Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 12:16 pm

Gràcies RACHI!!!! Si és q jo crec q tot ve de no veure'l... I com q no paro de donar-li voltes, doncs akí tens els meus dubtes...

En quant a sabates, jo en vaig veure unes a RC q em van agradar molt. Surten a la pàgina web i tenen la punta una mica oberta... El q no sé és si quedaran bé amb el meu vestit... Sabeu quin preu tenen??? El q tinc clar és q les vull amb punta rodoneta (o no massa allargada) i tipus "salón" sense res q m'agafi el turmell, pq sinó no aguantaré ni 5 min!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 12:21 pm

croketa... són les que tenen punta oberta amb un llaçet??? jo m'he quedat aquesta xo no blanques llises sn com de pell de cocodril... el preu esta entre els 180- 280€ no m'enrecordo segur... ho miro a la nit i us ho dic... ja veuras com el vestit et quedarà molt maco... quan has d'anar a la 1ra prova??????
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 12:22 pm

CROKETA!!! tranquila, si aqui la mes cagadubtes de totes soc jho, que he mirat 5 botigues diferents!!!!!! jajajajajajaja

Aquests que dius, em sembla que se les ha quedat la mary, son molt chules. Opino el mateix, agafata al tirmell no, èrque a mes no estiliotzen la cama, a sobre de que no es veu, nomes faltaria que lo poc que ensenyem no l estilitzi...

Ara si, CROKETA, ET FICARAS TALONARRO, NO???
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 12:30 pm

Doncs la primera prova la tinc el 5 de març. Buffffffff... Quines ganes de q arribi!!!

Amb pell de cocodril vaig veure un altre model, però en aquestes q diem deu quedar xulissim!!!!! Ara quan torni a BCN començaré a buscar sabates... I en prinicipi les busco amb taló, no super-bèstia però algo altet, q a més tinc molt de marge pq el meu nen em treu un cap!

RACHI, aleshores, quan vas a encarregar el vestit??????
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. gen. 21, 2008 12:51 pm

Vaig aquest divendres a les 7 de la tarda... aixxxxxxxxxxxxxxxx

Ara que vens a barna, si que hem de quedar croketa!!!!

per cert. quan s´ha de deixar?? Mary, fiancee, ajudeume, que soc un desatrillo.... tu creus que es normal trucar i no preguntarho?????

jajajajajajja
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 12:51 pm

Clar... jo no puc agafar taló no només pq sóc un pato, sinó pq el meu nen es gairebé com jo d'alt...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 12:59 pm

eii acabo de trobar l'arxiu on tenia lo de les sabates i em van costar 280€!! nos vem pagar 1.500€ ( vestit + cancan+vel de tul+sabates).

quina gràcia les 3 amb el mateix vestit jejeje rachii si tu vols talor mirat les que jo em vaig quedar que eren super xules!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 1:03 pm

Per mi quedem quan volgueu, però a partir del 29, q és quan marxa el meu noiet... (aixxxxx... com el trobaré a faltar!!!!!!!!)

Jo no sé quan s'haurà de deixar a RC, però nosaltres al Bundó vam deixar 800 eurazos...

En quant a les sabates, jo me les compraré amb taló i tal, però molt segurament em compraré algo més per si de cas (rollo uns topolinos de la Castañer o algo així...) pq passo de q després em facin mal pel q sigui i m'amargui el casament. Com a mínim si sé q ho tinc, no patiré tant, encara q no m'ho acabi posant...
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 1:07 pm

ok perfecte pues kedem a partir del 29!!!! croketa quan de temps estarà fora el teu noiet???

jo también em compraré alguna sabata més x si de cas a l'hora de ball ja no puc més amb les sabates... no vull que m'amarguin la nit!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 1:13 pm

Doncs estarà fora 3 mesos, des del 29 de gener fins al 6 de maig, tot i q jo aniré cap allà del 25 d'abril al 6, cap al final, per poder fer una mica de turisme per NYC, jejeje.
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dl. gen. 21, 2008 1:22 pm

hola noies!

vamos por pasos... Rachi: per opinar necesito veure't amb ells.. ho sento... el que el JP no te l'acabo de veure... amb el RC si que em resulta més fàcil imaginarte...

Tema vel. Jo el vaig portar per la cerimonia i per la pujada a bell recó fins a la terrassa de l'aperitiu. Quan vaig arribar a dalt vaig fer un saludo general i vaig pujar a l'habitació a treureme'l. Vaig fer l'aperitiu amb el coll halter i abans de l'entrada al banquet vaig tornar a pujar i me'l vaig treure... llavors vam fer l'entrada al saló ja tota escotada que era el que m'agradava del meu vestit... que tenia diferents aires... un mes sobri, l'altre més atrevit.

tema, el vel aquest que va per sobre dels braços jo me'l vaig mirar com a alternativa al vel tradicional, però vaig arribar a la conclusio de que el tradicional tal i com me'l posava era el més discret i algo que no m'agrada gens es portar algo que es pugui moure del seu puesto i tinguis que estar pendent de recolocar-ho.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 4:46 pm

Holaaaaaa!! Bueno doncs ja tinc vestit!!!! Ja he donat la paga i senyal, encara que mides no m'han agafat pq m'han dit que em demanarien la mateixa talla del de proba que mes o menys m'estaba bé i després me'l retocarien, pq em balla una mica. ¿Mary a tu también et van fer aixó? la propera proba la tinc al maig, m'he agafat también el vel de tul i el can-can (el de més volum).

La meva germana también s'ha agafat el seu vestit, estaba més guapa!!! Us poso la foto, es igual però en color vermell i el tul de sota negre li queda preciós!!! también té hora per les mides al maig com jo, el mateix día jejejeje m'ha fet gairebé mes ilusió que es comprés el vestit la meva germana que jo!!!
A qui no l'ha fet tanta gracia es a la meva mare pobre... que s'ha arruinat!!!! jijijiji
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 4:54 pm

Quin vestit més mono!!!! Ara, deu picar lo seu... Ara q ho recordo!!!!! He de passar a buscar el vestit q em vaig comprar pel casament de la meva cosina... El vaig agafar al setembre i encara està a la botiga...

Ah!!! jejeje... Ahir una amiga del meu nen de l'hospital ens van dir q a l'Octubre tenim un altre casament!!! BODORRIOOOO!!! :-///: :-///: Uixxx, és q m'encanta anar de boda!!! jejeje I amb aquesta, aquest any ja en tenim 3 a part de la nostra... I possiblement vindrà una 4a, però s'estan fent els remolons...
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 4:56 pm

jjeje fiancee em fa gràcia pq la meva germana i jo también estavem enamorades d'aquest vestit... ella va dir que se'l miraria a la meva 1ra prova... a mi si que em van pendre mides, tot i que em vaig poder emprovar el de prova, no era la meva talla.... no t'han dit res de les mànigues???

et puc fer una pregunta indiscreta... si vols passa-m'ho x privi... quan val el vestit de la teva germana??? és que nos amb el lio del meu no ho vem preguntar...
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 4:57 pm

ahh jo tinc la prova el 22 d'abril...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 5:15 pm

Mary lo de les manigues li he preguntat però m'ha dit la dona que no calia que m'ho fes, que després podía agafar el vel i posar-m'ho com a chal o no sé que... que de totes maneres ja ho mirariem a la 1era proba... el 14 de maig la tinc jo i la meva germana jijiji
El vestit de la meva germana costa 1400€ més o menys, no m'enrecordo del pico peró li queda preciós!!! Está mes guapa! I a més en vermell, personalment a mi m'agrada més... bueno potser per mi em quedaria millor en verd, pero la meva germana que es molt moreneta li queda preciós, a més es com un granate tornasolat molt maco, no és vermell vermell.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. gen. 21, 2008 5:19 pm

Aps, per cert Mary molt important, si li agrada que no s'ho pensi, o almenys que s'el provi, pq jo l'any passat volia un de rosa clara per la boda de la meva amiga i al març ja no el teníen ni m'el portaven....
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. gen. 21, 2008 5:29 pm

Fiancée perfecte ja tens vestit!!!!!
El de ta germana és preciós!!!!!

T´has mirat sabates??????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. gen. 21, 2008 5:31 pm

G14, tu ja les tenies, oi??? On les vas anar a mirar??
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. gen. 21, 2008 5:37 pm

fiancee merci xl consell... pues ja li comentaré pq ella s'ho volia mirar durant la meva prova i potser és una mica tard...
croketa que bé que els puguis anar a veure a NY i fer una mica de turisme....
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants