg? estic una mica perduda.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. març 11, 2008 4:07 pm

Bon diaaaaaaaaaaaaaa!!!

Labanda!!! Ja sembles jo!!! fa com 6 mesos que he de portar l'ordi a arreglar, i ala! aquí estic!!! :t:t:

A mi em tractareu de friki total, però m'encanta el chiki chiki!!! :-)) , totar! Per quedar ultims ja va bé!!! A veure si encara guanyarem!!! Us imagineu??? juasjuas!!! com riuriem!!! Ja us podreu imaginar, jo, en plena lluna de mel i enchufada a eurovisión!!! No m'ho perdo cap any!!! sóc una freaki!!!!!! :-///: :-///: :-///:

Deshix, explicaexplica!!! les minutes noves!!! Les que has vist ja són les teves???

Judy!!! Gràcies per explicar-me la teva experiència! realment pensava que era la única a qui li passaven akestes coses!!! Vaya familietes que tenim!!! :o-o:
Ostres! I amb el teu germà, us caseu amb només un mes de diferència??? Això si que em sorpren!!1 Pk si dos germans es casen intenten separar-ho lo més possible, no??!! :-/
Eix!!! Volem fotos d'aquestes invis!!!!
I el pressupost, esta de p.m.!!!! :-)ok: Kuantes hores de barra lliure???
Nosaltres amb barra lliure i iva, 134!!! jurjur!!!

Motmot!!! No t'accerelis nena!!!! Tinc ganes de ser mare, però d'aquí 2 o 3 anys!!!! :o-o:

Tema ninotets. Els hem demanat, de moment no responen cap mail, i ja començava a estar acollonida, però vaig veure una noia del forum que ho va fer allà, i ja m'ha dit que és normal... jurjur!!! Espero que així sigui... :o-o:

Faré dos missatges que si no ocuparà mitja pàgina!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: NUMA » dt. març 11, 2008 4:07 pm

Bona tarda!!!! ja soc aqui!!!!! :-))
he dinat amb la meva bloomie i l´aker!!! apa una cosa menys!!!! :-)ok:
Imatge
NUMA

EntradaAutor: JB » dt. març 11, 2008 4:14 pm

bona tarda!!!!
jjajajajaja GONNA tranqui que antes de la boda na de na. Como mucho embarazada de poco y listos!!!!!

Lo del cataleg, em vas comentar de quedar per veurel oi????
aixi que ja ens diras, o si fem un altre sopar???? per l'abril????
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: JB » dt. març 11, 2008 4:16 pm

EIII NUMA que tal????

GONNA pero ganas no me faltan!!!!!!!
lo que pasa es que la boda primero
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: JB » dt. març 11, 2008 4:17 pm

La bloomie te una botiga o alguna pagina d'internet per veure la seva feina???
o tu tens alguna foto de rams chulos i com aquells dels chupachups.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat