NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. març 28, 2008 9:51 am

Uff Nani, es que aun flipo con eso... pero como se equivocaron de esa manera??

Chicas, paar organizar una quedada, vamos a tener que poner un cartel durante un mes... entramos todas desperdigadas! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. març 28, 2008 11:28 am

Nenes, bon divendres a totes!
Glori, volem fotos abans de l'estrena triomfal de la pròxima setmana, plis! Segur que tot anirà molt bé!
Raki, ànims que això es supera!
Jo vaig de bòlit per quedar aquest cap de setmana, venen uns amics de Barcelona i es queden a dormir a casa nostra, un total d'11 persones, és adir, casa nostra=comuna!
Sobre el tema de les confirmacions, sento dir-te Glori que m'handit que és la pitjor part, que acabes trucant a la gent i dient-li si ve o no ve, i la gent diu que no ho sap, que ho ha de preguntar a l'home o a la dona, que encara no ho té decidit... i jo dic: no tens decidit si vols anar a bodes? un sap si hi vol anar o no, oi? m'han dit que la gent viu molt feliç i tu amb un atac de nervis fins al darrer moment i refent taules i més taules... ho sento Glori, però nosaltres, si hem de fer suport moral, aquí estem! Et podràs desfogar aquí mateix!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dv. març 28, 2008 3:34 pm

Ei que jo si que tinc ganes de veure-us i de quedar ni que sigui per fer un cafetonet :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Glori he anat a bodes que la gent ha telefonat el dia abans dient que no venien, i sense que sigui una causa major :--( :--( :--( :--( Hi ha gent que tenen un morro que deu-ni-do. Tu agafa-ho de la millor manera possible i tal i com diu Urgell aquí estem per donar suport moral *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Nani encara no has pogut solucionar lo del teu casament fictisi? A que esperen aquesta gent a arreglar els papers :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. març 28, 2008 5:09 pm

Marjo lo bueno es que la que tiene que mover los papeles, sin comerlo ni beberlo soy yo... imagina con los nervios que llevo ya, encima todo este jaleo... bueno para que contaros si vosotras estareis igual no???
Uff yo con la gente, bien por ahora ya tengo gente de mi familia que estan confirmadas asi que bien, de los amigos pues aun no las he entregado, pero no se si se las podre entregar porque me salen cone excusas, porque quiero hacer una cena para entregarselas personalemente pero no se..... tambien estoy un poco baja de moral por eso...piensas que la gente que te tiene que responder no lo hace como tu habias pensado....
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dv. març 28, 2008 7:46 pm

Al final arribes a la conclusió que millor no esperar res de ningú i no deixar que res t'espatlli la il·lusió. Jo també intentaré reunir-los algun dia cap als Juliol y donar les màximes invitacions possible pr si no hi ha predisposició més ben be igual, aniré casa per casa a fer de cartera :-)ok:

ALEGRIA, ALEGRIA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. març 28, 2008 8:44 pm

Nani, nena, tranquila, quedar con los amigos, sobretodo si son muchos y hace tiempo que no encontrais hueco para quedar, es complicado, pero eso no quiere decir que cuando consigas quedar, aunque sea en varias fases, se alegren de que les invites... de verdad, yo me he encontrado....

De momento las invitaciones que hemos dado, todos nos han dicho que sí, incluso algunos que creía que me dirían que no de entrada...el otro día me dijeron que sí.... estoy alucinando,,,,aunque tambien nos faltan por entregar algunos amigos de mi novio que hace tiempo que no vemos a penas,,,, no se, a ver....

Ahora tenemos que intentar organizar una cena....

como dice Marjo... alegría alegría!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. març 28, 2008 9:24 pm

wapis!!!!

jo també vaig de bòlit!!! Os he anat llegint però no he pogut contestar-vos de cap de les maneres ni escriure unes linies per saludar......

Glori!! Això ja està aquí! Quins nervis!!! Només et queda 1 semaneta i pum ja ho tens a sobre!! Jo m'he agafat els 15 dies d'abans de la boda de vacances perquè no estaré massa centrada per treballar..... Què bé ja ho tens a sobre! Ens morim de ganes de llegir la teva crònica!!!!

Jo avui he portat ja tots els papers xq ens facin l'expedient matrimonial... ET cobren per tot! Pel curset matrimonial 20 Euros, per fer l'expedient 20 euros més..... I després paga l'església i el mossèn.... Això és un abús!!!

També m'han arribat els bolis novios patos i he comprat les cistelles que colocaré a l'església amb arròs i pétals a l'entrada! Així que una coseta menys!

últimament no sé vosaltres però jo estic baixant pes dels nervis que arrossego tot el dia.....

Besitos!!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: gloripage » dv. març 28, 2008 9:38 pm

Si noies paciencia i poca cosa mes. Lamento dir-vos que aquesta gent que confirma tant animadament quan dones la invitacio, tambe canvia d'opinio la setmana abans de la boda.... Te les veus de tots colors. Ara ens queden 2 per confirmar i es per temes de feina, pero fins dimecres hi ha temps. Tambe amics que s'han casat m'han dit que el mateix dia de la boda trobes en falta algu que ni tant sols t'ha avisat! Ara que si em passa aixo no em penso tallar... En fin.

DEMA LA PROVA DEL VESTIT FINAL!!!!!
Es fort, ara estava preparant la bossa per anar a Lleida i ja tinc que pensar casament, dies abans, i el viatge,... Que fort! La veritat es que estic super trnaquila.

Jo treballaré fins dimecres, penso que a Lleida em posaré més nerviosa i em passarà més lent el temps.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. març 28, 2008 9:51 pm

nens quan quedem?????????????????

què feu aquest finde?

va que ja fa dos mesos de la última quedada-esmorzar-casi dinar!!!!!!

Glori............ ai ai ai ai ai ai quins nervis.... que sàpigues que totes ens emocionem amb la teua boda!!!!!!!! Tenim ganes de fotos, de crònica... ai ai ai ai

Raki... guapa, que no et vaig dir res.. sigues forta reina... tot passa, ja veuràs com et recuperes ben aviadet!!!!! Molts ànims!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. març 28, 2008 10:01 pm

Ceci que jo tampoc he pensat a dir-te res de les arrecades! M'encanten tots els detallets de la teva boda, em reitero, t'està quedant tot genial i la gent fliparà amb tot el que t'ho estas currant!! Et felicito de nou!

Raki, anima't i millora't! Imagino que se t'han juntat un cumul de coses fins que el cos ha dit prou. Descansa força i sobretot no tatabalis que tot surtirà bé, estigues tranquila. Anims, si et conve quelcom no dubtis en demanar-nos-ho.
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. març 28, 2008 10:05 pm

Elena... que se m'ha oblidat!!!!!! no t'aprimis!!!!!!!!!!!! que estàs com un queso.... i si t'aprimes no se't veurà... xiqueta que tu ja ets un fideuet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert... jo penso agafar vacances 1 mes abans de la boda!!!!!! jajajajajaj o com a mínim 3 setmanes... que si no tindré la sensació que no tinc temps de preparar els últims detalls.. que segur que en quedaran... i a sobre tindré feina a preparar melmelada i a arreglar el tema de les flors amb ma mare!!!!! ui ui ui

jejejejje, lu de les arrecades... a veure si ho completo amb alguna cosa més personalitzada... igual faig un muntatge fotogràfic amb totes les noies.... nu sé... encara hi ha temps!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. març 29, 2008 9:59 am

Bon dia!!

Radio news:

avui es casen la Taki i la Monht
i és l'última prova de la Gloripage

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

I hem d'intentar ficarnos d'acord per tornar a quedar... que això és molt dificil ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. març 29, 2008 10:57 am

Ei tenim periodista al foro >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: La veritat es que avui es un d'aquells dies que te'l passes pensant en les que es casen, de fet des de la boda de la pao que cada dissabte tinc posat el cap en les foreres que es casen i mira que n'hi ha algunes que no hi he parlat mai pr es crea com una meda de complicitat estranya amb tothom :-/

Lo de quedar jo ja us vaig dir que en tenia moltes ganes, per mi avui mateix quedem per berenar i sino un altre cap de setmana, aquest cop espero poder venir...
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. març 29, 2008 11:15 am

pues si voleu quedem per a berenar....

per mi sempre es un bon dia.... jejejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » ds. març 29, 2008 11:30 am

Per mi també perfecte. Que dieu lleidatanes, una pasteta a mitja tarda? :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. març 29, 2008 1:20 pm

Tic pintant l'habitació, però si dieu hora i lloc, vinc una estoneta per despejarme una mica....jejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. març 29, 2008 8:00 pm

nenes! que heu quedat al final???? acabo d'enterarme! Jo puc disabte que ve pel matí si os vabé per fer un esmorçaret!

Avui también m'he enrecordat de les primeres casaderes d'aquest any! Han tingut un dia de solete super xaxi! Me n'he alegrat moltíssim per elles! Felicitats noies!
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » ds. març 29, 2008 8:30 pm

Bones!!doncs no Elena, la Marjo no ha tornat a entrar, a la Ceci se li ha complicat i jo he estat més del que hem pensava per pintar, a més que al final, hem anat a comprar uns estris i hem acabat comprant un armari a l'expomobi...tinc ara mateix el pis, que és per plorar...hem consola lo maco que quedarà un cop acabat *.-o-o.*

A veure si quedem d'acord i podem quedar dissabte vinent

Jo també he pensat amb el temps que ha fet avui de bó *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » ds. març 29, 2008 11:54 pm

Uole noies! Jo tambe me'n he recordat molt de les casaderes del dia, i del temps que ha fet! Espero que la setmana que ve estigui aixi! Pero em sembla que es molt demanar...

Bueno ja he fet les proves finals, fantastic. Aquesta setmana haure de fer mega bondat de menjar o no entraré al vestit. uf! I ja he portat els certificats de naixement al mossen i he pagat. I les figures del sopar. Ja no queda res, i ara de debo!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. març 30, 2008 9:06 am

Pq és molt demanar?? segur que dissabte que ve fa un dia explèndid també!!

OOOOhhhhhhhh Glori, aix`ja està aqui!! però aquí aquí!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

DISFRUTA MOLTISSIM D'AQUESTS DIES I SOBRETOT DEL DIA DE LA BODA QUE SERÀ MÀGIC!!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants