NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 25, 2008 9:18 am

Lau però lu de la barca us ho van fer els amics??? Si ens ho fan a nosaltres... tots a la pu__ calle!!!! jejejejejeje

Gemma, mira jo vaig fer el vídeo de bodes d'uns amics,... vale que sí que l'alf i jo controlem més o menys el tema i després vam muntar-lo súper guapo... però no en som professionals tampoc (bueno l'alf va fer imatge i so... i una mica sí... :p ), però va quedar genial, molt natural... i l'estava remirant l'altre da... i realment no ens vam perdre cap dels oments especials de la boda. Si trobeu algú que controli una mica, encara que el munteu després vosaltres pot quedar molt més xaxi que un de professional. O que la gent que porti càmera us passi el brut...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 25, 2008 9:18 am

Lau però lu de la barca us ho van fer els amics??? Si ens ho fan a nosaltres... tots a la pu__ calle!!!! jejejejejeje

Gemma, mira jo vaig fer el vídeo de bodes d'uns amics,... vale que sí que l'alf i jo controlem més o menys el tema i després vam muntar-lo súper guapo... però no en som professionals tampoc (bueno l'alf va fer imatge i so... i una mica sí... :p ), però va quedar genial, molt natural... i l'estava remirant l'altre da... i realment no ens vam perdre cap dels oments especials de la boda. Si trobeu algú que controli una mica, encara que el munteu després vosaltres pot quedar molt més xaxi que un de professional. O que la gent que porti càmera us passi el brut...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. març 25, 2008 9:43 am

Vols venir a la boda??? ::-) :-))

Penso el mateix que tu, és per aquesta raó que no vam agafar video al seu moment,,,, però clar, saps qui son els que normalment van càmara en mà tots els aconteixements no?? que has de veure, cada un amb una càmara i ara la de video.... però clar, normalment, la gent fa unes quantes fotos, i prou...se que com a molt grabaran algun trocet i prou... pel muntatge no és problema, nosaltres ja hem montat dvd a alguns amics de les grabacions de la seva boda.... el que mola és tenir els moments de la boda, perquè diuen que no pots estar per tot el que passa, i així, després ho tens gravat!

Ara que penso i canviant una mica de tema... heu començat a practicar el voste ball?? cada vegada que sento la cançó, li dic al Jesus i flipa!! jejejeje

Nosaltres ens ehm d'apuntar al juny a alguna acadèmia,,, mirarem de fer pinitos caseros mentrestant... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 25, 2008 1:58 pm

ajajajjajaja loca, que estàs més loca que les cabres!!!!!

Bueno m'ho pensaré... i sobretot ho consultaré amb el monsieur... jejejejejeje

Tema ball: pos no em vaig lesionar un dit i vaig esclafar un anell imitant fama???? jajjajaajajajjajaja tot pq l'alfon cvol fer porters, pliés, i altres bejenades!!!!! jajajja el de balar ball de saló en sap un ou, va anar a classes, aquí el problema sóc jo!!!! jajajja practiquem a casa, però sóc un desastre!!!! Però per a la coreo de grease.. ja ens podem posar les piles... jajajjaja ens hem de mirar el vdeo a veure els passos!!! jajjajja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. març 25, 2008 3:59 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) pensava que t'havia asustat tant que no anaves a respondre.... l'Alfon fliparà....jajajajajajaja és que se m'ha obert el cel!! ::-)

Noia, cada dia hem sorpren més el teu noi i això que ni el conec formalment!! així que és tot un bailarin!!?? jo vaig fer molts anys de dansa de petitona, així que de plies en se algo encara, però precissament el problema, sempre he ballat sola, mai amb parella.. per això, ens hem de començar a entrenar... que la cosa la vec magra..... neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dc. març 26, 2008 3:44 pm

Hola Noies! quina sort tenir futurs marits que sàpiguen ballar tant! Jo també sóc dels balls de saló i de balls de festa major, però el pobre meu, no en sap tant, i amés, sempre mano jo, així que ja veieu quin quadre!
Tema ram comestible... serà un ram supermodern, no tinc la foto ara mateix, us l'envio algun dia, però no es va escanejar bé, aixíq ue va quedar partit... però és molt però molt modern... i sí que hi ha coses comestibles però ara no recordo el nom! ole que guapa que sóc!
Tema arrecades: m'he perdut, què són? per a què les voleu? I jo d'entregues... encara hem de fer recompte, ens fa mandra i no sabem com maniobrar-les tantes... però de moment tenim: 2 rams, 3 nuvis, 2 padrins... i dues embarassades... així que penso que ho farem d'una altra manera per no agobiar a la resta. Us ho explico quan haguem decidit!
Ceci tinc un dubte: em vull descarregar el photoshop, quina versió hauria de descarregar-me? en tinc lleugeres nocions, però he de fer uns muntatges i hauria d'anar més endavant del paint...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dc. març 26, 2008 4:14 pm

Si tens un ordinador més o menys potent, el cs3, es la darrera versió... si no, el cs2...

El que sap ballar és l'Alfon, el meu no en sap.... :hmm:: jejeje

Weno, lleidatanes, aquest cap de setmana les primeres bodes 2008!!!

quan fem la quedada que tenim pendent?? que sempre diem però al final res... *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. març 26, 2008 11:43 pm

Bueno noies.... Estic agotada.

Ja he acabat les taules dels nassos, demà al mati les envio per mail al restaurant....

I aquesta tarda he comprat el regal per una cosina que el dia del casament fa anys i per la cunyada que està embarassadisima i abm la cigonya li donarem un regalet pel nen.

Estic a les ultimes de forces! Em moro de ganes de que arribi el dia, ara ja sols conto dies laborables (5!!!!).

La quedada? Jo complicat per variar, aquest finde pujo a Lleida pero res, dissabte anada i diumenge tornada, per la ultima prova.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. març 27, 2008 4:44 pm

enes qe vaig de bòlit!!!! tenim una taula rodona aq tarda amb la Gemma Lienas i vaig amb la llengua fora... i un munt de feina endarrerida!!!!! Un desastre... així que només entro a saludar, que ja veig que la key va poder respondre sobre el photshop.. que jo es que ni havia pogut entrar!!!!!

una abraçada per a totes... i Glori... molts ànims guapa... que ho tens tot llest!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dj. març 27, 2008 4:55 pm

Bona tarda noies,feia uns dies ke no entrava per aki,bufffff,ke treballadores ke sou totes escrivint he tingut feia,pero ja estic al dia,he estat una miketa malalta,bueno amb ansietat i coses extrañes he tingut ke ficar-me en mans del metge i pendre uns antidrepesius,suposo ke será temporal,be a la Glori ke estigui trankila ke ja está aki el gran dia
que ja o te tot superat,les demes dons aneu donant moltes idees bones,pero totes plegades teniu força maña per fer coses,jo tinc massa coses ke fer i no tinc temps.estem en contacte.Salutacions a totes.
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dj. març 27, 2008 8:27 pm

Raki cuidat!!

Ceci... deunidó!! anims que demà ja és divendres... *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. març 27, 2008 8:28 pm

Glori, ànims! ara queda el millor, disfrutar de tot el qye heu construit durant tots aquets mesos.
Segur que serà genial *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. març 27, 2008 9:58 pm

Hola noies jo també fa dos dies que vaig de cul avui no he arribat a casa fins ara i estic morta :-( :-( :-(

Glori que et queda res nena. Que guai :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Sobre la quedada a veure si ens decidim d'una vegada. A mi em va be tant el dissabte al matí per esmorçar com a la tarda per berenar :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ah tema pelu que me n'oblidava: M'he fet un bany de color del meu color per a donar brillo als cabells i em van arreglar les puntes. Li vaig ensenyar una foto del vestit a la perruquera i vam quedar que fariem un semirecollit (va fer una petita prova a lo batusser i quedava molt be). També em va donar hora pel maig per fer una neteja que tornarem a repetir 3 setmanes abans de la boda i m'ha dit que cap al Juny em faria un peeling per a que el sol m'agafes més.

Bueno això es tot que deu ni do tot el que he de fer i mes considerant que jo no m'he fet mai res (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. març 27, 2008 10:56 pm

noies! Aixo ja esta aqui.... :-///: :-///: :-///:

Dissabte tinc la ultima prova de pentinat i del vestit, a veure que tal!!!!
I pc mes, ja he donat les taules, i poca cosa queda per fer la veritat.

Tenim unes ganes que no veguis... Ja comença el compte enrera de debo!

Tinc que grabar el cd de musica pe restaurant, a veure si ho faig, i tenim que esnajar el ball, encara que dubto que ballem mig minut en serio.

A hores d'ara encara tinc gent per confirmar.... Prepareu-vos.

:-)) :-)) :-))
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. març 27, 2008 11:17 pm

Mare de deu glori encara tens gent per confirmar? Pero a que esperen :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Jo em sembla que un mes abans començaré a trucar a tothom per veure que fan pq sino em donarà un sincope :.0.-0.:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. març 28, 2008 12:07 am

I que has fet amb la gent que no t'ha confirmat? els has col·locat igual a les taules?? jo no entenc a la gent, de debó :-/

Glori, que ens pasaràs ni que sigui per privi una foto de la prova complerta?? vaaaaa..que ens emocionarem imaginante....jejeje, tranquila, si no, ja ens explicaràs el vostre gran dia! :-)) Marxeu de seguit de viatge?

Marjo, deunidó, que lligat el tema pentinat i restauració ::-) A mi hem truca una amiga ahir, hem diuu que ha anat a la perruqueria on hem pentinaran i que li explicava que ara m'havien deixat el cabell llarg i jo,,,,com?? que el cabell llarg me l'he deixat jo pq he volgut!! neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. març 28, 2008 12:20 am

Ja, ja Key la gent es penja medalles amb una facilitat impresionant :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Be nenes vaig a dormir que m'he quedat enganxada llegint la cronica de la Liti i mireu quina hora es i clar dema no puc dir que m'he adormit pq estava llegint una cronica :-)) :-)) :-)) :-))

BONA NIT ::snpy::
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dv. març 28, 2008 8:20 am

La gent pendent? Doncs no posar-la i apurar fins dimecres que puc fer canvis... Jo ja fa temps que truco, pero aixi i tot hi ha gent que diu que no sap que dir-te..... En fin. Per sort son poquets.

Key, el dilluns ja marxem de viatge, diumnege dormin a Barcelona i cap a Asia!!!! En tenim unes ganes....
gloripage

EntradaAutor: Key » dv. març 28, 2008 8:38 am

BOn dia!!

que Marjo, ens hem adormit avui?? espero que no! :o-o:

Glori, deunidó, com que no sabem que dirte! que queda una setmana.... és que... però si, millor no contarlos i després sumarlos que al revés....

Així, marxeu de seguit, no?? que guay!! Ja ens contaràs que tal!! ja saps que t'envejo molt (tot i que sanament, eh?) per la part de Japó
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. març 28, 2008 9:07 am

Chicas que tal como va todo, Glori 8 dias que bien, esto ya esta aqui.... la gente es la leche mira que a una semana aun no saben si van a ir o no.....es que desde luego....bueno pero si yo os contara.... a ver si arreglo el tema de la parroquia en la que estoy casada con mi tio.. porque eso me esta quitando el sueño la verdad..... viajes para arriba y para abajo.....
Bueno nenas que os vaya bien el findeeeeeeee
BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants