Hola a totes,
Bon dilluns de Mona! Mil disculpes per desaparéixer durant aquesta setmana, però no dono l'abast. Algunes coses que recordo i us vull comentar:
* Glori, em sap greu perquè avui deus treballar, però alegra't, quina despedida et van fer i què bé t'ho devies passar!
* Guais les arracades per la gent de la despedida. Jo també havia pensat de fer una foto del grup per a totes i regalar-los-hi, juntament amb una rosa o alguna flor, però ara amb la idea de l'arracada...
* Sobre les llistes del comiat, nosaltres sí que fem llista, perquè les persones que l'organitzen no controlen tots els nostres amics i per no deixar-se algú que vols que vingui aquell dia. I també és possible que tinguem algú que ve al comiat però no ve a la boda, ja és una cosa parlada entre tots.
* Sobre perruqueres (unes pàgines abans), he provat la d'Efectes de Mollerussa, a l'avinguda del Canal, em van fer un pentinat per una boda que vaig anar i era superguapo! Però ja no en conec més!
* Sobre emmarcar... jo sempre porto les coses a emmarcar a una botiga petita de Bellvís, ho dic perquè Mollerussa i Bellvís és a prop (em sembla que ho proposava l'Helena), i es diu emmarcats Diburci. És un tio que en sap molt i que té preus econòmics, tot i així, si vols passa-hi perquè no ho sé si és del teu gust
* Sobre propostes de regals als amics més íntims, nosaltres hem pensat de fer un collage de fotos que tinguem molt entranyables.
I em sembla que res més... els meus avenços d'aquesta setmana són concreció de flors (espectacular i molt modern, però no tinc fotos per ensenyar-vos-ho) i concreció d¡invitacions. Us l'envio quan la tingui en versió definitiva.
Un petó a totes!