AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 3:20 pm

HE ESTAT XAFARDEJANT EL TEU HOTEL JEJEJEJEJEJEJJEJEJEJ LA VERITAT ES QUE NO HI HAN QUEIXES NEGATIVES SIGNIFICATIVES!!!! JO CREC QUE HEU FET UNA MOLT BONA ELECCIO!!!!!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 3:23 pm

Sí????? ai quina ilu... ara només esperar que no vingui l'huracà!!!!!! me fa una por espantosa!!!!!!! però bueno, pensem en positiu i que no ha de passar res...

realment m'encanta el nostre mes nenes, però pel el tema del viatge fatal, eh!!! el més més car!!!!!! i amb riscos de catastrofes a mig món!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 4:09 pm

jajajajjajaja que tcatastrofica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! amb el canvi climatic res es el que era mira el tsunami..... jajajajajaj es broma!!!!!

en serio neni no et rallis!!! ja veuras com no passarà res de res!!!!!!!!!màx tormenta algun dia i punto... al bar a veure!!!jajajaj
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. jul. 01, 2008 7:09 pm

a menjar llagosta amb una mà, còcktel cocoloco a l'altre... i vinga!!!!!! eso eso... !!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dt. jul. 01, 2008 10:07 pm

eso eso y diez quilos mas a la vuelta!!!!!!jajajjajaja

nena dema et passo les fotos!!!!!!nanit!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Àngels » dc. jul. 02, 2008 7:02 am

Bon dia agosteres!!!!
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 8:10 am

BON DIA GUAPES!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Cat » dc. jul. 02, 2008 8:23 am

Angels.. has visto? hoy empieza nuestra verdadera cuenta atra!!!
Ayyyy
Imatge
Cat
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 119
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 1:59 pm

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 8:29 am

AIXXX ES VERITAT 1 MES JUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ENHORAVONA XATES!!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Àngels » dc. jul. 02, 2008 8:47 am

Si noia!!!!!! 1 meset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Q tal ho portes?
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 02, 2008 8:55 am

Bon dia guapes!!!!!

Nenes.. felicitats... que ja només us queda un meset!!!!!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 10:43 am

aixxxxxxx a nos 1 mes i 21 dies!!!!jejejejjeejejejej
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 12:18 pm

nati soleteeee!!
Q em dius del meu presu q et vaig comentar? jejeje...puc anar molt llluny o que?? jiji

x cert...felicitat!! q ja estem pel mes neniiii, uf...k poket keda...
Chiqui_13
:: núvia experta

Entrades: 851
Membre des de: dc. nov. 29, 2006 1:43 pm

EntradaAutor: CBC » dc. jul. 02, 2008 1:34 pm

Nenes felicitatas per aquest mes que us queda. La veritat és que ja ens queda ben poquet a totes eh!!!!!!
Imatge
CBC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1216
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 12:47 pm
Ubicació: Hospitalet Llobregat

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 1:48 pm

Chiqui_13 ha escrit:Bé Nati, t'explico (es q no volia enrrotllar-me massa, em sap greu :P )
Aveure, en el viatge i hotel (T.Inclos) si ens podem gastar 3.000 molt millor, ja k no se com estaré d'aqui a llevorens, et deia 4.000 tirant a molt alt,pq imaginmo k el q jo vull (los angeles) es car... (en aquets 4000euros aniria inclos fins i tot excursions i regalets jeje)
Si no es los angeles, (no em cal una super ruta x NY) el q tu em recomanis q segur tens mes ideies k jo! :)
Es q no voliam lo tipic, (platja) o si.. jeje es q estem algo liats amb aixo, em d pensar-ho molt encara...
pq algo diferent com..Suissa....o algo aixi? q em dius?
uuff, kins cambis q et faig e, jejeje!
mltisisisisisisimes gracies pexioxaaaaaaaaa!!! ets 1 solete!
muaaaa!

neni! no havia llegit este mail!perdo guapa!!!!!!

a veure... per aconseguir preus economics a eeuu has de buscar paquets o circuits tancats amb les excursions i el maxim de menjars dins del paquet... un NY sol amb aquest presupost fijo que el trobariem... los angeles deixem fer-te un parell d'averiguacions pero sols los angeles no he vist massa tour operadors que ho facins... un convinat amb un parell de dies alli et pujarà més dels 3000€... ja que a part del preu que donen sumali carburant i ta... jo crec que sortiria aprox entre els 3500-4000€ (circuit amb excursions i tal)a part el que gastis... pero deixam-ho mirar bé!

si no vols platja.... a veure jo vaig a ribera maya, hotel de lujo 9 dies y em surt tot invclos 2600 encara no arriba, només faltes les excursions que vulgui fer, que màx 300 dolars em costara el que vull... (REMENANT DESTINS CARIBENYS HI HA PREUS SUPER ACCESIBLES)

Altres opcions que no et surtin cares i seguint amb el fin dels paquets tancats tailandia es un molt bon desti: circuit més un parell de dies de relax al final! a part, super economic el pais....

Europa es junt amb eua dels destins més cars... no pk el viatge sigui car sino que el pais de desti es descomunalment més car que carib o paisos en vies de desenvolupament, per exemple italia... no se si us agraden els monuments i tal.... nosaltyres o vam mirar i menys de 2000 per cap amb tots els gastos inclosos no.... ara tmb depén dels dies que volgueu anar...

un altre desti que a mi m'encantaria i no es platja es Noruega els fiords... no se per quant pot sortir... tmb ho miraré.....

ara realment desti economic carib, el pk, molt senzill hi ha molta oferta i son paisos molt economics.... es facil trobar paquets vacacionals per preus super assequibles i anar-hi minim una setmana amb un presupost relativament baix....

eua t'ho miraré... el problema és els gastos que tinguis alli......

CREC QUE T'HE FOTUT UN ROLLO IMPRESIONANT NO?
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. jul. 02, 2008 1:58 pm

Chiqui la nati té tanta raó!!!!! el carib és dels llocs més assequibles per anar.. pq a més vas amb paquets de tot inclòs... jo vaig mirar les illes gregues i em costava el doble que marxar a república Dominicana...

he de dir però... que jo volia anar a república... és el viatge que he volgut fer tota la vida!!!! pero a l'alfon no li agrada gaire la platja... jajajjaja pobre.. fliparà!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 2:14 pm

JAJAJAJAJAJJAAJ DONCS SI!!!!!!! SOLS HI HA PLAYUQUI!!!!!JEJEJEJJEJEJJEEJ

A L'ENRIC TAMPOC LI AGRADA PERO UNS AMICS VAN ANAR A RIBERA MAYA I VAN TORNAR ENCANTATS I A L'ENRIC FLIPAVA AMB LES RUNES MAYAS I EL FET QUE FOS TOT INCLOS I TAL... AIXI QUE APA AL CARIB QUE HI FALTA GENS I NO ENS COSTA TANT COM NY!!!!

ARA, EL PROXIM VIATGE QUE FEM SERÀ NY!!!!ESTÀ CLAR... PERO AMB TOTS ELS GASTOS DEL CASAMENT ENS ERA IMPOSSIBLE!

UN ALTRE LLOC QUE ESTA MOLT BÉ ES EGIPTE... ARA T'HA D'AGRADAR VISITAR "PEDRES" JO ES UN LLOC QUE SE DEL CERT QUE M'ENCANTARÀ... ÉS ECONOMIC EL VIATGE I ALLI ELS GASTOS SÓN BARATS! SON NORMALMENT 3 DIES AL CAIRO I CREUR FLUVIAL PEL NILO PARANT A LES MILLORS PIRAMIDES QUE ES TROBEN AL LLARG DEL RIU! INDIA TMB ESTÀ BÉ... MASSA POBRESA PEL MEU GUST, PER MI ABANS QUE INDIA THAILANDIA!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 2:15 pm

nati, UN MILIÓ DE GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ostres te l'has currat, jejeje!

Q bé, ja estic més orientada.... m'agaraden les teves proposstes, noruega, tailandia... ja em diras q hi trobes.
Tema Los angeles, m'agradaria anar,pq m'encantaria visitar els monuments que hi han del michale jackson, sempre e estat super fan, i allà hio ha molta cossa per veure d'ells, es com un somni x mi, però si no hia gran cossa alla, potser preferim altre destí, com els q em propossaves...
pq NY, es aixó...en 7 dies no ho veus tot, pq.... si possem 9 dies, s'en va dels 3.500/4.000euros k em deies oi???
A destí ens pensem gastar doncs.... nuse, min. penso q 3 excuersions has d fer,on sigui... apart regalets...nose quanta pasta s'en va en aixó, pero uns 1.000 aprox...... x ahi no?
i si a l'hotel, ens agradaria un TI. es lo seu jejeje!
I DE NOU, MOLTIIIISSIIIMS GRÀCIES, ETS UN SOLETE NATI!! i no et preocupis, imaginaba q no havies vist el missatget jeje!
muakaaa : besito :

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Chiqui_13

EntradaAutor: NATIBG » dc. jul. 02, 2008 2:27 pm

Chiqui_13 ha escrit:nati, UN MILIÓ DE GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ostres te l'has currat, jejeje!

Q bé, ja estic més orientada.... m'agaraden les teves proposstes, noruega, tailandia... ja em diras q hi trobes.
Tema Los angeles, m'agradaria anar,pq m'encantaria visitar els monuments que hi han del michale jackson, sempre e estat super fan, i allà hio ha molta cossa per veure d'ells, es com un somni x mi, però si no hia gran cossa alla, potser preferim altre destí, com els q em propossaves...
pq NY, es aixó...en 7 dies no ho veus tot, pq.... si possem 9 dies, s'en va dels 3.500/4.000euros k em deies oi???
A destí ens pensem gastar doncs.... nuse, min. penso q 3 excuersions has d fer,on sigui... apart regalets...nose quanta pasta s'en va en aixó, pero uns 1.000 aprox...... x ahi no?
i si a l'hotel, ens agradaria un TI. es lo seu jejeje!
I DE NOU, MOLTIIIISSIIIMS GRÀCIES, ETS UN SOLETE NATI!! i no et preocupis, imaginaba q no havies vist el missatget jeje!
muakaaa : besito :

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

DE RES....jo escric i a vegades no se si ordeno les idees....jejejjeje

a veure varis punta a tenir en compte:

- los angeles: t'ho mirare pero sol los angeles no crec que hi hagi massa oferta ja que no té massas atractius per ella sola i sempre esta dins d'algun circuit pel l'oest, per tant puja algo més.... de totes maneres es plantejar-to ja que jo crec que amb 4000€ us arribaria ara, sumai min 2000 més de gastos alli (contando a lo largo) amb dinas sopars i parides varies... (potser algo menys....)
- todo incluido: ideal si no vols tornar de viatge i que et doni un colapse al donarte conte que t'has gastat un milio de peles en una setmana.... al menys per mi aquesta idea em fa sortir una ulcera!!!!jajajajjaja problema, només ho trobem al carib i algun desti de platja
-Thailandia mirare preus... quan jo ho vaig mirar per nosaltres ens sortia sobre els 1500 per cap... ara, això inclou circuit, excursions, guies.... i el 90% dels apats, per tant amb uns mil euros de més vas que xutes ja que alli tot es super barat!
-altres llocs t'ho miraré però si a tu s'et acudeix algun més ja diràs!

de totes maneres insistirte en el tema del TI ja que sols al carib i poc més podem aconseguir aquest tipus de pensió que per mi és genial!!! ja que gastos practicament nuls!
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Chiqui_13 » dc. jul. 02, 2008 2:33 pm

Como te lo curras nati jajajajaja!!! k way!!

Pues ok kedem aixi, de totes maneres, /x preguntar he...) Illes, Bora-bora, maldivas, polinesia fransessa... massa car oi?

Be, doncs em dius que tal, però si ens gastem 4.000 euros, jo crec q haura de ser amb regalets i tota l'historia inclossa, jejeje!!

asias flor!!!!!!!
muaaa!
Chiqui_13

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants