Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: Chiky-nit » dt. juny 17, 2008 5:52 pm

Nines quin mega reportatge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tinc totes le fotos guardades quina emoció!!!!!

Gracies a totes pels missatges i per acompnyar-nos en aquell dia únic! va ser incríble ja us explicaré. Sous uns amors!!!!!!!!!!

Us anyoro molt moltissim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El viatge genial ens ho hem passat de conya!!!!!!!!!!!!!!
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ainos28 » dt. juny 17, 2008 6:00 pm

Mireia, i no treballaras en una botiga d'Obycall???
Imatge
ainos28
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2058
Membre des de: dg. set. 30, 2007 6:35 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 17, 2008 6:09 pm

sI PQ???
qUE ENS CONEIXEM I NO HO SE???
t'HE VIST EN FOTOS I ENS VAM VEURE A L vIENA I NO EM SONAVES???
EXPLICA, EXPLICA.....

QUIN MISTERI, JEJEJE
Imatge
mireia 9
:: núvia experta

Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 17, 2008 6:17 pm

Noies a veure si algu em pot ajudar.

El dia 12 de julio anem de despedida d'una amiga meva.
I em pensat anar a Premia de Mar que es festa Major i perquè hi toca el grup Metropol que a la meva amiga li agrada molt.

Volem sopar allà i quedar-nos a dormir i estar tota la nit de festa.

Pero el que ens preocupa és si la festa d'allà es xula.
Ens han dit que hi ha xiringuotos a la platja i musica fins tard,. Nosaltre volem evitar anar de dicoteques.
Vosaltres no0 coneixereu d'algu que sigui d'allà?? o que algu hi hagi anat??

se que es dificil i la pregunta es complicada èro no sabia a qui preguntar-ho
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dt. juny 17, 2008 8:02 pm

Arohha, cuca, segur que et queda genial, i sobretot molt natural!!! És el millor, de debó,.....sobretot veure't a tu mateixa,.... :-)ok:
Estaràs guapíssima nina!!! : kissd : : kissd : : kissd :

Ostres Mireia, em sap greu, no et puc pas ajudar,.... no en tin ni idea de les festes de Premià!!! :-/ Ho sento guapa,... :o-o:
_cumeta_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: nuria74 » dt. juny 17, 2008 8:32 pm

Chikyyyyyyyyyyyyyyy, què bé que hagis tornat (per nosaltres, clar :-)) ), és que et trobàvem molt a faltar!!!

Mireia, ho sento, nina, jo tampoc no et puc ajudar...

Cumeta, com que no m'agrada veure't així, he estat xafardejant per Internet i he trobat algun pentinat que potser pot agradar-te... en fi, espero que podràs aprofitar alguna coseta, potser barrejant-los tots

:-()-) :-()-) :-()-)

(la 6 l'he posada per a que vegis de quins rinxols parlava abans...)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: Dem » dt. juny 17, 2008 8:36 pm

hola patatones!!!!!

nenes gracies per preguntar per mi!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

els problemillas familiars millor!!! i la feina molt i molt be!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: tot sobre rodes ...molt cansada pero de conya :-)ok: :-)ok:

Aroha guapissima aixis va anar be el tastet!!!! manalegro molt i a tu Queque que el disapte tambe anes be les compres!!!!! :-)ok: :-)ok:

Cumeta jo tambe he arribat tard per veuret ...pero per lo que he legit molt be no???????? :-)ok:

Winy i Sira que molt liades no????? normal guapas i es que aixo ja esta aqui !!!! no en cansare de diro....DISFRUTEU MOLTISSIM DE LO QUE QUEDA DE PREPARATIUS GUAPISSIMES!!!!!!!

Agbe guapa tu que tal????

Mireia guapa sorry ..jo tampoc et puc ajudar ..si es cert que he set a premia de mar i no hi ha gaire res... jo cuan anava marxava a mataro
com va tot guapa???

veig a tornat la Chikyyyyy!!!! nana que tal tot??????

Kel deveu estar....... ::snpy:: guapissima disfruteu moltissim!!!!!!!!!!

Nuria guapa tu que tal tan dit ja alguna cosa de la feina?????

i la Miriam ja a arribat?????

nenes estic contenta per que disapte mho poden cambiar no tot el disapte pero si que nomes trevallare fins les 12 del mig dia...si mes no per anar a veure a la winy per que a la sira ja no sererms a temps no???? ve ja direu a quina hora quedarem jo seguramnet arribare a girona a les 12:30 avans no crec, ja que la noia que en fa el cambi ,no pot avans :--(
ja vaig rebre el correu per anar a veure a la sira pero no sere a temps ja ens direu alguna coseta val!!!!
aquesta setmana trevallo tots els dies l'altre ja no nomes de dimecres a divendres ...tres dies :mu:: :mu:: :mu::
be guapissimes molts de besitos i fins dema que os estimo una passada !!!!!! sorry si amb deixo alguna coseta.. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
santi y dem 22/03/08 ja un any !!!!!!

Imatge
Ori carinyo ja falta menys!!!!!
Dem

Entrades: 757
Membre des de: dl. des. 03, 2007 3:13 pm
Ubicació: girona(santa pau)

EntradaAutor: sira » dt. juny 17, 2008 8:39 pm

Bones!!!!

Entro un moment però em sap greu no haver llegit tot lo que heu escrit però és que vaig de vòlid!!!!

Ahir vam anar a emprovar el vestit i ja el tinc a casa :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

També vaig anar a recollir el tabac i els puros que han quedat molt i molt bé ens han regalat unes caixetes per posar el tabac i molt xulos.

Avui hem anat a fer les fotos del previ i ens em llevat a les 5:00 del matí :--( i em fet les fotos a la platja de la Conca amb el gosset, molt xulo i així ja ens anem preparant pel casament amb el tema de les fotos. :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A les 16:00 he anat a fer-me la prova del pentinat perquè jo soc com la Cumeta però pitjor perquè falten 4 dies pel casament i encara no tenia pentinat >.-<: bueno ara ja en tinc!!!!! aniré amb un semi-recollit i arrissat i de davant una mica de serrell llis cap a un costat. M'he vist molt bé amb aquest perquè llis em veia molt clàssica.

Després hem anat a triar el regal per les embarassades.

Demà neteja bucal, i estètica, ......

I segueixo amb mal de panxa soposo que són nervis :-/

Bueno noietes us deixo!!!! Un petó!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: sira » dt. juny 17, 2008 8:43 pm

Dem jo em caso a les 13:00h!!!!!!! i la Winy em sembla que a les 12:30h!!!!!!!!!!!! si no m'equivoco :-/

M'alegro que les coses et vagin millor, :-()-)

Fins aviat a totes!!!!

Chicky ara he vist que ja has arribat!!!!! què tal com ha anat tot????
sira

Entrades: 2112
Membre des de: dl. gen. 15, 2007 9:53 pm

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 17, 2008 9:06 pm

Hola guapes!!!
Merci de totes maneres, irem a l'aventura.

Cumeta no t'ho he dit abans pero tranquila amb el pentinat, si el que has decidit t'hi veus be, endavant, has de ser tu mateixa. No he vist les fotos pero segur que estas guapissima!!!

Dem guapa!! M'alegro que la feina et vagi bé.
Referent al tema del dissabte, hi ha mitja hora de diferencia pero no se ni qun duraran les misses de cada 1 ni res. Jo ire a tirar fotos a l'esglesia quan entri la Sira per tant anar a veure la Wny m'es impossible.
Home si despres us animeu tbe se la podria anar a veure a l'Hotel.
Sino tranquiles que nosaltres fem fotos de ls Sira i vosaltrs de la Winy i com sempre dic jo de pensament hi som a tots els casaments!!!
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: mireia 9 » dt. juny 17, 2008 9:12 pm

Ara venim de parlar amb el mossen i molt i molt b.
Quin canvi amb el de Sta Cristina. A nosaltres ens casa el de Vilartagues que es amic de la familia d'en Xavi i genial.

És un mossen diferent. Ell ja diu que els altres li tenen mania pq fa les mises diferents. ell es molt hippie.

Ens ha dit que no tenim pq posar cap lectura religiosa i m'ha enviat per correu moltes lectures de poetes molt maques.

Tbe li hem demanat que voliem per banda 4 testimonis i ens ha dit que cap problema que miressin l'espai on els col·locariem i ja esta.

Ha anat molt be´.

bueno us deixo que vaig a fer el sopar i a veure OT
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: montpra » dt. juny 17, 2008 9:13 pm

Cumeta reina tranquila, és normal que si no t'agradi el pentinat a 11 dies del casament estiguis així.
Reina, i si et mires una altre pelu i que et facin alguna cosa senzilleta ?

O els hi dius a les de la pelu tal i com ho vols ? Això de la cua i tot llis ?
Si t'hi has vist be fent la prova del vestit, prova-ho.

Petons i si necesites alguna cosa ja saps on som !
montpra

Entrades: 538
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 10:21 am
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: montpra » dt. juny 17, 2008 9:30 pm

Chiky-nit ha escrit:Ei tresors que estic aqui robant la conexio per grabar les fotos que heu penjat!!!!!!! vaig a buscar-les!!!!!

Com esteu totes? espero que molt bé! nosaltres vam arribar ahir i encara ens queden uns dies per tornar a la rutina!

Nenes penso molt amb vosaltresd ahir ja vaig trucar a la winy i tu cumeta que et queda un suspir!!!!!!!!!!!!

Mira la lladre de connexions !!!
Chiky com ha anat el viatge ??? Igual que lo que et vaig dir ? Ja m'explicaras com t'ha anat, el que t'ha agradat més, els chous, ....
Recordaré el viatge de ou, que guaiiiiiiiii :··;..:
montpra

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. juny 17, 2008 9:40 pm

Bones precioses!!!!

Ja sóc aquí!!!!!
No sabeu quan us he trobat a faltar!!!!! Tenia molts ganes de tornar ha estar entre vosaltres!!!!

Winny reina, que aquest dissabte és el teu dia!!!!!!!!!

Bé, demà conecto i us penjo mini-crònica i fotos!!!

Ens ho vàrem passar de conya!!!!! :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:

BOna nit reinas!!!!
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: montpra » dt. juny 17, 2008 9:46 pm

Sira m'alegro que ja tinguis tantes coses fetes, ja no queda res !!!
Reina un peto !
montpra

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 18, 2008 7:14 am

Bon dia cuques,
Ja tenim les Antonias aquí, relaxades i amb les piles carregades!!
Ara us toca fer crònica i explicar tot, tot i tot del fantàstic dia.... i sobretot, FOTOS ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:

Sira i Winy, només 3 dies!!!!!!!!!
Sira tranquila, que segur que són els nervis, intenta relaxar-te una miqueta :-()-) :-()-)
Imatge
ainos28

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 18, 2008 7:18 am

mireia 9 ha escrit:sI PQ???
qUE ENS CONEIXEM I NO HO SE???
t'HE VIST EN FOTOS I ENS VAM VEURE A L vIENA I NO EM SONAVES???
EXPLICA, EXPLICA.....

QUIN MISTERI, JEJEJE

Mireia a mi no em coneixies pas, però al meu xicot sí, i és que treballeu al mateix lloc, el meu futur maridet és l'Anton, el tècnic de Sant Feliu!!!!
L'altre dia no sé què parlavem i jo vaig començar a lligar caps que havies de ser tu!!!!!! La vida és un mocador!!!!!!!
Imatge
ainos28

EntradaAutor: mireia 9 » dc. juny 18, 2008 8:20 am

òstia!!!!!
Quina casualitat!!!
Ja llegia a vegades que posaves Anton pero clar mai l'hauria relacionat.
Clar al treballar nosaltres a St Feliu i ell venir un cop per setmana allà clar per això no ens hem enterat.

Quan torni de vacances ja el felicitare.
Sonia he de dir que el teu home es super simpatic i moltes vegades ens fem un far de riure.

Ai nena i com es que vas lligar caps??? que va veure alguna foto meva de la web??
El dia del dinar d'empresa vaig repartir la invitacio al jefe gran que diem i potser ell em va veure no????

explica, explica... ara estic intrigada..jejejeje
Imatge
mireia 9

EntradaAutor: _cumeta_ » dc. juny 18, 2008 8:26 am

Bon dia nines!!!

Primer de tot, donar-vos a totes les gràcies pels vostres consells, recolzament, opinions i sinceritat!!! Sou les millorsss!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nuria, bonica, gràcies per les fotos dels pentinats,....... n'hi ha algun que m'ha agradat,.... :-)ok: :-)ok: :-()-)

Mont, nina,.... no, a aquestes alçades ja és impossible!! És un tema que s'ha gestionat fatal, però mira,.... és el que passa per fer les coses a distància!! :o-o: En fi!!

Sira, molt bé!!!! Veig que ho porteu tot de conya!!! >.-<: I sí, els mals de panxa segur que són nervis!! :o-o: Cuida't!! :-()-)

Winyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!! :-):-):-): :-)) :-):-):-): :-)) :-):-):-): :-))

Chikyyyyy, Míriammmm, ANTONIASSSSSSSSSSS, BENVINGUDES DE NOUUUUUUUUUUUUU!!!! US HEM TROBAT MOLT I MOLT A FALTAR!!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :

Mare meva!!!!! Mireia i Ainos!! Quines casualitats que hi ha pel món, no? Quina gràcia tu!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Petons.
_cumeta_

Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ainos28 » dc. juny 18, 2008 8:35 am

Mireia no ha pas vist cap foto ni res, no sé va sortir el teu cognom i jo li vaig dir, com és aquesta noia?? I em va començar a descriure't i vaig deduir que havies de ser tu!!!!
No va pas ser per lo de la invi, si no s'entera mai de res, sempre està a la parra!!! :-(
I així convideu al jefe gros??? Ell diu que no vol pas convidar a ningu de la feina, passa de tot!!!
La veritat és que a mi també em fa riure molt, però quan s'enfada té una mala llet.... :: orrr::
Ja li diré que si que ets tu, es farà una fart de riure!!! Així que ara de vacances també, quina sort!!!!!!!!!
Imatge
ainos28

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants