NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 2:43 am

No et pensis que no estan carregades del tot.. però weno, anem mentalitzant-nos que hem d'anar per feina, fent el ronso, no s'arriba en lloc..... ::-)

Sip, hem de quedar pels ninus.... a veure si m'engego i aconsegueixo la resta que hem falten,,, que hauré de fer recompte perquè tinc més parelles.... :o-o:

Al menys hem fet part endreça musical, l'esborrany de la projecció, i he matat un dels rams de xupaxups, com sempre, el primer és el que la paga, però weno,... ja m'he fet a la idea... :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dl. març 24, 2008 9:33 am

Buahhhhh Ceci, quina crak estás feta! El detall de les arrecades es genial i el preu... bueno casi que es increible! Jo no sé com pots pensar en tantes coses.... tinc la sensació de ser mes sosa que jo que sé....!

Ahhh veig que la taki ha volgut entrar al foro a saludar-vos... va veure que parlavem d'ella després de molt temps de no entrar ni tant sols a llegir i va flipar!!! jijiji Es molt vergonyosa i si us he d'ensenyar alguna foto o explicar gaira cosa haurà de ser per privi, o en persona... :-)ok:

Ostres glori quina passada la despedida no? Fa molta il·lusió que aparegui gent de tot arreu que t'estimes i que no esperes veure junta sense saber-ho.

Key, què ha de ser aixó del "bajón"... una forera hiperactiva com tú no està de "bajón"... descansa uns dies i prou neujor:-) neujor:-) Es normal tenir dies de tot... però ara en teoría vé el bon temps i segur que t'hi poses un altre cop amb intensitat.... Que cada cop queda menys!

Marjo, t'agafo la paraula i quedem un dia... aixó sí.... després de la boda de la Taki que aquesta setmana vaig a tope i encara estic buscant algun complement per tapar-me si fa aquesta fresca!

Fa un fred que pela pero espero que dissabte que vé la cosa haigui millorat sinó agafarém totes una galipandia de por, i no pot ser perque dos setmanes després vaig a una altra boda.... quina ruïna!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. març 24, 2008 9:35 am

Bones,

Jo tambe penso que no cal donar llistes, jo no en vaig fer cas i si tenen intenció, s'espabilen pel seu compte.

Bueno pues aixo, que estaven totes alli, ni les veia! Em vaig quedar bloquejada un munt d'estona, se'm feia raro veure gent tant diferent tota junta. Ens ho vam passar super be, i despres el dissabte van marxar algunes cap a Lleida pero es van quedar 2 amigues meves, aixi que tornem-hi!
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dl. març 24, 2008 10:14 am

Hola a totes,
Bon dilluns de Mona! Mil disculpes per desaparéixer durant aquesta setmana, però no dono l'abast. Algunes coses que recordo i us vull comentar:

* Glori, em sap greu perquè avui deus treballar, però alegra't, quina despedida et van fer i què bé t'ho devies passar!
* Guais les arracades per la gent de la despedida. Jo també havia pensat de fer una foto del grup per a totes i regalar-los-hi, juntament amb una rosa o alguna flor, però ara amb la idea de l'arracada...
* Sobre les llistes del comiat, nosaltres sí que fem llista, perquè les persones que l'organitzen no controlen tots els nostres amics i per no deixar-se algú que vols que vingui aquell dia. I també és possible que tinguem algú que ve al comiat però no ve a la boda, ja és una cosa parlada entre tots.
* Sobre perruqueres (unes pàgines abans), he provat la d'Efectes de Mollerussa, a l'avinguda del Canal, em van fer un pentinat per una boda que vaig anar i era superguapo! Però ja no en conec més!
* Sobre emmarcar... jo sempre porto les coses a emmarcar a una botiga petita de Bellvís, ho dic perquè Mollerussa i Bellvís és a prop (em sembla que ho proposava l'Helena), i es diu emmarcats Diburci. És un tio que en sap molt i que té preus econòmics, tot i així, si vols passa-hi perquè no ho sé si és del teu gust
* Sobre propostes de regals als amics més íntims, nosaltres hem pensat de fer un collage de fotos que tinguem molt entranyables.
I em sembla que res més... els meus avenços d'aquesta setmana són concreció de flors (espectacular i molt modern, però no tinc fotos per ensenyar-vos-ho) i concreció d¡invitacions. Us l'envio quan la tingui en versió definitiva.
Un petó a totes! :-///:
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dl. març 24, 2008 10:40 am

Mira quina casualitat! Per dissabte que vé que he d'anar a bodes he demanat hora a aquesta perruquería... vaig trucar a "efectes perruquers" i a veure que tal, ja us ho explicaré!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 12:40 pm

Deunidó! en festiu passeu totes per aquí!! :-))

Taki, disfruta d'aquesta última setmaneta!! ja veus que no ens oblidem de tu per aquí ::-) tenim una llista amb totes fitxades :-)) !

Ja ens explicareu entre la Ica i tu, si és en un café, doncs més de prop ho viurem! :-))

Respecte a la despedida, és el que diu l'Urgell, no tenim ningú que controli tots els amics, ni tan sols algú de la familia que sapigui qui està convidat o on localitzar.... llavors al menys, han de contactar-se un de cada grup, i saber qui està convidat... pq a més tots volen organitzar.... El que vam proposar fa temps i ara sembla que sí que ho esperen, és fer un sopar, perquè així es coneguin... no vindran tots, però al menys ja tindran punts de referència...

Urgell, controles tot eh?? no t'has deixat res!! jeje, habemus ram comestible>???? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. març 24, 2008 8:25 pm

Hola noies com ha anat la mona? Nosaltres a caseta pq amb aquest vent i aquest fred no es podia anar enlloc. A mes aquesta tarda es la primera en quatre dies que he tingut al meu cor per mi soleta pq s'ha passat els quatre dies treballant a casa seva i nomes el veia per sopar i dormir :-( :-( :-( :-( :-(

Glori explica. explica que tal la despe on vau anar, que vau fer? Jo també tinc gent de moltes bandes o sigui que si que faré llista al seu moment i deixaré un parell d'encarregades de confiança per a que organitzin :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ica a mi també em va millor la setmana vinent pq aquesta vaig molt liada. Demà tinc hora a la pelu i li portaré una foto del vestit per a començar a parlar del tema pentinat, ornaments,... Ja us explicaré

He estat donant voltes al tema de les arrecades de la Ceci i he pensat que igual intento fer-les jo amb fimo. He trobat un parell de tutorials al youtube i sembla sencill. A veure si m'animo :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 9:08 pm

Marjo és súper fàcil fer arrecades de fimo!!! i queden genials si les fas d'aquestes de colorins,... només s'han de fer capes amb colors, una a sobre de l'altra, enrollar-les i au!!!! queden genials!!!!!

Però, em sembla que faré, a més, alguna coseta amb la idea de l'urgell... això de la foto. Com que se'm dóna bé el photoshop i no hi ha cap foto amb totes les noies, ja que són de colles diferents... igual faig algo tiups la orla de la universitat però en macu i diver!!!! ueeee... m'encanta el foro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Urgell... eso, eso... habemus ram comestible???????

besitoooooossssssssssssss
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dl. març 24, 2008 9:12 pm

Uf jo aixo del photoshop em porta de volid. No se com va i vull fer coses i m'hi passo mitja vida. Estava fent un montatge pel padri de bodes d'una idea que volta pel foro i al final he hagut de fer-ho meitat amb el paint meitad amb photoshop pq no me'n sortia. Us penjo el resultat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 9:56 pm

Jejejejejeje

nosaltrs avui hem estat presionantnos amb la música, al menys hem avançat... i ens hem aclarit amb les entregues.... tot i que... no se si farem ninus al final, al Jesus no lo acaba de convencer... :o-o: si quan ha començat a fer comptes de les entregues, m'ha dit que estava boja!! i això que ja li havia comentat tot, però ell no havia fet comptes.... al menys, després de numerar etc, l'únic que no li ha entrar és les entregues multitudinàries... veurem ::-) jejejeje

Les cançons que hem escollit son molt molt molt frikis ::-) ...... neujor:-) neujor:-)

El cartell del padrino és genial Marjo, aquesta tarde he estat escoltant la cançó del padrino :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. març 24, 2008 10:04 pm

Jejejeje el meu xicot la te posada al movil i cada cop que el truco la sento i pel seu sant li vaig regalar la trilogia del padrino ::-) ::-) ::-) ::-)

Nosaltres encara no les hem contat les entregues pq em sembla que m'assustaré quan ho fassi. Entre nuvis, cigonyes, lligacames, ram, pares i obsequis em sembla que no pararem a taula :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Com ho teniu distribuit, quan feu cada entrega?
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 11:09 pm

Els moments exactes encara no els tenim, però intentarem repartir, no juntar tot després del pastís, si no començar algunes abans....tenim 12 entregues.. de fet una la donarem al ball, per despistar.. ::-)

Tenim pares, padrina, 4 figures de nuvis, ligacama, i 5 sorpreses a diferents amics... i una a un familiar ah! i el ram.... suposo que tothom ens trobem igual, quan comences a fer comptes.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 11:29 pm

Marjo... està xaxi el muntatge!!!!!! li farà gràcia!!!!!!

Nosaltres no tenim massa entregues, el restaurant ens les restringeix un xic, sobretot no en volen de multitudinàries... però l'alf ja s'està mosquejant i diu que farem els q ens doni la gana. nosaltres no farem lligacama i de moment no hi ha cap cigonya.

la cosa va així:

DINAR:
pares
ram
ram a la americana

PASTÍS:
17 nuvis (els entregarem alhora)
sorpresa companys feina alfonso - aq es molt xaxi!!!!!!

i no sé si farem alguna altra sorpresa.
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 24, 2008 11:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 11:33 pm

neujor:-) neujor:-) no entregues multitudinàries... la meitat les feu de patac!! ::-) MIra, un cop esteu allà, que us han de dir??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 11:36 pm

SI SI... jo em posaré d'acord amb els DJ, que pa eso los pago a parte!!!! i farem el què ens doni la gana. Això sí, res a traició, el dia abans li donarem el mateix timing que tindrà el DJ de les músiques als del restaurant... i si no els hi agrada.. fulles!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 11:41 pm

Clar, és que no és normal, tanta punyeta!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 11:48 pm

es q amb els diners q guanyen aquell dia... em sembla que tinc dret a exigir... però sap greu haver de plantejar-se coses d'aquestes... que no posin res de la seva part. Igual hi ha gent que vol una boda plena de protocol, rollo príncipes de astúrias.. però dic jo que la gent normal tenim il·lusió i ho volem fer a la nostra manera... què nassos!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. març 25, 2008 7:11 am

Hola nenes, un altre cop al curro :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Avui vaig a la pelu a veure que em diuen. A la tornada us ho explico :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. març 25, 2008 8:12 am

Bon dia!!

ja ens explicaràs Marjo que tal! :-))

Ceci, jo tinc l'esperança que la cosa no sigui tal i com us la van vendre, que el que volien era crear una imatge, per si colava..... No renuncieu a fer la vostra boda, a la vostra manera.

Nosaltres ara tenim un afegit tardio.... volem mirar grabació en video... primer ho van descartar perquè no voliem que ens gravessin "rollo ereportaje de fotos", però és dificil que algú s'encarregui d'agafar una càmara i grabar els aconteixements.... així que volem mirar a veure que podem trobar, després de la boda d'aquest cap de setmana, estic segura, que si no ho fem, ens empenedirem... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. març 25, 2008 8:12 am

Bon dia!!

ja ens explicaràs Marjo que tal! :-))

Ceci, jo tinc l'esperança que la cosa no sigui tal i com us la van vendre, que el que volien era crear una imatge, per si colava..... No renuncieu a fer la vostra boda, a la vostra manera.

Nosaltres ara tenim un afegit tardio.... volem mirar grabació en video... primer ho van descartar perquè no voliem que ens gravessin "rollo ereportaje de fotos", però és dificil que algú s'encarregui d'agafar una càmara i grabar els aconteixements.... així que volem mirar a veure que podem trobar, després de la boda d'aquest cap de setmana, estic segura, que si no ho fem, ens empenedirem... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants